abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90949055
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef H6-4ever het volgende:
dat is waar, na dat ze het had uitgemaakt wou za al rust en werd ze boos als ik contact zocht, dat heeft me pijn gedaan en daarom zit vrienden zijn er op dit moment nog gewoon niet in...ik denk dat we goede vrienden kunnen zijn maar niet nu...toch weet ik dat ik in bepaalde opzichten wel beter af ben ben zonder haar, maar ik vind dat onze relatie wel een eerlijke kans had verdient. en die heb ik niet gehad, het ging niet zo goed tussen ons en toen was het uit! daar zit ik het meeste mee...
Tijd is je beste raadgever. Jij zit met een bak aan emoties en zij zit met een bak emoties. Moet je maar eens opletten; de mail die je nu wilt versturen zou je over een aantal dagen weer totaal anders zien.
Of het nog een kans heeft of niet, zie je het scherpst als de stofwolken neergedaald zijn en jullie beiden de emoties wat beter onder controle hebben. Je praat dan toch wel snel over een x-aantal weken of een paar maanden voor het zover is. Misschien heb je nu het idee dat de liefde tussen je vingers wegglipt maar het tegenovergestelde is waar.

Als er iets goeds geweest is tussen jullie, is dat na die periode niet weg. Dan is ze dat in die periode ook weer gaan zien en dus gaan missen. Was het er toch niet tussen jullie, dan is dat ook na die periode het beste zichtbaar.
Laat de tijd dus ff zijn werk doen, en mijn advies zou zijn om de "zware mails" e.d. maar voorlopig ff in je concepten te bewaren. Eerst ff de rust terugbrengen tussen jullie.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90949467
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Tijd is je beste raadgever. Jij zit met een bak aan emoties en zij zit met een bak emoties. Moet je maar eens opletten; de mail die je nu wilt versturen zou je over een aantal dagen weer totaal anders zien.
Of het nog een kans heeft of niet, zie je het scherpst als de stofwolken neergedaald zijn en jullie beiden de emoties wat beter onder controle hebben. Je praat dan toch wel snel over een x-aantal weken of een paar maanden voor het zover is. Misschien heb je nu het idee dat de liefde tussen je vingers wegglipt maar het tegenovergestelde is waar.

Als er iets goeds geweest is tussen jullie, is dat na die periode niet weg. Dan is ze dat in die periode ook weer gaan zien en dus gaan missen. Was het er toch niet tussen jullie, dan is dat ook na die periode het beste zichtbaar.
Laat de tijd dus ff zijn werk doen, en mijn advies zou zijn om de "zware mails" e.d. maar voorlopig ff in je concepten te bewaren. Eerst ff de rust terugbrengen tussen jullie.
Ja daar heb je wel een punt, ik heb 2 dagen na dat het uit was haar nog een brief gegeven, als ik die nu terug lees, geef ik alle schuld aan mijzelf...de `nieuwe brief` zit al heel anders inelkaar...maargoed het feit blijft, ze ging dag 1 al verder met haar leven en doet nu overkomen (via hyves enz) dat ze beter af is...maar ik kan dat niet geloven...en wil gewoon een nieuwe kans nu! maar goed je hebt gelijk, ik moet het tijd geven als het nog ooit wat kan worden komt ze vanzelf wel bij mij, want ze weet dat ik daar nog open voor sta...maar ik moet wel verder met mijn leven en dat is zo dubbel..
pi_90949805
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Wederom een goed advies van onze huispsycholoog ;)
Vind 'm voor mezelf ook nog wel van toepassing, ik zie dan ook wel wat overeenkomsten (maar mijn situatie is wel anders). Maar elke situatie is anders.
pi_90949945
Weet je wat ik ga doen, een brief schrijven voor mijzelf en niet aan haar, dan kan ik alles voor mijzelf op een rijtje zetten, nu doe ik dat ook voor haar, das toch anders ;)
pi_90950208
Jij wilt haar terug nu? Dat is niets nieuws en daar red je je relatie niet mee want het is al uit. Het enige wat daarvoor kan zorgen is dat zij dat gevoel ook weer gaat krijgen. Dan moeten jullie elkaar wel weer kunnen vinden en om elkaar te vinden heb je eerst even afstand nodig! Neem dus afstand en ga eraan werken dat jij jezelf ook weer lekker in je vel voelt zitten.

Wat denk je wat zij namelijk aan het doen is? Vrouwen gaan de meest vreemde dingen doen als het uit is. Nieuw kapsel, nieuwe kleren, hun Hyves ff lekker windowdressen....en vooral zorgen dat jij niet te weten komt dat zij zich ook miserabel kunnen voelen.
Als je haar tegenkomt zal ze je of negeren (dan weet ze niet wat ze moet doen) of je met zo'n stralende - maar gespeelde - glimlach tegemoet komen dat je denkt dat ze de Oudejaarsloterij heeft gewonnen.

En dat andere? Je verdriet? Dat moet je gewoon verwerken. Ga de dingen doen waar jij je lekker bij voelt maar, ga met vrienden zuipen of de tuin doen of weet ik veel wat.
Als ik je 1 serieus advies mag geven....stop met jezelf allemaal voorhouden wat je allemaal gedaan hebt voor haar en hoe ze op je heeft kunnen steunen met haar beperking. Een relatie koop je niet ;)
Strek je eens uit !
pi_90950398
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:53 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Wederom een goed advies van onze huispsycholoog ;)
Vind 'm voor mezelf ook nog wel van toepassing, ik zie dan ook wel wat overeenkomsten (maar mijn situatie is wel anders). Maar elke situatie is anders.
@Mr.Myst: Over een tijdje zit jij hier de tips en adviezen weg te geven en zeg je "Trust me, I've been there too!" :Y

Nogmaals heel veel succes morgen! 8-)
Strek je eens uit !
pi_90950632
Jaa! Mr. Myst, heel veel succes morgen!! Probeer je gedachten te focussen op positieve dingen voor je het gesprek in gaat :) Hoor graag de uitkomst!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90950897
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Mr.Myst: Over een tijdje zit jij hier de tips en adviezen weg te geven en zeg je "Trust me, I've been there too!" :Y

Nogmaals heel veel succes morgen! 8-)
Wie weet... Gaat nog wel even duren ben ik bang :p
Maar goed, achter de wolken zal de zon vast wel weer gaan schijnen.

Dank je wel, ga er met een positief gevoel heen. 't Is morgen om 09:00 uur al, vroeg opstaan voor mij dus ;)

Thanks Joyce!
Ik laat de uitkomst sowieso weten, ben hier voorlopig nog niet weg denk ik... ;)
pi_90950945
Wat een dag, wat een dag! Ik voel me goed, maar alles om me heen gaat kut op de een of andere manier!
pi_90951003
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
Jij wilt haar terug nu? Dat is niets nieuws en daar red je je relatie niet mee want het is al uit. Het enige wat daarvoor kan zorgen is dat zij dat gevoel ook weer gaat krijgen. Dan moeten jullie elkaar wel weer kunnen vinden en om elkaar te vinden heb je eerst even afstand nodig! Neem dus afstand en ga eraan werken dat jij jezelf ook weer lekker in je vel voelt zitten.

Wat denk je wat zij namelijk aan het doen is? Vrouwen gaan de meest vreemde dingen doen als het uit is. Nieuw kapsel, nieuwe kleren, hun Hyves ff lekker windowdressen....en vooral zorgen dat jij niet te weten komt dat zij zich ook miserabel kunnen voelen.
Als je haar tegenkomt zal ze je of negeren (dan weet ze niet wat ze moet doen) of je met zo'n stralende - maar gespeelde - glimlach tegemoet komen dat je denkt dat ze de Oudejaarsloterij heeft gewonnen.En dat andere? Je verdriet? Dat moet je gewoon verwerken. Ga de dingen doen waar jij je lekker bij voelt maar, ga met vrienden zuipen of de tuin doen of weet ik veel wat.
Als ik je 1 serieus advies mag geven....stop met jezelf allemaal voorhouden wat je allemaal gedaan hebt voor haar en hoe ze op je heeft kunnen steunen met haar beperking. Een relatie koop je niet ;)
Ja ik sprak haar vorige week, nou ik zakte als een pudding inelkaar toen ze weg ging, ze was gewoon blij me te spreken en ging uitgebreid vertellen hoe ze het kerstweekend was doorgekomen geen woord van ik heb je gemist ofzo...bestaat toch niet? maar ik heb me sterk gehouden dat doe ik wel tegen over haar heb gezegd dat ik me ook goed vermaakt heb maar haar wel mis...
ik moet aan me zelf werken, gisteren poste iemand je moet weer worden wie je was voordat ze jou in beslag nam! dat vond ik een goeie! ik red me wel alleen ik ga weer dingen ondernemen en geen contact met haar zoeken, dat doe ik pas weer als ik weer goed in me vel zit en er dan behoefte aan heb! en eerder niet....
pi_90951774
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

ik moet aan me zelf werken, gisteren poste iemand je moet weer worden wie je was voordat ze jou in beslag nam! dat vond ik een goeie!
Ik vind dat grote onzin :P :) Je stapt toch niet terug in de tijd omdat je iets meegemaakt hebt wat niet leuk was? Je moet vooruit, niet terug. ;)
pi_90952024
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:27 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Ik vind dat grote onzin :P :) Je stapt toch niet terug in de tijd omdat je iets meegemaakt hebt wat niet leuk was? Je moet vooruit, niet terug. ;)
Zo zie ik het niet, ik ben nu weer alleen net zoals voor de relatie, toen zat ik ook goed in mijn vel, dus dat kan nu ook wel weer..zo bedoel ik het
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:35:18 #263
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90952241
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat een dag, wat een dag! Ik voel me goed, maar alles om me heen gaat kut op de een of andere manier!
Je servies laten vallen?

@Mr Myst... succes morgen! Gewoon positief blijven!

Ik ga horizon plat en lach nog maar eens om het feit dat ze niet reageert :)

Edit: Moet nu nog harder lachen.... zie dat ze haar msn naam heeft veranderd....een quote uit het lied useless man: Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin... USELESS MAN!
Zou ze iemand in het bijzonder bedoelen?????????? _O-
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90952464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef ennudan het volgende:

[..]

Je servies laten vallen?

Edit: Moet nu nog harder lachen.... zie dat ze haar msn naam heeft veranderd....een quote uit het lied useless man: Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin... USELESS MAN!
Nee dat is nog heel!!

Gewoon wat dingen die om me heen bij andere mensen gebeuren..
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:47:55 #265
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90952948
het leven gaat niet altijd over rozen.... helaas....

Ik wens jullie nog een goeie avond... geen gekke dingen doen en slaap zacht....

Ik ga even bijkomen van mijn lachstuip en horizon plat...

(vraag me af of @ex al uitgewerkt is)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90953244
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef ennudan het volgende:
het leven gaat niet altijd over rozen.... helaas....

Ik wens jullie nog een goeie avond... geen gekke dingen doen en slaap zacht....

Ik ga even bijkomen van mijn lachstuip en horizon plat...

(vraag me af of @ex al uitgewerkt is)
Dat klopt helemaal..

Fijne avond nog! Trusten!
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:20:32 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90954987
Tegen beter weten in toch een mailtje gestuurd met de vraag of we samen naar de film zullen met mijn verjaardag (over twee weken) en terwijl ik "nee" verwachtte, gaf ze aan erover te zullen denken :o. Nu niet meteen weer m'n hoofd op hol laten jagen, maar dit is toch wel weer even een opsteker :). Nu moet ik wel oppassen dat ik niet m'n eigen glazen weer ingooi voor het eventueel zo ver is, dus ZEN en afleiding zoeken!

Mr. Myst: heel veel succes morgen! You can do it! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:21:53 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90955069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef ennudan het volgende:

[..]

Je servies laten vallen?

Ook jij: verwijder haar eens uit je MSN o|O .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:24:32 #269
189961 ex
aperture science
pi_90955207
Ik kom net thuis.. Gelukkig gaat de wekker om 5 uur.l
The cake is a lie!
pi_90957248
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Octagon het volgende:

[..]

Verkeerd werkwoord... toch ?
Wat is daar fout aan? Is gewoon correct gespeld hoor. *)
pi_90957631
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook jij: verwijder haar eens uit je MSN o|O .
Even rechttoe-rechtaan Viking84: Stop alsjeblieft dit soort 'standaard adviezen' te geven. In mijn situatie ken je de inhoud en is het een slecht advies die geen rekening houdt met die inhoud. Dat vind ik jammer omdat je vanuit je eigen situatie goed weet dat dingen niet altijd zo zijn zoals ze lijken. No offence ok? :)
Strek je eens uit !
pi_90957681
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:59 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Wat is daar fout aan? Is gewoon correct gespeld hoor. *)
Welk woord, is dat dan zo belangrijk op dit draadje? Hoe is het verder met je? Dat lijkt me belangrijker.
Strek je eens uit !
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:08:35 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90957685
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:07 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Even rechttoe-rechtaan Viking84: Stop alsjeblieft dit soort 'standaard adviezen' te geven. In mijn situatie ken je de inhoud en is het een slecht advies die geen rekening houdt met die inhoud. Dat vind ik jammer omdat je vanuit je eigen situatie goed weet dat dingen niet altijd zo zijn zoals ze lijken. No offence ok? :)
Whatever. Als jij jezelf voor de gek wilt houden, be my guest ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_90957774
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whatever. Als jij jezelf voor de gek wilt houden, be my guest ^O^.
Kom op Viking, je kunt beter dan dat. Je weet wat ik bedoel. Je reactie stelt me teleur.
Strek je eens uit !
pi_90957951
Merk wel dat ik een stuk volwassener ben geworden dan enkele jaren terug. Toen had een ook een relatie met dezelfde ex. Na 13 maanden ging het destijds mis. 28 november 2006 maakte ze het uit (precies 3 jaar later zouden we weer wat krijgen, best ironisch :P) en ik weet nog dat ik febuari 2007 nog regelmatig jankbuien had.
21 november 2010 is het dit keer uitgegaan en merk dat ik nu veel zelfstandiger in het leven sta. Destijds was ik zo enorm afhankelijk van haar. Kon niet verkroppen dat ze contact had met die jongen... (is trouwens de ex waar ze nu verblijft) en jankte de hele teringzooi bij elkaar.

Vind het dus wel sterk van me dat het me nu veel beter af gaat dan toen ^O^

Applausje voor mezelf :D
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')