Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bennie melig, ik zit hier deaud te gaan
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Straks wel, als hier al het drinkwater vergiftigd is en we vluchten naar Texel
Ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Awquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Glijdt zo lekker heaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Is in ieder geval warmerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Tis maar net wat je belangrijk vind juffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Gelukkig heb ik Ll gespotSamenvatting graag
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurmanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Nah nah nah....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Greys is een fucking hypochonder die in haar prikstrot de penis en sperma van de buurman moet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik sta er niet van te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurman
Verder totale chaos
Laat dat bang maken maar aan ons over jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ook
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik neem nog een borrel op Rewimo's verjaardag en ga dan ten banke onder het mottö:
drank is eerder op dan je lief is
trusten, geteisem
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis maar net wat je belangrijk vind juffie
Nou Greys, van je vriendinnen mot je t hebbenquote:
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik neem nog een borrel op Rewimo's verjaardag en ga dan ten banke onder het mottö:
trusten, geteisem
Ik vind het al een tijdje eerder grappig dan engquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ook
zuip zequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
trusten, geteisem
Ik kén mijn vriendinnen en ze bedoelt dat ze er niet van staat te kijken dat Qwea dat zo zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Greys, van je vriendinnen mot je t hebben
Hmmm, ok, als jij het zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kén mijn vriendinnen en ze bedoelt dat ze er niet van staat te kijken dat Qwea dat zo zegt
Dipsaus helpt ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Maes het volgende:
Honing schijnt goed te zijn voor een pijnlijke keel
It takes one to know onequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
En wat ik de grootste grap vind is dat Q mij een hypochonder noemt
Honing-mosterd dip?quote:
Goorlapquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC maar es uitgooien
Greys, kusje op je prikstrotje/grotje
Jezus fuck schizofreentjequote:
Gezellig!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC maar es uitgooien
Greys, kusje op je prikstrotje/grotje
Is al bijna overquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat het gauw over is Greys.
Heeft ie een hersenschudding, chronisch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Moet ik je nog ff bellen elk half uur vannacht, voor de zekerheid?
Ooh? Doet ze dat wel vaker dan?quote:
Nee joh, alleen als je persé wil pijpen gok ik zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
En we gaan allemaal dood mits het gif dat in de wolken zit naar beneden komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurman
Verder totale chaos
Oh dan blijf ik liever slapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, alleen als je persé wil pijpen gok ik zo
Nah jij bent niet dood te krijgen johquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Uitzuigen werkt beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Is al bijna over![]()
Ik rook de prik uit!
Goed idee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou Q elk uur bellen als ik jou was.
Ja maar jij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah jij bent niet dood te krijgen joh
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, alleen als je persé wil pijpen gok ik zo
quote:
Mooi dat ze het kan sjeken als ik de Lapo hebquote:
Ik zei al, ik heb al geen schaamlippen meer door dat gescrub!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Q?
Adem in, adem uit
Ga maar ff lekker scrubben.
Ik doe niet, ik herhaal NIET, aan schadeclaims!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb al geen schaamlippen meer door dat gescrub!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb al geen schaamlippen meer door dat gescrub!
Nee nee nee nee neeee we hoeven GEEEEEEEEN foto ik herhaal we hoeven GEEEEEEEEEN fotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet, ik herhaal NIET, aan schadeclaims!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Het zou serieus niet in me op komen om mijn doos te gaan scrubben
Oh nou bovenwangen, onderwangen, same differencequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb toen met lush scrub voor mijn reet, mijn bakkes lopen scrubben![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb toen met lush scrub voor mijn reet, mijn bakkes lopen scrubben![]()
![]()
FAAAAALquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, ik wilde natuurlijk die dampen post van Qwea quoten he
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou bovenwangen, onderwangen, same difference
Misschien moet je hem even terug zettenquote:
Uhuhquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even terug zetten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuhyou wish.
Heb nog kluifjes liggen voor je maar je adres is spoorloos.
quote:
Dat was wel een bazen kneuzen actiequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Owja, Q met d'r bipsebaps-scrub op d'r giechel
Attack of the fruit flies?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, waar is Ing eigenlijk?
Ik mis dr, ze is zo lollig
vingeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, waar is Ing eigenlijk?
Ik mis dr, ze is zo lollig
Mondkapje op! Of gewoon adem inhouden onderweg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I knew editten lukte niet meer
1
Ga Whoopje wandelen en daarna op eigen laptop verderbis später!
Q?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Het zou serieus niet in me op komen om mijn doos te gaan scrubben
Neem jij je gitaar mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Q, kom we gaan naar Moerdijk en daar gezellig kumbaya zingen rond het vuur!
Jij kan toch wel zingen hè?quote:
Da's heul geen LHOTP.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Nonneke het volgende:
valderieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee valderaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jonge blom Nonquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Nonneke het volgende:
valderieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee valderaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jah.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, we hadden nu beter veilig in Friesland kunnen zitten. Kinecten en wachten op parrrrtey crashers!![]()
Ik wil terug.
Knus, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
kumbajaaaaaaaaaaaaaa my lord, kumbajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:
Mooi 2e stem met Greys, ik luister welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
POLLY!!! ERAF!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik mot pissen en Polly wil niet van mn schoot af
Trap gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik mot pissen en Polly wil niet van mn schoot af
Nee, werken om stom geld te verdienen zat in de weg van het Eckte Leven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee das waar
Heb je wel gekeken vandaag ?![]()
[ afbeelding ]
POM! pompompompom.quote:
ja daarom moet ik het morgen ook al missenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, werken om stom geld te verdienen zat in de weg van het Eckte Leven.
Welterusten voor straks danquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou, k ga pissen en Dexter kijken, paniek ze nog en zulks
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga een tv op mijn kantoor vragen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja daarom moet ik het morgen ook al missen![]()
denk dat ik me voortaan alleen smorgens laat inroosteren
Ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor het melodietje er gewoon bij nu
Dat zijn me een paar sufferdsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
Ooh jezus fuck zeg. Wat een vertoning.
"Er zijn altijd giftige stoffen in rookwolken. Daar moet u niet moeilijk over doen!"
Ik kijk niet maar ik kan me levendig voorstellen hoe er achter die microfoon nu iemand zit te stuntelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
"Er zijn altijd giftige stoffen in rookwolken. Daar moet u niet moeilijk over doen!"
Serieus, die gast moet gewoon nokken met burgemeester zijn. HIj maakt heel zijn gemeente onsterfelijk belachelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar ik kan me levendig voorstellen hoe er achter die microfoon nu iemand zit te stuntelen
Ik kijk niet, ze hebben hem zo vaak uitgesteld dat ik het nu vergeten wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
Dat zou om half 11 gebeuren... maar ja, toen in ene werd het afgekapt en ging de NOS voetbal uitzenden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ze hebben hem zo vaak uitgesteld dat ik het nu vergeten was
Las wel dat de A16 over 10 km. is afgesloten wegens die 'deken' die ze er overheen gaan gooien aan schuim, dat veel rook oplevert. Geen idee of ze dat nou al gedaan hebben inmiddels, zegt ie daar nog iets over?
Halloquote:
Je giegelt is dan je mond, hoop ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou om half 11 gebeuren... maar ja, toen in ene werd het afgekapt en ging de NOS voetbal uitzenden.
Hij zei wel dat mensen flink last van de ogen en luchtwegen konden krijgen door de wolk. Bij prikkende ogen moet je ze uitspoelen en bij last van de luchtwegen nat washandje voor je giechelt.
Begin jij nou ook al?quote:
Nee joh niets wat een nat washandje niet kan verhelpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik heb het allemaal niet zo gevolgd. Las het nog wel op mijn werk op nu.nl, maar daarna wezen eten bij een vriendin.
Is 't erg allemaal?
Drama, ik 6.30quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het half negen is ofzoIk moet eigenlijk gaan slapen, morgen weer om 6.10 opstaan.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee joh niets wat een nat washandje niet kan verhelpen
Dus ik ben zieligerquote:
Vast!quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Jullie gaat te hard ik herhaal jullie gaan te hard
Net nog ff bij mams geweest. Er hangt iets heel vreemds boven ons durrup, maar ook wel heel mooi. Een dreigende zwarte deken. Strange!
Maar we ruiken weinig, dus het zal wel goed gaan
Oh da's van die speciale 'aanval' op het vuur die ze net gedaan hebben met een schuimdekenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef ElisaB het volgende:
Jullie gaat te hard ik herhaal jullie gaan te hard
Net nog ff bij mams geweest. Er hangt iets heel vreemds boven ons durrup, maar ook wel heel mooi. Een dreigende zwarte deken. Strange!
Maar we ruiken weinig, dus het zal wel goed gaan
Zou best kunnen. We hebben even buiten staan kijken, maar het waait echt van ons afquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Oh da's van die speciale 'aanval' op het vuur die ze net gedaan hebben met een schuimdeken
Zal er wel heel gek uit zien!
Had je meegekregen dat ze daarvoor de A16 ook over 10 km. hebben afgesloten vanavond?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou best kunnen. We hebben even buiten staan kijken, maar het waait echt van ons af
Ik las het net. Zal een lekker zooitje zijn in de hoek A16 / A17quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Had je meegekregen dat ze daarvoor de A16 ook over 10 km. hebben afgesloten vanavond?
Door die speciale aanval op het vuur (zou eerst op het hele vuurgebied komen, maar is maar gedeeltelijk gelukt) zou er idd een grote wolk komen die laag zou blijven hangen. Dus dat is vast die jullie gezien hebben. Huisdieren enzo moesten ook echt naar binnen bij jullie in de omgeving zeiden ze speciaal. Bij jou lopen er nog poezzzzzies buiten denk ik, zoals die ene die bijna nooit binnen wil?Dan is het extra fijn dat de wind de andere kant op staat!
Slim om ze binnen te houdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las het net. Zal een lekker zooitje zijn in de hoek A16 / A17
Alle poezen zijn hier al sinds vanmiddag binnen. Die mogen echt ff niet maar buiten. Vinden ze vrij stom overigens. Kijk, ik voel het wel als iets niet lekker gaat voelen, maar de pooesjes niet. Dus voor de zekerheid.
Er was trouwens net voor 23:00 nog wel een enorme knal / dreun. Nu is het stil
He jasses, wat zullen ze geschrokken zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:00 schreef Pagan het volgende:
Hier in het noorden ijzelt het, het is te glad om de honden uit te laten, dus die mogen de tuin in. Echt heel erg.
René sprak net onze (ex) buurjongen, hij woont in Frankrijk met z'n vriendin. Ze waren hier voor de feestdagen, hij moest langer blijven, om z'n verstandskiezen te laten trekken.
Vriendin alvast met hun autootje en 2 Franse vrienden, eergisteren terug, daar kwam een gastje van nog geen twintig ineens inhalen, frontaal op ze ingereden.Auto totaal los. Wonder boven wonder, ze leven alledrie nog.
Hij kwam net op eieren terugrijden vanuit Groningen, in z'n moeders auto.
Echt geen doen hier. Ik waag me met mijn benen niet naar buiten.
Als we fluiten, komen ze vrijwel altijd. Erg braaf volkquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:10 schreef Greys het volgende:
Slim om ze binnen te houdenWist niet of al jouw poezen te 'vangen' waren, maar gelukkig!
Ja, fijn is dat dan hé!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we fluiten, komen ze vrijwel altijd. Erg braaf volk
Ja, is echt heel leuk. Ik loop naar de voorkant, fluit mijn fluitje en dan komen er van 5 kanten katten aanscheurenquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:18 schreef Pagan het volgende:
Ja, fijn is dat dan hé!Dat ze binnenkomen. Gelukkig.
Ik ook niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zit te roken en eten achter de PCquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zit te roken en eten achter de PC
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook over twee minuten
Welterusten
Ik begrijp dat LK inmiddels geheel geïntegreerd isquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
trusten, geteisem
Getver wat eng. Gelukkig maar dat ze niks hebben zeg!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:00 schreef Pagan het volgende:
Hier in het noorden ijzelt het, het is te glad om de honden uit te laten, dus die mogen de tuin in. Echt heel erg.
René sprak net onze (ex) buurjongen, hij woont in Frankrijk met z'n vriendin. Ze waren hier voor de feestdagen, hij moest langer blijven, om z'n verstandskiezen te laten trekken.
Vriendin alvast met hun autootje en 2 Franse vrienden, eergisteren terug, daar kwam een gastje van nog geen twintig ineens inhalen, frontaal op ze ingereden.Auto totaal los. Wonder boven wonder, ze leven alledrie nog.
Hij kwam net op eieren terugrijden vanuit Groningen, in z'n moeders auto.
Echt geen doen hier. Ik waag me met mijn benen niet naar buiten.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Rewimo, hoe voelt dat nu om zo oud te zijn?
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee pssssssssht: 06.01.2011: Chauffeur is onderweg
Plaatjes doen het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:50 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er op klikt welquote:
Mogge, lees je pm eensquote:
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef Pagan het volgende:
![]()
* Pagan ging zonden honden plat op zijn gat.
Zonden honden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef Pagan het volgende:
![]()
* Pagan ging zonden honden plat op zijn gat.
Die beesten doen alles wat niet magquote:
En waarom ben jij blij? Toch niet omdat je naar Maastricht gaat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:07 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik ben blij![]()
Oh-oh welk hotel is aan te raden in Maastricht?????
Hotel Chez Sjon natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:07 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik ben blij![]()
Een bed zou wel handig zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Maes, wat wil je psies?
Dr zijn hier echt zoooooooooveel hotels
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een bed zou wel handig zijn denk ik.
Jankzakquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou Maes, ik kijk wel ff of je op msn bent
Doe pension Vogelzang in Valkenburg maar niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:07 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik ben blij![]()
Mijn stiefkind is opnieuw beoordeeld en en heeft geen aantoonbaar syndroom van Aspergerquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom ben jij blij? Toch niet omdat je naar Maastricht gaat?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn stiefkind is opnieuw beoordeeld en en heeft geen aantoonbaar syndroom van Asperger
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn stiefkind is opnieuw beoordeeld en en heeft geen aantoonbaar syndroom van Asperger
![]()
Hoezeequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Die rooie? Niks vreemds aan gemerkt in Ouwehands. Goed nieuws in ieder gevalquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws
Ben nu vissen plakken, tot later
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws
Ben nu vissen plakken, tot later
Jezus Fuck en dat laatstequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee
Wat dacht je toen je het hoorde?
'In your face, eng loeder van een ex van Mister Maes'?
Pfieuw!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk het wel; het is nogal een taaie
Joehoeoeoeoeoequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
![]()
Charmingquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:29 schreef Barbaaf het volgende:
Die rooie? Niks vreemds aan gemerkt in Ouwehands. Goed nieuws in ieder geval![]()
Van mij mag je doen en laten wat je wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat! Mogen we al weer naar buiten toe?
Joh! No shitquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Van mij mag je doen en laten wat je wil
Vraag het aan een van die ramptoeristen van gisterenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh! No shit
De poezen willen naar buiten, maar ik blijf roepen dat dat niet mag van de regering. Maar ik weet heul niet of het nog steeds zo is. Dus wil ik het ff ergens afchecken jezus fucK
Ik weet niet waar je woont, maar in principe mag je naar buiten toe, maaaar :quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat! Mogen we al weer naar buiten toe?
quote:Voorzichtigheid blijft geboden
In afwachting van definitieve meetgegevens wordt aan alle inwoners van de zuidpunt van het Eiland van Dordrecht (ten westen van de A16 en ten zuiden van de Amstelwijckweg) en het oostelijk deel van de Hoeksche Waard (de gemeenten Strijen en Binnenmaas) uit voorzorg geadviseerd voorlopig niet onnodig naar buiten te gaan. Men kan wel gewoon naar school en het werk. Het advies is om voorlopig geen intensief contact met de grond te hebben, niet in de speeltuin te spelen, geen producten uit de moestuin te eten, het vee niet te laten grazen en de rampenzender RTV Rijnmond te volgen. Ook wordt de inwoners geadviseerd huisdieren niet langdurig buiten te laten. Ook voor overige gebieden in de regio zijn nog geen definitieve metingen bekend. Inwoners wordt geadviseerd berichtgeving op RTV Rijnmond in de gaten te houden en bij gezondheidsklachten contact op te nemen met de huisarts. Als mensen buiten de bovenstaande gebieden toch onbekende deeltjes op de bodem vinden, is het advies om uit voorzorg deze niet aan te raken.
Die zitten allemaal langs de A17 in het gras gifwolkjes te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Vraag het aan een van die ramptoeristen van gisteren
Ik was gisteren bij de Kringloop , en ik heb gezegd dat ze die glazen beestjes prullen voortaan voor me opzij moeten houden mochten ze ooit van die zut binnenkrijgenquote:
Owkee, m'n koei mag geen gras eten en ik moet mijn rabarber ook nog ff laten staan. No probquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar in principe mag je naar buiten toe, maaaar :
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joehoeoeoeoeoe
En: Jezus FucK (is ook hip om te zeggen geleuf ik)
Super wijffie
[..]
Charming
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik was gisteren bij de Kringloop , en ik heb gezegd dat ze die glazen beestjes prullen voortaan voor me opzij moeten houden mochten ze ooit van die zut binnenkrijgen![]()
Toch wel hoorquote:Ze hadden nu alleen deze roerstaafjes:
[ afbeelding ]
Maar dat kan onmogelijk iets zijn waar ik je blij mee maak he
Volgens mij was het wel echt glas ja, als je ze wil ga ik ze zo wel ff halen, ik denk dat ze welhaast gratisch zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]!
[..]
Toch wel hoorHet is toch echt glas?
Lieffie
Da's een hele goeie checkquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal er eerst eentje heel hard tegen de muur kwakken, als ze heel blijven zal het plastic zijn he?
Niet speciaal voor heen gaan, maar als je weer eens in de buurt bent, dan zou ik dat best leuk vinden eiksquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij was het wel echt glas ja, als je ze wil ga ik ze zo wel ff halen, ik denk dat ze welhaast gratisch zijn
spaar je alleen glazen diertjes ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet speciaal voor heen gaan, maar als je weer eens in de buurt bent, dan zou ik dat best leuk vinden eiks
Jezus fuck, ik ben dr altijd in de buurt want ze zitten hier om de hoek, kutjequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet speciaal voor heen gaan, maar als je weer eens in de buurt bent, dan zou ik dat best leuk vinden eiks
Oh ik wist niet dat je kon kiezen, tis altijd TNT hier gewoon, ik let dr niet op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:19 schreef Ynske het volgende:
vraagje, als jullie laten bezorgen door Zooplus, kies je dan voor GLS of TNT?
Je mag bij mij op de bank gratis tussen K & K inzittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeer al sinds gisteren kaartjes te bestellen voor tussen K&K maar die site hangt de hele tijd.
ok dank jequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je kon kiezen, tis altijd TNT hier gewoon, ik let dr niet op.
Glazen murano miniatuurtjesquote:
1.5 kilozakken is met 1 knijn ook fijner qua houdbaarheid denk ik zo. Daar doe je best lang mee toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:25 schreef Ynske het volgende:
was even gaan kijken, zij hebben alleen de zakken 1.5 kg van t voer van Saar, bij de Intratuin wel zakken van 3 kg. maar door de korting daar is t even duur, en bij de intratuin is t zo vaak niet op voorraad. dan maar via deze weg. alleen jammer dat t hooi niet leverbaar is
Leuk !quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Glazen murano miniatuurtjesJe weet wel; die iedereen in de jaren '70 in de letterbak had staan
3 maanden met 3 kg ongeveer, precies weet ik niet, maar heb nog niet gemerkt dat de brokjes minder krokant worden oid, meestal stop ik t wel in een afgesloten emmerquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
1.5 kilozakken is met 1 knijn ook fijner qua houdbaarheid denk ik zo. Daar doe je best lang mee toch?
Ow, zo'n hele langequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:27 schreef Nonneke het volgende:
Leuk !letterbakken rulen
ik heb hier nml een glazen bloem liggen, dacht misschien wil jij hem anders hebbenAls je wil kan ik vanaaf als ik weer thuis ben wel een foto voor je maken
ik bestel altijd zo'n 15kg zak (Russel) en dat gaat in een grote ton, maar is bij het laatste restje net zo krokant (geen id hoelang ik ermee doe eigenlijk met 2 konijnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
3 maanden met 3 kg ongeveer, precies weet ik niet, maar heb nog niet gemerkt dat de brokjes minder krokant worden oid, meestal stop ik t wel in een afgesloten emmer
jep een soort staf doet het me altijd aan denkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, zo'n hele langeDie heb ik er ook één. Past alleen niet in de (moderne jaren '10 door mij te laten maken) letterbak
Saar zit op de Sience Plus, iets met verrekken bix te vretenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:30 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik bestel altijd zo'n 15kg zak (Russel) en dat gaat in een grote ton, maar is bij het laatste restje net zo krokant (geen id hoelang ik ermee doe eigenlijk met 2 konijnen[/sub]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil nog steeds een witbuikegel trouwens
Blauw en geel vind ik de mooiste glaskleurenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:31 schreef Nonneke het volgende:
jep een soort staf doet het me altijd aan denkenBlauw istie met doorzichtig glas, nee past niet in je letterbak
Ik geloof het, als ze maar geen groenten uit eigen tuin etenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:52 schreef ElisaB het volgende:
Greyzzzz, mogen de poezen al weer naar buiten???
Komen die vleugels eindelijk weer eens van pas!quote:Het advies is om voorlopig geen intensief contact met de grond te hebben,
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het, als ze maar geen groenten uit eigen tuin eten
Ja, iedereen hardlopend naar zn werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Voorlopig geen intensief contact met de grond hebben, wat een topadvies
Of op zn tenen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, iedereen hardlopend naar zn werk
Of in de gang op je fiets stappen en niet afstappen onderwegquote:
Niet vreemd toch. Ze is nu al een tijd onder jouw hoede en het gaat prima met haar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
quote:Ben jij, of ken je iemand in je omgeving, die op zoek is naar een uitdagende technische baan?
Dan hebben wij een goede tip voor je. Neem snel een kijkje op http//:technischpersoneel.hyves.nl en meld je aan!
Ahquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ideeën jongenskamer met thema zee?
parker heeft volgens mij alleen koningsblauw en zwarte vullingen bij de v&dquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Verkoopt V&D parkervullingen in alle kleurtjes?
Ik ben nu in twee winkels geweest maar daar verkopen ze alleen dat saaie gewone lelijke donkerblauw en zwart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Kun je ze niet vinden oh-oh laat het even weten dan vraag ik het mijn schoonouders die kunnen ze waarschijnlijk wel bestellen.
Oh crapquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
parker heeft volgens mij alleen koningsblauw en zwarte vullingen bij de v&d
ik twijfel zelfs of er een andere kleur is dan rood, zwart en blauwquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben nu in twee winkels geweest maar daar verkopen ze alleen dat saaie gewone lelijke donkerblauw en zwart.
Maar dr is vast wel ergens aan te komen.
Zo balen dat de Mevri weg is
Jawel, dr is ook turquoise en paars en zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik twijfel zelfs of er een andere kleur is dan rood, zwart en blauw
Wij hebben hier een pennenwinkel ofzo, moet ik daar eens kijken? Zal wel pas zaterdag zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben nu in twee winkels geweest maar daar verkopen ze alleen dat saaie gewone lelijke donkerblauw en zwart.
Maar dr is vast wel ergens aan te komen.
Zo balen dat de Mevri weg is
heb je de lange of de korte nodig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, dr is ook turquoise en paars en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |