Zet ik liever niet hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, gister was even moeilijk
Wat is er loos dan?
Wtfquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
uv-lak. Hij is door meubelfabriek Ahrend gemaakt
Ik PM je wel ffquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zet ik liever niet hier
Maar ik hoop dat het snel over gaat
En jij dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik eet met stokjes maar dan als de 2 stokjes nog aan elkaar vastzitten
nou ja, overprised wil ik niet zeggen, het is gewoon erg mooi spulquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtfdat is dure shit
(zwaar overpriced shit trouwens)
nou, liever die stokjes dan een tangquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed met een tang eten
Dat wel, maar Ahrend (kantoor) meubilair is wel flink wat duurder dan andere merken. Zelfs met de personeels korting van mn ex vond ik t nog te duurquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou ja, overprised wil ik niet zeggen, het is gewoon erg mooi spuldus vandaar dat ik daar het barretje van wilde
Klopt, voor mezelf zou ik het ook nooit kopen.. Het is wel ontzettend goed en stevig spul iig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wel, maar Ahrend (kantoor) meubilair is wel flink wat duurder dan andere merken. Zelfs met de personeels korting van mn ex vond ik t nog te duur
Ik kon het met 2 losse stokjesquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik eet met stokjes maar dan als de 2 stokjes nog aan elkaar vastzitten
Zeker, wel jammer dat het zo duur is en mn ex er niet meer werktquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, voor mezelf zou ik het ook nooit kopen.. Het is wel ontzettend goed en stevig spul iig.
Ik kan hetquote:
Engels lerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
[domme vraag] Hoe krijg ik subs onder mijn film?
Wat gebruik je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
Je wilde toch perse zonder?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
ik probeer het maar dan gaat het eten alle kanten uit behalve mijn mond.quote:
Heb je 2 aparte bestanden? Ze moeten dan dezelfde naam hebben en in sommige gevallen als ze al dezelfde naam hebben kan de mediaplayer ze vanzelf ladenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
Whut? Wat heeft die voor rare eisen johquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan hetmoet ook wel, anders mag je niet met/bij Eefje eten
wil je het mij lerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan hetmoet ook wel, anders mag je niet met/bij Eefje eten
Mja, engelse heb ik nu. Die zijn wel fijnquote:
Oohh zo.. "For the hearing impaired" dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, engelse heb ik nu. Die zijn wel fijn
En ik gebruik VLC player
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |