quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef JamFlava het volgende:
Over een paar jaar worden in de omgeving van het pand kinderen met kieuwen en flippers geboren
Das ook al eventjes, gewoon logisch gevolg van de regels. Het is ín Brabant, maar ZH heeft er ook last van, maar een provincie-overschrijdende 'ramp' is GRIP4quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm, regio brabant: GRIP2, Regio Zuid holland Zuid: GRIP4
Dat was rond 15:20 al! Tenminste, opgeroepen om naar Dordt te gaan.....quote:
Idd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef SevD het volgende:
Komen lichte zwarte wolken hier over, bizar dat die sirenes niet afgegaan zijn
Journalisten daar gelaten, oké het is hun vak, maar ook de gewone burger staat te filmen. Als je ff Googled kom je gewoon telefoonfilmpjes tegen.. Maar ja het zal wel aan mij liggen, je beroep of niet soms zijn er grenzen waar je wel of niet aan bloot moet stellenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch ook journalisten in oorlogsgebieden? Dat is hun vak, en voor velen ook hun leven. Niks raars aan imo.
idd, fikt nog zwaar hevigquote:
Water in brandende vloeistof, nee dank jequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:47 schreef Stephan1237 het volgende:
Kunnen ze niet die blushelicopters die ze bij bosbranden gebruiken ?
Ik vind het juist fijn dat er snel foto's en filmpjes gepost worden, is veel sneller dan de meeste journalisten. En dat die mensen dan gevaar lopen, tja dat is het risico.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Journalisten daar gelaten, oké het is hun vak, maar ook de gewone burger staat te filmen. Als je ff Googled kom je gewoon telefoonfilmpjes tegen.. Maar ja het zal wel aan mij liggen, je beroep of niet soms zijn er grenzen waar je wel of niet aan bloot moet stellen
Die lijn over sterrenburg 1 gaat dus dwars over m'n huis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:47 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is momenteel de richting waar het opgaat.
Edit: Zover de berichtgeving + actuele wind klopt
Benedenwinds op een paar honderd meter kun je nooit veel last hebbenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:47 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Journalisten daar gelaten, oké het is hun vak, maar ook de gewone burger staat te filmen. Als je ff Googled kom je gewoon telefoonfilmpjes tegen.. Maar ja het zal wel aan mij liggen, je beroep of niet soms zijn er grenzen waar je wel of niet aan bloot moet stellen
Ik weet er niks vanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Water in brandende vloeistof, nee dank je
Ik hoop dat m'n ouders in papendrecht de raampjes dicht hebben, die pakken dus volgens die graph zo de volle laagquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die lijn over sterrenburg 1 gaat dus dwars over m'n huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |