Kijk de eerste minuut (totdat de letters door het beeld heen vliegen) en daarna vanaf 12:00 t/m 13:20. Dat vat het antwoord op je vraag mooi samen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:43 schreef jeice het volgende:
[..]
Mjah daar heb je ook helemaal gelijk in, en dat besef ik me ook. Ik denk nog steeds minder aan haar als in het begin, maar meer als een week terug bijvoorbeeld. En ja, misschien is het wel manipulatief, maar waarom doet ze dat dan? Waarom moet ze, zoals jij zelf al zegt, dit melden aan mij?
Zo recht door zee aan mij vragen: "zou je me nog terug willen?" Komt op mij iig over alsof ze nog steeds een stok achter de deur wil houden, of misschien is het gewoon de aandacht die ze prettig vindt. Of gewoon leuk om te horen dat ik haar nog steeds leuk vind. Ik heb niet in die woorden gezegd dat ik haar nog steeds leuk vind, maar wel dat er nog gevoelens zijn. Dat was wederzijds geloof ik. Maar je kan zo weinig met die woorden idd...
Met die instelling krijg je haar zeker niet terug.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef H6-4ever het volgende:
dat is waar, na dat ze het had uitgemaakt wou za al rust en werd ze boos als ik contact zocht, dat heeft me pijn gedaan en daarom zit vrienden zijn er op dit moment nog gewoon niet in...ik denk dat we goede vrienden kunnen zijn maar niet nu...toch weet ik dat ik in bepaalde opzichten wel beter af ben ben zonder haar, maar ik vind dat onze relatie wel een eerlijke kans had verdient. en die heb ik niet gehad, het ging niet zo goed tussen ons en toen was het uit! daar zit ik het meeste mee...
Eigenlijk zou je geen advies moeten geven met zulke stelligheid als je er zelf ook geen rekening mee houdt. Waarom wil je met je ex naar de bios op je verjaardag? Is het een vriendschappelijk uitje, want dat is toch moeilijk te geloven wanneer je zo kort uit elkaar bent...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook jij: verwijder haar eens uit je MSN.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef ennudan het volgende:
Nu een kwestie van een dame zoeken die het wel waardeert
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef ennudan het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over spelling... je lijkt me ex wel
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ach ja, Belgen en speling.....
Natuurlijk is die zin correct gespeld... mijn opmerking ging dan ook niet over de spelling, wel over het gebruikte werkwoord : een nieuwe vriendin zoek je niet... je vindt elkaar/komt elkaar tegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:59 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Is gewoon correct gespeld hoor.
Haha! Ik ben ook de enige vrouw die op het lijstje staat, wat voor roddels zouden er dan zijn :pquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:50 schreef ennudan het volgende:
goedemorgen allemaal... na 2 uur auto in het donker ook weer present....
nog niet helemaal bekomen van mijn lachstuip maar wel goed geslapen...
Zwaar medelij met @ex dat ie nu alweer op zijn werk zit
@Joycie.... ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat je wel met mij mee de kroeg in mag maar daar krijg je alleen maar roddels van
@Octagon... je hebt gelijk... zoeken is niet het goede woord.... Ik ben verloren maar ook weer klaar om gevonden te worden
Geen idee eigenlijk??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha! Ik ben ook de enige vrouw die op het lijstje staat, wat voor roddels zouden er dan zijn :p
Ik heb ook nooit gezegd dat ik makkelijk benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon via de browser of hoe noem je dat :p Dat zijn moeilijke vragen hoor voor een vrouw! Wat voor telefoon heb je?
ugh herkenbaar. Deze week heb ik mijzelf ook helemaal verwaarloosd, mja dat komt ook omdat ik ook ziek wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Als ik thuis kom zit er visite.. Naja wel leuke! En dan kan ik waarschijnlijk t weekend gaan gebruiken om uit te rusten, omdat ik deze week mezelf heb verwaarloosd! Terwijl ik eigenlijk zin heb om de kroeg in te duiken, en mannen te versieren!
Nou zeg volgens mij heeft nog niemand hier gezegd dat je een muts bent!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon forum.fok.nl
Gelukkig ben ik bijna op mijn werk, dan hou ik op met offtopic gebrabbel al had ik ook al een serieuze post maar daar lezen jullie overheen, of vinden me een muts :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |