abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:47:21 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90910039
En toen was ik zomaar weer een hele avond weg! Ben ook huisje aan het kijken wat ik één dezer dagen ga bezichtigen :@. Woon hier nog maar net en zit hier op zich goed, maar het is (veel) goedkoper, heeft meer kamers en het is vlakbij het strand :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_90910556
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoop je stiekem op een hereniging? Ook al zegt je verstand nee?
Heel stiekem wel ja, maar.... m'n verstand heeft op dit moment gelukkig nog wel de overhand en ik blijf dus bij m'n standpunt dat er wel heel wat moet gebeuren wil het weer goedkomen. Maar tuurlijk, het is speciaal om haar weer te zien. Ze zag er nog steeds goed uit, wel iets aangekomen als ik het goed zag maar over haar figuur heb ik nooit geklaagd.

Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en haar iig een sms gestuurd dat ik het gezellig vond vanavond, en dat ik haar deze avond wel gunde omdat het de laatste tijd alleen maar negatief was tussen ons. Toch raar na 8 jaar samen. Na 2 minuten stuurde ze terug: "Hey ik vond het echt heel gezellig!! En dat was idd een poos geleden!! Welteruste spreek je snel weer!! Kusje"

Een hereniging zit er voorlopig echt niet in tussen ons en dat is opzich ook prima, ALS, en dan benadruk ik ALS het goedkomt tussen ons ooit, gaat daar echt heel veel tijd in zitten denk ik zo...
pi_90910958
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef jeice het volgende:

[..]

Heel stiekem wel ja, maar.... m'n verstand heeft op dit moment gelukkig nog wel de overhand en ik blijf dus bij m'n standpunt dat er wel heel wat moet gebeuren wil het weer goedkomen. Maar tuurlijk, het is speciaal om haar weer te zien. Ze zag er nog steeds goed uit, wel iets aangekomen als ik het goed zag maar over haar figuur heb ik nooit geklaagd.

Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en haar iig een sms gestuurd dat ik het gezellig vond vanavond, en dat ik haar deze avond wel gunde omdat het de laatste tijd alleen maar negatief was tussen ons. Toch raar na 8 jaar samen. Na 2 minuten stuurde ze terug: "Hey ik vond het echt heel gezellig!! En dat was idd een poos geleden!! Welteruste spreek je snel weer!! Kusje"

Een hereniging zit er voorlopig echt niet in tussen ons en dat is opzich ook prima, ALS, en dan benadruk ik ALS het goedkomt tussen ons ooit, gaat daar echt heel veel tijd in zitten denk ik zo...
Ben je ondertussen wel aan het rondkijken? Het gevaar met een (fijne) ontmoeting met een ex is uiteraard dat je onbewust weer gaat blindstaren op haar...

Althans, dat is mij een paar keer overkomen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:03:12 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90911007
Jaloers op mensen die fijne ontmoetingen hebben met exen ;(.

Maar wel blij voor ze :).
Niet meer actief op Fok!
pi_90911055
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef Viking84 het volgende:

Idem :{

:)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90911095
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:56 schreef jeice het volgende:

[..]

Herkenbare situatie voor mij. Momenteel zou ik niet terugwillen bij mn ex maar een vriendschappelijke band opbouwen.
Maar ik denk wel, dat als het in de toekomst zover komt, dat ik niet afwijs.

Maar ik kijk momenteel heel erg graag op me heen naar al het volk wat ik dagelijks op m'n werk zie :@ soms met een klantenfactuur noteer ik zelfs hun nummer.

[ Bericht 6% gewijzigd door Neo-Mullen op 05-01-2011 23:10:53 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90911418
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 23:03 schreef Viking84 het volgende:

Helemaal mee eens... Wel mooi om te lezen!
Ik ga een poging doen tot slapen...

@CP: Nee, wel in de buurt. Het is dé plaats om carnaval te vieren, hier in de Achterhoek. Dan weet je waarschijnlijk genoeg.
pi_90913224
Nou ja het was een fijne ontmoeting, tuurlijk is het moeilijk, zeker als je hoort dat ze nog met die persoon om gaat zo nu en dan. Maar ja... we hadden het uiteindelijk gezellig, toch wel veel gelachen en beide onze fouten toegegeven. Zij had de dingen die zij (ook achteraf) deed niet moeten doen, ik had haar meer aandacht moeten schenken tijdens de laatste periode van onze relatie.

Maar om nou blij voor ons te zijn... dat vind ik voorbarig. Het is leuk dat we het gezellig hebben, maar op een vriendschap zit ik voorlopig niet te wachten. Dit was dan wel noodzakelijk voor het huis, maar ik ga niet leuk met haar uit eten straks, terwijl ik weet dat ze met een ander omgaat. Dan doet ze dat mooi maar met hem. Maar ze benadrukte nog maar eens niks met hem te hebben, maar dat ze het wel leuk hadden. En dit weekend ging ze weer naar een hele andere stad stappen met 2 vriendinnen.

Dus mooi om te lezen, ja... en lekker slapen zal ik ook wel. Maar of het veel gelukkiger is als eerst betwijfel ik. Het was iig wel prettig om haar weer (veel) te zien lachen, ook om mij. En de pretoogjes stonden ook anders als eerst. Maar nu laat ik het initiatief weer aan haar...
pi_90913432
Ik denk dat jeice en ik grotendeels op een lijn zitten.

Wat ik trouwens wel heel tof van haar vond is dat ze mij trakteerde om ergens wat te gaan lunchen, omdat ik al helemaal daarheen was gereden :) Had ik ergens niet verwacht.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90913526
Als ik je verhaal zo lees, ben je nog niet over haar heen..lijkt me moeilijke situatie voor je...ik heb hetzelfde mijn ex, zij wil maatjes blijven voor het leven, maar ik hou haar nu bewust op afstand want anders hou ik hoop dat het weer goed komt tussen ons... en dan kan ik niet verder met mijn leven...ik vind persoonlijk dat je voor jezelf echt moet beslissen als je haar terug wilt ofniet. maar goed, jij weet ook niet wat zij wil op deze manier, dat maakt het lastig...
pi_90914450
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat jeice en ik grotendeels op een lijn zitten.

Wat ik trouwens wel heel tof van haar vond is dat ze mij trakteerde om ergens wat te gaan lunchen, omdat ik al helemaal daarheen was gereden :) Had ik ergens niet verwacht.
Nou niet helemaal op 1 lijn Neo... ik heb bewust het contact met haar vermeden na 3 weken. Toen begon zij juist weer het contact te zoeken. En daarbij: ik zit niet te wachten op vrienden blijven, totdat ik er helemaal overheen ben. Maar qua gedachten over m'n ex zitten we misschien redelijk op 1 lijn ja :)

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 23:49 schreef H6-4ever het volgende:
Als ik je verhaal zo lees, ben je nog niet over haar heen..lijkt me moeilijke situatie voor je...ik heb hetzelfde mijn ex, zij wil maatjes blijven voor het leven, maar ik hou haar nu bewust op afstand want anders hou ik hoop dat het weer goed komt tussen ons... en dan kan ik niet verder met mijn leven...ik vind persoonlijk dat je voor jezelf echt moet beslissen als je haar terug wilt ofniet. maar goed, jij weet ook niet wat zij wil op deze manier, dat maakt het lastig...
Ik kan rustig stellen dat ik nog niet helemaal over haar heen ben idd. Daar was ik me ook wel van bewust hoor, al ging het een heel stuk beter. Ik heb haar ook gevraagd: Waarom stuur je me zulke smsjes, of waarom wil je uit eten ipv alleen wat drinken, waarom zeg je: "ik wil het niet zoals het vroeger was, maar nu vind ik het wel gezellig"? Het enige wat ze daarop kon zeggen was dat ze waarschijnlijk toch minder goed zonder me kan dan ze dacht, en dat ze me toch ook wel miste soms. Ik wil ook weer afstand gaan houden nu, is voor mezelf beter, en als zij uiteindelijk weer wat wil komt ze toch vanzelf weer bij me terug. Maar ik merkte wel dat ze positief verrast was door me vanavond, door m'n optimisme, vertrouwen en humor.

Ik weet wel dat ik teveel nadenk, maar waarom lacht ze zenuwachtig? Waarom is ze zenuwachtig op weg naar het restaurant? Waarom zoent ze me bij het afscheid op de mond, lacht ze verlegen en doet het nogmaals? Is dat gewoonte, of doe je dat alleen als je de andere persoon nog leuk vindt? Ik was zelf ook te bang om meer te doen, maar had ergens wel het gevoel dat dat er in zat. Zo raar allemaal...
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:10:50 #112
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_90914779
Ik heb sinds 5 weken mijn ''ex'' gezien. Hij zag een relatie tussen ons niet zitten, maar erkent wel dat hij al die tijd mij hoop heeft gegeven die hij niet waar had kunnen maken.. Heel lang verhaal maar heb er al een topic over, dus ga het hier niet nog eens uitgebreid vertellen.

Die avond heeft hij me heel vaak aangekeken, al vanaf het moment dat ik binnenkwam. Ik heb hem ook een paar keer aangekeken natuurlijk, en een aantal keren keken we op hetzelfde moment beide naar elkaar. Verder heb ik geprobeerd zo min mogelijk van hem aan te trekken. Maar ik hoorde van verschillende vrienden dat hij me echt in de gaten hield..

Ik heb een super avond gehad (heb wel echt een knop moeten omzetten). Hij ging wel al op tijd naar huis, iets wat echt totaal niets voor hem is als we een feestje hebben.. Hij voelde zich duidelijk niet op zijn gemak.

Waarom kijkt hij zoveel? hij wil toch niets met mij?
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_90914809
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef jeice het volgende:

Ik weet wel dat ik teveel nadenk, maar waarom lacht ze zenuwachtig? Waarom is ze zenuwachtig op weg naar het restaurant? Waarom zoent ze me bij het afscheid op de mond, lacht ze verlegen en doet het nogmaals? Is dat gewoonte, of doe je dat alleen als je de andere persoon nog leuk vindt? Ik was zelf ook te bang om meer te doen, maar had ergens wel het gevoel dat dat er in zat. Zo raar allemaal...
Nou mijn ex zoent mij alleen op de wang, en is helemaal niet zenuwachtig, die wil juist overkomen dat ze beter af is..
pi_90915011
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:10 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik heb sinds 5 weken mijn ''ex'' gezien. Hij zag een relatie tussen ons niet zitten, maar erkent wel dat hij al die tijd mij hoop heeft gegeven die hij niet waar had kunnen maken.. Heel lang verhaal maar heb er al een topic over, dus ga het hier niet nog eens uitgebreid vertellen.

Die avond heeft hij me heel vaak aangekeken, al vanaf het moment dat ik binnenkwam. Ik heb hem ook een paar keer aangekeken natuurlijk, en een aantal keren keken we op hetzelfde moment beide naar elkaar. Verder heb ik geprobeerd zo min mogelijk van hem aan te trekken. Maar ik hoorde van verschillende vrienden dat hij me echt in de gaten hield..

Ik heb een super avond gehad (heb wel echt een knop moeten omzetten). Hij ging wel al op tijd naar huis, iets wat echt totaal niets voor hem is als we een feestje hebben.. Hij voelde zich duidelijk niet op zijn gemak.

Waarom kijkt hij zoveel? hij wil toch niets met mij?
Als ik mijn ex tegen kom, smeer ik hem denk ik binnen een half uur...mijn verstand zegt het is beter zo.. maar bepaalde gevoelens zijn er nog wel, en die verdwijnen langzamerhand maar als je elkaar dan weer ziet speelt dat toch op...
  donderdag 6 januari 2011 @ 00:16:49 #115
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90915095
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:05 schreef jeice het volgende:

[..]

Nou niet helemaal op 1 lijn Neo... ik heb bewust het contact met haar vermeden na 3 weken. Toen begon zij juist weer het contact te zoeken. En daarbij: ik zit niet te wachten op vrienden blijven, totdat ik er helemaal overheen ben. Maar qua gedachten over m'n ex zitten we misschien redelijk op 1 lijn ja :)

[..]

Ik kan rustig stellen dat ik nog niet helemaal over haar heen ben idd. Daar was ik me ook wel van bewust hoor, al ging het een heel stuk beter. Ik heb haar ook gevraagd: Waarom stuur je me zulke smsjes, of waarom wil je uit eten ipv alleen wat drinken, waarom zeg je: "ik wil het niet zoals het vroeger was, maar nu vind ik het wel gezellig"? Het enige wat ze daarop kon zeggen was dat ze waarschijnlijk toch minder goed zonder me kan dan ze dacht, en dat ze me toch ook wel miste soms. Ik wil ook weer afstand gaan houden nu, is voor mezelf beter, en als zij uiteindelijk weer wat wil komt ze toch vanzelf weer bij me terug. Maar ik merkte wel dat ze positief verrast was door me vanavond, door m'n optimisme, vertrouwen en humor.

Maak jezelf nou niet gek met vragen waar je geen antwoord op gaat krijgen, anders kun je straks weer opnieuw beginnen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90915123
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:16 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Maak jezelf nou niet gek met vragen waar je geen antwoord op gaat krijgen, anders kun je straks weer opnieuw beginnen.
+1
pi_90915468
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 00:16 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Helemaal gelijk, dat is ook precies de reden dat ik nu lekker ga slapen. Voorlopig wacht ik het lekker af. Zaterdag uit eten met m'n eerste liefde, m'n nicht en haar vriend, daarna misschien stappen. En als m'n ex iets van zich wil laten horen doet ze dat vanzelf wel :)
pi_90918599
En we zijn weer wakker! Met een hongergevoel, onvoorstelbaar dat heb ik nog nooit gehad!

Jeice, fijn dat het etentje leuk en gezellig was. Heb een deel gelezen met mijn slaperige kop en ik hoop dat alles een beetje duidelijk wordt. En dat je of weer vrienden kan worden met haar, of dat jullie het misschien over een tijd weer proberen.
Dat smsje wat je hebt gestuurd is trouwens toch prima, je hebt het gezellig gehad, kun je haar best zeggen :)

Ik heb weer een droomvrije nacht gehad, ik sta alleen wel op met mijn gedachten bij haar en hem.. Kijk dan altijd even op haar hyves.. Ik moet dat echt gaan doorbreken, want de reden dat ik dat doe is nu alleen maar omdat ik dat een tijd lang zo heb gedaan. Ik moet er mee kappen! Maar ik wil het niet op zo'n "laffe" manier doen dat ik mijn profiel op prive zet zodat ik ook niet bij haar kan kijken, naar mijn idee doe ik het dan niet zelf. En ik wil zelf stoppen!

Nou jongens ik ga weer werken! Naja eerst aankleden :P Als jullie vandaag weer in zo'n razend tempo gaan als gisteren dan heb ik de volgende mededeling

WILLEN JULLIE ALSJEBLIEFT HET LIJSTJE VAN DE KROEGDATE KOPIEREN EN PLAKKEN IN DE OPENINGSPOST VAN HET VOLGENDE DEELTJE!! DANK U!

Hier het lijstje

"The list!

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen
Mr. Myst -> Omgeving Doetinchem

Nu jullie met een datum en plaats! Ik stel voor dat het niet te lang meer gaat duren! Nog voor carnaval, voordat iedereen een nieuw vriendinnetje of ik een vriendje tegen het lijf loopt!"

En Tara, jij mag ook mee hoor ;) Ik voel me best alleen als enige vrouw!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90918982
Pff nu de ''euforie'' rondom het contact opnemen van mijn ex weer wat is gaan liggen, begin ik het toch wel een beetje vervelend te vinden :(

Denk eigenlijk dat de situatie heel anders in elkaar zit. Kan me echt niet voorstellen dat zij iets met die sms' jes bedoelde. Goed, er zaten 5 (!!) maanden van geen contact tussen, en opeens stuurde ze dat ze met de hond aan het lopen was in het bos waar we altijd samen kwamen...

Besef eigenlijk nu pas dat juist ik degene ben die er meteen weer vanalles achter gaat zoeken, terwijl zij het denk ik gewoon even leuk vindt om te sturen. Het was haar laatste dag vakantie en waarschijnlijk verveelde ze zich gewoon...

Had nu eigenlijk liever dat ze niets van zich had laten horen want ze zit weer meer in mn hoofd :(
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:03:24 #120
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_90919001
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:47 schreef Viking84 het volgende:
En toen was ik zomaar weer een hele avond weg! Ben ook huisje aan het kijken wat ik één dezer dagen ga bezichtigen :@. Woon hier nog maar net en zit hier op zich goed, maar het is (veel) goedkoper, heeft meer kamers en het is vlakbij het strand :P.
Vlakbij het strand???
Ik stel voor we gaan allemaal naar viking!!!!!

Hier overigens ook weer present na vanmorgen om 5.00 al weer te zijn begonnen :(

Overigens ook nog een hele tijd met een vriend met relatiestress aan de telefoon gehangen (waarom ie mij daarvoor belt mag joost weten) maar dan zie je wel dat niet alles aan een relatie altijd even fijn is...
(probeer me ondertussen aan het advies van @ex te houden)

@Bart das natuurlijk het risico als je weer opnieuw contact krijgt.... ze komt weer terug in je hoofd. Zolang je er sterk mee om blijft gaan en je concentreert op die 2 andere meiden (hoe doet die gozer dat??) komt het vast wel goed!

[ Bericht 8% gewijzigd door ennudan op 06-01-2011 08:41:20 ]
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_90919855
Ondanks het zo goed ging met me, toch een kleine terugval, voel me ineens onbewust gestresst en ontzettend down. Geen idee waarom, beetje irritant. En dat terwijl ik nog een leuke man heb ontmoet! Ach, ik denk dat het straks wel weer verdwijnt, als ik weer een lief smsje ontvang van die nieuwe 'date' , haha.

Ik begin steeds minder te snappen hoe ik in godsnaam verliefd kon worden op die zogenaamde "ex" van mij. Tis zo'n ongelooflijk egocentrische persoon, beetje egoistisch ook en dom. Echt zo'n oetlulletje rozewater, haha. :') Snap het echt niet. Ben ik nou de enigste die nu pas inziet dat diegene eigenlijk totaal niet je type was? Het was echt zo'n zielig typje, waar je niks aan had. Waarom zag ik er zoveel toekomst in? Die stomme verliefdheid ook! haha. Ik lach er nu wel om, maar mijn hart is nog steeds niet geheeld dat blijkt maar weer aan mijn stemming = down.

Ben nu nog steeds ziek, zo maar weer even m'n bedje in en over die nieuwe jongen dromen, misschien helpt dat wel beter haha :)
pi_90919926
Oja, J0yce88, dat hyves probleem kende ik maar al tegoed. Gewoon je hyves verwijderen (je hebt er toch niks aan) helpt goed! ;) Ik voel me al een stuk beter daardoor iig. (en al die andere profielensites btw, allemaal onzin en teveel prive gegevens vind ik)
pi_90919970
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:00 schreef Bartinhoo het volgende:
Pff nu de ''euforie'' rondom het contact opnemen van mijn ex weer wat is gaan liggen, begin ik het toch wel een beetje vervelend te vinden :(

Denk eigenlijk dat de situatie heel anders in elkaar zit. Kan me echt niet voorstellen dat zij iets met die sms' jes bedoelde. Goed, er zaten 5 (!!) maanden van geen contact tussen, en opeens stuurde ze dat ze met de hond aan het lopen was in het bos waar we altijd samen kwamen...

Besef eigenlijk nu pas dat juist ik degene ben die er meteen weer vanalles achter gaat zoeken, terwijl zij het denk ik gewoon even leuk vindt om te sturen. Het was haar laatste dag vakantie en waarschijnlijk verveelde ze zich gewoon...

Had nu eigenlijk liever dat ze niets van zich had laten horen want ze zit weer meer in mn hoofd :(
Even samenvatten: Ze verveeld zich en gaat na 5 maanden geen contact met jou uitgerekend jou een sms sturen over haar herinnering dat jullie samen ook altijd in dat bos liepen waar ze op dat moment in liep? Had ze dan niemand anders om lastig te vallen? ;)

Zie het gewoon als leuk dat jullie weer een contact hebben. Wat komt zie je vanzelf wel. Je verder niet druk maken.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90920265
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef Faerie het volgende:

[..]

Maar ik wil dat op dit moment even helemaal niet weten hoe makkelijk hij ermee omgaat. Hij is echt iemand van de ratio en iemand die zijn gevoelens wegstopt. Hij kan dat heel makkelijk, maar ik dus helemaal niet. Misschien ben ik wel jaloers op hem dat hij het zo makkelijk kan doen. Maar ik kan niet begrijpen hoe dat na een week al zo is bij hem. Daarom is geen contact gewoon beter, ik wil dit op mijn eigen manier doen en niet zoals hij het doet..
Ik ben blij dat je het zelf zegt zodat ik het niet hoef te doen. :)
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_90920345
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:08 schreef Ernemmertje het volgende:
Oja, J0yce88, dat hyves probleem kende ik maar al tegoed. Gewoon je hyves verwijderen (je hebt er toch niks aan) helpt goed! ;) Ik voel me al een stuk beter daardoor iig. (en al die andere profielensites btw, allemaal onzin en teveel prive gegevens vind ik)
Jep of iig de ex volledig blokkeren op msn live, hyves, e-mail, facebook, etc
Opgeruimd staat netjes. Je zit alleen maar langer aan verdriet vast als je steeds met die persoon wordt geconfronteerd. Anders blijf je in een soort roes van melancholie hangen of je wordt steeds boos en gestressed om wat je ex doet.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')