abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:31:07 #126
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90920389
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef Ernemmertje het volgende:
Ondanks het zo goed ging met me, toch een kleine terugval, voel me ineens onbewust gestresst en ontzettend down. Geen idee waarom, beetje irritant. En dat terwijl ik nog een leuke man heb ontmoet! Ach, ik denk dat het straks wel weer verdwijnt, als ik weer een lief smsje ontvang van die nieuwe 'date' , haha.

Ik begin steeds minder te snappen hoe ik in godsnaam verliefd kon worden op die zogenaamde "ex" van mij. Tis zo'n ongelooflijk egocentrische persoon, beetje egoistisch ook en dom. Echt zo'n oetlulletje rozewater, haha. :') Snap het echt niet. Ben ik nou de enigste die nu pas inziet dat diegene eigenlijk totaal niet je type was? Het was echt zo'n zielig typje, waar je niks aan had. Waarom zag ik er zoveel toekomst in? Die stomme verliefdheid ook! haha. Ik lach er nu wel om, maar mijn hart is nog steeds niet geheeld dat blijkt maar weer aan mijn stemming = down.

Ben nu nog steeds ziek, zo maar weer even m'n bedje in en over die nieuwe jongen dromen, misschien helpt dat wel beter haha :)
Liefde maakt blind was het toch :)

En zo te horen komt het helemaal goed met die nieuwe man!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:31:51 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90920402
"The light of love can blind you 'til you cover up your eyes. And you try to find the reason not to say goodbye."
Niet meer actief op Fok!
pi_90921006
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
"The light of love can blind you 'til you cover up your eyes. And you try to find the reason not to say goodbye."
"Pleasure of love lasts but a moment, Pain of love lasts a lifetime."
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90921325
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Ernemmertje het volgende:
Oja, J0yce88, dat hyves probleem kende ik maar al tegoed. Gewoon je hyves verwijderen (je hebt er toch niks aan) helpt goed! ;) Ik voel me al een stuk beter daardoor iig. (en al die andere profielensites btw, allemaal onzin en teveel prive gegevens vind ik)
Dat is geen optie, doe ik gewoon niet. Ik moet gewoon niet meer kijken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90921533
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik kijk na 4 jaar ook nog steeds op de profiel van mijn ex :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:20:25 #131
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90921535
quote:

[..]

Sterk zijn!!!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90921621
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Even samenvatten: Ze verveeld zich en gaat na 5 maanden geen contact met jou uitgerekend jou een sms sturen over haar herinnering dat jullie samen ook altijd in dat bos liepen waar ze op dat moment in liep? Had ze dan niemand anders om lastig te vallen? ;)

Zie het gewoon als leuk dat jullie weer een contact hebben. Wat komt zie je vanzelf wel. Je verder niet druk maken.
Nougoed, ik heb het verhaal niet helemaal 100 % soortgelijk verteld ( mede om herkenning te voorkomen ) maar vertel het nu dan wel precies zoals het was, ze zou het toch al makkelijk kunnen herkennen...

Maar ik kwam haar die ochtend tegen in de auto, ikzelf ook in de auto. Ik zag het pas laat dat zij het was zij waaide maar ik niet terug dus...
Vervolgens krijg ik dus 4 uur later een sms ''zag je me''? En vervolgens je raad nooit wat ik nu aan het doen ben, lopen in ''ons'' bos etc etc...

Naja de tijd moet uitwijzen wat dit opeens allemaal te betekenen heeft maargoed sinds eergister avond is er weer geen contact en dat zal voorlopig wel weer zo blijven. Vind het iig leuk dat ze iets van haar liet horen ja :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:31:40 #133
189961 ex
aperture science
pi_90921855
Ach ik heb gister ook voor het eerst weer is een dagje niks van me ex gehoord en het voelde wel goed :P.

The cake is a lie!
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:34:18 #134
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90921924
Niks horen....het went....
maar het kan er ook een beetje voor zorgen dat je jezelf gekker maakt als nodig....

@ex.... ze zijn bijna afgestoft....:)
pi_90922030
quote:

[..]

Maar je doet het toch?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_90922481
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:34 schreef ennudan het volgende:
Niks horen....het went....
maar het kan er ook een beetje voor zorgen dat je jezelf gekker maakt als nodig....

@ex.... ze zijn bijna afgestoft....:)
Gaat ook over hoor... op een gegeven moment heb je alles gedacht dat je kan denken. :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:56:46 #137
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90922596
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef Octagon het volgende:

[..]

Gaat ook over hoor... op een gegeven moment heb je alles gedacht dat je kan denken. :)
hahah ik hoop het echt....
Aan iets anders denken zou ook wel eens leuk zijn....
Waar was iedereen vanmorgen trouwens... ik had nog wel koekjes voor bij de koffie...
pi_90922643
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef ennudan het volgende:

[..]

hahah ik hoop het echt....
Aan iets anders denken zou ook wel eens leuk zijn....
Waar was iedereen vanmorgen trouwens... ik had nog wel koekjes voor bij de koffie...
Ik ben hier een middag/avond en morgen weg... en er wordt hier schaamteloos op los geflirt... *is jaloers ;)*

Ik heb maw. vanmorgen de backlog doorgelezen :p
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:11:21 #139
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90923042
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:58 schreef Octagon het volgende:

[..]

Ik ben hier een middag/avond en morgen weg... en er wordt hier schaamteloos op los geflirt... *is jaloers ;)*

Ik heb maw. vanmorgen de backlog doorgelezen :p
Wordt maar door 1 iemand geflirt... EX
pi_90924958
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Pff nu de ''euforie'' rondom het contact opnemen van mijn ex weer wat is gaan liggen, begin ik het toch wel een beetje vervelend te vinden :(

Denk eigenlijk dat de situatie heel anders in elkaar zit. Kan me echt niet voorstellen dat zij iets met die sms' jes bedoelde. Goed, er zaten 5 (!!) maanden van geen contact tussen, en opeens stuurde ze dat ze met de hond aan het lopen was in het bos waar we altijd samen kwamen...

Besef eigenlijk nu pas dat juist ik degene ben die er meteen weer vanalles achter gaat zoeken, terwijl zij het denk ik gewoon even leuk vindt om te sturen. Het was haar laatste dag vakantie en waarschijnlijk verveelde ze zich gewoon...

Had nu eigenlijk liever dat ze niets van zich had laten horen want ze zit weer meer in mn hoofd :(
Hmm, ik kan me eigenlijk wel vinden in jouw woorden. Ook ik vond het prettig om haar weer te zien, ondanks alles wat er gebeurd is tussen ons. Het was ook echt gezellig als vanouds, en er was op een zekere manier wel weer een klik tussen ons. Maar ja, zolang ze nog contact met hem heeft, wordt het gewoon niks. Ging opzich wel goed naar huis, en de 2 zoenen van haar op m'n mond waren misschien iets waar ik niet teveel over na moet denken, maar wel prettig. Zeker omdat ze er vrij nerveus bij moest lachen. Voor het eerst in tijden deed ze ook geen "Xx" in haar smsje, maar dit keer "kusje".

Maar wat jij al zegt: vanochtend moest ik toch wel weer aan haar denken. Ze was redelijk uit m'n gedachten verdwenen, maar is toch weer aardig terug. Ik zit dan weer te piekeren waarom ze vandaag nog niks heeft gestuurd, maar ik heb het vermoeden dat ze denkt: "ik moet 'm geen hoop geven". Maar ze zegt wel weer tegen me dat familie tegen haar zei: "doe het rustig aan". Het vervelende is dat het contact nog niet helemaal verbroken kan worden ivm het huis, anders was het misschien makkelijker geweest. Maar goed, ze zegt in haar laatste smsje wel: "ik spreek je snel weer!". Dat zeg je ook niet als je het contact niet prettig vindt lijkt me.

Hopelijk gaan die gedachten langzaam weer weg, ik neem iig ff geen contact op en wacht het af :)
pi_90925563
Ach...na anderhalve maand geconfronteerd te zijn met de Chineese Muur, restanten van de Berlijnse muur en zelfs delen van de Atlantic wall zie ik plots mijn ex volstrekt tegen haar gewoonte in online komen op msn. Wereldnieuws!
Ik laat het voorbij gaan. Boeit me niet zo. Na een ca drie kwartier gaat ze weer offline en als veiligheidje log ik pas 15 minuten later in. Contact zoek ik immers bewust niet meer met haar. Ik log veelal wel online in en nu dus ook.
Het aantal seconden wat zij nodig heeft om mij online te zien komen staat zij ineens weer online. Als het drie seconden waren zijn het er veel geweest. Duh!

Maar goed, na zo 5 minuten gezellig samen online te staan stuur ik een korte "Hoi". Gevolg: Geen reactie en ze logt twee minuten later weer uit. Oja, ineens ben ik wel geblockt :)

Moraal van het verhaal: Als je ex je vraagt haar met rust te laten moet je dat vooral doen. Doe je dat te goed dan zoekt ze je vanzelf wel op om je alsnog te vragen haar met rust te laten. ;)

("kan deze ex ook ge-debugged worden?")

[ Bericht 1% gewijzigd door Wanderingwhy op 06-01-2011 12:56:26 ]
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90925827
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef jeice het volgende:

[..]

Hmm, ik kan me eigenlijk wel vinden in jouw woorden. Ook ik vond het prettig om haar weer te zien, ondanks alles wat er gebeurd is tussen ons. Het was ook echt gezellig als vanouds, en er was op een zekere manier wel weer een klik tussen ons. Maar ja, zolang ze nog contact met hem heeft, wordt het gewoon niks. Ging opzich wel goed naar huis, en de 2 zoenen van haar op m'n mond waren misschien iets waar ik niet teveel over na moet denken, maar wel prettig. Zeker omdat ze er vrij nerveus bij moest lachen. Voor het eerst in tijden deed ze ook geen "Xx" in haar smsje, maar dit keer "kusje".

Maar wat jij al zegt: vanochtend moest ik toch wel weer aan haar denken. Ze was redelijk uit m'n gedachten verdwenen, maar is toch weer aardig terug. Ik zit dan weer te piekeren waarom ze vandaag nog niks heeft gestuurd, maar ik heb het vermoeden dat ze denkt: "ik moet 'm geen hoop geven". Maar ze zegt wel weer tegen me dat familie tegen haar zei: "doe het rustig aan". Het vervelende is dat het contact nog niet helemaal verbroken kan worden ivm het huis, anders was het misschien makkelijker geweest. Maar goed, ze zegt in haar laatste smsje wel: "ik spreek je snel weer!". Dat zeg je ook niet als je het contact niet prettig vindt lijkt me.

Hopelijk gaan die gedachten langzaam weer weg, ik neem iig ff geen contact op en wacht het af :)
@Jeice: Kan het zijn dat ik een hoop manipulerende woorden lees? Bijvoorbeeld "ze zegt wel weer tegen me dat familie tegen haar zei: "doe het rustig aan". " Dat is toch wel een voorbeeld uit het boekje. Hoezo moet ze dat dan tegen jou zeggen?
Zelf ook weer zoiets meegemaakt vanochtend. Ik zie het maar als gemanipuleer hoor. Vooral die dingen waar je nog niets van kunt maken. Dan moet je jezelf niet gaan pijnigen door voor haar te gaan denken.
Strek je eens uit !
pi_90926537
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Jeice: Kan het zijn dat ik een hoop manipulerende woorden lees? Bijvoorbeeld "ze zegt wel weer tegen me dat familie tegen haar zei: "doe het rustig aan". " Dat is toch wel een voorbeeld uit het boekje. Hoezo moet ze dat dan tegen jou zeggen?
Zelf ook weer zoiets meegemaakt vanochtend. Ik zie het maar als gemanipuleer hoor. Vooral die dingen waar je nog niets van kunt maken. Dan moet je jezelf niet gaan pijnigen door voor haar te gaan denken.
Mjah daar heb je ook helemaal gelijk in, en dat besef ik me ook. Ik denk nog steeds minder aan haar als in het begin, maar meer als een week terug bijvoorbeeld. En ja, misschien is het wel manipulatief, maar waarom doet ze dat dan? Waarom moet ze, zoals jij zelf al zegt, dit melden aan mij?

Zo recht door zee aan mij vragen: "zou je me nog terug willen?" Komt op mij iig over alsof ze nog steeds een stok achter de deur wil houden, of misschien is het gewoon de aandacht die ze prettig vindt. Of gewoon leuk om te horen dat ik haar nog steeds leuk vind. Ik heb niet in die woorden gezegd dat ik haar nog steeds leuk vind, maar wel dat er nog gevoelens zijn. Dat was wederzijds geloof ik. Maar je kan zo weinig met die woorden idd...
pi_90926981
@Jeice:
Ik kan je gaan manipuleren door te zeggen "Tja, ze manipuleert je niet voor niets...." maar daar koop je dus ook weer niets voor.

Een vraag als "Zou je me nog terug willen" zou ik pareren met "Is dat aan de orde dan?" ;)
Precies wat jij zegt; zij alle opties open en jij zeker lekker wachten? No way! Dat soort vragen kunnen rekenen op tegenvragen waarbij de bal weer bij haar komt te liggen.
(zo recht door zee was die vraag niet, het is gewoon spelen zonder zelf duidelijk te zijn)

Zo moet je ermee gaan afrekenen. De bal in haar kamp en dus ook alle vragen in haar kamp.

Ps: Nog vragen? :+
Strek je eens uit !
pi_90927539
@Wanderingwhy nav. je MSN akkefietje : de meesten zouden hier zeggen "Blocken die handel"... maar dat wil je niet, als ik je goed begrijp.

Ze heeft nu wel duidelijk gemaakt je niet te willen spreken... het lijkt erop dat ook zij zich waagt aan spelletjes met je spelen. Spijtig genoeg.
pi_90928162
@Octagon: Ik pas me niet aan. Dat vind ik buigen. Dat ze online kwam deed weinig met m'n bloeddruk of wat dan ook. Een beetje verbaast omdat het volstrekt tegen haar gewoontes in van vele jaren druist om online te gaan staan en daarna direct weer online te gaan als ze mij ziet. Nee, ze wil me niet spreken en tegelijk tegen me aan schurken op msn? Zal wel een fabricagefoutje zijn. De enige aanpassing die ik doe is zelfs niet meer uit beleefdheid iets zeggen ;)

Het fijne van kunnen accepteren is dat je ook beter dingen in het juiste perspectief kunt gaan zien. Het was blijkbaar ff te stil van mij naar haar en dat heeft ze kunnen ondervangen. Wat ik zelf plezierig vind is dat het me niet raakt. Vind het puberaal van d'r en meer niet.
Strek je eens uit !
pi_90928571
@Wanderingwhy: Goed dat je zo met de situatie om gaat, dat het je niet raakt. Het zou mij frustreren om eerlijk te zijn, maar ik vind het juist enorm goed dat je er zo over kunt denken. Het komt op mij ook over als puberaal gedrag, zeker wanneer ze nooit op MSN komt, en dat nu blijkbaar wel doet om aandacht te krijgen van je.

Bij mij werkt de Temazepam nog nauwelijks. Het enige voordeel is dat ik niet meer tot vier uur 's nachts wakker lig, maar nu tot een uur of één. Ik word wel elke morgen tussen vijf en half zeven wakker, hartstikke moe, maar echt slapen kan ik niet meer. Ik blijf onrustig.
Ik zit er sterk over te denken om een mailtje naar mijn ex te sturen. Ik blijf me namelijk maar schuldig voelen over het feit dat ik niks van me heb laten horen met haar verjaardag en O&N. Ik wil haar even uitleggen waarom ik niks van me heb laten horen, niet meer en niet minder.
Of ik er verstandig aan doe weet ik niet, maar misschien gaat mijn schuldgevoel dan een beetje over.
pi_90928818
Is het zo moeilijk om te quoten? :')
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  donderdag 6 januari 2011 @ 13:37:29 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90928900
Oh man, stop gewoon met MSN'en, dat scheelt zoveel!
Niet meer actief op Fok!
pi_90928919
@Mr.Myst: Nee daar doe je niet verstandig aan.

Je weet van jezelf dat je om haar geeft. Weet je dat van haar? Wie heeft het uitgemaakt en zou zich het meest schuldig moeten voelen? Niet jij in ieder geval.
De bal ligt dus ook bij haar. Als er eentje het balletje aan het rollen zou kunnen brengen is zij dat. Ga jij dat weer als eerste doen dan gaat er iets niet goed. Wat er niet goed gaat dan? Jij hebt de bal niet. Die heeft zij ;)
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')