Da's wel lief van jequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet naar. Ik wil mensen met zo'n gevoel voor humor gewoon een volgende afgang besparen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu voel ik me ondankbaar![]()
Maar heb wel hoop![]()
Bluh
Ik wil mn happy gevoel terug, NU!
Grenzen zijn er om te verleggen.quote:
Lief doen is helemaal mijn ding!quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu voel ik me ondankbaar![]()
Maar heb wel hoop![]()
Bluh
Ik wil mn happy gevoel terug, NU!
Heerlijk. De DVD van Qlimaxquote:
Ik heb net soort van min of meer een woning afgeslagenquote:
Ik kies voor optie één!quote:
TR is aangemaakt.quote:
het volgende aanbod wordt vast toffer en ben je blij dat je niet hebt gesettled voor de eerste de bestequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net soort van min of meer een woning afgeslagen
Geen AIDShoeren, oma's, kinderen of Crocsdraagsters voor mij.quote:
Ik moet me toch ook wel iets aangetrokken voelen tot de persoon in kwestiequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen AIDShoeren, oma's, kinderen of Crocsdraagsters voor mij.
Verder is alles bespreekbaar.
Dvd's liggen hier ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk. De DVD van Qlimax
Nu ik het volgende nummer hoor, voel ik de X gewoon terugkomen en zie mezelf heerlijk springen in de GelreDome.![]()
![]()
Niks wat met een blinddoek niet is op te lossen. Mits geen rare lijfluchtjes enzo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik moet me toch ook wel iets aangetrokken voelen tot de persoon in kwestie
Altijd lekker dat je in tijden van angst en verwarring toch nog gewoon op die goeie ouwe NSB kan bouwen!quote:
Toe nouquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een blinddoek niet is op te lossen. Mits geen rare lijfluchtjes enzo.
En op de goedgelovigheid van anderen niet te vergeten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef El_Matador het volgende:
Altijd lekker dat je in tijden van angst en verwarring toch nog gewoon op die goeie ouwe NSB kan bouwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |