quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
ja, dan dat allemaal dankzij die brabo's met hun rare hobbies
Geen dankquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
Dat wordt echt wel afgeblazen als het nodig isquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
In de sportschool hielde ze ook alles in de gaten, ouders zijn een kwartier eerder weggegaan naar huis... gewoon voor de zekerheid
Broertje zit geloof ik nog steeds bij Sparta-Feyenoord. Geen idee hoelaat het begint?
ja maar me mams natuurlijk helemaal bezorgdquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel afgeblazen als het nodig is
Hier ook, alhoewel ik wel te dicht bij Brabant woon blijkt nu :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Kom maar bij mij wonen Siep, in Delfzijl ben je veilig!
Ik heb een kip gehadquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:34 schreef Kally het volgende:
En ik moet vandaag echt die kutkip een keer krijgen ben het nu zat
Die witte kip van de wheat, op 1 account wel maar de andere nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een kip gehad
Maar straks moet ik er zeker nog 1 hebben
ik op alleen die level 38 accountquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Die witte kip van de wheat, op 1 account wel maar de andere nog niet
wind andere kant op, rook waait niet tegen de wind inquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
wat ik me afvraag he
Die verslaggever staat gewoon happy buitenTerwijl iedereen binnen moet zijn
Meerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht eerst dat het om een brand bij GTST ging. Maar dat stadje/plaatsje/dorpje bij GTST schijnt helemaal geen Moerdijk te heten
Dat zou jammer zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig....anders zou Gtst opgedoekt worden als dat hele dorp vergast wordt
* Lutte ziet het probleem nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dan weten we nog niet wie de moordenaar van Ome Willem isquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dat kutjoch van laura toch....echtquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan weten we nog niet wie de moordenaar van Ome Willem is
ja maar wanneer wordt hij nou opgepakt.... duurt allemaal veel te langquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dat kutjoch van laura toch....echt
quote:
Ik vind GTST leukquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:00 schreef Kally het volgende:
Miran, die kunnen we alleen maar dankbaar zijn
quote:
o okquote:
Lutte is mijn dochterquote:
dat is niet de hond, das moerdijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
OMFG
Mijn hond laat een scheet
Stinken! Stinken!
Gadverdamme
jah, hey, sorry, dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe zou je dat nu logisch kunnen verklaren?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is niet de hond, das moerdijk
Morgen staat er iets te gebeurenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wanneer wordt hij nou opgepakt.... duurt allemaal veel te lang
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is niet de hond, das moerdijk
ja ik hoor het net op RTL Boulevardquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Morgen staat er iets te gebeuren
ik heb nog geen explosie gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Die explosies.. toch wel indrukwekkend om te zien
zostraks.. tijdens het nieuws..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog geen explosie gezien?
Ik kijk rtl 4....
kut ik wilde net in bad gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zostraks.. tijdens het nieuws..
er zijn er een paar geweest op rtl 7, en in de herhaling op 4quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk rtl 4....
op rtl7 waren ze live te zienquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk rtl 4....
mij ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
Willen jullie mij ff endorsements sturen via de wall met al jullie accounts pleaseeeeee
Jou heb ik er al 4 gegeven als het goed isquote:
ik krijg ze maar niet binnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou heb ik er al 4 gegeven als het goed is
Oke ik stuur wel een naaktfotoquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb morgen examen, ik ben gespannen, ik heb sex nodig NU!
Ook niet als je dat gebouw opent want je krijgt ze niet als kado?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg ze maar niet binnen
Echt sex, meteen persoon, van vlees en bloed.. desnoods een vrouw..!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik stuur wel een naaktfoto
Fapplezier
ik heb er 2quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook niet als je dat gebouw opent want je krijgt ze niet als kado?
Ow, zeiksnor, stap op de trein danquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Echt sex, meteen persoon, van vlees en bloed.. desnoods een vrouw..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |