abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90882391

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is een kusjekroel-datetopic, dus wees lief voor elkaar O+

Zaterdag 22-1 Post-Sint-Post-Kerst-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!

Wil je op de lijst? Voeg jezelf hier toe: Singles-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen. Lukt dit niet? PM stbabylon!

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:03:38 #2
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90882404
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:02 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is 2010, geen 1944.
Ja. Want dat wil wat zeggen?
ik ken genoeg mensen die het financieel niet trekken en die niet geholpen worden door de staat.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_90882419
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoeveel uur werk jij per week en hoeveel uur werkt Rutte per week.

Daar heb je je antwoord :)
40+ En ik heb geen vakanties van maanden.
Hoeveel bijv. Rutte "werkt"weet ik niet..

quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik drink Taksi _O_ O+ _O_
Dat is toch veel te duur?! ;)
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_90882432
Stelletje communisten hier :r
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:04:20 #5
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90882436
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

[..]

Dat is toch veelt e duur?! ;)
67 cent bij de plus *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90882438
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:

Dan nog blijf ik het raar vinden dat ze zoveel meer verdienen dan eigenlijk nodig is.. Als wij van modale inkomens rond kunnen komen, kunnen zij dat toch ook?
Wouter Bos is ook na de middelbare school even voor zijn "politiekbewijsje* gegaan en dan aan de slag natuurlijk ;)

de keuze die ze daar maken treffen het hele land, lijkt mij best een verantwoordelijkheid waar ze je voor mogen belonen...

en ik denk dat Wouter Bos een werkweek van iets meer uur heeft dan wij :)
pi_90882439
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Nee. Maar dan nog vind ik het van de zotte dat er aan de ene kant tonnen verdiend worden, en aan de andere kant mensen moeten hopen op voedselbonnen.
Dat is de verantwoording van die mensen zelf. Als je domme keuzes maakt en als gevolg daarvan een waardeloos leven hebt: zuur, maar eigen schuld, dikke bult. Als je ergens wil komen, moet je keihard werken. Prioriteiten bijstellen, blik op oneindig, en je best doen. Voor jezelf, voor je leven. Ik heb erg weinig met de slachtoffersmentaliteit.
pi_90882447
Ik ben enorm vervelend voor mijn collega's en dat begrijp ik. Ik doe zo veel mogelijk thuis of in de avonduren om het in te halen maar door dat ik zwanger ben lukt dat niet altijd. En daar voel ik me enorm schuldig over ook al weet ik dat het niet nodig is. Alles wat ik van mijn collega geslikt heb (dat klinkt dubieus) toen ik nog niet zwanger was, en hij wel alleenstaande Papa.

Nu heb ik een collega die over een aantal weken papa word, en die zeikt me toch een partij :')
Niet over mijn werk. Want in de dagen dat ik er ben verzet ik meer werk dan mijn beide collega's bij elkaar. Maar om het feit dat hij geen geld heeft voor bepaalde dingen. Toevallig net voor kerst werd ik gebeld door schoonmama of ik mee ging uit eten. Natuurlijk! Vroeg hij me of we vaak uit eten gingen. Ja zeker 1 keer in de maand (en dat vind ik vaak) maar is vaker omdat we door veel mensen uitgenodigd worden om mee te gaan. Samen gaan we zelden. Kreeg ik een klachtengezang dat hij nooit uit eten kon want hij kon het niet betalen. Want ja kinderen kosten geld enzo. Had een eigen bedrijfje gehad wat niet zo goed ging en daardoor schulden op gelopen had enzo. Wat kan ik daar aan doen? Moet je maar niet gaan voor nog een kind. Geen eigen bedrijf willen opzetten. En als je dat wel doet dan niet opeens gaan strooien met gadgets of auto's voor andere :{w
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:04:32 #9
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90882449
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Boudibou het volgende:
Jij zou hier wegblijven :7
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:04:36 #10
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90882451
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Boudibou het volgende:
Rot op jij :*
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_90882457
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Je wordt niet afgestraft, je wordt aan alle kanten geholpen in dit land. Treurig als het leven niet loopt zoals je wil buiten je schuld om - been there, done that - maar dat staat buiten deze discussie. Dan verdien je maar minder dan de mensen die wél gingen studeren, deal with it. Is niet hun probleem.
ik ben blij met de hulp van de overheid, maar ook weer niet. het zorgt voor een enorm stigma wat je situatie niet altijd ten goede komt.
pi_90882484
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Rutte is eindverantwoordelijk voor zowat alles. Dat moet betaald worden. Mijn baas is constant online, en wordt daarnaar betaald. Als jij niet werkt, heb je vrij, net als ik (in de meeste gevallen).

Daarom levert verantwoordelijkheid geld op.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_90882485
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

67 cent bij de plus *O*
Bij de Jumbo ook zoiets geloof ik :Y
pi_90882505
The dictionary is the only place where success comes before work
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:06:18 #15
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90882520
Mja. Nu heb ik genoeg gereld.
Ik vind alleen dat ik meer mag verdienen dan de rest, en verder boeit het me niet wat een ieder verdiend.
Heerlijk O+
pi_90882524
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Ja. Want dat wil wat zeggen?
ik ken genoeg mensen die het financieel niet trekken en die niet geholpen worden door de staat.
Je schept een beetje een beeld waarin er heel veel mensen zijn die aan de voedselbonnen zitten.
En wat dat betreft, je wordt zovaak niet geholpen door de staat, dat is niets nieuws. In a way is het misschien ook gewoon verwende Nederlanderigheid dat we dat verwachten.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_90882525
Overigs heb ik bij het solliciteren aangegeven dat we graag kinderen wilde. Dat we op dat moment al bezig waren in het ziekenhuis. En dat ik dus minder wilde gaan werken. Dat was geen probleem. Als ik maar 3 dagen minimaal ging werken :)

En hebben we jaren lang gespaard (geld ja!) om t kindje straks alles te kunnen geven wat het nodig heeft. Al hebben we onwijs geluk met de mensen om ons heen. Waar van wij wel eens denken dat die het idee hebben dat we het niet kunnen betalen ofzo :') Maar die gewoon ontzettend blij zijn voor ons :')
pi_90882549
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef dawg het volgende:

[..]

ik ben blij met de hulp van de overheid, maar ook weer niet. het zorgt voor een enorm stigma wat je situatie niet altijd ten goede komt.
Eens, niet iedereen kan even goed met alle 'ondersteuning' omgaan. Ik knijp me in mijn handjes zoals ik al eerder zei, als alleenstaande moeder krijg je echt veel steun. Wat mij betreft zou dat wel wat minder mogen, om te voorkomen dat mensen in hun slachtofferrol kruipen en daar blijven (wat ik toch wel vaak zie gebeuren..)
pi_90882551
De belastingen zouden gewoon naar een vlaktaksniveau van 25% moeten gaan:
- iedereen meer besteding
- geen oneerlijke verschillen tussen inkomens meer
- de overheid moet eindelijk leren met weinig geld rond te zien komen en dus besteden aan alleen noodzakelijke zaken
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_90882565
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mja. Nu heb ik genoeg gereld.
Ik vind alleen dat ik meer mag verdienen dan de rest, en verder boeit het me niet wat een ieder verdiend.
Heerlijk O+
Vandaar het communisme 8-)

pi_90882566
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Rutte is eindverantwoordelijk voor zowat alles. Dat moet betaald worden. Mijn baas is constant online, en wordt daarnaar betaald. Als jij niet werkt, heb je vrij, net als ik (in de meeste gevallen).

Daarom levert verantwoordelijkheid geld op.
Maar, wij kunnen in noodgevallen gevraagd worden weer te komen, dan krijgen wij niets meer extra's dan luttele overuren, of tijd voor tijd dagen..

Als ik een tripje moet doen, en daarvoor routes uit moet zoeken, ben ik toch ook voor mijn werk bezig, al is dat thuis.. Waarom wordt dat dan niet betaald?
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:08:01 #22
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90882589
Bleh. Ik heb zin in tosti's.. maar ik heb geen brood }:|
pi_90882599
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Tally het volgende:
Overigs heb ik bij het solliciteren aangegeven dat we graag kinderen wilde. Dat we op dat moment al bezig waren in het ziekenhuis. En dat ik dus minder wilde gaan werken. Dat was geen probleem. Als ik maar 3 dagen minimaal ging werken :)

En hebben we jaren lang gespaard (geld ja!) om t kindje straks alles te kunnen geven wat het nodig heeft. Al hebben we onwijs geluk met de mensen om ons heen. Waar van wij wel eens denken dat die het idee hebben dat we het niet kunnen betalen ofzo :') Maar die gewoon ontzettend blij zijn voor ons :')
Ik denkd at er zelden mensen zo weloverwogen aan die belangrijke beslissing zijn gegaan. Dus ik heb bewondering voor je. :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_90882604
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je schept een beetje een beeld waarin er heel veel mensen zijn die aan de voedselbonnen zitten.
En wat dat betreft, je wordt zovaak niet geholpen door de staat, dat is niets nieuws. In a way is het misschien ook gewoon verwende Nederlanderigheid dat we dat verwachten.
Zoiets als het kunnen veroorloven van een appartementje in Apeldoorn voor 120.000? ;)

pi_90882612
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef El_Matador het volgende:
De belastingen zouden gewoon naar een vlaktaksniveau van 25% moeten gaan:
- iedereen meer besteding
- geen oneerlijke verschillen tussen inkomens meer
- de overheid moet eindelijk leren met weinig geld rond te zien komen en dus besteden aan alleen noodzakelijke zaken
Vlaktaks zou mijn persoonlijke voorkeur hebben :D maar is niet het beste voor het land. Logisch dat als je meer verdient dat je meer belasting betaald
pi_90882631
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef El_Matador het volgende:
Zoals kinderbijslag voor al die dames die zich ondoordacht met jong laten schoppen? 8-)
pi_90882635
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Maar, wij kunnen in noodgevallen gevraagd worden weer te komen, dan krijgen wij niets meer extra's dan luttele overuren, of tijd voor tijd dagen..

Als ik een tripje moet doen, en daarvoor routes uit moet zoeken, ben ik toch ook voor mijn werk bezig, al is dat thuis.. Waarom wordt dat dan niet betaald?
Klagen bij je baas.

Rutte is zo ver gekomen omdat hij niet met "nee" genoegen nam. ;)

pi_90882638
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zoiets als het kunnen veroorloven van een appartementje in Apeldoorn voor 120.000? ;)
EM, hou jij gewoon ff lekker je bek ofzo.
pi_90882639
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Eens, niet iedereen kan even goed met alle 'ondersteuning' omgaan. Ik knijp me in mijn handjes zoals ik al eerder zei, als alleenstaande moeder krijg je echt veel steun. Wat mij betreft zou dat wel wat minder mogen, om te voorkomen dat mensen in hun slachtofferrol kruipen en daar blijven (wat ik toch wel vaak zie gebeuren..)
ja ook, maar ik bedoel ook dat je juist door die hulp ook min of meer buiten de maatschappij wordt gezet. er is wel een sollicitatieplicht maar werkgevers houden de situatie zoals hij nu is ook in stand. en dat ligt weer aan de politiek die denkt dat het ontslagrecht etc een groot goed is in dit land.

slachtofferrol heb ik niks mee, negativiteit ook niet, ben blij dat ik zo niet ben. c_/
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:09:17 #30
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90882648
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het enige wat ik echt niet snap he van instanties en staat.

Ik ga weg bij mn ex VOORDAT ik de klappen krijg. Nu bleef het beperkt tot mn auto en de meubels.
Ik krijg echt overal te horen: ja als jij nou geslagen was hadden we je wel kunnen helpen.

Daar kan ik dus echt niet bij met mn hoofd. Preventief werken kunnen ze niet.
En ja ik weet dat er miljoenen vrouwen zijn die toch wel terug gaan naar de ex. Maar er zijn er ook genoeg die wel voet bij stuk houden.

Tevens begin ik dat op de bank slapen wel zat te worden :')
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90882661
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik denkd at er zelden mensen zo weloverwogen aan die belangrijke beslissing zijn gegaan. Dus ik heb bewondering voor je. :)
Mijn ouders hebben ook jaren gewacht, mn ooms en tantes ook.
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dit meen je niet serieus toch?
pi_90882673
quote:

[..]

Dank je :)
En daar komen de waterlanders :') Hormonenmuts die ik ben :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:10:00 #33
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90882675
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het enige wat ik echt niet snap he van instanties en staat.

Ik ga weg bij mn ex VOORDAT ik de klappen krijg. Nu bleef het beperkt tot mn auto en de meubels.
Ik krijg echt overal te horen: ja als jij nou geslagen was hadden we je wel kunnen helpen.

Daar kan ik dus echt niet bij met mn hoofd. Preventief werken kunnen ze niet.
En ja ik weet dat er miljoenen vrouwen zijn die toch wel terug gaan naar de ex. Maar er zijn er ook genoeg die wel voet bij stuk houden.

Tevens begin ik dat op de bank slapen wel zat te worden :')
teruggaan en vragen om klappen ^O^
pi_90882681
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Rot op jij :*
Sorry dat ik meer dan Jan wil verdienen.

Gvse, voornemens zijn er om gebroken te worden.
pi_90882687
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Vlaktaks zou mijn persoonlijke voorkeur hebben :D maar is niet het beste voor het land. Logisch dat als je meer verdient dat je meer belasting betaald
Hoezo, jij verdiende toch geen moer en kon geen huis kopen en zo? Dan is dit systeem toch juist goed voor jou persoonlijk? :)
pi_90882688
quote:

[..]

Zoals kinderbijslag voor al die dames die zich ondoordacht met jong laten schoppen? 8-)
Alleen voor de eerste 2 kinderen (vervangingsratio). Maar dan kan dat systeem ook langzaam afgebouwd worden, omdat men meer geld in de portemonnee heeft.

Ik doelde op zinloze uitgaven als Afghanistan, kunstsubsidies, JSFs, integratierotzooi etc.

pi_90882719
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

EM, hou jij gewoon ff lekker je bek ofzo.
Ik ben net lekker bezig. Altijd vervelend als je eigen argumentjes je in je face vliegen, niet? :*

woensdag 5 januari 2011 @ 15:11:02 #38
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90882720
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef Boudibou het volgende:

[..]

nee joh. voornemens doe ik niet eens aan.
knieën zijn om gebroken te worden *hamer pakt* >:)
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:11:06 #39
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90882725
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

teruggaan en vragen om klappen ^O^
Maar die wil ik niet -O-
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Wie is Jan?
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90882743
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wie is Jan?
Jan Modaal. :')
pi_90882745
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:

ben bang van wel :@
pi_90882748
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo, jij verdiende toch geen moer en kon geen huis kopen en zo? Dan is dit systeem toch juist goed voor jou persoonlijk? :)
Ik kijk verder dan mijn persoonlijk situatie :{ Dat ik er prive misschien beter van wordt, beteken niet dat het hele land er beter van word.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:11:45 #43
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_90882754
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maar die wil ik niet -O-

[..]

Wie is Jan?
oh. -O-
erg jammer weer van je. Je gunt m ook niks :{w
pi_90882768
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Alleen voor de eerste 2 kinderen (vervangingsratio). Maar dan kan dat systeem ook langzaam afgebouwd worden, omdat men meer geld in de portemonnee heeft.

Ik doelde op zinloze uitgaven als Afghanistan, kunstsubsidies, JSFs, integratierotzooi etc.
Dingen die jij zinloos vindt dus. Ik vind dat integratie en kunst wel degelijk overheidssteun verdienen, maar dat die steun veel beter doordacht moet worden. :)
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:12:07 #45
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90882770
quote:

[..]

Ik ben net lekker bezig. Altijd vervelend als je eigen argumentjes je in je face vliegen, niet? :*
Dude dat onderwerp was al afgesloten.

Ik ga me steeds meer afvragen wat er zo hippie is aan jou. Volgens mij niks namelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90882781
quote:

[..]

Niet zozeer, het feit dat je dit argument nu aanhaalt geeft wel aan dat je de helft van die discussie blijkbaar niet meegekregen hebt. :)

Daarbij was ik er ook wel klaar mee voor vandaag.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:12:56 #47
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90882801
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

oh. -O-
erg jammer weer van je. Je gunt m ook niks :{w
Mjah gemeen van mij eigenlijk he. Als hij over 2 weken thuis komt zal ik wel om klappen vragen dan -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_90882815
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon krom.
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:13:52 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_90882839
IK baal echt dat ik cursus heb, het is lekker matten hier :9.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_90882840
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik kijk verder dan mijn persoonlijk situatie :{ Dat ik er prive misschien beter van wordt, beteken niet dat het hele land er beter van word.
Maar zo zei je het niet. Je zei dat je op persoonlijke titel (dus voor jouw situatie) voor vlaktaks was, maar dat dit niet goed was voor het land.

Persoonlijk ben ik ook niet voor vlaktaks overigens, hoewel het mij dus wel geld zou schelen. Ik vind het systeem prima zoals het is. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')