Volgend weekend weer een weekend met drie dagen, dan moet de huiskamer/keuken wel zo ongeveer af zijn .quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Isegrim het volgende:
- nieuw wandje maken voor voorraadkast bijna klaar (decoupeerzaag ging stuk toen ik het laatste stukje moest zagen)
- enkele planken ophangen nog eentje te gaan, maar die moet ik nog kopen
- verder met behangen / schilderen [geen tijd voor gehad]
- nieuw schakelmateriaal aanbrengen [moet eerst schilderwerk afhebben]
- nog wat dingen die ik nu vergeet
Pff en wij maar kou lijden hier!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:35 schreef Breuls het volgende:
Volgend weekend sta ik hier met m'n voeten in het zand.
Ik wil ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:35 schreef Breuls het volgende:
Volgend weekend sta ik hier met m'n voeten in het zand.
Dat kan op Curaçao ook wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil ook.Liever naar Aruba dan.
Koffervisjes kijken.
Dat kan ik me echt niet voorstellen, ik vind het zo geweldig! Het is zo mooi daar onder water.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat kan op Curaçao ook wel.
Niet dat ik het doe overigens, heb helemaal niks met snorkelen of duiken.
Het gaat mij ook alleen maar om het onderwater-gedeelte en Bonaire schijnt één van de mooiste locaties ter wereld te zijn daarvoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef Breuls het volgende:
Aruba is een op amerikanen gericht commercieel feesteiland. Bonaire is zo saai dat je al in slaap valt op de luchthaven. Curaçao ligt daar (letterlijk) tussenin.
Mijn moeder zorgt meestal voor mijn katten tijdens afwezigheid. Daar heb je echter ook niet zoveel aan, want ze houden niet zo erg van andere katten.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef Breuls het volgende:
Heeft er iemand katten (gehad) en ervaring met opvangadressen? Kattenhotels ofzo..
Ik had een adres waar mijn kat in principe terecht zou kunnen, maar dat is nu niet mogelijk, dus ik moet effe op zoek naar een ander adres.
Voor hoe lang is het? Als het niet voor al te lang is wil ik wel 2 keer per week ofzo langs gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Breuls het volgende:
Nee, dat heb ik wel eens gedaan, maar dan wanneer ik minder dan een week weg ben. Als ik iets van vier dagen de deur uit ben laat ik 'm sowieso gewoon alleen, dat kan-ie wel hebben, en bij iets langer heb ik wel eens m'n vader gevraagd halverwege even langs te komen.
In het verleden is-ie daar ook wel eens geweest in mijn vakantie, maar eind februari ben ik met m'n vader en familie juist weg, dus dat is dan sowieso geen optie.
Hoe kan een reisorganisatie nou goed zijn? Je betaald een bedrag voor het reserveren van een hotel en een ticketquote:Op maandag 10 januari 2011 18:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben jaloers. Het is alweer een tijd geleden dat ik met vakantie ben geweest, misschien maar weer eens geld opzij leggen want ik ben daar ook wel weer aan toe. Ik heb alleen de vervelende eigenschap dat ik direct naar een land weet ik veel waar heen wil.
Boeken doe ik sowieso bij Djoser, wat een goede reisorganisatie is dat zeg.
Extra service. Bij de meeste verzorgde vakanties heb je een host(ess) die je kan helpen met toeristische informatie, boeken van extra's of oplossen van problemen. En zo'n reisorganisatie verzorgt ook meestal het vervoer tussen je hotel en de luchthaven, enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe kan een reisorganisatie nou goed zijn? Je betaald een bedrag voor het reserveren van een hotel en een ticket
Wordt je zenuwachtig voor je taak?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef Isegrim het volgende:
Ik droomde vannacht dat het SC & A. hun trouwdag was. Het regende de hele dag keihard en er ging van alles mis.
Netjes toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:24 schreef junkiexp het volgende:
We krijgen 3 euro terug van Evides.
En dat gaan ze dus ook echt storten, en niet inhouden op de volgende maandtermijn
Jup. Je hebt de gehele vakantie een reisleider bij je. In alle steden, dorpen en gehuchten is een slaapplaats geregeld. Je hebt altijd goed vervoer al heb ik in Nepal bijna in mijn broek gescheten in een bus omdat die op 2 wielen door de bocht ging zo nu en dan.quote:
Ik ben pas 1 zo een type tegen gekomen dus dat valt heel erg mee maar ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef SingleCoil het volgende:
Met vervelende mensen. Mensen met foute sandalen, te grote rugzakken en overdreven sunblockers.
Natuurlijk niet....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:31 schreef SingleCoil het volgende:
Dat stenen muurtje rondom de verhoging waar je tent op staat is wrs ook spontaan ontstaan? Zie je wel vaken bij die uitgestorven culturen
Haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:31 schreef SingleCoil het volgende:
Dat stenen muurtje rondom de verhoging waar je tent op staat is wrs ook spontaan ontstaan? Zie je wel vaken bij die uitgestorven culturen
Nee...quote:
Minuut of 10 lopen is het wel. Maar je kan ook de metro een halte pakken naar Zuidplein.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
yoo, de enige echte juicyhil hier op vijandig gebied.
Ik heb een vraagje. Ik moet vrijdag naar Ahoy. Hoe druk is het tijdens zulks evenementen op P+R terrein Slinge (die is dichtbij Ahoy gok ik toch)? Dan parkeer ik daar gewoon voor nop.
Alvast dank.
Je moet wel ff kijken waar je wilt staan hoor. Heel het gebied rondom het Zuidplein is blauwe zone.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Juicyhil het volgende:
Ah okay dankjewel, ik rij wel gewoon naar een ander P+R terrein. Dan weet ik zeker dat het rustig is.
Hier zie ik een lijstje staan van parkeerplaatsen: http://www.rotterdam.nl/eCache/TER/10/27/794.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel ff kijken waar je wilt staan hoor. Heel het gebied rondom het Zuidplein is blauwe zone.
Bij Maashaven wil je je auto niet zetten.
Maashaven is ook geen P+R.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel ff kijken waar je wilt staan hoor. Heel het gebied rondom het Zuidplein is blauwe zone.
Bij Maashaven wil je je auto niet zetten.
Dan doe ik die. Dankjewelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Breuls het volgende:
Kralingse Zoom is goed te doen vanaf de A16. Van daaruit ga je met een overstap op Beurs naar Zuidplein.
I know. Maar je kan wel besluiten je auto daar ergens te parkeren en dan de metro pakken naar Zuidplein.quote:
Nou, nee. Dan zou parkeren bij Zuidplein of Slinge logischer zijn... Of bij Ahoy zelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I know. Maar je kan wel besluiten je auto daar ergens te parkeren en dan de metro pakken naar Zuidplein.
Als je die wijken verder ook niet kent zou dat de meest logische keuze zijn...
Alsof dat nu allemaal zo'n ramp is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
I know. Maar je kan wel besluiten je auto daar ergens te parkeren en dan de metro pakken naar Zuidplein.
Als je die wijken verder ook niet kent zou dat de meest logische keuze zijn...
Ik zal me er psychisch op voorbereidenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Veel plezier tijdens je bezoek aan een echte stad. Kan je ook eens in de metro zitten![]()
Dat zou ik maar wel doen ja. Ik kan mij voorstellen dat zoveel beschaving een shock is. Zeker op de terugweg, dat je even denkt met de noord-zuidlijn naar huis te gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zal me er psychisch op voorbereiden
Of dat ik in de metro blijf zitten tot ik bij 'Bijlmer/Arena' benquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat zou ik maar wel doen ja. Ik kan mij voorstellen dat zoveel beschaving een shock is. Zeker op de terugweg, dat je even denkt met de noord-zuidlijn naar huis te gaan![]()
Maashaven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof dat nu allemaal zo'n ramp is.
Want ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maashaven?
Zou ik mn auto niet neerzetten als je er tenminste aan gehecht bent.
Teringbuurt.quote:
Onze topicoptimistquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef MalaCocinera het volgende:
werkenna het werk examens doen die 3 uur duren aan veels te kleine tafeltjes
True, maar ik zet mijn auto daar gerust neer hoor.quote:
Dus? Duizenden mensen met jou. Zeik niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nu al in de trein naar het werk zitten
Alsof er ook maar iemand is die zich daar druk om gaat makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over wiens kut heb je het?
'Kutweer' is 1 woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |