Ik meet altijd in openbare gelegenhedenquote:
die komt toevallig in de laatste week van januari heel dichtbij mijn woonplaats op vakantiequote:
Ah oke.. tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
die komt toevallig in de laatste week van januari heel dichtbij mijn woonplaats op vakantie
En drinken als je mij meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef tdrone het volgende:
wat doe je eigenlijk op een meet gewoon wat met elkaar keuvelen?
Wat doe jij met vrienden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef tdrone het volgende:
wat doe je eigenlijk op een meet gewoon wat met elkaar keuvelen?
Bepaal jij dat voor mij?quote:
Waarom kijk je daar zo boos bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
jay ik ben bezig met websitebouw voor school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat websitebouwquote:
Is toch nooit weg? Ik vind het overigens ook wel leuk, misschien dat ik het daarom zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat websitebouwis
mijn opleiding heeft er nauwelijks mee te maken maar we moeten het wel een beetje kunnen
bekend met ASP?/ sharepoint?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is toch nooit weg? Ik vind het overigens ook wel leuk, misschien dat ik het daarom zeg
Je hoort nog van m'n advocaat.quote:
Dat vertel je maar tegen de rechter.quote:
Snot fairquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vertel je maar tegen de rechter.
Hij wil gefapt worden, maar hij heeft zijn vingers gekneusd.quote:
Hij doet het hier maar mee.. Zelf een Fleshlight maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij wil gefapt worden, maar hij heeft zijn vingers gekneusd.
Waarom staat dat topic niet in CRE?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij doet het hier maar mee.. Zelf een Fleshlight maken.
Hoi slaapkopjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net van 6 uur tot half 10 geslapen![]()
hoi michhasquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net van 6 uur tot half 10 geslapen![]()
Op dinsdag 13 april 2010 @ 17:18 door swarmahoer:quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom staat dat topic niet in CRE?
Stuquote:
Geen idee, wel echt moe, maar zo voel ik me eigenlijk elke dag na werk... Alleen wel klote dat ik dan zo niet op tijd kan slapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi michhas
was je zo moe of gewoon lui??
Zeroquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Mich
De baas van de club has just entered.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op dinsdag 13 april 2010 @ 17:18 door swarmahoer:
Topic verplaatst van forum "Klaagbaak" naar forum "Onzin voor je leven!"
Op woensdag 5 januari 2011 @ 14:24 door Opa.Bakkebaard:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Knutselen en Creativiteit"
Op woensdag 5 januari 2011 @ 16:03 door Danny:
Topic verplaatst van forum "Knutselen en Creativiteit" naar forum "Onzin voor je leven!"
Ik hoop dat het hier wel magquote:
Helegaar niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
Lutte!
[..]
Ja Zeroku, dat mag
[..]
TR gemacht
SUKKEL.quote:
Oh, verkeerde topic.quote:
Wel lekker, vooraf had ik mozzarella kaasfingers, als hoofdgerecht gegrilde kipflet met cajunkruiden, en ijs na. .quote:
Aah, fijn. Kip is altijd goed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel lekker, vooraf had ik mozzarella kaasfingers, als hoofdgerecht gegrilde kipflet met cajunkruiden, en ijs na. .
Hoofdgerecht vond ik een beetje karig, maar het smaakte gewoon goed.
Ja ik heb wel gelachen. OOk de partners mochten mee, en dat was wel leuk. Alleen kwam ik een beetje slecht thuis, maar nu is het wel weer wat beterder..quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aah, fijn. Kip is altijd goed.
En ook gezellig?
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel gelachen. OOk de partners mochten mee, en dat was wel leuk. Alleen kwam ik een beetje slecht thuis, maar nu is het wel weer wat beterder..
Ach wie weet, maar voorlopig niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Hopelijk kan er een volgend etentje een partner van Bos mee.
Jaaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sneeuwmereltje kuste ons tot leven. Ofzo.
Wat liefquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet, vooral jij moet blijven leven
Bosquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor. Nu op bed gaan liggen wil zeggen dat ik somber ga worden, dus blijf ik nog even.
Wie weet ga je je nog iets beter voelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er ook nog hoor. Nu op bed gaan liggen wil zeggen dat ik somber ga worden, dus blijf ik nog even.
Kon beter.. Voelde me niet helemaal topquote:
Gezelligquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Vast niet, ben ook redelijk vermoeid al. Best wel zwaar dagje gehad. ondanks een middagdutje van ruim een uur.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie weet ga je je nog iets beter voelen.
Wat jammer dat je je niet zo lekker voeltquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kon beter.. Voelde me niet helemaal top![]()
Jouw dag beter hoop ik?
Wie geht'squote:
Oh tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat jammer dat je je niet zo lekker voelt
Mijn dag was drugs maar ik ben naar de London Eye geweest, dat was wel leuk
Vandaag naar Eindhoven geweest. Morgen weer lerenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan beter, maar wel redelijkMet jou ?
Nu 4,5 jaar alweerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh tof
Woon jij nou eigenlijk standaard in Londen of gewoon tijdelijk?
Ohja, hoe was de verjaardag?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag naar Eindhoven geweest. Morgen weer leren. Verder wel goed
.
Wel tof. Hij was al jarig geweest, dus wij waren 'alleen' daar. En mij even vermaakt met een splinternieuwe iPadquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, hoe was de verjaardag?
Succes alvast![]()
Ik moet morgen ook nog een hoop doen voor mn beoordeling zaterdag..
Woah tijd lang alquote:
Viel spassquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Michhas het volgende:
Ik ga nog even Bleach kijken en dan slapen, trusten alvast![]()
![]()
Hooi veel plezier slaap lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Michhas het volgende:
![]()
Ik ga bijna nooit naar Eindhovenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vandaag naar Eindhoven geweest. Morgen weer leren. Verder wel goed
.
Werkquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Woah tijd lang al![]()
Ben je er vanwege werk heen verhuisd, familie of een andere reden?
Lijkt me trouwens wel heel tof, is echt een leuke stad
Welterustenquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:32 schreef Michhas het volgende:
![]()
Want je bent er vaak alquote:
Preciesquote:
Ik ben er dagelijksquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies
Ik woon er dus om er heen te gaan, moet ik eerst de stad uit en dat gebeurt niet vaak.
Jep. Van het busstation, het treinstation in richting spoor 4quote:
Je komt dan ook door Geldrop neem ik aan. Lijn 20 of 24?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Van het busstation, het treinstation in richting spoor 4.
20. Die sluit perfect aan bij de trein.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je komt dan ook door Geldrop neem ik aan. Lijn 20 of 24?
Dat is fijn. Ja ik heb de mazzel dat ik momenteel op een kwartier afstand lopen woon van het station van Eindhoven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
20. Die sluit perfect aan bij de trein.
Dat is ook wel echt handig inderdaad. Maarja, als ik dit jaar een beetje fatsoenlijk doorkom ga ik waarschijnlijk toch richting Tilburg verkassen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is fijn. Ja ik heb de mazzel dat ik momenteel op een kwartier afstand lopen woon van het station van Eindhoven.
Misschien wel beter jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt handig inderdaad. Maarja, als ik dit jaar een beetje fatsoenlijk doorkom ga ik waarschijnlijk toch richting Tilburg verkassen.
Scheelt bijna 3 uur reistijd per dag.quote:
Ja, dan is dichterbij wonenw wel prettig jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Scheelt bijna 3 uur reistijd per dag.
Jep, maarja. Dan schieten de kosten wel hard omhoog, dus binnenkort maar even het een en ander rondzoeken daarvoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan is dichterbij wonenw wel prettig ja
Sorry, wist niet dat jij ook nog wakker wasquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten Bos en Zero
Merel![]()
![]()
Dag mr. Littlequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten Bos en Zero
Merel![]()
![]()
Ook nog wakkerquote:
Daaagquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is nu echt weg. Welterusten allemaal![]()
Morgen MDquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:00 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck doet het licht aan en zet een verse pot koffie![]()
Goedemorgen
roequote:
Oh! schiet op dan!quote:
ik niet... miniDuck had het om kwart voor zes al wel gezien...quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:28 schreef Koen66 het volgende:
Owee NBT da's beroerd
Ik een kwartiertje dus viel mee
Good morning all
Morgen Koen68quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:28 schreef Koen66 het volgende:
Owee NBT da's beroerd
Ik een kwartiertje dus viel mee
Good morning all
Daar lijkt het wel opquote:
Als je maar kan bitchen tegen me hequote:
ja, dat is toch leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je maar kan bitchen tegen me he
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:56 schreef NBT het volgende:
Ben ik weer, weliswaar 24 minuten te laat op het werk.....
Whuuut?quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je maar kan bitchen tegen me he
Ja, maar ik kom nooit te laat!quote:
Dan is het niet erg... moet je nu ook langer blijven vandaag dan?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het niet erg... moet je nu ook langer blijven vandaag dan?
Heyyyyy op je werk intussenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:09 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen ElmoFan!![]()
Goedemorgen HT!![]()
Goedemorgen Huppel!![]()
Goedemorgen Koen!![]()
En Hallo MD!![]()
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:09 schreef NBT het volgende:
Goedemorgen ElmoFan!![]()
Goedemorgen HT!![]()
Goedemorgen Huppel!![]()
Goedemorgen Koen!![]()
Goedemorgen Michhas!![]()
En Hallo MD!![]()
Ik probeer dat eigenlijk niet eens meer, kijk maar naar mijn paar laatste lapo's die zijn nog van voor de vakantie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:09 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer een lapo habt gescoord?
jaja, dat zeggen ze allemaal... maar ondertussenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik probeer dat eigenlijk niet eens meer, kijk maar naar mijn paar laatste lapo's die zijn nog van voor de vakantie.
Ik meen hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja, dat zeggen ze allemaal... maar ondertussen
ik geloof jequote:
Ik misschien als ik in Londen ben, maar da's pas in Aprilquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:15 schreef NBT het volgende:
maar wie gaat er op bezoek bij Stu en waarom?
Oooooooooohww! Cool!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik misschien als ik in Londen ben, maar da's pas in April
Stoer, als ik een keer in Londen ben, zal ik ook even buurten...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik misschien als ik in Londen ben, maar da's pas in April
verslapen is kut.....quote:
koppijn...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verslapen is kut.....
ik was ook weer in slaap gevallen maar werd na kwartier vanzelf weer wakker
toch een beetje koppijn however.....
Ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
Zeer goed beste man, alleen wat weinig geslapen afgelopen nacht.
Nee, ben gisteravond in slaap gevallen om 6 uur, tot 10 uur, vervolgens even wakker gebleven tot 12 uur, toen weer gaan slapen en me vanmorgen 40 minuten verslapenquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bent de hele nacht wakker gebleven
Dan heb je het nodig gehad denk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ben gisteravond in slaap gevallen om 6 uur, tot 10 uur, vervolgens even wakker gebleven tot 12 uur, toen weer gaan slapen en me vanmorgen 40 minuten verslapen
Moet wachten tot me collega's binnen zijn!quote:
misschien is het wel een stille hint en willen ze dat je stoptquote:Op donderdag 6 januari 2011 08:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Moet wachten tot me collega's binnen zijn!
Niet vandaag!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien is het wel een stille hint en willen ze dat je stopt
Misschien...quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
wil je dan wel een andere keer stoppen?
Wat een geile koe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef tdrone het volgende:
dit topic heeft een koe nodig
[ afbeelding ]
Bedankt, je hebt zojuist het topic geredquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, weet ik veel, ik slaap nog.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhaslikt NBT zachtjes op haar oor
Eekhoornquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:02 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
EekhoornDit topic heeft juist een eekhoorn nodig.
POST ER DAN SCHNELLL EEEN!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mocht dit topic een eend nodig hebben... dan heeft het topic mazzelquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huppel ftw!quote:
dit topic heeft altijd eenden nodig wan zoals het gezegde luid:quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mocht dit topic een eend nodig hebben... dan heeft het topic mazzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
* NBT raakt in shock...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhaslikt NBT zachtjes op haar oor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
dit topic heeft altijd eenden nodig wan zoals het gezegde luid:
beter een eend in je topic dan 10 in de slootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter 10 eenden in je topic, dan 1 in je badkamer.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
dit topic heeft altijd eenden nodig wan zoals het gezegde luid:
beter een eend in je topic dan 10 in de slootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, nu is het wel weer genoeg hoor...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter 10 eenden in je topic, dan 1 in je badkamer.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Denk ik nog over na...quote:
doe een andere UI dan!quote:
Of stoeipoes, wraw!quote:
Eend in thiz topicquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
ja, nu is het wel weer genoeg hoor...
jaloers?quote:
jaaaaaahaaaa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of stoeipoes, wraw!
[..]
Eend in thiz topic![]()
Hij is stoned.quote:
x2quote:
Allemaal naar de meet komen, dan maak ik jullie stoned!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
x2![]()
Ofja, vanavond ofzo dan een keer.
Jeej!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Allemaal naar de meet komen, dan maak ik jullie stoned!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
uhuquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
En wat als je dat niet wil?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan kom je op mijn deel van de meet zitten... ik doe daar echt niet aan meequote:
Ach als er twee aan het trippen zijn met hun onzichtbare vrienden... dan is het wel drukquote:
Dit hele gesprek is gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bent wel weer van de lange zinnen vandaag
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
je bent wel weer van de lange zinnen vandaag
Tja... graag of niet hequote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef Koen66 het volgende:
ik wil wel samen met NBT trippen
maar ik kan niet naar de meet komen
Dreft...quote:
Wij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:54 schreef iBenny het volgende:
Ok.
Wij van WC-eend adviseren WC-eend!
Voorspelbaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:54 schreef iBenny het volgende:
Ok.
Wij van WC-eend adviseren Male-Duck!
Alleen dat streepje is jammerquote:
waarom posten jullie allemaal plaatjes die ik niet kan zienquote:
het is een wc eend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom posten jullie allemaal plaatjes die ik niet kan zien
Omdat ze naar het licht toe groeienquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat ze naar het licht toe groeien
Ja, daarom snapte ik het al niet...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij niet. Jij bent een mannetjes eend
Bedankt voor de vertaling...quote:
Meestal kijkt men eerst naar het plaatje om de tekst te kunnen begrijpen. Jij hebt dat andersom?quote:
check dit:quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal kijkt men eerst naar het plaatje om de tekst te kunnen begrijpen. Jij hebt dat andersom?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet wakker wil je me nogmaals likken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gezelligheidquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:02 schreef tdrone het volgende:
waarom hangt de kerstverlichting hier nog op en staat die ook nog aan
* Michhas likt NBT in haar nekquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:02 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet wakker wil je me nogmaals likken?
Ik kreeg wel een rilling maar ik gaap nog steeds Dude....quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
* Michhaslikt NBT in haar nek
Beter?
jullie allebei ja..quote:
Andere handelingen kan ik hier niet postenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een rilling maar ik gaap nog steeds Dude....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |