Tsja, ik zie de baas er ook voor aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Erasmo het volgende:
Ben benieuwd als er fik uitbreekt in een voertuig zonder brandblusser of jij als bestuurder als zondebok word aangewezen. Want je zit willens en wetens in een voertuig waarmee je niet mag rijden.
Enorme naaistreek? Ja. Zie ik de baas er voor aan? Zeker.
KNALLLL!!!!quote:
ER ligt te pitten geloof ikquote:
o sorryquote:
Ja, dat was ik.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Stond jij niet laatst met knikkende knieën aan onze poort stickers te vragen?
Ja dank je, je belde me wakker en ik zat je te zoeken toen ik opnamquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef Maitje het volgende:
Geniaal! Evenals dit stukje:
America would be in panic and think of terrorist attack. The dutch look and say GROTE VUURBAL JONGUH
Nou zeker, dat vind ik ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fantastisch toch dat we niet een stel paniekzaaiers zijn zoals gebruikelijk in the USA.
Ik zit uit armoei sbs6 de afvallers te kijken...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, op de reguliere NL TV programma's is enkel alleen maar pulp te zien,......zucht......
België!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt, op de reguliere NL TV programma's is enkel alleen maar pulp te zien,......zucht......
Dank vor de tip, maar ik wil eigenlijk geen oorlogs dingen meer bekijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
België!
Canvas!
Memento!
het gaat bijna beginnen!
Ivanhoe?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef Clan het volgende:
Ik kan nog wel een paar goude oudies van de KL van YouTube halen, hebben jullie wat te kijken.
Memento is toch geen oorlogsfilmquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank vor de tip, maar ik wil eigenlijk geen oorlogs dingen meer bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |