Dat het overslaat naar ATM begreep ik uit die rommelige persconferentie. Maargoed, die was dus rommelig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef Wokkel het volgende:
Dit wordt een zooitje, door dat schuim wordt de rook heviger en zwaarder waardoor mensen nu binnen moeten blijven, alles afsluiten enzelfs tips hebben gekregen hoe om te gaan met de klachten.
Dit is dus het beste alternatief anders was het niet gekozen! Wat zou het andere scenario zijn geweest dan?
Ali chemicali?!quote:
Tenzij je er slechter aan toe bent.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef MagischMannetje het volgende:
Je moet toch alleen al lachen als je naar dat hoofd van die kerel kijkt.
Sad trombone...quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Wilders morgen in de kamer:
Werken er niet-Westerse allochtonen in dat bedrijf? En zo ja, waarom?²
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Wilders morgen in de kamer:
Werken er niet-Westerse allochtonen in dat bedrijf? En zo ja, waarom?²
Dus dat.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef jack4ya het volgende:
"Op een groot deel van het terrein is het vuur al uit. Alleen het kantoor brandt nog. Dat heeft de politie gemeld. "
En dan ga je nu nog een blusdeken doen, met alle gevolgen van dien?
Goed plan.
Vast.
Same herequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Met een brede glimlach te bed! Heerlijk.
Hij doet me denken aan Meester Pompelmoes.quote:
bel ff naar de brandweer ze kunnen vast je expertise gebruikenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef jack4ya het volgende:
"Op een groot deel van het terrein is het vuur al uit. Alleen het kantoor brandt nog. Dat heeft de politie gemeld. "
Goed plan.
Vast.
Als daar nog brandbare vloeistof ligt is het juist erg verstandig om daar een schuimdeken over te leggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef jack4ya het volgende:
Goed plan.
Vast.
Jatten van twitterquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef stef040 het volgende:
''America would be in panic and think of terrorist attack. The dutch look and say ZONNE GROTE VUURBAL JONGUH!''
Of juist niet. Houd er wel even rekening mee dat er ook giftige stoffen zijn die een reactie kunnen geven met die bestrijdingsmiddelen, en het dus alleen maar kan verergeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als daar nog brandbare vloeistof ligt is het juist erg verstandig om daar een schuimdeken over te leggen.
Als die vloeistof opbrandt gaat de rook hoger en is dus minder schadelijk. Door het schuimdeken komt de rook lager te liggen met gevolgen voor de volksgezondheid.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als daar nog brandbare vloeistof ligt is het juist erg verstandig om daar een schuimdeken over te leggen.
Terechte opmerking, ik ben geen blussert.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bel ff naar de brandweer ze kunnen vast je expertise gebruiken
Iets wat niet brand rookt niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als die vloeistof opbrandt gaat de rook hoger en is dus minder schadelijk. Door het schuimdeken komt de rook lager te liggen met gevolgen voor de volksgezondheid.
Waarom is het dan verstandiger?
Het wordt gruwelijk overdreven, ik zit er in de buurt en heb er daadwerkelijk niets van meegekregen. Ik ben volwassen.quote:
Is te merkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het wordt gruwelijk overdreven, ik zit er in de buurt en heb er daadwerkelijk niets van meegekregen. Ik ben volwassen.²
Met de punt naar voren!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Jamiroquai het volgende:
Iedereen praat over een aanvals-plan
Aanvalluh!
Blijkbaar zijn ze bang voor uitbreiding naar ATM.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als die vloeistof opbrandt gaat de rook hoger en is dus minder schadelijk. Door het schuimdeken komt de rook lager te liggen met gevolgen voor de volksgezondheid.
Waarom is het dan verstandiger?
Spangen is wel dichtbij, maar niet in de buurt hoor...quote:Het wordt gruwelijk overdreven, ik zit er in de buurt en heb er daadwerkelijk niets van meegekregen. Ik ben volwassen.²
Gelukkig ben jij geen brandweerman.quote:
Moerdijk, the town below Oslo.quote:Het wordt gruwelijk overdreven, ik zit er in de buurt en heb er daadwerkelijk niets van meegekregen. Ik ben volwassen.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |