Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bennie melig, ik zit hier deaud te gaan
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Straks wel, als hier al het drinkwater vergiftigd is en we vluchten naar Texel
Ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Awquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Glijdt zo lekker heaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Is in ieder geval warmerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Tis maar net wat je belangrijk vind juffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Gelukkig heb ik Ll gespotSamenvatting graag
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurmanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Nah nah nah....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Greys is een fucking hypochonder die in haar prikstrot de penis en sperma van de buurman moet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik sta er niet van te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurman
Verder totale chaos
Laat dat bang maken maar aan ons over jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ook
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik neem nog een borrel op Rewimo's verjaardag en ga dan ten banke onder het mottö:
drank is eerder op dan je lief is
trusten, geteisem
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis maar net wat je belangrijk vind juffie
Nou Greys, van je vriendinnen mot je t hebbenquote:
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik neem nog een borrel op Rewimo's verjaardag en ga dan ten banke onder het mottö:
trusten, geteisem
Ik vind het al een tijdje eerder grappig dan engquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ook
zuip zequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
trusten, geteisem
Ik kén mijn vriendinnen en ze bedoelt dat ze er niet van staat te kijken dat Qwea dat zo zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Greys, van je vriendinnen mot je t hebben
Hmmm, ok, als jij het zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kén mijn vriendinnen en ze bedoelt dat ze er niet van staat te kijken dat Qwea dat zo zegt
Dipsaus helpt ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Maes het volgende:
Honing schijnt goed te zijn voor een pijnlijke keel
It takes one to know onequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
En wat ik de grootste grap vind is dat Q mij een hypochonder noemt
Honing-mosterd dip?quote:
Goorlapquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC maar es uitgooien
Greys, kusje op je prikstrotje/grotje
Jezus fuck schizofreentjequote:
Gezellig!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC maar es uitgooien
Greys, kusje op je prikstrotje/grotje
Is al bijna overquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat het gauw over is Greys.
Heeft ie een hersenschudding, chronisch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Moet ik je nog ff bellen elk half uur vannacht, voor de zekerheid?
Ooh? Doet ze dat wel vaker dan?quote:
Nee joh, alleen als je persé wil pijpen gok ik zoquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
En we gaan allemaal dood mits het gif dat in de wolken zit naar beneden komtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurman
Verder totale chaos
Oh dan blijf ik liever slapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, alleen als je persé wil pijpen gok ik zo
Nah jij bent niet dood te krijgen johquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Uitzuigen werkt beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Is al bijna over![]()
Ik rook de prik uit!
Goed idee!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou Q elk uur bellen als ik jou was.
Ja maar jij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah jij bent niet dood te krijgen joh
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, alleen als je persé wil pijpen gok ik zo
quote:
Mooi dat ze het kan sjeken als ik de Lapo hebquote:
Ik zei al, ik heb al geen schaamlippen meer door dat gescrub!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
Q?
Adem in, adem uit
Ga maar ff lekker scrubben.
Ik doe niet, ik herhaal NIET, aan schadeclaims!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb al geen schaamlippen meer door dat gescrub!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zei al, ik heb al geen schaamlippen meer door dat gescrub!
Nee nee nee nee neeee we hoeven GEEEEEEEEN foto ik herhaal we hoeven GEEEEEEEEEN fotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet, ik herhaal NIET, aan schadeclaims!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Het zou serieus niet in me op komen om mijn doos te gaan scrubben
Oh nou bovenwangen, onderwangen, same differencequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb toen met lush scrub voor mijn reet, mijn bakkes lopen scrubben![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb toen met lush scrub voor mijn reet, mijn bakkes lopen scrubben![]()
![]()
FAAAAALquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, ik wilde natuurlijk die dampen post van Qwea quoten he
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou bovenwangen, onderwangen, same difference
Misschien moet je hem even terug zettenquote:
Uhuhquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even terug zetten
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuhyou wish.
Heb nog kluifjes liggen voor je maar je adres is spoorloos.
quote:
Dat was wel een bazen kneuzen actiequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Owja, Q met d'r bipsebaps-scrub op d'r giechel
Attack of the fruit flies?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, waar is Ing eigenlijk?
Ik mis dr, ze is zo lollig
vingeren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, waar is Ing eigenlijk?
Ik mis dr, ze is zo lollig
Mondkapje op! Of gewoon adem inhouden onderweg!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I knew editten lukte niet meer
1
Ga Whoopje wandelen en daarna op eigen laptop verderbis später!
Q?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Het zou serieus niet in me op komen om mijn doos te gaan scrubben
Neem jij je gitaar mee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Q, kom we gaan naar Moerdijk en daar gezellig kumbaya zingen rond het vuur!
Jij kan toch wel zingen hè?quote:
Da's heul geen LHOTP.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Nonneke het volgende:
valderieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee valderaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jonge blom Nonquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Nonneke het volgende:
valderieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee valderaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jah.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Greys, we hadden nu beter veilig in Friesland kunnen zitten. Kinecten en wachten op parrrrtey crashers!![]()
Ik wil terug.
Knus, toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
kumbajaaaaaaaaaaaaaa my lord, kumbajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:
Mooi 2e stem met Greys, ik luister welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
POLLY!!! ERAF!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik mot pissen en Polly wil niet van mn schoot af
Trap gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik mot pissen en Polly wil niet van mn schoot af
Nee, werken om stom geld te verdienen zat in de weg van het Eckte Leven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee das waar
Heb je wel gekeken vandaag ?![]()
[ afbeelding ]
POM! pompompompom.quote:
ja daarom moet ik het morgen ook al missenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, werken om stom geld te verdienen zat in de weg van het Eckte Leven.
Welterusten voor straks danquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Nou, k ga pissen en Dexter kijken, paniek ze nog en zulks
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga een tv op mijn kantoor vragen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja daarom moet ik het morgen ook al missen![]()
denk dat ik me voortaan alleen smorgens laat inroosteren
Ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor het melodietje er gewoon bij nu
Dat zijn me een paar sufferdsquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
Ooh jezus fuck zeg. Wat een vertoning.
"Er zijn altijd giftige stoffen in rookwolken. Daar moet u niet moeilijk over doen!"
Ik kijk niet maar ik kan me levendig voorstellen hoe er achter die microfoon nu iemand zit te stuntelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
"Er zijn altijd giftige stoffen in rookwolken. Daar moet u niet moeilijk over doen!"
Serieus, die gast moet gewoon nokken met burgemeester zijn. HIj maakt heel zijn gemeente onsterfelijk belachelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar ik kan me levendig voorstellen hoe er achter die microfoon nu iemand zit te stuntelen
Ik kijk niet, ze hebben hem zo vaak uitgesteld dat ik het nu vergeten wasquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:28 schreef Qwea het volgende:
Dat zou om half 11 gebeuren... maar ja, toen in ene werd het afgekapt en ging de NOS voetbal uitzenden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ze hebben hem zo vaak uitgesteld dat ik het nu vergeten was
Las wel dat de A16 over 10 km. is afgesloten wegens die 'deken' die ze er overheen gaan gooien aan schuim, dat veel rook oplevert. Geen idee of ze dat nou al gedaan hebben inmiddels, zegt ie daar nog iets over?
Halloquote:
Je giegelt is dan je mond, hoop ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou om half 11 gebeuren... maar ja, toen in ene werd het afgekapt en ging de NOS voetbal uitzenden.
Hij zei wel dat mensen flink last van de ogen en luchtwegen konden krijgen door de wolk. Bij prikkende ogen moet je ze uitspoelen en bij last van de luchtwegen nat washandje voor je giechelt.
Begin jij nou ook al?quote:
Nee joh niets wat een nat washandje niet kan verhelpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik heb het allemaal niet zo gevolgd. Las het nog wel op mijn werk op nu.nl, maar daarna wezen eten bij een vriendin.
Is 't erg allemaal?
Drama, ik 6.30quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het half negen is ofzoIk moet eigenlijk gaan slapen, morgen weer om 6.10 opstaan.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee joh niets wat een nat washandje niet kan verhelpen
Dus ik ben zieligerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |