Ik zal me er psychisch op voorbereidenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Veel plezier tijdens je bezoek aan een echte stad. Kan je ook eens in de metro zitten![]()
Dat zou ik maar wel doen ja. Ik kan mij voorstellen dat zoveel beschaving een shock is. Zeker op de terugweg, dat je even denkt met de noord-zuidlijn naar huis te gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zal me er psychisch op voorbereiden
Of dat ik in de metro blijf zitten tot ik bij 'Bijlmer/Arena' benquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat zou ik maar wel doen ja. Ik kan mij voorstellen dat zoveel beschaving een shock is. Zeker op de terugweg, dat je even denkt met de noord-zuidlijn naar huis te gaan![]()
Maashaven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof dat nu allemaal zo'n ramp is.
Want ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maashaven?
Zou ik mn auto niet neerzetten als je er tenminste aan gehecht bent.
Teringbuurt.quote:
Onze topicoptimistquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:02 schreef MalaCocinera het volgende:
werkenna het werk examens doen die 3 uur duren aan veels te kleine tafeltjes
True, maar ik zet mijn auto daar gerust neer hoor.quote:
Dus? Duizenden mensen met jou. Zeik niet!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nu al in de trein naar het werk zitten
Alsof er ook maar iemand is die zich daar druk om gaat makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Over wiens kut heb je het?
'Kutweer' is 1 woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |