met watten vullen en een wegwerpschoonmaak handschoen erin proppen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Omdat dat mijn trouwe sexbuddy Elberdina op kamer 446 een baarmoederverzakking heeft en Neeltje op kamer 124 haar kunstgebit weer gevonden heeft moet ik wat anders.
Nou zag ik op internet een fleshlight advertentie en dat leek me wel wat.
Helaas zijn die dingen vrij kostbaar. Teveel voor mijn karige pensioentje.
Het leek mij een goed idee er dan zelf maar een te maken van onderstaand product.
[ afbeelding ]
Echter heb ik twee problemen :Ik mag de speelgoedwinkels niet meer in. (gebiedsverbod) Wat voor vulling zal ik erin stoppen zodat het zo levensecht mogelijk voelt?
- Natte warme watten?
- Afvullen met warme behangerslijm?
Zijn er er mensen met goede suggesties?
Klinkt goed trouwens. Alleen moet je dat goed door en door verhitten en dat lijkt me dan weer minder geslaagd.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:40 schreef Hetiszover het volgende:
Pak een pot aardbeienjam, deksel eraf, paar minuten in de magnetron en je hebt een fleshlight voor de prijs van een potje jam! Tip: kies wel aardbeien, abrikozenjam is nogal stug.
Dat klinkt goed. En na gebruik kan ik het potje dan mooi weer aan Aaldrik op kamer 263 geven. Dat is een nare man die nodig eens op zijn nummer gezet moet worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:40 schreef Hetiszover het volgende:
Pak een pot aardbeienjam, deksel eraf, paar minuten in de magnetron en je hebt een fleshlight voor de prijs van een potje jam! Tip: kies wel aardbeien, abrikozenjam is nogal stug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |