abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90905681
Owja en lieve oude cocktailprikker ging mee!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_90905881
The list!

Wanderingwhy ->Den Bosch
Ex - Omgeving Amsterdam
Neo-mullen (want je komt maar gewoon!) -> Heerlen
Joyce -> Breda
Harrydepizzabakker1 (zorg jij dan meteen voor de pizza's) -> Landgraaf
Ennudan -> Heerlen
Jeice -> Dan woonde jij in de omgeving Amersfoort
Cocktailprikker -> Omgeving Nijmegen
Mr. Myst -> Omgeving Doetinchem

Nu jullie met een datum en plaats! Ik stel voor dat het niet te lang meer gaat duren! Nog voor carnaval, voordat iedereen een nieuw vriendinnetje of ik een vriendje tegen het lijf loopt!

[ Bericht 2% gewijzigd door J0ycie88 op 05-01-2011 21:48:49 (Omdat ik ex ontzettend lief vind!) ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:47:45 #78
189961 ex
aperture science
pi_90906019
Vind je me zo lief dat ik 2x mee mag?
The cake is a lie!
pi_90906069
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:47 schreef ex het volgende:
Vind je me zo lief dat ik 2x mee mag?
Jij bent ontzettend lief!
Ik dacht dat jij ging slapen
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:50:04 #80
189961 ex
aperture science
pi_90906186
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jij bent ontzettend lief!
Ik dacht dat jij ging slapen
iPad! Ik lig ook in bed.
The cake is a lie!
pi_90906286
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef ex het volgende:

[..]

iPad! Ik lig ook in bed.
Ik lig ook heerlijk in bed, zit te twijfelen of ik mijn raam op de luchtstand zal houden ja of nee.. Zo de wind gaan draaien vannacht en die vieze wolk deze kant op komen?
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:54:46 #82
189961 ex
aperture science
pi_90906507
Hij zou deze kant opkomen.
The cake is a lie!
pi_90906678
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:54 schreef ex het volgende:
Hij zou deze kant opkomen.
Als de wind zo blijft staan wel ja.. ik vind het maar niets zo'n enge wolk haha :p
pi_90906914
Waarom hebben sommige vriendinnen het gevoel alsof ze heel lang moeten doorvragen over hoe het met me gaat.. Daar ga ik me dan af en toe echt rotter door voelen. Is dat gek?
pi_90907244
ik ga slapen :) Als iemand het lijstje volgende keer in de openingspost wilt zetten zou dat geweldig zijn!!
pi_90907263
Joyce zet alleen maar mannen op haar lijstje, wil 8 man voor haar zelf......

Grapje.. :9
pi_90907710
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom hebben sommige vriendinnen het gevoel alsof ze heel lang moeten doorvragen over hoe het met me gaat.. Daar ga ik me dan af en toe echt rotter door voelen. Is dat gek?
Dat herken ik wel.. Eerst komt de vraag "hoe is het", dan later poging 2 verder in het gesprek "hoe gaat het nu verder met je?" En dan toch toch toch proberen: "Maareh vertel, hoe gaat het nu echt met je?

|:( "
pi_90908103
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Tara_88 het volgende:
Dat herken ik wel.. Eerst komt de vraag "hoe is het", dan later poging 2 verder in het gesprek "hoe gaat het nu verder met je?" En dan toch toch toch proberen: "Maareh vertel, hoe gaat het nu echt met je?

@Tara88:
Ach...dat is onder mannen soms niet veel anders hoor. Al die overdreven macho-bullshit verdwijnt vanzelf als er iemand echt in je hart gezeten heeft en de relatie toch strandt... Dan kun je een heel zakje Fisherman's Friends gaan oppeuzelen en gebeurt er niets....spreek je dan die vrienden met wie je meer deelt dan alleen een biertje (liever een ruby port!), dan word het even stil...

Maarre...hoe is het met jou? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90908418
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Tara_88 het volgende:

[..]

Zoiets heet oprechte interesses ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90908739
Nou... net het etentje gehad met m'n ex. Achteraf best een gezellige avond gehad wat ik ergens ook wel verwacht had gezien mijn instelling de laatste weken, maar kwam toch onverwacht dat we veel gelachen hebben.

Het begon vooral voor haar onwennig. Toen ik binnenkwam in het restaurant zat ze er al, en toen ik op haar af liep en een kus op haar wang wilde geven ging ze (uit automatisme?) naar mijn mond toe en gaf ze half een kus op m'n mond. Ze zei meteen dat ze het een rare situatie vond, en moest ook wat zenuwachtig lachen. Na een drankje kregen we de menukaart en vrijwel meteen begon ze er in te kijken. Toen ik vroeg of ze haast had dat ze zo snel in de menukaart keek, en dat we nog de hele avond hadden zei ze: "ja maar dan heb ik wat te doen, anders is het zo raar...".

Nou ja goed, veel gepraat. De avond was eigenlijk bedoeld om over het huis te praten, maar hier hebben we het eigenlijk maar 5 minuten over gehad. We hebben het juist veel gehad over alles wat er gebeurd is, hoe we allebei veranderd zijn. Ze vond het goed om te zien dat het goed met mij ging, maar tegelijkertijd ook frustrerend om (bijvoorbeeld op m'n Facebook) te zien dat ik nu wel ineens allerleid dingen ondernam. Ik zei nog maar eens dat ik dat ook liet zien in de week dat we het nog probeerden. Ik heb ook duidelijk aangegeven dat ik spijt heb van hoe ik me de afgelopen anderhalf jaar gedragen heb richting haar, en dat ik haar daarom iig vanavond een leuke avond met mij gunde. Ze heeft ook meerdere malen gezegd dat ze het gezellig vond vanavond. Halverwege het gesprek kreeg ik helaas wel te horen dat ze hem zo nu en dan nog steeds ziet, al is het veel minder dan eerst. Ze doet dat vooral omdat hij altijd vrolijk is, daarom ben ik blij dat ze een leuke avond met mij gehad heeft vanavond, al is het alleen maar om te laten zien dat het ook met mij nog steeds gezellig kan zijn.

Het mooie is, vooraf had ik ergens (mede door de reacties hier en in m'n omgeving) het idee dat ze misschien spijt zou hebben, en haar eerste reactie deed wel zo vermoeden. Gaandeweg het gesprek leek het er steeds meer op dat ze het vrijgezellenleven nog steeds wel goed vond zo. Maar hoe verder de avond vorderde, hoe meer ze begon te lachen (soms zelfs verliefd??) en me soms even niet aan durfde te kijken. Tsjah ik heb maar niks gevraagd, maar het was goed voor m'n zelfvertrouwen zegmaar ;)
Toen kwamen wat aparte opmerkingen, zo zei ze ineens: "ja ik wil het niet meer zoals het vroeger was, maar zoals het nu gaat vind ik het gezellig". En toen ik mijn gevoelens exact aan haar overbracht vroeg ze me letterlijk: "zou je me terug willen dan?" Ik heb daar niet bevestigend op geantwoord, maar wel duidelijk gemaakt dat m'n verstand nee zegt, maar m'n gevoel soms nog ja. Toen moest ze wel... tja... lief lachen eigenlijk, bijna verlegen of verliefd zou ik haast zeggen. Bah, ik baal soms dat ik zo zwak ben :P

Maar ik voelde me de hele avond sterk en vol zelfvertrouwen, en dat vond zij ook. Ik was zonder de emotie die ik eerst toonde, maar wel duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht en wat ik precies voelde. Voelde me lekker in m'n kleertjes, en de wat kilootjes minder (wat haar ook opviel). Uiteindelijk, omdat het regende en zij lopend was gekomen bood ik aan haar naar huis te brengen. Halverwege de wandeling naar de parkeergarage gleden we nog beide uit door ijzel en hebben we nog even gelachen. En toen we bij haar appartement aankwamen moest ze onwennig lachen voor het afscheid, maar gaf ze me wel een kus op de mond. Nou ja da's opzich normaal, maar daarna moest ze weer verlegen lachen en gaf ze weer een kus op m'n mond?? Daarna zei ze: "nou we spreken elkaar nog wel he?" En daar ging ze...

Al met al, leuke avond gehad, maar weet m'n god niet wat ik er mee aan moet :+
Ik heb voor het eerst in echt weken de neiging om haar een smsje te sturen met: "ik vond het gezellig vanavond" maar iets in me zegt dat ik het niet moet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door jeice op 05-01-2011 22:34:56 ]
pi_90909073
Jullie gaan allemaal dood. Ik blijf lekker leven hier in Limburg.
Ik denk trouwens dat ik afstand ga doen van dit topic :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90909112
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie gaan allemaal dood. Ik blijf lekker leven hier in Limburg.
Ik denk trouwens dat ik afstand ga doen van dit topic :)
:?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_90909197
@Jeice: Tja, idd een bijzondere avond te noemen, het lijkt me niet dat het daarmee dus beeindigd is maar aan de andere kant is er nergens een concrete aanwijzing?
Strek je eens uit !
pi_90909259
Ja Neo, ik sluit me bij Firefox1 aan...

:?
Strek je eens uit !
pi_90909323
Jonguh.. die wolk die heel zuid holland en brabant kapot aan het maken is :P

edit: nevermind :p ik zag 2 posts over die brand gaan end acht dat het ook hier hét gesprek van de dag was :@
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90909517
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ok... In woon vlakbij onze Hoofdstad, dus ik heb er geen last van :P

@jeice: Leuk dat je zo'n fijne avond met je ex heb gehad. Ik zou willen dat ik dat mijn met mijn ex kon doen :{
pi_90909525
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:

edit: nevermind :p ik zag 2 posts over die brand gaan end acht dat het ook hier hét gesprek van de dag was :@
In Limburg praten ze daarover ja, hier in Brabant praten we over echt belangrijke zaken ;)

Maar hoe is het met je een aantal dagen na de 3e?
Strek je eens uit !
pi_90909612
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

In Limburg praten ze daarover ja, hier in Brabant praten we over echt belangrijke zaken ;)

Maar hoe is het met je een aantal dagen na de 3e?
Neuh, had niks door totdat ik hier om 20:30 het nieuws bekeek ;)

Verder: goed, nergens last van. Ook niet echt veel contact met ex, maar das prima zo: gepaste afstand houden, maar wel vriendelijk contact verder :).
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_90909697
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Jeice: Tja, idd een bijzondere avond te noemen, het lijkt me niet dat het daarmee dus beeindigd is maar aan de andere kant is er nergens een concrete aanwijzing?
Nee, ze zei halverwege ook nog wel dat ze vanaf het begin af aan heeft gehoopt dat we vrienden kunnen blijven, maar ik heb gezegd dat dat voor mij moeilijk is. Ze vroeg waarom. Ik zei: "omdat ik denk dat ik anders naar jou kijk, dan jij naar mij". Ze vroeg weer, waarom denk je dat? "Omdat ik nog steeds wel soort van gevoelens voor jou heb, en ik denk niet dat dat wederzijds is". Ik kan haar exacte woorden daarop niet goed terughalen, maar het kwam er op neer dat het niet helemaal zo zat. Maar inderdaad, nergens concrete aanwijzingen. En hier in dit topic aangeven hoe zij naar me lachte of keek heeft weinig zin, dat kan ik toch niet overbrengen. Maar dat was iig anders dan ze de laatste 2,5 maand naar me gekeken heeft.

Ze heeft de laatste tijd natuurlijk ook alleen een emotioneel wrak van een Jeice gezien, en dat is niet bepaald aantrekkelijk. Vanavond was ik vrolijk, vol vertrouwen, duidelijk, grappig en dat was wel iets wat ze duidelijk prettig vond om weer eens mee te maken. Maar ja... ik heb sindsdien niks van haar gehoord, geen SMSje niks (misschien ook wat snel om af te wachten :P)

Wel grappig: ze had aan alle vrienden en familie verteld dat ze vanavond met mij uit eten ging (ik aan niemand verteld) en iedereen die het wist wenste haar veel plezier, succes, en een fijne avond. Vond ik ook wel weer raar en leuk om te horen eigenlijk, maar weet niet precies waarom...
pi_90909856
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef jeice het volgende:

[..]

Nee, ze zei halverwege ook nog wel dat ze vanaf het begin af aan heeft gehoopt dat we vrienden kunnen blijven, maar ik heb gezegd dat dat voor mij moeilijk is. Ze vroeg waarom. Ik zei: "omdat ik denk dat ik anders naar jou kijk, dan jij naar mij". Ze vroeg weer, waarom denk je dat? "Omdat ik nog steeds wel soort van gevoelens voor jou heb, en ik denk niet dat dat wederzijds is". Ik kan haar exacte woorden daarop niet goed terughalen, maar het kwam er op neer dat het niet helemaal zo zat. Maar inderdaad, nergens concrete aanwijzingen. En hier in dit topic aangeven hoe zij naar me lachte of keek heeft weinig zin, dat kan ik toch niet overbrengen. Maar dat was iig anders dan ze de laatste 2,5 maand naar me gekeken heeft.

Ze heeft de laatste tijd natuurlijk ook alleen een emotioneel wrak van een Jeice gezien, en dat is niet bepaald aantrekkelijk. Vanavond was ik vrolijk, vol vertrouwen, duidelijk, grappig en dat was wel iets wat ze duidelijk prettig vond om weer eens mee te maken. Maar ja... ik heb sindsdien niks van haar gehoord, geen SMSje niks (misschien ook wat snel om af te wachten :P)

Wel grappig: ze had aan alle vrienden en familie verteld dat ze vanavond met mij uit eten ging (ik aan niemand verteld) en iedereen die het wist wenste haar veel plezier, succes, en een fijne avond. Vond ik ook wel weer raar en leuk om te horen eigenlijk, maar weet niet precies waarom...
Hoop je stiekem op een hereniging? Ook al zegt je verstand nee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')