Dat sowieso. Binnenkort nog maar eens naar binnen schuiven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef ennudan het volgende:
van gyros wordt toch iedereen vrolijk
He Neo: Het zijn de "oudjes" die de "jonkies" moeten steunen. Nog ff blijven hangen om jouw ervaringen weer op de nieuwe garde over te brengen, net zoals jij die in het begin kreegquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat sowieso. Binnenkort nog maar eens naar binnen schuiven.
Hmm, ik denk trouwens dat ik mezelf hier minder en minder laat zien. Ik merk dat ik steeds beter zonder m'n ex kan. Ik heb een onafhankelijk leven nu en ik voel me al dagen niet meer kut. Het laat me allemaal steeds meer koud en heb overal steeds meer vrede mee.
Ik wil toch iedereen bedanken voor alle goede steun en kritiek. Het heeft me allemaal geholpen om eroverheen te komen. Ik zal zo nu en dan zeker nog wel ff zoiets hebben van, maar die momenten worden steeds zeldzamer.
Fijn dat ik hier altijd m'n ei kwijt kon als het ff vies tegenzat, maar jullie hielpen me er bijna altijd bovenop![]()
Thanks!
edit: en het klopt wat betreft de TT!
Ik ben ook nog niet weg hoor hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
He Neo: Het zijn de "oudjes" die de "jonkies" moeten steunen. Nog ff blijven hangen om jouw ervaringen weer op de nieuwe garde over te brengen, net zoals jij die in het begin kreeg
(en het zou ook wel wat saai worden zonder jou....)
Verkeerd werkwoord... toch ?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef ennudan het volgende:
ik denk dat het feit dat zij (nog) niet heeft gereageerd op mijn sms van deze middag me echt een heel stuk vooruit heeft geholpen... heb er tot nu toe eigenlijk alleen maar om kunnen lachen....
Sprak net een vriend die me meteen voor slappe zak uitmaakte maar toen ie mijn lachbui hoorde begreep ie het wel....
Ik heb het tenminste geprobeerd en kan mezelf aankijken.....
Nu een kwestie van een dame zoeken die het wel waardeert
@ex.... ikke ook gyros
Begin jij nou ook al over spelling... je lijkt me ex welquote:
Ff advocaat van de duivel spelen (gnagna...) Maar ze kan natuurlijk ook echt heel erg druk bezig zijn geweest en geen tijd hebben gehad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef ennudan het volgende:
ik denk dat het feit dat zij (nog) niet heeft gereageerd op mijn sms van deze middag me echt een heel stuk vooruit heeft geholpen... heb er tot nu toe eigenlijk alleen maar om kunnen lachen....
Sprak net een vriend die me meteen voor slappe zak uitmaakte maar toen ie mijn lachbui hoorde begreep ie het wel....
Ik heb het tenminste geprobeerd en kan mezelf aankijken.....
Nu een kwestie van een dame zoeken die het wel waardeert
@ex.... ikke ook gyros
Ach ja, Belgen en speling.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef ennudan het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al over spelling... je lijkt me ex wel
Kan zeker........quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ff advocaat van de duivel spelen (gnagna...) Maar ze kan natuurlijk ook echt heel erg druk bezig zijn geweest en geen tijd hebben gehad?
Uhm....in films is dit het moment waarop je als advocaat dan maar probeert alsnog wat te regelen in een achterkamertje maar ik ben bang dat het er voor cliente slecht uitziet.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef ennudan het volgende:
[..]
Kan zeker........
Maar kan jij als advocaat me dan ook uitleggen waarom ze deze middag anderhalf uur met haar mobiel op msn zat (had msn aan voor werk anders had ik het helemaal gemist) en nog niet gereageerd heeft:):):)
Altijd blijven lachen
HAHA.... and the winner is???????quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Uhm....in films is dit het moment waarop je als advocaat dan maar probeert alsnog wat te regelen in een achterkamertje maar ik ben bang dat het er voor cliente slecht uitziet.....
Wacht ermee, lees hem morgen nog eens en stuur eventueel dan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef H6-4ever het volgende:
Ik heb een mail gemaakt voor mijn ex, eingelijk niet om te versturen maar voor mijzelf..om ff alles op een rijtje te zetten...maar nu lees ik terug, en komt er eingelijk op neer dat ik haar wel terug wil als we allebei veranderen....en ik denk dat ik dat wel ben na deze situatie, zij mischien niet?? nu begin ik te twijfelen, sturen of toch niet......?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef ennudan het volgende:
Overigens wil ik jullie allen deze toch niet onthouden:
Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways, champagne in one hand - strawberries in the other, body thoroughly used up, totally worn out and screaming WOO HOO - what a ride!!!
Dat ik fouten heb gemaakt zie ik wel in.. en hoop dat ze me een nieuwe kans geeft...als ze dat niet doet ben ik er klaar mee..want ik weet ook dat niet alles aan mij lagquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef ennudan het volgende:
wat denk je dat je er mee op schiet....
wat is voor jezelf het doel???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |