Nee hoor.. ik was even overheerlijke boerenkool aan het eten :pquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:50 schreef Mr.Myst het volgende:
Óf we kunnen met z'n allen gigantisch in herhaling vallen!
Oh wacht...
Edit: Nu wordt het wel heel erg stil... Heb ik iedereen weggejaagd?
Ja je hebt heel wat gemist!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
Huh, samenwonen zo snel? Zijn jullie uitgehuwelijkt?
(wordt ingewikkeld Joyce, dan ga je samenwonen met 'n Ex...)
Zolang mijn servies maar mee mag!quote:
Wat voor hond heb je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:49 schreef ex het volgende:
Als ik me hond mag mee nemen hebben we een deal!
Super!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Rare dag vandaag. Gisteravond uren gepraat met een goede vriend. Het verdriet is eigenlijk wel weg. Er is acceptatie gekomen met de bestaande situatie. Die acceptatie was er voorheen niet.
Het heeft me - realiseer ik me - rust gegeven. Alhoewel de hele situatie en hoe alles gelopen is dieptriest genoemd mag worden hoef ik me zelf nergens schuldig over te voelen. Met name het benadrukken van dat punt heeft de acceptatie geholpen.
Twee-en-een-halve-maand nu. Gaat goed zo!
Goed zo! Dat is heel belangerijk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
Rare dag vandaag. Gisteravond uren gepraat met een goede vriend. Het verdriet is eigenlijk wel weg. Er is acceptatie gekomen met de bestaande situatie. Die acceptatie was er voorheen niet.
Het heeft me - realiseer ik me - rust gegeven. Alhoewel de hele situatie en hoe alles gelopen is dieptriest genoemd mag worden hoef ik me zelf nergens schuldig over te voelen. Met name het benadrukken van dat punt heeft de acceptatie geholpen.
Twee-en-een-halve-maand nu. Gaat goed zo!
Vertel..quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:58 schreef Male23 het volgende:
Gister weer bij haar geweest. Toch niet zo'n goed idee.
Ik blijf gewoon een zwak voor haar hebben. Rationeel gezien totaal geen toekomst voor ons en genoeg andere leuke dames en wil ik haar helemaal niet meer maar blijf echt zo'n zwak voor haar hebben :S. Het was gewoon ff gezellig en zag weer degene waar ik verlieft op was.quote:
Jaja, maar vertel wat er gebeurd is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:01 schreef Male23 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon een zwak voor haar hebben. Rationeel gezien totaal geen toekomst voor ons en genoeg andere leuke dames en wil ik haar helemaal niet meer maar blijf echt zo'n zwak voor haar hebben :S.
Ik mocht mijn servies meenemen.. En ja toen hadden we een deal!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef ennudan het volgende:
ik weer terug van de sportschool.... doet goed..(en zeer)
Ex en joycie samenwonen..... hoe doet die kerel dat
Ja, en ik mag me hond mee nemen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik mocht mijn servies meenemen.. En ja toen hadden we een deal!
ben blij voor je !quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:43 schreef Ernemmertje het volgende:
Nou ik krijg iig geen terug val meer ofzoGast heeft niet eens respect voor z'n ouders ofzo, en kan totaal niet met geld omgaan. Van zulke types moet ik niks hebben!
![]()
Vandaag trouwens aangesproken door een hele leuke manHeb hem mijn telnr. gegeven en kreeg net de aller liefste smsje van hem, ik smolt gewoon weg! Zooo lief. Ik ben echt benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen. Een erg goed begin van het nieuwe jaar!!
Ben zo blij dat ik nu eindelijk een persoon heb waar ik tenminste leuke lieve smsjes kan versturen en ontvangen haha. Doet mij zo goed.
Ik sla toch maar over hahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:20 schreef ennudan het volgende:
ik weer terug van de sportschool.... doet goed..(en zeer)
Ex en joycie samenwonen..... hoe doet die kerel dat
Ook met joycie??????????quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef ex het volgende:
@ennudan psst.. Vrouwen zijn ook maar mensen, daar kan/mag je gewoon mee pratenvinden ze soms zelfs leuk!
Joycie houdt niet van mannen :p Hahaha, oh uitkijken.. Het moet geen SC worden, maar goed misschien moet je eerst bedenken wat je met een etentje/drankje wilt bereiken.. Som eens wat dingen op.. En bekijk dan of het zin heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:25 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ook met joycie??????????
Had ik dat eerder geweten
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:24 schreef ennudan het volgende:
Wat denken jullie zal ik haar nog eens neutraal smsen voor een drankje/etentje....
Geen idee wat ik er mee wil maar...
Zij wilt ook een hapje/drankje doen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef ennudan het volgende:
tja....
contact
een goeie vriendin terug
afsluiting
en erger nog hoop op meer
ik weet niet wat ik kan verwachten ik ken dit van haar/ons helemaal niet.....
geeen idee niet gevraagd.... al sinds begin december geen contact sinds mijn vraag waarom ze me negeerde in de kroeg en dat dat niet prettig voelde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zij wilt ook een hapje/drankje doen?
je gaat me achteraf toch geen rekening sturen voor dat advies hequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:35 schreef ex het volgende:
Weet je, het kost je geld & moeite .. uit eten gaan, en let's face it dat is ze niet waard. Ze behandeld je als oud vuil in de kroeg.
Haal je ballen uit je broekzak stop ze waar ze horen, en focus je lekker op de toekomst.
Ze is jouw niet meer waard. Zeg dat maar is 10x in de spiegel.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:38 schreef ennudan het volgende:
[..]
je gaat me achteraf toch geen rekening sturen voor dat advies he
ga hem uitprinten en op de spiegel plakken
Deze plak ik ernaast op de spiegel....quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef ex het volgende:
Mag je een tip geven? Stop is met nieuwe deadlines stellen. "Nou! ik ben benieuwd hoor aan het eind van de maand!" Daar gaat het mis. Je stelt het los laten uit. Je geeft jezelf weer wat ruimte
.
Gewoon denken, weet je boeiend! Ik ga genieten van me verjaardag! En nodig de mensen uit die ik wil zien! Laat haar er buiten. Stop ook met denken aan wanneer ze we gaat. Laat haar lekker gaan! Ze is niet meer belangerijk voor je.
Enne, angst om wat niet meer te vinden? Een wijf wat je verlaat en je daarna negeert in de kroeg? Mwah.. Ik zou dat niet nog een keer willen vinden als ik jou was.
Enneh tips? Kom is een weekendje mijn kant op,. Neem ik je mee de kroeg in hehe.
Langs is altijd goed.... vooral niet binnenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef ex het volgende:
Kom maar langs hoor, ik moet alleen zaterdag naar een saaie verjaardag tot 6 uur. Maar daar om heen prima!
Whehe, neem hem mee! Gegarandeerd een minder saaie verjaardag als je zegt: "Mensen, dit uh, dit is m'n nieuwe vriend"quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef ex het volgende:
Kom maar langs hoor, ik moet alleen zaterdag naar een saaie verjaardag tot 6 uur. Maar daar om heen prima!
DEAL!!!!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe, neem hem mee! Gegarandeerd een minder saaie verjaardag als je zegt: "Mensen, dit uh, dit is m'n nieuwe vriend".
My kinda guy!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef ex het volgende:
:p ja omg Amsterdam.
lol Viking dat heb ik al is gedaan.. Ik had echt zo'n homofoob als oom, zelf totaal geen last van (val verder wel op vrouwen) een goede vriend is als "vriend" voorgestelt met kerst
@Ex en ennudan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:01 schreef ex het volgende:
Ik zeg komt allen!!!quote:
en Mr. Myst: Het is niet alleen een mooie actie.....misschien moet jij je gedachten ook eens uit laten waaien en eens even tijd zoeken voor echte ontspanning met mensen die weten waar jij nu doorheen gaat, en je laten zien waar jij over een tijdje ook kunt zijn als je stappen gaat makenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:07 schreef Mr.Myst het volgende:
@ennudan: Ach ja, 't is geen wereldramp. Ik schrok even van het vertrouwde beeld. 't Was net of ze de auto voor de deur had geparkeerd. Back2reality maar weer.
@ex: Mooie actie!
Ik had al aangegeven wel geïnteresseerd te zijn toen Joyce nog met haar lijstje rondging, heb daarna alleen geen update meer gezien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
en Mr. Myst: Het is niet alleen een mooie actie.....misschien moet jij je gedachten ook eens uit laten waaien en eens even tijd zoeken voor echte ontspanning met mensen die weten waar jij nu doorheen gaat, en je laten zien waar jij over een tijdje ook kunt zijn als je stappen gaat maken
Jij mag mijn taak op je nemen hoor! Want ik hou het allemaal niet meer bij!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:08 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ik zeg komt allen!!!
Maar dan neem ik de taak van Joycie weer op me en dat zou ik niet willen hoor
Nou jij en Ennudan gaan sowieso mee en WW en Mr. Myst ook.. Neo ging mee, En Jeice! En ik natuurlijk! En dan moet ik echt even het oude lijstje erbij gaan pakken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:17 schreef ex het volgende:
Ja Joyce! regel die groeps date nou is.
Ik ben slapen!
Achterbuurt dus, haha boerrrr!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:23 schreef Mr.Myst het volgende:
Voor mij is het trouwens 'omgeving Doetinchem'. Dat dorpje (wat voor een stad door moet gaan) waar ik woon is te onbekend.
Ik ga tv kijken, misschien dadelijk nog even mobiel Fok!ken (want er zal toch wel niks op tv zijn), en dan een poging doen tot slapen. 't Is me zo'n beetje in mijn rug geschoten van het werk gisteren. 't Was achteraf niet zo verstandig om met stenen te gaan sjouwen.Ach ja, gaat wel weer over, als dat alles is.
Ik stel me flexibel op qua datum, zolang het maar niet begin maart is (carnaval). Qua plaats woon ik nergens bij jullie in de buurt. Moet ook even kijken hoe dat qua vervoer (trein, wil geen cola drinken) enzo het beste gaat.
Dus na de kunst van het loslaten; "Boer zoekt vrouw"?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:26 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Achterbuurt dus, haha boerrrr!!!![]()
Mijn familie komt daar ook vandaanZelf geboren en getogen in Arnhem
Toevalllig Ulft?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:23 schreef Mr.Myst het volgende:
Voor mij is het trouwens 'omgeving Doetinchem'. Dat dorpje (wat voor een stad door moet gaan) waar ik woon is te onbekend.
Ik ga tv kijken, misschien dadelijk nog even mobiel Fok!ken (want er zal toch wel niks op tv zijn), en dan een poging doen tot slapen. 't Is me zo'n beetje in mijn rug geschoten van het werk gisteren. 't Was achteraf niet zo verstandig om met stenen te gaan sjouwen.Ach ja, gaat wel weer over, als dat alles is.
Ik stel me flexibel op qua datum, zolang het maar niet begin maart is (carnaval). Qua plaats woon ik nergens bij jullie in de buurt. Moet ook even kijken hoe dat qua vervoer (trein, wil geen cola drinken) enzo het beste gaat.
Jij bent ontzettend lief!quote:
iPad! Ik lig ook in bed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jij bent ontzettend lief!
Ik dacht dat jij ging slapen
Ik lig ook heerlijk in bed, zit te twijfelen of ik mijn raam op de luchtstand zal houden ja of nee.. Zo de wind gaan draaien vannacht en die vieze wolk deze kant op komen?quote:
Als de wind zo blijft staan wel ja.. ik vind het maar niets zo'n enge wolk haha :pquote:
Dat herken ik wel.. Eerst komt de vraag "hoe is het", dan later poging 2 verder in het gesprek "hoe gaat het nu verder met je?" En dan toch toch toch proberen: "Maareh vertel, hoe gaat het nu echt met je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom hebben sommige vriendinnen het gevoel alsof ze heel lang moeten doorvragen over hoe het met me gaat.. Daar ga ik me dan af en toe echt rotter door voelen. Is dat gek?
@Tara88:quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Tara_88 het volgende:
Dat herken ik wel.. Eerst komt de vraag "hoe is het", dan later poging 2 verder in het gesprek "hoe gaat het nu verder met je?" En dan toch toch toch proberen: "Maareh vertel, hoe gaat het nu echt met je?
"
Zoiets heet oprechte interessesquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:12 schreef Tara_88 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.. Eerst komt de vraag "hoe is het", dan later poging 2 verder in het gesprek "hoe gaat het nu verder met je?" En dan toch toch toch proberen: "Maareh vertel, hoe gaat het nu echt met je?
"
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie gaan allemaal dood. Ik blijf lekker leven hier in Limburg.
Ik denk trouwens dat ik afstand ga doen van dit topic
Ok... In woon vlakbij onze Hoofdstad, dus ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jonguh.. die wolk die heel zuid holland en brabant kapot aan het maken is
In Limburg praten ze daarover ja, hier in Brabant praten we over echt belangrijke zakenquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jonguh.. die wolk die heel zuid holland en brabant kapot aan het maken is
edit: nevermind :p ik zag 2 posts over die brand gaan end acht dat het ook hier hét gesprek van de dag was
Neuh, had niks door totdat ik hier om 20:30 het nieuws bekeekquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
In Limburg praten ze daarover ja, hier in Brabant praten we over echt belangrijke zaken
Maar hoe is het met je een aantal dagen na de 3e?
Nee, ze zei halverwege ook nog wel dat ze vanaf het begin af aan heeft gehoopt dat we vrienden kunnen blijven, maar ik heb gezegd dat dat voor mij moeilijk is. Ze vroeg waarom. Ik zei: "omdat ik denk dat ik anders naar jou kijk, dan jij naar mij". Ze vroeg weer, waarom denk je dat? "Omdat ik nog steeds wel soort van gevoelens voor jou heb, en ik denk niet dat dat wederzijds is". Ik kan haar exacte woorden daarop niet goed terughalen, maar het kwam er op neer dat het niet helemaal zo zat. Maar inderdaad, nergens concrete aanwijzingen. En hier in dit topic aangeven hoe zij naar me lachte of keek heeft weinig zin, dat kan ik toch niet overbrengen. Maar dat was iig anders dan ze de laatste 2,5 maand naar me gekeken heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Jeice: Tja, idd een bijzondere avond te noemen, het lijkt me niet dat het daarmee dus beeindigd is maar aan de andere kant is er nergens een concrete aanwijzing?
Hoop je stiekem op een hereniging? Ook al zegt je verstand nee?quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:41 schreef jeice het volgende:
[..]
Nee, ze zei halverwege ook nog wel dat ze vanaf het begin af aan heeft gehoopt dat we vrienden kunnen blijven, maar ik heb gezegd dat dat voor mij moeilijk is. Ze vroeg waarom. Ik zei: "omdat ik denk dat ik anders naar jou kijk, dan jij naar mij". Ze vroeg weer, waarom denk je dat? "Omdat ik nog steeds wel soort van gevoelens voor jou heb, en ik denk niet dat dat wederzijds is". Ik kan haar exacte woorden daarop niet goed terughalen, maar het kwam er op neer dat het niet helemaal zo zat. Maar inderdaad, nergens concrete aanwijzingen. En hier in dit topic aangeven hoe zij naar me lachte of keek heeft weinig zin, dat kan ik toch niet overbrengen. Maar dat was iig anders dan ze de laatste 2,5 maand naar me gekeken heeft.
Ze heeft de laatste tijd natuurlijk ook alleen een emotioneel wrak van een Jeice gezien, en dat is niet bepaald aantrekkelijk. Vanavond was ik vrolijk, vol vertrouwen, duidelijk, grappig en dat was wel iets wat ze duidelijk prettig vond om weer eens mee te maken. Maar ja... ik heb sindsdien niks van haar gehoord, geen SMSje niks (misschien ook wat snel om af te wachten)
Wel grappig: ze had aan alle vrienden en familie verteld dat ze vanavond met mij uit eten ging (ik aan niemand verteld) en iedereen die het wist wenste haar veel plezier, succes, en een fijne avond. Vond ik ook wel weer raar en leuk om te horen eigenlijk, maar weet niet precies waarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |