quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
ja, dan dat allemaal dankzij die brabo's met hun rare hobbies
Geen dankquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Dat wordt echt wel afgeblazen als het nodig isquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
In de sportschool hielde ze ook alles in de gaten, ouders zijn een kwartier eerder weggegaan naar huis... gewoon voor de zekerheid
Broertje zit geloof ik nog steeds bij Sparta-Feyenoord. Geen idee hoelaat het begint?
ja maar me mams natuurlijk helemaal bezorgdquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel afgeblazen als het nodig is
Hier ook, alhoewel ik wel te dicht bij Brabant woon blijkt nu :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom maar bij mij wonen Siep, in Delfzijl ben je veilig!
Ik heb een kip gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef Kally het volgende:
En ik moet vandaag echt die kutkip een keer krijgen ben het nu zat
Die witte kip van de wheat, op 1 account wel maar de andere nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een kip gehad
Maar straks moet ik er zeker nog 1 hebben
ik op alleen die level 38 accountquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Die witte kip van de wheat, op 1 account wel maar de andere nog niet
wind andere kant op, rook waait niet tegen de wind inquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
wat ik me afvraag he
Die verslaggever staat gewoon happy buitenTerwijl iedereen binnen moet zijn
Meerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht eerst dat het om een brand bij GTST ging. Maar dat stadje/plaatsje/dorpje bij GTST schijnt helemaal geen Moerdijk te heten
Dat zou jammer zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig....anders zou Gtst opgedoekt worden als dat hele dorp vergast wordt
* Lutte ziet het probleem nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dan weten we nog niet wie de moordenaar van Ome Willem isquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dat kutjoch van laura toch....echtquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan weten we nog niet wie de moordenaar van Ome Willem is
ja maar wanneer wordt hij nou opgepakt.... duurt allemaal veel te langquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dat kutjoch van laura toch....echt
quote:
Ik vind GTST leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
Miran, die kunnen we alleen maar dankbaar zijn
quote:
o okquote:
Lutte is mijn dochterquote:
dat is niet de hond, das moerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
OMFG
Mijn hond laat een scheet
Stinken! Stinken!
Gadverdamme
jah, hey, sorry, dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe zou je dat nu logisch kunnen verklaren?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is niet de hond, das moerdijk
Morgen staat er iets te gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wanneer wordt hij nou opgepakt.... duurt allemaal veel te lang
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is niet de hond, das moerdijk
ja ik hoor het net op RTL Boulevardquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Morgen staat er iets te gebeuren
ik heb nog geen explosie gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Die explosies.. toch wel indrukwekkend om te zien
zostraks.. tijdens het nieuws..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog geen explosie gezien?
Ik kijk rtl 4....
kut ik wilde net in bad gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zostraks.. tijdens het nieuws..
er zijn er een paar geweest op rtl 7, en in de herhaling op 4quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk rtl 4....
op rtl7 waren ze live te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk rtl 4....
mij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
Willen jullie mij ff endorsements sturen via de wall met al jullie accounts pleaseeeeee
Jou heb ik er al 4 gegeven als het goed isquote:
ik krijg ze maar niet binnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou heb ik er al 4 gegeven als het goed is
Oke ik stuur wel een naaktfotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb morgen examen, ik ben gespannen, ik heb sex nodig NU!
Ook niet als je dat gebouw opent want je krijgt ze niet als kado?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg ze maar niet binnen
Echt sex, meteen persoon, van vlees en bloed.. desnoods een vrouw..!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik stuur wel een naaktfoto
Fapplezier
ik heb er 2quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook niet als je dat gebouw opent want je krijgt ze niet als kado?
Ow, zeiksnor, stap op de trein danquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt sex, meteen persoon, van vlees en bloed.. desnoods een vrouw..!
Ow nog ff kieken danquote:
Als het goed is heb ik er weer 4 gestuurdquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even in bad....
neem me iphone mee
Ik bedoelde naar mijquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. hij is bij vrienden.. grr
Ja. hallo.. dan kan ik morgen geen examen doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde naar mij
Je zei desnoods een vrouw
Was het ook niet van planquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:37 schreef Graseter het volgende:
Mijn moeder heeft bij tweetdeck moerdijk in search.
Je kan het niet eens volgen.
Hoe kan je zoveel sturen danquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik er weer 4 gestuurd
gaat ze jou niet vertellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan je zoveel sturen dan
Engels mondelijk..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique wat voor examen heb je?
Ei doont noooo!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Engels mondelijk..
how diffecult ken it bie?!
Omdat het geen gewone gifts zijn en ik 4 accounts hebquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe kan je zoveel sturen dan
waar staan die danquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat het geen gewone gifts zijn en ik 4 accounts heb
Ik heb een vrijstelling dus helemaal geen engels gehad dit schooljaar..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ei doont noooo!
Ik haalde altijd onvoldoendes
So i tink it was diffecult
een centrale ketel verwarmt het water en pompt het door de leidingen de radiatoren in die verspreid door je huis staanquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een centrale ketel verwarmt het water en pompt het door de leidingen de radiatoren in die verspreid door je huis staan
...
whehehe
Dat is een goal, die vraag je dan net als die sneeuwballen enzoquote:
Ikke lekker wehelquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Hallo allemaal
Voor degenen die ik het nog niet heb gezegd:
De beste wensen voor 2011
quote:
Zal toch welquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Is er in dat meethuisje eigenlijk een keukentafel?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke mooi.
Lutte we hebben een slaapplek!
Nope klopt, maar we zijn er weerquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef Joooo-pi het volgende:
Was hier een tijdje niet geweest, maar ik zag jullie (Benny, C_a en Kally) niet meer zo vaak hier, maar misschien lag dat aan mij
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
Joooo-piJij ook nog de beste wensen
Zeg uhm, heftige sex gaat niet hoorquote:
Maar dat doet me denken aan wat andersquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem een 2 persoonsluchtbed mee.... misschien ligt dat comfortabeler???
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat doet me denken aan wat anders
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat doet me denken aan wat anders
Je zit binnen toch?quote:
Psiesquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Het scheelt nogal wat voor luchtbed:
Wel:
[ afbeelding ]
Niet:
[ afbeelding ]
de bovenste neem ik meequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Het scheelt nogal wat voor luchtbed:
Wel:
[ afbeelding ]
Niet:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, als het binnen zou regenen zou erger zijn
Dan is het vast weer droogquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik moet om 22:00 uur de hond uitlaten
Da kenkniequote:
Ben gisteren ook al aan het denken/kijken geweest, maar weet er geeneenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga maar actief raden
Talentenjachten-Trivia #4: Met iPat aan kop!
Dan hangen er alleen giftige wolken boven jequote:
ik heb een tip gegevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Joooo-pi het volgende:
En dat rechteroog (voor de kijkers links) komt me zo fucking bekend voor
Neequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
c_a, heb jij het The Voice magazine al?
quote:
issie duur?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
Symph!
[..]
Neuhj.. ik ze hadden 'm niet bij de AH en Bruna
Omdat het niet waar isquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
Waarom geloof ik niet dat wat nu wordt gezegd over die brand? Dat het niet giftig of gevaarlijk is?
dat vind ik ook zo vreemd altijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
Waarom geloof ik niet dat wat nu wordt gezegd over die brand? Dat het niet giftig of gevaarlijk is?
heb je er last van bij jullie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
Het is een rampenweek, Coentje dood, Gary Rafferty dood, Moerdijk de lucht in
Ik kende ze voor het begin van deze week alle 3 nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
wie is gary Raffertyquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Kally het volgende:
hier in Spijkenisse niet geloof ik.quote:
Er zitten daar 200 verschillende chemicalien opgeslagen. Het klopt gewoon nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ik ook zo vreemd altijd
De enige verklaring lijkt me dat de temperatuur zo hoog is dat de stoffen volledig verbranden..
Fijn je gekend te hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier in Spijkenisse niet geloof ik.
Zit veilig binnen met ramen gesloten. Over 2 uur de hond uitlaten.... dan zie ik het wel
dat liedje wel jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Kally het volgende:
Nee geen last hier Symph
Dat nummer ken je wel Miran
Die dusquote:
Gebruik dan #GTST.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat een smoesjes
(bij GTST)
Ze leven nogquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Godver wat een smoesjes
(bij GTST)
ow jaquote:
Klopt.... Rutger niet meer... maar dat is al een tijdje terug....quote:
Godver heb je op de verkeerde plek dat vuur aangestokenquote:
neuhj!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
Zuid-Holland.
Afsteken en nooit meer terugzien.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
Zuid-Holland.
Afsteken en nooit meer terugzien.
Noem een iets positiefs in die provincie?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Note +1 voor Zeroku
Doodsverwenzing jegens andere users
Die kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
Note +1 voor Zeroku
Doodsverwenzing jegens andere users
Kally, c_a...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noem een iets positiefs in die provincie?
Dat zijn mensen, die kunnen verhuizen.quote:
Kopen?quote:
Ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noem een iets positiefs in die provincie?
Jahaaaaaa, maar jij kunt in Brabant komen wonenquote:
Dat zijn fikkie stokersquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jahaaaaaa, maar jij kunt in Brabant komen wonen.
quote:
quote:
Ik entertain Benny wel voor het slapengaan, geen verhalenboek nodig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef Zeroku het volgende:
Ik had ze trouwens voor Banny gespaard Lut, dan kon hij ze bundelen in een mooi verhalenboek voor het slapen gaan.
Vertel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik entertain Benny wel voor het slapengaan, geen verhalenboek nodig.
Jij heet geen Benny dus jij hoort dat nietquote:
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij heet geen Benny dus jij hoort dat niet
quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik entertain Benny wel voor het slapengaan, geen verhalenboek nodig.
Ik zag je edit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moest eens weten. [ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:nerLDkzDhsed4M:http://forum.fok.nl/usericons/256222/Gniffel.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Hoe voelde je je daarbij?quote:
Ik ken er meer die dat wel eens doen.quote:
Benny vond jouw knopjes ook wel handig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja.Ik vergeet nog vaak hoe handig het is knopjes te hebben.
Niet te bijdehand doen jij...quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Benny vond jouw knopjes ook wel handig.
OF WATquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Erik!
[..]
Niet te bijdehand doen jij...
Probeert je PI me nou te likken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Erik!
[..]
Niet te bijdehand doen jij...
Dan stuurt Lutte haar vader op je af!quote:
Oh!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil gek winkelen met Patrique
Je hoort nog van m'n advocaat.quote:
Doe 'm de groeten van me..quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hoort nog van m'n advocaat.
grgr
Hij doet jou de groeten. IN DE CEL.quote:
Zit je advocaat in de cel? Ik zou een andere zoeken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij doet jou de groeten. IN DE CEL. [ afbeelding ]
Hoe wil hij anders met zijn cliënten praten?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit je advocaat in de cel? Ik zou een andere zoeken.
In een kantoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe wil hij anders met zijn cliënten praten?
Als ze in voorarrest zitten?quote:
zijn nog eens niet leukquote:
Geen sig kunnen betalenquote:
Gaysquote:
Betalen voor FOK!quote:
Shut itquote:
* Crazy-M slaat Erik met een koekenpanquote:
Ik houd niet van winkelen. Althans, niet voor mezelf in groepsverband.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Homo's
Vooral winkelen met ze is leuk
Was grapjequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M slaat Erik met een koekenpan
niet winkelen zoals dingen kopen... Maar gek winkelen.... whahahah ik weet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd niet van winkelen. Althans, niet voor mezelf in groepsverband.
owsquote:
Aids waar je teveel geld betaald voor 4de rangs B-artiesten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een ATWT theateroptreden?
lekker chitchatten en met ze op de foto!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
ATWT? As the world turns?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
Daar weet jij anders niets van.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Erik mag je best slaan, vind ie fijn.
blijkbaar kunnen ze niet zo goed gooienquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
Je wordt doodgegooid met die reclame steeds
quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
blijkbaar kunnen ze niet zo goed gooien
is tie zenuwachtigquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffffffffffffff ik moet zo weer naar buiten....
hond heeft net gepoept.... laat nu weer poepjes.... dus denk dat hij weer moet peopen
zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:24 schreef crv het volgende:
[..]
ik was het niet
worden er al evacuatieplannen voor NL uit de kast getrokken
is schiphol al dicht vanwege de wolkquote:
dat heeft ie dan van jouwquote:
quote:
zo zie je maar, de wereld wordt toch langzaam weer een stukje beterquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
Geen muziek meer op tv.
MTV wat aids uitzendt, TMF dat failliet is
.
Digitale zendersquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
Geen muziek meer op tv.
MTV wat aids uitzendt, TMF dat failliet is
.
Te lui om de UPC Digitalbox aan te zettenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Goed gegeten al was het hoofdgerecht wat karig, maar wel lekker.
Alleen zit er best wel doorheen, beetje vergelijkbaar met de meet toen, maar goed ging toch wel goed vandaag.
Bosquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Goed gegeten al was het hoofdgerecht wat karig, maar wel lekker.
Alleen zit er best wel doorheen, beetje vergelijkbaar met de meet toen, maar goed ging toch wel goed vandaag.
Das je eigen schuldquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Te lui om de UPC Digitalbox aan te zetten.
Normaal doet iemand anders het wel, maar ik ben alleen met ons pap en dit zit te biljarten.quote:
krijg je geen vrij?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef crv het volgende:
ik kan waarschijnlijk niet naar India over 2 weken
pics please, dat wil ik wel eens zien "zittend biljarten"quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Normaal doet iemand anders het wel, maar ik ben alleen met ons pap en dit zit te biljarten.
was voor werk, maar visum aanvraag krijg ik waarschijnlijk niet rondquote:
Ja dat wel een klein beetje nu even niet, maar misschien als ik weer bij zinnen ben, wel tevreden kan terug kijken..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:32 schreef crv het volgende:
[..]
Bossssssssss
als je er maar een een goed/positief gevoel aan over houd, dan moet het kunnen dat je er af en toe doorheen zit. is ook beetje bij beetje je grenzen oprekken
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
was voor werk, maar visum aanvraag krijg ik waarschijnlijk niet rond
Computer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:35 schreef crv het volgende:
[..]
pics please, dat wil ik wel eens zien "zittend biljarten"
nogal jaquote:
das geen biljarten, das muisschuivenquote:
okquote:
graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Alle spanning komt eruit?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Het lijkt alleen maar slechter te gaan sinds ik thuis ben..
Ik denk het geen ideequote:
Pak lekker een boek, puzzel en zet muziek opquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het geen idee
Voel me steeds somberder worden
kan je niet iemand bellen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk het geen idee
Voel me steeds somberder worden
Led ZEppelin staat al op. ZOmeteen mijn favo nummer van hun.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pak lekker een boek, puzzel en zet muziek op
Dan meot het goedkoomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Led ZEppelin staat al op. ZOmeteen mijn favo nummer van hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |