Ik meet altijd in openbare gelegenhedenquote:
die komt toevallig in de laatste week van januari heel dichtbij mijn woonplaats op vakantiequote:
Ah oke.. tofquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
die komt toevallig in de laatste week van januari heel dichtbij mijn woonplaats op vakantie
En drinken als je mij meetquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef tdrone het volgende:
wat doe je eigenlijk op een meet gewoon wat met elkaar keuvelen?
Wat doe jij met vrienden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef tdrone het volgende:
wat doe je eigenlijk op een meet gewoon wat met elkaar keuvelen?
Bepaal jij dat voor mij?quote:
Waarom kijk je daar zo boos bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
jay ik ben bezig met websitebouw voor school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
omdat websitebouwquote:
Is toch nooit weg? Ik vind het overigens ook wel leuk, misschien dat ik het daarom zegquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat websitebouwis
mijn opleiding heeft er nauwelijks mee te maken maar we moeten het wel een beetje kunnen
bekend met ASP?/ sharepoint?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is toch nooit weg? Ik vind het overigens ook wel leuk, misschien dat ik het daarom zeg
Je hoort nog van m'n advocaat.quote:
Dat vertel je maar tegen de rechter.quote:
Snot fairquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vertel je maar tegen de rechter.
Hij wil gefapt worden, maar hij heeft zijn vingers gekneusd.quote:
Hij doet het hier maar mee.. Zelf een Fleshlight maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij wil gefapt worden, maar hij heeft zijn vingers gekneusd.
Waarom staat dat topic niet in CRE?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij doet het hier maar mee.. Zelf een Fleshlight maken.
Hoi slaapkopjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net van 6 uur tot half 10 geslapen![]()
hoi michhasquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Michhas het volgende:
Ik heb net van 6 uur tot half 10 geslapen![]()
Op dinsdag 13 april 2010 @ 17:18 door swarmahoer:quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom staat dat topic niet in CRE?
Stuquote:
Geen idee, wel echt moe, maar zo voel ik me eigenlijk elke dag na werk... Alleen wel klote dat ik dan zo niet op tijd kan slapenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi michhas
was je zo moe of gewoon lui??
Zeroquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
Mich
De baas van de club has just entered.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op dinsdag 13 april 2010 @ 17:18 door swarmahoer:
Topic verplaatst van forum "Klaagbaak" naar forum "Onzin voor je leven!"
Op woensdag 5 januari 2011 @ 14:24 door Opa.Bakkebaard:
Topic verplaatst van forum "Onzin voor je leven!" naar forum "Knutselen en Creativiteit"
Op woensdag 5 januari 2011 @ 16:03 door Danny:
Topic verplaatst van forum "Knutselen en Creativiteit" naar forum "Onzin voor je leven!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |