Een maat van me heb ik jaren geleden eens geïntroduceerd in die spellen. Een paar maanden later heeft hij het in de prullenbak geflikkerd omdat het zo verslavend werkte dat het hem zijn sociaal leven kosttequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een vriendin die niet aan mijn kop zeurt als ik footbalmanager zit te spelen.
" Schat, pak jij nog wat toastjes?" over teamspeak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geil worden van elkaars headset-commando's gaat wel een beetje ver, Klots. Lijkt me zo.
JAKKIE BAH !quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
" Schat, pak jij nog wat toastjes?" over teamspeak.
Okay ex werkt op booreiland. Als ik om half 8 niet thuis was als hij belde ging hij mij mobiel bellen. Dan was ik dus ergens anders, meestal op visite. Dat zei ik dan en dan had ik hem beledigd/teleurgesteld aan de foon want ik maakte geen tijd vrij om ruim een uur met hem te bellen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
Daar heb je iets voor in 2011, een vaatwasser.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me heerlijk. Zo'n wijf die de afwas doet als ik gt5 zit te spelen.
Ja, ze heeft net heel lief een stuk papier over een stukje koek dat ze niet meer hoefde gelegd.quote:
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Jij kan niet koken toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Aneurism het volgende:
Daar heb je iets voor in 2011, een vaatwasser.
ik op de bank. ik kan heel goed aanwijzingen gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.
Wat een lieverd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ze heeft net heel lief een stuk papier over een stukje koek dat ze niet meer hoefde gelegd.
En ze zorgt ervoor dat ik zo ongeveer 1x in de twee weken mn dekbed moet laten wassen
Dat juist wel. De rest van de huishoudelijke taken zijn dan weer niet echt waar mijn skills liggen.quote:
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat juist wel. De rest van de huishoudelijke taken zijn dan weer niet echt waar mijn skills liggen.
Dat werkt niet bij alfamannetjes, popje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik op de bank. ik kan heel goed aanwijzingen geven![]()
*schaaaattt... daar ligt nog een kruimeltje*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)
Mja.. ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ook maar eens wat huishoudelijke taken verrichtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een lieverd...
Ik ga hier es even wat doen, niemand anders die het doet.
Dag lieve Single (mom)s!![]()
tuurlijk wel. het zit m allemaal in belonen. als ze braaf zijn geweest, dan mogen ze me even aankijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij alfamannetjes, popje.
begin je hier? tis een teringzooi namelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.
Als dank voor mijn uitkering zeg maar
centimeter?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)
Pas als ik een uitkering heb en geen seconde eerder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
begin je hier? tis een teringzooi namelijk
ik gokte millimeterquote:
Keer in een uurquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.
en net nog zitten zeiken over dat ze preventief niks doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ik een uitkering heb en geen seconde eerder.
Je mag best langskomen. Kan minipuber lekker op de Wii en ik betaal gewoon dat wat een schoonmaakster verdient.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat danquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het huis is hier schoon genoeg, maar ik weet wel wat andere taken voor je.
Ja hoe moet ik overal komen zonder benzine/trein geldquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en net nog zitten zeiken over dat ze preventief niks doen
Dat kan hij thuis ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag best langskomen. Kan minipuber lekker op de Wii en ik betaal gewoon dat wat een schoonmaakster verdient.
Lopen of fietsen. of zwart rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan
[..]
Ja hoe moet ik overal komen zonder benzine/trein geld
Ja bevallingsverhalen in singlesquote:
Weet ik niet, ik vond het gewoon kei vet om te zeggen.quote:
Ik BEN het alfamannetjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog geen alfamannetje gehad.
Bij je poepert?quote:
Jij spoort ook niet helemaal hequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lopen of fietsen. of zwart rijden
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?quote:
nee. want ik ben geen treinquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal he![]()
Oe ik heb gisteren BB2 uitgespeeld
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vond het gewoon kei vet om te zeggen.
Ik heb er gewoon nooit zin in. Moet hier ook hoognodig de stofzuiger weer door de kamer halen. Het laminaat veranderd snel in een tapijt dankzij de hondquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Ripley het volgende:
Ja top hoor HM. ik ben dan weer een beroerde huisvrouw!
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Ripley het volgende:
Ja top hoor HM. ik ben dan weer een beroerde huisvrouw!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.
Bedacht ik mijzelf ook toen ik op Invoeren drukte, maarja topic gaat zo snel.. editten maakt dan toch geen kut meer uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.
Nee rare MI's zijn normaal hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?
Even kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. want ik ben geen trein
Ik heb BB1 op een paar levels na uitgespeeld, die doe ik vannacht, BB2 ben ik bijna door level 1 heen en BBKerst ben ik halverwege level 3
'quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn geen alfavrouwtjes. Dat zijn slechts vrouwen die een slappe man hebben.
Zolang ik het maar snapquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMwaarom niet Huppel zeggen
Weet niet hoe Good.vs.Evil eruit ziet, maar heb nu wel beelden in me hoofd van twee vrouwen met een voorbinddildo jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Ik zag je al zitten achter je keyboardje, met het vuur in de ogen, het schuim op je lippen schreeuwend: JIJ MAAKT EEN SEKSUEEL GETINTE OPMERKING, IK GA JE AFMAKEEEEEN!!quote:
Lol ja want ik kan echt niet omgaan met seksueel getinte opmerkingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik zag je al zitten achter je keyboardje, met het vuur in de ogen, het schuim op je lippen schreeuwend: JIJ MAAKT EEN SEKSUEEL GETINTE OPMERKING, IK GA JE AFMAKEEEEEN!!
Ik proef de deceptie hier.
Die heb jij beiden gezien?quote:
Manboobs, wil dus niet zeggen dat GvsE vrouw isquote:
BB1 blijf ik even hangen op lvl 15, 39quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee rare MI's zijn normaal hier
[..]
Even kijken
BB1 pack 4 level 32
BB kerst pack 2 lvl 23
BB halloween pack3 lvl 47
BB2 Uitgespeeld
Maar de combi van dat en wat Krea noemde, dat sluit wel eea uit hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Manboobs, wil dus niet zeggen dat GvsE vrouw is
Die zeggen helemaal niks. Daar kan je het hooguit aan zienquote:
ik zie er eng uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet hoe Good.vs.Evil eruit ziet, maar heb nu wel beelden in me hoofd van twee vrouwen met een voorbinddildo ja
Vrouwen over het algemeen niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ja want ik kan echt niet omgaan met seksueel getinte opmerkingen
Omdat ik dat zelf wel uitmaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMwaarom niet Huppel zeggen
En bedanktquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vrouwen over het algemeen niet.
*Wespen nest alert*
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
My name is Krea, the vagina-whisperer.
[..]
Ik ken wijve zonder tiete.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"you are the pussyleader. You have to dominate the pussy, so it doesn't dominate you."
En omdat HM wel slim is en direct door heeft over wie je het hebtquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"you are the pussyleader. You have to dominate the pussy, so it doesn't dominate you."
In 2013 komt alles goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Bericht van jeugdzorg. Ik mag wéér opdraven voor een eerste screeninggesprek. Dit gaat zó opschieten he.
Verdommequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Good.vs.Evil is in deze toch een gevalletje damaged goods en niet te redden met het pussy correctie programma.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
te makkelijk ditquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?
Oh god. Ze kennen me allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Good.vs.Evil is in deze toch een gevalletje damaged goods en niet te redden met het pussy correctie programma.
Begon jij nu niet zelf over tieten?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een McKroket op en ik heb er van genoten
En nadat ze jou aanvallen op je falende moederschapquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als ie inmiddels hele nachten wegblijft en god weet wat uitspookt
ik wil de macshake macchiatoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Sloerie? Ik zou niet eens in je buurt willen komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh god. Ze kennen me allemaal
Ik ben dus echt een sloerie
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?
KUTquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de McFlurry met magnum en brownie nog eens proberen, want de vorige keer dat ik die had, zat er blijkbaar geen brownie inquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil de macshake macchiato![]()
of hoe het dan ook heet
In deze was het essentieel, en dan nog mag er alleen over mijn tieten gepraat worden dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begon jij nu niet zelf over tieten?
Mag ik dan ook over tieten gaan kletsen?
Opschepperquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Sloerie? Ik zou niet eens in je buurt willen komenhaha
*veegt zweet van snor af*quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.
Wat valt er allemaal te vertellen over jouw tieten dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
In deze was het essentieel, en dan nog mag er alleen over mijn tieten gepraat worden dan.
Haha geen vieze bieten dus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUT
Ik ben vergeten boodschappen te doen
Fijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Bericht van jeugdzorg. Ik mag wéér opdraven voor een eerste screeninggesprek. Dit gaat zó opschieten he.
Morgenquote:
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
*veegt zweet van snor af*
Nee. Ik heb maar 1 zwak. En dat is bij de frietkeet op plein '44 een milkshakebeker vol softijs halen, en daar heel veel spikkels tussendoor en overheen laten gooienquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de McFlurry met magnum en brownie nog eens proberen, want de vorige keer dat ik die had, zat er blijkbaar geen brownie in
Fuck! Die is lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Weinig. Dat is het punt, huppel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal te vertellen over jouw tieten dan?
Ja echt he. En dan nog hopen dat zij me niet weer doorsturen naar iets anders, want dan kan ik voor het zoveelste intake gesprek komen.. Maar geen haast hoor, het is maar een kind wat in de knel zit...quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]Voordat je het weet heb ik een schortje om en loop ik met snor rond als die gozert van Queen.
Wil je wat van mij hebben?quote:
quote:
Nee! Ik hou van mijn meisjes just the way they are.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck! Die is lekker![]()
Of trouwens, dr is directie overleg geweest () en minipuber moet gewoon mee als oppas een belemmering is
Zeg. Hou die kopkaas eens uit de buurt van mijn vers met zweet gewassen snorquote:
Wie denk je dat ik de directie noemquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
En daar weet samzz van?
![]()
In principe heb ik oppas, maar hij heeft er lucht van gekregen en moest huilen (:')) omdat 'ik 'm niet mee wilde hebben'.
Pastaquote:
Pastaquote:
Mag ik mijn stem nog wijzigen?quote:
Fijn, alle instanties afquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. En dan nog hopen dat zij me niet weer doorsturen naar iets anders, want dan kan ik voor het zoveelste intake gesprek komen.. Maar geen haast hoor, het is maar een kind wat in de knel zit...
Het is allebei zelfgemaakt trouwens en niet uit een potje ofzo.quote:
Als ik mee mag eten, pastaquote:
Ja dat dacht ik al, maar samzz liefde voor kleddertjes kennende...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik de directie noemik had niks te zeggen
Pasta en dan kom ik morgen wel homemade tomatensoep bij je etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is allebei zelfgemaakt trouwens en niet uit een potje ofzo.
quote:
Blijkbaar niet, want je staat niet op de route van de chauffeurquote:
quote:
Jullie zijn wel heel erg overtuigd van mijn kookkunsten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pasta en dan kom ik morgen wel homemade tomatensoep bij je eten
Er gaat worden ge-ikea'tquote:
Ik deel al een verslaving met je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wil je het niet met me eens zijn ofzo?
Of gewoon geen zin om zelf te kokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel heel erg overtuigd van mijn kookkunsten.
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar samzz liefde voor kleddertjes kennende...
Ja. BB is het enige positieve in mn levenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deel al een verslaving met je.
GOOD FUCKING START OF 2011
MIquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakker
quote:
Ik ga straks wel maccen met mn zoon, als ie ooit nog thuiskomtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt, nu heb ik trek in nog een McKroket
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakker
Nee tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!
Ja en wat heb ik daaraan, nou, nou?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks wel maccen met mn zoon, als ie ooit nog thuiskomt
Buikpijn, opgeblazen, misselijk, kut en nog meer hongerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Tally het volgende:
Ik eet vanavond andijvie. Morgen zelf gemaakte roti (wat verlang ik naar de roti van mijn moeder) en dan vrijdag beloon ik mezelf met Mc D. Dat uiteraard tegen gaat vallen om te mokken op de bank
Dat ik dan aan je zal denkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en wat heb ik daaraan, nou, nou?
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt, nu heb ik trek in nog een McKroket
...wat ben je ook een vrouw hè.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Buikpijn, opgeblazen, misselijk, kut en nog meer honger
quote:
Niet alleen vrouwen hebben dat effect van McDquote:
Ook geen slecht plan eigenlijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!
Zwanger! HAHAHA.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Buikpijn, opgeblazen, misselijk, kut en nog meer honger
De mac zit hier op 5 minuten fietsen. Maar ik ben sterkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik dus ookt vervelende is, de Mac zit vlakbij
Zelfs achter de supermarkt waar ik zo nog heen moet
Van McDquote:
Plein 44 in nijmegen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Ik heb maar 1 zwak. En dat is bij de frietkeet op plein '44 een milkshakebeker vol softijs halen, en daar heel veel spikkels tussendoor en overheen laten gooien![]()
En dan kotsmisselijk maar voldaan daarna op de bank zitten
Overvecht!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik dus ookt vervelende is, de Mac zit vlakbij
Zelfs achter de supermarkt waar ik zo nog heen moet
Halenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
....ik woon in de stad. Hier zit alles op loopafstand. Dat is wel relaxed, dan kun je tenminste kiezen om een echte maaltijd op te halen ipv micky d of nog erger de burger koning.
Ik moet echt een keer langs de KFC.quote:
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ook een liefhebber?
Wat heeft je voorkeur qua merk? Of giet je alles d'r in?
Damn je hebt er dus niet eens voor hoeven bukken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Van McD
Dan ben ik toch echt al een paar maanden
de punten gaan naar Tallyquote:
oja, kut. ik bedoelde die op keizer karel trouwens.. *wakker worden*quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Plein 44 in nijmegen?
Ga ik liever naar dat tentje met italiaans schepijs
Samen invullen tijdens de intake?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat moet ik hier van vinden... Bij die brief van jeugdzorg zit een 'akkoordverklaring tbv informatie-uitwisseling' wat ik geacht word te ondertekenen. Zodat ze dus info kunnen uitwisselen met de huisarts enzo. Alleen zitten er dus wat lege plekken bij, waar de naam van de instantie kan worden ingevuld. Ze zullen dat toch niet zelf gaan invullen, terwijl mijn handtekening er al onder staat?
Ik zou er alvast kruisjes neerzetten, just in casequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, wat moet ik hier van vinden... Bij die brief van jeugdzorg zit een 'akkoordverklaring tbv informatie-uitwisseling' wat ik geacht word te ondertekenen. Zodat ze dus info kunnen uitwisselen met de huisarts enzo. Alleen zitten er dus wat lege plekken bij, waar de naam van de instantie kan worden ingevuld. Ze zullen dat toch niet zelf gaan invullen, terwijl mijn handtekening er al onder staat?
quote:
....Ik dacht eerst dat dat een shoarmazaak was daar, met al die fucking moslims.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Functioneringsgesprek gehad net, ging goed. de 3 negatieve punten die ik te horen kreeg die ken ik al en daar moet ook aan werken: 's morgens te laat, te direct/bot, meer structuur. Maar ik krijg er 200e bij, mag een cursus gaan uitzoeken die ik wil doen en mag mijn functie blijven ontwikkelen zoals ik het nu doe. Dus ik ben blij
Die zef invullen of een streep doorheen trekken en kopie van maken voor je het terug stuurt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Functioneringsgesprek gehad net, ging goed. de 3 negatieve punten die ik te horen kreeg die ken ik al en daar moet ook aan werken: 's morgens te laat, te direct/bot, meer structuur. Maar ik krijg er 200e bij, mag een cursus gaan uitzoeken die ik wil doen en mag mijn functie blijven ontwikkelen zoals ik het nu doe. Dus ik ben blij
Ik heb er niet eens van genoten, dat zweer ik!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Damn je hebt er dus niet eens voor hoeven bukken.
Zware pasta?quote:
Hebben we hier niet! Er is in Utrecht maar 1 KFC. In de stad. En voor ik thuis ben is dat koud.quote:
Die op de keizer karel ken ik niet, maar die heeft dus wel goed spul?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, kut. ik bedoelde die op keizer karel trouwens.. *wakker worden*
Maar nee. Soms moet je je gewoon misselijk eten aan softijs
quote:
Wij ook voor jou!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
verder wil je er eigenlijk niks eten, tis een enorm ranzig keetje, maar ja. ik vind het nu de beste friettent van Nijmegen Centrum.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die op de keizer karel ken ik niet, maar die heeft dus wel goed spul?
Kijk, soms zijn anti-kinderen mensen zo gek nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms krijgt ze dat ding niet eens meer terug van me!
Er is ook geen Subway in utrecht. Het is dat jij er woont, anders kon er zo de fik in.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben we hier niet! Er is in Utrecht maar 1 KFC. In de stad. En voor ik thuis ben is dat koud.
Ik ook nietquote:
Tja, ik kan me alleen goedkope zooi veroorloven en dat gaat prima de cola in idd.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik sinds kort wel.. paar Dimpels gekregen, Glenmorangie Lasanta... En de jack, de jim en de gruiz gaat nu enkel de cola in.
sinds kort hebben wij er hier 1 in de Purmer... en hoe ironisch, die valt echt zwaar tegenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hebben we hier niet! Er is in Utrecht maar 1 KFC. In de stad. En voor ik thuis ben is dat koud.
Wel, twee zelfsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is ook geen Subway in utrecht. Het is dat jij er woont, anders kon er zo de fik in.
Ik ging daar op vrijdagmiddag wel eens heen. Ik werkte in het ziekenhuis er tegen over. Maar als ik mag kiezen dan een pizzabol van dat tentje op t parkeerplaatsquote:
Mooi daar hoef ik dus ook niet heen te gaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
sinds kort hebben wij er hier 1 in de Purmer... en hoe ironisch, die valt echt zwaar tegen
Dus je bent alleen bot tegen enigszins bekendenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dus niet alleen hier direct en bot mensen
Het tegenstrijdige was dat ik daarnaast als positief punt had dat ik juist wel goed ben met kandidaten voor programma's
Het scheelt niet veel, de AH was 2e kerstdag net zo druk als elke andere zondag en dr mistte totaal geen personeelquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
....Ik dacht eerst dat dat een shoarmazaak was daar, met al die fucking moslims.
(mijn ex woont er vlakbij)
neh.. dat hoeft van mij niet zo.. ik heb niks met de KFC, ik bak liever zelf de vleugelsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Royco1 het volgende:
Tijd dat er in nijmegen of tiel een KFC komt.
Nu moet ik er voor naar arnhem.
Eigenwijs en een tikkeltje over-zelfvoldaan. Meer dan bot of direct.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dus niet alleen hier direct en bot mensen
Subway is echt niet te vreten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is ook geen Subway in utrecht. Het is dat jij er woont, anders kon er zo de fik in.
Dat hele wijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
....Ik dacht eerst dat dat een shoarmazaak was daar, met al die fucking moslims.
(mijn ex woont er vlakbij)
Dat is wel een goed idee ja, dikke streep erdoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zef invullen of een streep doorheen trekken en kopie van maken voor je het terug stuurt.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
idd en Tally woont in IJsselsteinquote:
Maar dan heb je Xennia ook vast al wel ontmoet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, de AH was 2e kerstdag net zo druk als elke andere zondag en dr mistte totaal geen personeeldr werken maar 4 autochtone mensen ofso.
Van 10 euro whiskey word je net zo dronken als dure.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, ik kan me alleen goedkope zooi veroorloven en dat gaat prima de cola in idd.
Kan ik ze ook bij jou bestellen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neh.. dat hoeft van mij niet zo.. ik heb niks met de KFC, ik bak liever zelf de vleugels
Wie?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dan heb je Xennia ook vast al wel ontmoet.
Mnou! ik had laatst toch een goed broodje. Ik weet alleen niet meer wat het was, maar smaakte goed.quote:
Allochtonen die werken, wat is het probleem?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, de AH was 2e kerstdag net zo druk als elke andere zondag en dr mistte totaal geen personeeldr werken maar 4 autochtone mensen ofso.
Alleen geniet je er bij de dure al van tijdens het drinkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Van 10 euro whiskey word je net zo dronken als dure.
Ik heb net hier mijn slechte werkpunten neergezet en mijn huishoudelijke kwaliteiten naar beneden gehaald. Lekker zelfvoldaan danquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eigenwijs en een tikkeltje over-zelfvoldaan. Meer dan bot of direct.
Hell no. Ik bak alleen voor eigen genotquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik ze ook bij jou bestellen dan?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Van 10 euro whiskey word je net zo dronken als dure.
een fok!user?quote:
True, en je piest de volgende dag geen bloed.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen geniet je er bij de dure al van tijdens het drinken
vergeet ook niet een kopie te maken!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja, dikke streep erdoor
Zoals CL al zei zitten er 2. 1 in de binnenstad. En de ander onderhand naast mijn werk. De Foodspot! Langs de A2 bij the Wallquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb gisteren aan de port gehangen. En vanavond doe ik dat weer.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Het stomme is dat ik gisteren 2 glazen wijn op had (dat drink ik dus nooit) en pff die merkte ik vanmorgen. Maar wodka en whisky heb ik eik zelden last van.
Balen :squote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hell no. Ik bak alleen voor eigen genot
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb net hier mijn slechte werkpunten neergezet en mijn huishoudelijke kwaliteiten naar beneden gehaald. Lekker zelfvoldaan dan
Ik ben wel bloedeigenwijs ja, maar dta vind ik best positief
Nu niet. Maar vaak wel. Opmerkingen als "als je maar hard genoeg werkt, kun je alles doen wat je wil." & '" ik heb dit niet met geluk bereikt...puur mijn eigen klasse en inzet."quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
Ik heb net hier mijn slechte werkpunten neergezet en mijn huishoudelijke kwaliteiten naar beneden gehaald. Lekker zelfvoldaan dan
Ik ben wel bloedeigenwijs ja, maar dta vind ik best positief
Heb ook een leukere dronk van whisky dan met wijn of bier. En nooit een kater.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Het stomme is dat ik gisteren 2 glazen wijn op had (dat drink ik dus nooit) en pff die merkte ik vanmorgen. Maar wodka en whisky heb ik eik zelden last van.
Dat ik dit zeg, maar zou je niet wat minder drinken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
True, en je piest de volgende dag geen bloed.
Hoe moeilijk kan het zijn? Je haalt een pak kippenvleugeltjes, doet een beetje boter in de braadpan, vleugels erin mikken, piri piri eroverheen, en bakken maarquote:
Dan ga ik vrijdag middag/avond bij jou vlak bij t werk komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals CL al zei zitten er 2. 1 in de binnenstad. En de ander onderhand naast mijn werk. De Foodspot! Langs de A2 bij the Wall
Jij bent ook echt een lellebel eigen Krea.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder andere. En van Elcastel. En mij. In random order.
We zijn er vast gewoon aan gewendquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Heb ook een leukere dronk van whisky dan met wijn of bier. En nooit een kater.
ik zou nooit klasse en inzet zeggen en gebruik mezelf juist als voorbeeld waarom anderen het ook zouden kunnen omdat ik mezelf niet zo bijzonder vind. Als ik het kan, kan een ander het ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu niet. Maar vaak wel. Opmerkingen als "als je maar hard genoeg werkt, kun je alles doen wat je wil." & '" ik heb dit niet met geluk bereikt...puur mijn eigen klasse en inzet."
(ik zou ze ook kunnen maken, maar jij meent het soms een beetje. )
Dat ze met je vreten zo god vergeten langzaam zijn dat t koud is voor je het naar binnen kan schuiven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allochtonen die werken, wat is het probleem?
Oeh wat spannend, je komt binnenkort op een plek waar een andere fokker ook wel eens is!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga ik vrijdag middag/avond bij jou vlak bij t werk komen
2 in de binnenstad zelfsquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoals CL al zei zitten er 2. 1 in de binnenstad. En de ander onderhand naast mijn werk. De Foodspot! Langs de A2 bij the Wall
Dat is alleen bij de erg slechte whisky's... Gestookt door een of andere Rus die het zelf niet durft te drinken, dat soort...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dit zeg, maar zou je niet wat minder drinken?
Het MacDonalds effect.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ze met je vreten zo god vergeten langzaam zijn dat t koud is voor je het naar binnen kan schuiven.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn er vast gewoon aan gewend
Dat heb ik ook bij hoogblonde Nederlanders anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ze met je vreten zo god vergeten langzaam zijn dat t koud is voor je het naar binnen kan schuiven.
Da wissik nie! Geeft dat nou af als je zo'n psych neukt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Van die foto ga ik dr niet herkennenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja watquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij hoogblonde Nederlanders anders.
Dat is juist het heerlijke van die "goedkope" vreetschuren. Lekker afblaffen. Ik ga die India-houding ook in Nederland toepassen
Het was maar een voorbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
ik zou nooit klasse en inzet zeggen en gebruik mezelf juist als voorbeeld waarom anderen het ook zouden kunnen omdat ik mezelf niet zo bijzonder vind. Als ik het kan, kan een ander het ook
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Da wissik nie! Geeft dat nou af als je zo'n psych neukt?
Ja dat kan ik ook wel, maar dan is het idee van fast food weg he, als ik het zelf moet gaan bereiden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn? Je haalt een pak kippenvleugeltjes, doet een beetje boter in de braadpan, vleugels erin mikken, piri piri eroverheen, en bakken maar
Dat kan toch elke mongool?
Shhhht!quote:
Mensen in winkels en dergelijke behandel je met respect, en als de service slecht is, spreek je ze met respect daarop aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij hoogblonde Nederlanders anders.
Dat is juist het heerlijke van die "goedkope" vreetschuren. Lekker afblaffen. Ik ga die India-houding ook in Nederland toepassen
En bij de Feboquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat er uiteten? Steakz en Vandaag zijn echt goed! Die andere moet ik nog uit proberen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga ik vrijdag middag/avond bij jou vlak bij t werk komen
Ik heb er 3 (en een in opleiding) achter elkaar gehad. Toen begon ik wel een rode draad te zien.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef Tally het volgende:
Da wissik nie! Geeft dat nou af als je zo'n psych neukt?
nou, fast food is als het snel klaar is bij mij. Zoals mijn broodjes vanavondquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel, maar dan is het idee van fast food weg he, als ik het zelf moet gaan bereiden.
Begint dat gezeik nu al?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat er uiteten? Steakz en Vandaag zijn echt goed! Die andere moet ik nog uit proberen.
Maar op dit moment werk ik nietIk zit met een longontsteking thuis.
Zo ken ik er een paar die er 50% ijs bij doen door hun wijn, maar ondertussen wel 2 flessen opzuipen. Maaaaaar ze hebben er veel wijn in zitten!quote:
Dat wist ik niet! Goed dat ik t weet. Want ik vond het altijd net ff te ver lopen naar De Biltstraat (meen ik).quote:
Nee, ik ga ff naar een espresso bar/winkel die er zit en daarna naar Snuit, die woont iets verderop.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat er uiteten? Steakz en Vandaag zijn echt goed! Die andere moet ik nog uit proberen.
Maar op dit moment werk ik nietIk zit met een longontsteking thuis.
Ik dacht niet dat mijn mama ook op FOK! zat...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen in winkels en dergelijke behandel je met respect, en als de service slecht is, spreek je ze met respect daarop aan.
Je bent verknipt Krea!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 3 (en een in opleiding) achter elkaar gehad. Toen begon ik wel een rode draad te zien.
Bij Neude en idd bij de Febo, vlakbij de Steenweg dus zeg maar.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Goed dat ik t weet. Want ik vond het altijd net ff te ver lopen naar De Biltstraat (meen ik).
Biltstraat?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Goed dat ik t weet. Want ik vond het altijd net ff te ver lopen naar De Biltstraat (meen ik).
Waarom is zo'n iemand dan respectloos?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat mijn mama ook op FOK! zat...
Ik heb geen respect voor respectlozen.
Ik ben zo'n ramp met straten he, noem mij de winkel die er zit en dan weet ik het blindelings te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij Neude en idd bij de Febo, vlakbij de Steenweg dus zeg maar.
Biltstraat weet ik niet
Ik straal kennelijk uit dat er nog veel aan mij te verbeteren valt, of dat ik een interessant geval ben. Helaas doen ze niet aan zelfreflectie, want ze hebben alle 3 gefaald uiteraard.quote:
Pedagogiek is nog ergerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er 3 (en een in opleiding) achter elkaar gehad. Toen begon ik wel een rode draad te zien.
En gierigquote:
Man dat kind was net genesteld en ik lag al weer de hele dag op mijn rug. Betaald! En toch niet voor mijn werk.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Man dat kind was net genesteld en ik lag al weer de hele dag op mijn rug. Betaald! En toch niet voor mijn werk.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
Maar peu, jij moet om 13.00 in twello zijn he, kom je mij daarna oppikken dan?
Moet dan wel een man zijn. Vrouwen vinden het kenneljk opwindend.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Ripley het volgende:
En gierigga dan gewoon naar een shrink die je niet in natura betaalt
Ik dacht heel even wtf?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tussen 13u en 13u15 ergens. Ik heb je adres al
en zag dat het 15min rijden was van Twello naar jou, dus dan bel ik wel als ik daar weg rijd
Espressobar hmmm.. Beneden verdieping dan? Welke bedoel je? Daar zitten die take away dingen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ga ff naar een espresso bar/winkel die er zit en daarna naar Snuit, die woont iets verderop.
En ik wist dat je thuis zat![]()
een basketcase? Tot een bepaalde leeftijdquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet dan wel een man zijn. Vrouwen vinden het kenneljk opwindend.
quote:
Ja, ik zat ff te twijfelen of ik het daarvoor moest gebruiken, maar dacht, achja ze gaat vrijwillig meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht heel even wtf?Maar idd, die heb je al.
Toen de relatie uit ging waren ze zeker klaar met de studie en hadden ze geen studiemodel meer nodig?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik straal kennelijk uit dat er nog veel aan mij te verbeteren valt, of dat ik een interessant geval ben. Helaas doen ze niet aan zelfreflectie, want ze hebben alle 3 gefaald uiteraard.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik zat ff te twijfelen of ik het daarvoor moest gebruiken, maar dacht, achja ze gaat vrijwillig mee(ik kan vrij goed informatie hebben en het niet gebruiken
)
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Espressobar hmmm.. Beneden verdieping dan? Welke bedoel je? Daar zitten die take away dingen.
En dat Snuit er woont weet ik ja. Als ik binnendoor naar huis ga rij ik onderhand langs hem.
Maar ik word nooit uitgenodigd
'ondoorgrondelijk' en 'mentaal uitdagend' zijn termen die mij beter passen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:55 schreef Ripley het volgende:
een basketcase? Tot een bepaalde leeftijd
Zo goed ik nu ook met stratenquote:
Ik haat mensen die dat over zichzelf zeggen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
'ondoorgrondelijk' en 'mentaal uitdagend' zijn termen die mij beter passen.
Mensen die zichzelf bijzonder vindenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik haat mensen die dat over zichzelf zeggen eigenlijk.
Ik kan je wel wat nummers van pschologen en psychiaters geven die dat ook vinden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:57 schreef Kluts het volgende:
Ik haat mensen die dat over zichzelf zeggen eigenlijk.
Gelukkig is het veiligquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook zo naief he, had daar nog geen moment aan gedacht.
O, da's toch Brabant?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Die brand in Moerdijk is wel heel heftig
Zuid holland zuidquote:
Uitgezogd, zo slecht zie je het niet vaakquote:Geplaatst op: 05-01-2011 | 06:41 Auteur: S. den Boer Bron: Voetbalcentraal
Ajax' keeper Maarten Stekelenburg is vijfde geworden in de verkiezing voor beste keeper van de wereld. Dit is door IFFHS (internationale federatie van voetbalstatistici) uitgezogd en bekend gemaakt. Stekelenburg staat achter Iker Cassilas, Julio César, Petr Cech en Manuel Neuer. Stekelenburg staat vooral doordat hij goed speelde op het WK zo hoog.
Oud-Ajax keeper Edwin Van der Sar stond ook in de top tien, hij stond achtste op de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |