Herkenbaar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb echt alles gedaan om haar een sociaal leven te geven, dr naar allemaal verenigingen sturen enzovervolgens kwam ik met meer vrienden thuis van het haar wegbrengen/ophalen een enkele keer
Mja. Dan nog vind ik het een beetje sneu om voor niemand de deur open te doen. Klinkt als een sociaal gebrek. Moet een vriend bij mij niet flikken, me in de kou laten staan als ik wat te melden heb. Lijkt me zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Aneurism het volgende:
Joh ik ben 12 uur per dag van huis ivm werk, de overige 12 wil ik bijkomen van die andere 12 uur. In de weekenden mogen ze allemaal blijven slapen, feesten, vreten en rotzooi komen uitvreten... Maar door de weeks heb ik mijn rust nodig om optimaal te kunnen presteren de volgende dag.Sommige mensen moeten werken, youknow.
Ach.. als ik in een goede bui ben is iedereen welkom, maar ik heb nu geen zin om op te ruimen ofzo. Dus pech voor ze. Vorige keer heb ik heel lief die Jehovameneer een bak thee gegeven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]autistische nerd.
.
Bij mij staat de koffie altijd klaar. Zoals het hoort. Behalve als ik niet thuis ben. Lijkt me zo.
Ik kreeg mn ex alleen naar zn vrienden als ik begon over een feest, riep dat ik erheen wilde en dan binnen een half uur een hoofdpijn fakete en naar huis ging.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb echt alles gedaan om haar een sociaal leven te geven, dr naar allemaal verenigingen sturen enzovervolgens kwam ik met meer vrienden thuis van het haar wegbrengen/ophalen een enkele keer
Je kunt ook gewoon je leven leiden zoals je het leuk vind. En de tijd die je met elkaar doorbrengt waarderen en niet als straf zien. "minstens" en dat soort kreten werken hierin echt niet hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je minstens 1 keer per week de beest uit gaat hangen met je vrienden/vriendinnen, 1 keer gaat sporten en een keer naar je 'hobby' zonder dat je partner daar bij is. Anders ben je echt een siamese tweeling
Graagquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vrijheid dat ik af en toe bij vrienden en familie langs kan zonder dat hij mee wil.
De mogelijkheid om op msn een gesprek met zusje die ruim 200km verderop woont te voeren zonder dat ik daar gezeik om krijg.
Naar de stad kunnen gaan zonder dat je tekst en uitleg hoeft te geven.
Gewoon af en toe dingen doen zonder je partner, gewoon omdat het kan en omdat je dan nog iets te vertellen hebt.
Zoals ik al zei, dan hebben ze mijn nummer om te bellen dat ze langskomen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Dan nog vind ik het een beetje sneu om voor niemand de deur open te doen. Klinkt als een sociaal gebrek. Moet een vriend bij mij niet flikken, me in de kou laten staan als ik wat te melden heb. Lijkt me zo.
Mja, je kiest er dan toch voor om een vrij grote doelgroep kanshebsters te steunen hè, als je de single moms support. En je sluit er niemand mee uit. Dat is lekker makkelijk, lijkt me zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
En zeg vooral niks over alleenstaande moeders, heb ik vandaag gemerkt.
Knuf en ik liggen regelmatig met elkaar in de clinch over dit soort onderwerpen. Ik ben wat rechtser dan zij in die dingen...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ligt gevoelig bij die man
Jij bent naar Italie geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heuh, België, Nederland, Frankrijk 2 keer een dag, Duitsland, Tsjechië en een dagje Milaan.
ja. Maar af en toe ben je ook gewoon een lulquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuf en ik liggen regelmatig met elkaar in de clinch over dit soort onderwerpen. Ik ben wat rechtser dan zij in die dingen...
Los daarvan bewonder ik haar (en jullie) om hun doorzettingsvermogen en verantwoordelijkheidsbesef.
Sure.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, je kiest er dan toch voor om een vrij grote doelgroep kanshebsters te steunen hè, als je de single moms support. En je sluit er niemand mee uit. Dat is lekker makkelijk, lijkt me zo.
Ik ben altijd welkom bij mij vrienden. Of ik nu bel of niet. Andersom ook. Mijn ouders ook. De buurman ook. Ik zie het probleem niet zo, lijkt me zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Aneurism het volgende:
Zoals ik al zei, dan hebben ze mijn nummer om te bellen dat ze langskomen.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Maar af en toe ben je ook gewoon een lul
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vrijheid dat ik af en toe bij vrienden en familie langs kan zonder dat hij mee wil.
De mogelijkheid om op msn een gesprek met zusje die ruim 200km verderop woont te voeren zonder dat ik daar gezeik om krijg.
Naar de stad kunnen gaan zonder dat je tekst en uitleg hoeft te geven.
Gewoon af en toe dingen doen zonder je partner, gewoon omdat het kan en omdat je dan nog iets te vertellen hebt.
En Luxemburg ben ik ook wel eens geweest bedenk ik me net!quote:
"Je moet jezelf kunnen zijn" is minstens zo'n uitgekauwde 90's termquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Je kunt ook gewoon je leven leiden zoals je het leuk vind. En de tijd die je met elkaar doorbrengt waarderen en niet als straf zien. "minstens" en dat soort kreten werken hierin echt niet hoor.
Je moet jezelf kunnen zijn, inclusief je hobby's en voorkeuren. Dat moet kunnen combineren met een ander. Maar een eigen leven, is zo'n uitgekauwde 90's term.
Geil worden van elkaars headset-commando's gaat wel een beetje ver, Klots. Lijkt me zo.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
Ze vond t zo vervelend dat haar vrienden in Eindhoven woonde en die van mij in Utrecht, we woonden toen in Hilversum. Dus ging ze maar met mij meequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg mn ex alleen naar zn vrienden als ik begon over een feest, riep dat ik erheen wilde en dan binnen een half uur een hoofdpijn fakete en naar huis ging.
Ik kan zien wie er voor de deur staat. Ongewenste mensen die onverwacht langskomenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja. Dan nog vind ik het een beetje sneu om voor niemand de deur open te doen. Klinkt als een sociaal gebrek. Moet een vriend bij mij niet flikken, me in de kou laten staan als ik wat te melden heb. Lijkt me zo.
Ik ook niet, ik doe mijn deur gewoon niet open als niemand belt. Geen probleem dusquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben altijd welkom bij mij vrienden. Of ik nu bel of niet. Andersom ook. Mijn ouders ook. De buurman ook. Ik zie het probleem niet zo, lijkt me zo.
Lijkt me heerlijk, een vriendin die niet aan mijn kop zeurt als ik footbalmanager zit te spelen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
Precies. Dat als ik 2 weken over de bank wil hangen dat dat kan, en dat hij daar niet 24/7 bij hoeft te zijn. Of als ik gewoon een avondje weg wil. Mijn leven. Samen delen in het huishouden (allebei schoonmaken/houden) oke, maar verdere verplichtingen werken niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je leven leiden zoals je het leuk vind. En de tijd die je met elkaar doorbrengt waarderen en niet als straf zien. "minstens" en dat soort kreten werken hierin echt niet hoor.
Je moet jezelf kunnen zijn, inclusief je hobby's en voorkeuren. Dat moet kunnen combineren met een ander. Maar een eigen leven, is zo'n uitgekauwde 90's term.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan zien wie er voor de deur staat. Ongewenste mensen die onverwacht langskomenVrienden zijn 24/7 welkom.
Ik daarentegen kan eigenlijk gewoon alles over ze zeggen dus.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, je kiest er dan toch voor om een vrij grote doelgroep kanshebsters te steunen hè, als je de single moms support. En je sluit er niemand mee uit. Dat is lekker makkelijk, lijkt me zo.
En die doet dat ook met jou?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Precies. Dat als ik 2 weken over de bank wil hangen dat dat kan, en dat hij daar niet 24/7 bij hoeft te zijn. Of als ik gewoon een avondje weg wil. Mijn leven. Samen delen in het huishouden (allebei schoonmaken/houden) oke, maar verdere verplichtingen werken niet.![]()
Maar gelukkig heb ik alleen rekening te houden met het Varken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |