abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90944458
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef ennudan het volgende:
van gyros wordt toch iedereen vrolijk :)
Dat sowieso. Binnenkort nog maar eens naar binnen schuiven.

Hmm, ik denk trouwens dat ik mezelf hier minder en minder laat zien. Ik merk dat ik steeds beter zonder m'n ex kan. Ik heb een onafhankelijk leven nu en ik voel me al dagen niet meer kut. Het laat me allemaal steeds meer koud en heb overal steeds meer vrede mee.

Ik wil toch iedereen bedanken voor alle goede steun en kritiek. Het heeft me allemaal geholpen om eroverheen te komen. Ik zal zo nu en dan zeker nog wel ff zoiets hebben van ;( , maar die momenten worden steeds zeldzamer.
Fijn dat ik hier altijd m'n ei kwijt kon als het ff vies tegenzat, maar jullie hielpen me er bijna altijd bovenop :D

Thanks!

edit: en het klopt wat betreft de TT :)!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90944503
De loslaat strategie werkt! Msn block, hyves ontvriending en verwijdering telefoonnummer gaat zn vruchten afwerpen. Zeker nu ze eindelijk gehoor gegeven heeft aan mijn wens mij niet meer te sms'en.

Hoe meer afstand ik er van kan nemen, hoe meer ik zie hoe slecht het was.. En dat doet me eindelijk sterk voelen, doet me voelen dat mijn besluit het enige juiste was.

Topdagje zo :)
pi_90944616
Der blijft bijna niets meer over van het oude "clubje" zo! Wat helpen wij elkaar er toch goed bovenop!

Ik moet ook echt zeggen, ik voel me echt super! Dat ik bijna denk dat ik er echt klaar mee ben.
En ik ga het nu afkloppen ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90944650
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat sowieso. Binnenkort nog maar eens naar binnen schuiven.

Hmm, ik denk trouwens dat ik mezelf hier minder en minder laat zien. Ik merk dat ik steeds beter zonder m'n ex kan. Ik heb een onafhankelijk leven nu en ik voel me al dagen niet meer kut. Het laat me allemaal steeds meer koud en heb overal steeds meer vrede mee.

Ik wil toch iedereen bedanken voor alle goede steun en kritiek. Het heeft me allemaal geholpen om eroverheen te komen. Ik zal zo nu en dan zeker nog wel ff zoiets hebben van ;( , maar die momenten worden steeds zeldzamer.
Fijn dat ik hier altijd m'n ei kwijt kon als het ff vies tegenzat, maar jullie hielpen me er bijna altijd bovenop :D

Thanks!

edit: en het klopt wat betreft de TT :)!
He Neo: Het zijn de "oudjes" die de "jonkies" moeten steunen. Nog ff blijven hangen om jouw ervaringen weer op de nieuwe garde over te brengen, net zoals jij die in het begin kreeg ;)

(en het zou ook wel wat saai worden zonder jou....)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90944701
Het hier posten en het feit dat er andere mensen naar je "luisteren", en advies geven helpt zeker weten. Vooral het ongenuanceerde advies van laforest heb ik veel aan gehad, al snap ik ook wel dat niet iedereen op die kreten zat te wachten...

Maar ja, niet te vroeg juichen eigenlijk, 1 slechte droom en je bent weer 3 stappen terug...
pi_90944717
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

He Neo: Het zijn de "oudjes" die de "jonkies" moeten steunen. Nog ff blijven hangen om jouw ervaringen weer op de nieuwe garde over te brengen, net zoals jij die in het begin kreeg ;)

(en het zou ook wel wat saai worden zonder jou....)
Ik ben ook nog niet weg hoor haha
Maar ik ga wel minderen hier, want in ONZ enzo valt er toch net wat meer te lachen dan hier, en dat is waar ik tegenwoordig veel mee bezig wil zijn: lachen en plezier hebben ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:17:05 #232
189961 ex
aperture science
pi_90944963
Tering wat een lekkere gyros!

Tja uhh soms is er gewoon iets nog niet af, wat wel af moest :)..

Maar ik ben in goed gezeldschap, zit samen met me hond op kantoor, gezellig muziekje aan en lekker coden :).
The cake is a lie!
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:30:22 #233
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90945666
ik denk dat het feit dat zij (nog) niet heeft gereageerd op mijn sms van deze middag me echt een heel stuk vooruit heeft geholpen... heb er tot nu toe eigenlijk alleen maar om kunnen lachen....
Sprak net een vriend die me meteen voor slappe zak uitmaakte maar toen ie mijn lachbui hoorde begreep ie het wel....
Ik heb het tenminste geprobeerd en kan mezelf aankijken.....

Nu een kwestie van een dame zoeken die het wel waardeert

@ex.... ikke ook gyros :Y)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90945743
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef ennudan het volgende:
ik denk dat het feit dat zij (nog) niet heeft gereageerd op mijn sms van deze middag me echt een heel stuk vooruit heeft geholpen... heb er tot nu toe eigenlijk alleen maar om kunnen lachen....
Sprak net een vriend die me meteen voor slappe zak uitmaakte maar toen ie mijn lachbui hoorde begreep ie het wel....

Verkeerd werkwoord... toch ?
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:33:49 #235
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90945856
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Octagon het volgende:

[..]

Verkeerd werkwoord... toch ?
Begin jij nou ook al over spelling... je lijkt me ex wel 8)7
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90946186
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef ennudan het volgende:

Ff advocaat van de duivel spelen (gnagna...) Maar ze kan natuurlijk ook echt heel erg druk bezig zijn geweest en geen tijd hebben gehad? ;)
Strek je eens uit !
pi_90946245
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef ennudan het volgende:

[..]

Begin jij nou ook al over spelling... je lijkt me ex wel 8)7
Ach ja, Belgen en speling..... :')
Strek je eens uit !
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:42:53 #238
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90946280
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ff advocaat van de duivel spelen (gnagna...) Maar ze kan natuurlijk ook echt heel erg druk bezig zijn geweest en geen tijd hebben gehad? ;)
Kan zeker........
Maar kan jij als advocaat me dan ook uitleggen waarom ze deze middag anderhalf uur met haar mobiel op msn zat (had msn aan voor werk anders had ik het helemaal gemist) en nog niet gereageerd heeft :):):):)

Altijd blijven lachen
pi_90946452
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef ennudan het volgende:

[..]

Kan zeker........
Maar kan jij als advocaat me dan ook uitleggen waarom ze deze middag anderhalf uur met haar mobiel op msn zat (had msn aan voor werk anders had ik het helemaal gemist) en nog niet gereageerd heeft :):):):)

Altijd blijven lachen
Uhm....in films is dit het moment waarop je als advocaat dan maar probeert alsnog wat te regelen in een achterkamertje maar ik ben bang dat het er voor cliente slecht uitziet..... ;)
Strek je eens uit !
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:50:17 #240
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90946616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Uhm....in films is dit het moment waarop je als advocaat dan maar probeert alsnog wat te regelen in een achterkamertje maar ik ben bang dat het er voor cliente slecht uitziet..... ;)
HAHA.... and the winner is???????
pi_90946890
Ik heb een mail gemaakt voor mijn ex, eingelijk niet om te versturen maar voor mijzelf..om ff alles op een rijtje te zetten...maar nu lees ik terug, en komt er eingelijk op neer dat ik haar wel terug wil als we allebei veranderen....en ik denk dat ik dat wel ben na deze situatie, zij mischien niet?? nu begin ik te twijfelen, sturen of toch niet......?
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:56:36 #242
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90946944
wat denk je dat je er mee op schiet....
wat is voor jezelf het doel???
pi_90946954
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef H6-4ever het volgende:
Ik heb een mail gemaakt voor mijn ex, eingelijk niet om te versturen maar voor mijzelf..om ff alles op een rijtje te zetten...maar nu lees ik terug, en komt er eingelijk op neer dat ik haar wel terug wil als we allebei veranderen....en ik denk dat ik dat wel ben na deze situatie, zij mischien niet?? nu begin ik te twijfelen, sturen of toch niet......?
Wacht ermee, lees hem morgen nog eens en stuur eventueel dan.
Je kunt niet snel veranderen. Als je echt met een schone lei wilt beginnen, dan kan dit pas na enkele maanden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:57:17 #244
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90946987
Overigens wil ik jullie allen deze toch niet onthouden:

Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways, champagne in one hand - strawberries in the other, body thoroughly used up, totally worn out and screaming WOO HOO - what a ride!!!
pi_90947022
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef ennudan het volgende:
Overigens wil ik jullie allen deze toch niet onthouden:

Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways, champagne in one hand - strawberries in the other, body thoroughly used up, totally worn out and screaming WOO HOO - what a ride!!!
_O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90947057
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef ennudan het volgende:
wat denk je dat je er mee op schiet....
wat is voor jezelf het doel???
Dat ik fouten heb gemaakt zie ik wel in.. en hoop dat ze me een nieuwe kans geeft...als ze dat niet doet ben ik er klaar mee..want ik weet ook dat niet alles aan mij lag
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:59:25 #247
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90947094
Ik sluit me aan bij Neo.... morgen nog eens kijken en als je hem dan echt wilt sturen.... doen.....
Meer kapot kan het toch niet
pi_90947289
ja dat is inderdaad wel verstandig, maar ik zit nu echt op een breekpunt of ik vergeet haar echt! of ik houdt nog wat hoop...maar ze wil wel beste vrienden blijven en als ik haar ga opdringen wordt dat ook niks, dus er kan wel iets kapot..
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:12:39 #249
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90947750
ja das lastig.... maar goed als je tegen besten vrienden je gevoelens niet kunt uiten zijn het niet echt beste vrienden toch
pi_90948216
dat is waar, na dat ze het had uitgemaakt wou za al rust en werd ze boos als ik contact zocht, dat heeft me pijn gedaan en daarom zit vrienden zijn er op dit moment nog gewoon niet in...ik denk dat we goede vrienden kunnen zijn maar niet nu...toch weet ik dat ik in bepaalde opzichten wel beter af ben ben zonder haar, maar ik vind dat onze relatie wel een eerlijke kans had verdient. en die heb ik niet gehad, het ging niet zo goed tussen ons en toen was het uit! daar zit ik het meeste mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')