SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Had hem nog niet gehoord.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"handige tip"...__!
Daarna had hij echt al z'n geloofwaardigheid verloren..
zou wel baas zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:37 schreef AchJa het volgende:
Btw, had een of andere defensie baas nu niet kunnen zeggen: "Hey, 20% van mijn voertuigen staat stil en de rest kan niet rijden ivm het wachten op onderdelen, zoek het maar lekker uit met je brand!"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:34 schreef jankaas020 het volgende:
Vooroefenen in een vlinderkas...
En ik één nachtje in een vriescel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan daarna pas een week of twee later daadwerkelijk naar de artic gaan..![]()
quote:
Dan ben je pas een echte visstick!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ik één nachtje in een vriescel..
En dan daarna pas een week of twee later daadwerkelijk naar de artic gaan..
Zou dat dan geen werkweigering/staken zijn?quote:
Juist, en u is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:41 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Dan ben je pas een echte visstick!
Gerco. hoop ook bij defensie te gaan werken.quote:
Ik pleit nog steeds voor uitgebreid voertuigonderhoud midden op het Binnenhof!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zou dat dan geen werkweigering/staken zijn?
Zou wel een idee zijn: "sorry, ons schip is stuk, we gaan voor anker..."
en dat midden in de Nieuwe Waterweg!
Hoe kan deze foto zo licht zijn? Het is veel donkerder nu? (Perongeluk bericht naar jou gestuurd, sorryquote:
Hangt ervan af natuurlijk. Bij ons is het al zo erg dat er amper brandblussers in de voertuigen zitten danwel de brandblussers zijn over datum (jaja, geen geld voor). Bij letter van de wet heb je dan een rijverbod. Niemand kan je dan wat maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:43 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Zou dat dan geen werkweigering/staken zijn?
Zoiets.quote:Zou wel een idee zijn: "sorry, ons schip is stuk, we gaan voor anker..."
en dat midden in de Nieuwe Waterweg!
Ik zeg doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt ervan af natuurlijk. Bij ons is het al zo erg dat er amper brandblussers in de voertuigen zitten danwel de brandblussers zijn over datum (jaja, geen geld voor). Bij letter van de wet heb je dan een rijverbod. Niemand kan je dan wat maken.
[..]
Zoiets.
Dat hadden ze nu dus bij die fik moeten doen. Crashtender nodig? Die heeft een rijverbod, tot ziens.quote:
Ben benieuwd als er fik uitbreekt in een voertuig zonder brandblusser of jij als bestuurder als zondebok word aangewezen. Want je zit willens en wetens in een voertuig waarmee je niet mag rijden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hadden ze nu dus bij die fik moeten doen. Crashtender nodig? Die heeft een rijverbod, tot ziens.
Dude...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |