LL-voorpret kan niet vroeg genoeg beginnen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
en dat allemaal op de camping
Hoelang is de actie geldig?quote:
ik ben nog ll maagdjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
LL-voorpret kan niet vroeg genoeg beginnen!
LL maagd en je weet niet wat een andreaskruis isquote:
Daarom heb ik hem ook laten staanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geel is moeilijk ja. En het moet wel echt GOED geel zijn, anders ziet het er vies uit
Wat is dat dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LL maagd en je weet niet wat een andreaskruis is![]()
Things can only get better
Google is je vriendquote:
Wijze rival woorden, die zijn zeldzaam! (dan hoeven anderen die grap niet meer te makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja beetje dubbel nu.
Zal je er ff over pmen. Kan wel wat wijze Rival woorden gebruiken
*zin heeft*quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan te bedenken dat ik al heel vaak van die zeldzaamheid heb mogen genietenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:31 schreef rival het volgende:
[..]
Wijze rival woorden, die zijn zeldzaam! (dan hoeven anderen die grap niet meer te maken)
ik ben eigenlijk heel naief en onschuldigquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik ookquote:
Met één van de twee kan ik je helpen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben eigenlijk heel naief en onschuldig
En terecht. Na een stuk of acht, negen LL durf ik wel te beweren dat het leuk gaat worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ookging helemaal uit mn dak toen het gelukt was om die kaarten te bestellen
*kuch*kuch*quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Nog Singles die last hebben van de fik in Moerdijk?
Die kruizen bij spoorwegenovergangquote:
Kut daar heb ik dus niets aanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hebbes, 31 januari.
http://ns.nl/cs/Satellite(...)s+voor+vaste+klanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |