Natuurlijk niet....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:31 schreef SingleCoil het volgende:
Dat stenen muurtje rondom de verhoging waar je tent op staat is wrs ook spontaan ontstaan? Zie je wel vaken bij die uitgestorven culturen
Haha ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:31 schreef SingleCoil het volgende:
Dat stenen muurtje rondom de verhoging waar je tent op staat is wrs ook spontaan ontstaan? Zie je wel vaken bij die uitgestorven culturen
Nee...quote:
Minuut of 10 lopen is het wel. Maar je kan ook de metro een halte pakken naar Zuidplein.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
yoo, de enige echte juicyhil hier op vijandig gebied.
Ik heb een vraagje. Ik moet vrijdag naar Ahoy. Hoe druk is het tijdens zulks evenementen op P+R terrein Slinge (die is dichtbij Ahoy gok ik toch)? Dan parkeer ik daar gewoon voor nop.
Alvast dank.
Je moet wel ff kijken waar je wilt staan hoor. Heel het gebied rondom het Zuidplein is blauwe zone.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Juicyhil het volgende:
Ah okay dankjewel, ik rij wel gewoon naar een ander P+R terrein. Dan weet ik zeker dat het rustig is.
Hier zie ik een lijstje staan van parkeerplaatsen: http://www.rotterdam.nl/eCache/TER/10/27/794.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel ff kijken waar je wilt staan hoor. Heel het gebied rondom het Zuidplein is blauwe zone.
Bij Maashaven wil je je auto niet zetten.
Maashaven is ook geen P+R.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel ff kijken waar je wilt staan hoor. Heel het gebied rondom het Zuidplein is blauwe zone.
Bij Maashaven wil je je auto niet zetten.
Dan doe ik die. Dankjewelquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:56 schreef Breuls het volgende:
Kralingse Zoom is goed te doen vanaf de A16. Van daaruit ga je met een overstap op Beurs naar Zuidplein.
I know. Maar je kan wel besluiten je auto daar ergens te parkeren en dan de metro pakken naar Zuidplein.quote:
Nou, nee. Dan zou parkeren bij Zuidplein of Slinge logischer zijn... Of bij Ahoy zelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I know. Maar je kan wel besluiten je auto daar ergens te parkeren en dan de metro pakken naar Zuidplein.
Als je die wijken verder ook niet kent zou dat de meest logische keuze zijn...
Alsof dat nu allemaal zo'n ramp is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:13 schreef Stokstaart het volgende:
I know. Maar je kan wel besluiten je auto daar ergens te parkeren en dan de metro pakken naar Zuidplein.
Als je die wijken verder ook niet kent zou dat de meest logische keuze zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |