Echt panische angst als ik ze zelfs maar hoor op tv.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk niet zo snel iets bedenken waar ik echt bang voor, waar normale mensen niet bang voor zouden zijn
waar komt dat vandaan danquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt panische angst als ik ze zelfs maar hoor op tv.
Van de week zat ik een spelletje te doen op mn foon, keek op naar de tv, zag kikkers, schrok zo erg dat ik ging hyperventileren en viel bijna flauw
Mijn auto gaat met pijn en moeite 160, dat is echt niet zo hard. Maar dan toch mensen in de auto hebben die bij 130 al gillen RIJ ZACHTER RIJ ZACHTER DIT IS ENG!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:51 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben niet zo heel erg bang aangelegd denk ikvind hoogten niet eng, snelheid niet, en vind t tof om uitersten van mn lichaam uit te proberen
zo, maar hoe hou je het dan uit, als je zoveel angsten hebtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt panische angst als ik ze zelfs maar hoor op tv.
Van de week zat ik een spelletje te doen op mn foon, keek op naar de tv, zag kikkers, schrok zo erg dat ik ging hyperventileren en viel bijna flauw
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar komt dat vandaan dan? bange ouders?
Zoveel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo, maar hoe hou je het dan uit, als je zoveel angsten hebt
Er is een mop die dan eindigd met "zo'n auto heb ik ook gehad"quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto gaat met pijn en moeite 160, dat is echt niet zo hard. Maar dan toch mensen in de auto hebben die bij 130 al gillen RIJ ZACHTER RIJ ZACHTER DIT IS ENG!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn auto gaat met pijn en moeite 160, dat is echt niet zo hard. Maar dan toch mensen in de auto hebben die bij 130 al gillen RIJ ZACHTER RIJ ZACHTER DIT IS ENG!
Nog nooit gedaan. Ik zou het wel doen als het noodzakelijk is, maar ik zou het wel eng vinden ja.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, en vliegen(als in een vliegtuig) ben je daar ook bang voor?
sorry..ik quote ff de verkeerde persoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Zoveel?
Alleen voor kikkers hoor
in n vliegtuig zitten is net als in de busquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Ik zou het wel doen als het noodzakelijk is, maar ik zou het wel eng vinden ja.
Blij dat je dat dan weer niet eng vindt. Of je laat het niet merken als het wel zo is.quote:
Californication is zeker okayquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:53 schreef Kreator het volgende:
'avond. Californication is okay. 'avond
Je weet dat je te ontspannen bent, als je tel verbinding word verbroken omdat je te snel rijdtquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]haha ik vind hard rijden heerlijk
![]()
hard meerijden minder, daar ben ik iets teveel n controlfreakje voor
ik heb ooit met een bekende meegereden na een verjaardag, nou, die persoon had dus 1 drankje op en ik wilde echt nooit meer meerijden met die persoonquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]haha ik vind hard rijden heerlijk
![]()
hard meerijden minder, daar ben ik iets teveel n controlfreakje voor
Voor kusjes ben ik niet bang.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat je dat dan weer niet eng vindt. Of je laat het niet merken als het wel zo is.
Ik vind dat behoorlijk roekeloos eigenlijk...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat je te ontspannen bent, als je tel verbinding word verbroken omdat je te snel rijdten je dan een broodje in de hand hebt
Ja, en dat is zegmaar best wel hoog.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in n vliegtuig zitten is net als in de busmaar dan in de lucht
Mooi!quote:
Ik ook, beetje jammer dat het zo duur isquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wil nog wel eens gewoon geoorloofd keihard racen ergens met n goeie auto
Je ouders zijn blank en jij chinees, dat was ook wel een clue.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wat dat betreft echt geen kind van m'n ouders
Ik ben gek op spinnen, schorpioenen, amfibien en reptielen en m'n pa en ma zijn er als de dood voor
Nürburgringquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wil nog wel eens gewoon geoorloofd keihard racen ergens met n goeie auto
Met 1 hand is net zo makkelijk sturen bij hoge snelheid... zo niet makkelijker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk roekeloos eigenlijk...
Ach, je komt altijd weer op de grond terecht moet je maar denken.quote:
ik heb achteraf gezien ook best veel stomme dingen gedaan... meerijden met mensen met pillen in hun mik, mensen die teveel hadden gedronken... etc.. achteraf allemaal stom, maar gek genoeg goed gegaan allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb ooit met een bekende meegereden na een verjaardag, nou, die persoon had dus 1 drankje op en ik wilde echt nooit meer meerijden met die persoon
Je altijd charmante zelfquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ouders zijn blank en jij chinees, dat was ook wel een clue..
*bed*
Gekkiequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb achteraf gezien ook best veel stomme dingen gedaan... meerijden met mensen met pillen in hun mik, mensen die teveel hadden gedronken... etc.. achteraf allemaal stom, maar gek genoeg goed gegaan allemaal
doe je je schuifding voor je raampje dicht, zie je er niks vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en dat is zegmaar best wel hoog.![]()
Hoge snelheden met ander verkeer erbij, ondertussen bellen en eten... Mja, noem mij gek, maar ik zou dat niet snel doen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
Met 1 hand is net zo makkelijk sturen bij hoge snelheid... zo niet makkelijker.
Ja ik wil hem ook graag uitgelegd hebbenquote:
keihard scherpe bochten nemen met een handquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
Totdat je door een te diepe kuil in de snelweg gaat en je de macht over het stuur verliestquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
Mijn zoon wil een reptiel. Mag wel, zodra hij he huis uit isquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wat dat betreft echt geen kind van m'n ouders
Ik ben gek op spinnen, schorpioenen, amfibien en reptielen en m'n pa en ma zijn er als de dood voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |