Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bennie melig, ik zit hier deaud te gaan
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Straks wel, als hier al het drinkwater vergiftigd is en we vluchten naar Texel
Ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Awquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet dood gaat Greys en dat je prikstrotje gauw weer over gaat
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Glijdt zo lekker heaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Is in ieder geval warmerquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we voor de zekerheid beter een stukkie verderop kunnen gaan dan hea.
Madeira ofzo
Tis maar net wat je belangrijk vind juffiequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Gelukkig heb ik Ll gespotSamenvatting graag
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurmanquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
Een heel topic, ik bedoel een heel topic in het uurtje dat ik belangrijke zaken moest bespreken![]()
![]()
Nah nah nah....quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Strot, grot, als dr maar een pik in kan, prik of geen prik
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw
Ik gooi d'r nu extra dip op mijn sjips tegenan. Dat helpt
Greys is een fucking hypochonder die in haar prikstrot de penis en sperma van de buurman moet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik sta er niet van te kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys heeft een prikgrot en pijpt de buurman
Verder totale chaos
Laat dat bang maken maar aan ons over jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ook
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik neem nog een borrel op Rewimo's verjaardag en ga dan ten banke onder het mottö:
drank is eerder op dan je lief is
trusten, geteisem
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis maar net wat je belangrijk vind juffie
Nou Greys, van je vriendinnen mot je t hebbenquote:
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik neem nog een borrel op Rewimo's verjaardag en ga dan ten banke onder het mottö:
trusten, geteisem
Ik vind het al een tijdje eerder grappig dan engquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Smeer je keeltje maar lekker dat helpt idd. En niet jezelf bang maken, dat werkt ook
zuip zequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
trusten, geteisem
Ik kén mijn vriendinnen en ze bedoelt dat ze er niet van staat te kijken dat Qwea dat zo zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Greys, van je vriendinnen mot je t hebben
Hmmm, ok, als jij het zegtquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kén mijn vriendinnen en ze bedoelt dat ze er niet van staat te kijken dat Qwea dat zo zegt
Dipsaus helpt ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Maes het volgende:
Honing schijnt goed te zijn voor een pijnlijke keel
It takes one to know onequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
En wat ik de grootste grap vind is dat Q mij een hypochonder noemt
Honing-mosterd dip?quote:
Goorlapquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC maar es uitgooien
Greys, kusje op je prikstrotje/grotje
Jezus fuck schizofreentjequote:
Gezellig!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga de PC maar es uitgooien
Greys, kusje op je prikstrotje/grotje
Is al bijna overquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat het gauw over is Greys.
Heeft ie een hersenschudding, chronisch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Moet ik je nog ff bellen elk half uur vannacht, voor de zekerheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |