Liefde maakt blind was het tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:05 schreef Ernemmertje het volgende:
Ondanks het zo goed ging met me, toch een kleine terugval, voel me ineens onbewust gestresst en ontzettend down. Geen idee waarom, beetje irritant. En dat terwijl ik nog een leuke man heb ontmoet! Ach, ik denk dat het straks wel weer verdwijnt, als ik weer een lief smsje ontvang van die nieuwe 'date' , haha.
Ik begin steeds minder te snappen hoe ik in godsnaam verliefd kon worden op die zogenaamde "ex" van mij. Tis zo'n ongelooflijk egocentrische persoon, beetje egoistisch ook en dom. Echt zo'n oetlulletje rozewater, haha.Snap het echt niet. Ben ik nou de enigste die nu pas inziet dat diegene eigenlijk totaal niet je type was? Het was echt zo'n zielig typje, waar je niks aan had. Waarom zag ik er zoveel toekomst in? Die stomme verliefdheid ook! haha. Ik lach er nu wel om, maar mijn hart is nog steeds niet geheeld dat blijkt maar weer aan mijn stemming = down.
Ben nu nog steeds ziek, zo maar weer even m'n bedje in en over die nieuwe jongen dromen, misschien helpt dat wel beter haha
"Pleasure of love lasts but a moment, Pain of love lasts a lifetime."quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef Viking84 het volgende:
"The light of love can blind you 'til you cover up your eyes. And you try to find the reason not to say goodbye."
Dat is geen optie, doe ik gewoon niet. Ik moet gewoon niet meer kijken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Ernemmertje het volgende:
Oja, J0yce88, dat hyves probleem kende ik maar al tegoed. Gewoon je hyves verwijderen (je hebt er toch niks aan) helpt goed!Ik voel me al een stuk beter daardoor iig. (en al die andere profielensites btw, allemaal onzin en teveel prive gegevens vind ik)
Ik kijk na 4 jaar ook nog steeds op de profiel van mijn exquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is geen optie, doe ik gewoon niet. Ik moet gewoon niet meer kijken!
Sterk zijn!!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nougoed, ik heb het verhaal niet helemaal 100 % soortgelijk verteld ( mede om herkenning te voorkomen ) maar vertel het nu dan wel precies zoals het was, ze zou het toch al makkelijk kunnen herkennen...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Even samenvatten: Ze verveeld zich en gaat na 5 maanden geen contact met jou uitgerekend jou een sms sturen over haar herinnering dat jullie samen ook altijd in dat bos liepen waar ze op dat moment in liep? Had ze dan niemand anders om lastig te vallen?
Zie het gewoon als leuk dat jullie weer een contact hebben. Wat komt zie je vanzelf wel. Je verder niet druk maken.
Maar je doet het toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Gaat ook over hoor... op een gegeven moment heb je alles gedacht dat je kan denken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:34 schreef ennudan het volgende:
Niks horen....het went....
maar het kan er ook een beetje voor zorgen dat je jezelf gekker maakt als nodig....
@ex.... ze zijn bijna afgestoft....:)
hahah ik hoop het echt....quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef Octagon het volgende:
[..]
Gaat ook over hoor... op een gegeven moment heb je alles gedacht dat je kan denken.
Ik ben hier een middag/avond en morgen weg... en er wordt hier schaamteloos op los geflirt... *is jaloersquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:56 schreef ennudan het volgende:
[..]
hahah ik hoop het echt....
Aan iets anders denken zou ook wel eens leuk zijn....
Waar was iedereen vanmorgen trouwens... ik had nog wel koekjes voor bij de koffie...
Wordt maar door 1 iemand geflirt... EXquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:58 schreef Octagon het volgende:
[..]
Ik ben hier een middag/avond en morgen weg... en er wordt hier schaamteloos op los geflirt... *is jaloers*
Ik heb maw. vanmorgen de backlog doorgelezen :p
Hmm, ik kan me eigenlijk wel vinden in jouw woorden. Ook ik vond het prettig om haar weer te zien, ondanks alles wat er gebeurd is tussen ons. Het was ook echt gezellig als vanouds, en er was op een zekere manier wel weer een klik tussen ons. Maar ja, zolang ze nog contact met hem heeft, wordt het gewoon niks. Ging opzich wel goed naar huis, en de 2 zoenen van haar op m'n mond waren misschien iets waar ik niet teveel over na moet denken, maar wel prettig. Zeker omdat ze er vrij nerveus bij moest lachen. Voor het eerst in tijden deed ze ook geen "Xx" in haar smsje, maar dit keer "kusje".quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Pff nu de ''euforie'' rondom het contact opnemen van mijn ex weer wat is gaan liggen, begin ik het toch wel een beetje vervelend te vinden
Denk eigenlijk dat de situatie heel anders in elkaar zit. Kan me echt niet voorstellen dat zij iets met die sms' jes bedoelde. Goed, er zaten 5 (!!) maanden van geen contact tussen, en opeens stuurde ze dat ze met de hond aan het lopen was in het bos waar we altijd samen kwamen...
Besef eigenlijk nu pas dat juist ik degene ben die er meteen weer vanalles achter gaat zoeken, terwijl zij het denk ik gewoon even leuk vindt om te sturen. Het was haar laatste dag vakantie en waarschijnlijk verveelde ze zich gewoon...
Had nu eigenlijk liever dat ze niets van zich had laten horen want ze zit weer meer in mn hoofd
@Jeice: Kan het zijn dat ik een hoop manipulerende woorden lees? Bijvoorbeeld "ze zegt wel weer tegen me dat familie tegen haar zei: "doe het rustig aan". " Dat is toch wel een voorbeeld uit het boekje. Hoezo moet ze dat dan tegen jou zeggen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef jeice het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me eigenlijk wel vinden in jouw woorden. Ook ik vond het prettig om haar weer te zien, ondanks alles wat er gebeurd is tussen ons. Het was ook echt gezellig als vanouds, en er was op een zekere manier wel weer een klik tussen ons. Maar ja, zolang ze nog contact met hem heeft, wordt het gewoon niks. Ging opzich wel goed naar huis, en de 2 zoenen van haar op m'n mond waren misschien iets waar ik niet teveel over na moet denken, maar wel prettig. Zeker omdat ze er vrij nerveus bij moest lachen. Voor het eerst in tijden deed ze ook geen "Xx" in haar smsje, maar dit keer "kusje".
Maar wat jij al zegt: vanochtend moest ik toch wel weer aan haar denken. Ze was redelijk uit m'n gedachten verdwenen, maar is toch weer aardig terug. Ik zit dan weer te piekeren waarom ze vandaag nog niks heeft gestuurd, maar ik heb het vermoeden dat ze denkt: "ik moet 'm geen hoop geven". Maar ze zegt wel weer tegen me dat familie tegen haar zei: "doe het rustig aan". Het vervelende is dat het contact nog niet helemaal verbroken kan worden ivm het huis, anders was het misschien makkelijker geweest. Maar goed, ze zegt in haar laatste smsje wel: "ik spreek je snel weer!". Dat zeg je ook niet als je het contact niet prettig vindt lijkt me.
Hopelijk gaan die gedachten langzaam weer weg, ik neem iig ff geen contact op en wacht het af
Mjah daar heb je ook helemaal gelijk in, en dat besef ik me ook. Ik denk nog steeds minder aan haar als in het begin, maar meer als een week terug bijvoorbeeld. En ja, misschien is het wel manipulatief, maar waarom doet ze dat dan? Waarom moet ze, zoals jij zelf al zegt, dit melden aan mij?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Jeice: Kan het zijn dat ik een hoop manipulerende woorden lees? Bijvoorbeeld "ze zegt wel weer tegen me dat familie tegen haar zei: "doe het rustig aan". " Dat is toch wel een voorbeeld uit het boekje. Hoezo moet ze dat dan tegen jou zeggen?
Zelf ook weer zoiets meegemaakt vanochtend. Ik zie het maar als gemanipuleer hoor. Vooral die dingen waar je nog niets van kunt maken. Dan moet je jezelf niet gaan pijnigen door voor haar te gaan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |