Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bennie melig, ik zit hier deaud te gaan
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Straks wel, als hier al het drinkwater vergiftigd is en we vluchten naar Texel
Ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Awquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Glijdt zo lekker heaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Is in ieder geval warmerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Tis maar net wat je belangrijk vind juffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Gelukkig heb ik Ll gespotSamenvatting graag
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurmanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Nah nah nah....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Greys is een fucking hypochonder die in haar prikstrot de penis en sperma van de buurman moet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |