quote:
Jup. Je hebt de gehele vakantie een reisleider bij je. In alle steden, dorpen en gehuchten is een slaapplaats geregeld. Je hebt altijd goed vervoer al heb ik in Nepal bijna in mijn broek gescheten in een bus omdat die op 2 wielen door de bocht ging zo nu en dan.
In afrika had je 2 reisleiders waarvan 1 ook de vaste chauffeur dus dat was een stuk veiliger rijden. Daar sliep je vaak in tenten die zij ook voor je hadden geregeld net als het eten wat vaak van de barbeque kwam. En toch zijn het heel vrije vakanties.
Zij zoeken ook meestal de plaatsen uit waar niet al 8 miljoen toeristen aanwezig zijn. Ook dat vind ik erg fijn.
quote:
Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef SingleCoil het volgende:Met vervelende mensen. Mensen met foute sandalen, te grote rugzakken en overdreven sunblockers.
Ik ben pas 1 zo een type tegen gekomen dus dat valt heel erg mee maar ik snap wel wat je bedoeld.
Het is handig om van te voren altijd even te vragen of er al mensen geboekt hebben en wat dan de gemiddelde leeftijd is en of er ook mensen geboekt hebben die alleen reizen. Het is veel leuker om met leeftijdgenoten zo een reis te doen dan met een bus vol bejaarden.
Het enige nadeel is dat het belachelijk duur is. Maar daarom doe ik dat helaas ook niet vaak.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 20:08:57 ]