Nee, ik doelde op de verpleging, ambulancepersoneel, etcetera.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chrirurgen verdienen anders genoeg. Of bedoel je dat niet?
Ik vind van wel, want ik heb letterlijk mensenlevens in m'n handen.. Meneer Bos die voert een beetje duscussies uit..quote:
Mata, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar een nieuwe generatie Nederlanders klaarstomen is geen "werk" dat beloning verdient?![]()
Oeh, ik had een link voor jequote:
Kom op zeg, kinderen krijg je uit een egoïsme omdat je dat zelf wil.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar een nieuwe generatie Nederlanders klaarstomen is geen "werk" dat beloning verdient?![]()
Zo heeft mijn moeder het gedaan en die is op haar 16e van de MULO afgeschopt. Toen mijn ouders gingen scheiden kon ze voor zichzelf en ons zorgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan mijn huidige situatie?
Even zonder gekheid. Wat de dames zeggen is:
Zorg dat je genoeg geld hebt (gespaard) en een stabiele thuissituatie voor je aan kinderen begint.
Ja de relatie kan kapot op wat voor manier dan ook maar zorg wel dat je dan nog steeds financieel voor een kind kan zorgen.
Zorg en onderwijs worden structureel laag betaald. Financiele markten (waaronder ook oliequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:52 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan heb je de mensen die mensenlevens redden, en daar niet voor beloond worden. Dus het is niet zo dat in elke tak de waardering in geld er is. Niet op de juiste plekken.
Nee. Want zonder die mensen die schoonmaken, kunnen de mensen die iemand een nieuwe neus aanmeten ook niet werken. Dus ook schoonmaak is een enorme verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt toch hoop ik zelf wel dat je nu onzin uitkraamt
[..]
Die niksende manager heeft doorgaans wel meer verantwoordelijkheden dan die bejaardenwasserEn dat hij niks doet en toch verdient, is de schuld van het bestuur. Dat betekent niet meteen dat een bejaardenwasser maar even veel moet verdienen als een bestuurder van een land bijvoorbeeld.
Goed, nu neemt niemand jou ooit nog serieus in welke discussie dan ook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind van wel, want ik heb letterlijk mensenlevens in m'n handen.. Meneer Bos die voert een beetje duscussies uit..
Integendeel.quote:
Ja, maar zo heeft een boterhamworstverkoopster bij de AH dat ook, want misschien is de worst wel over datum.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind van wel, want ik heb letterlijk mensenlevens in m'n handen.. Meneer Bos die voert een beetje duscussies uit..
Oh, okequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op de verpleging, ambulancepersoneel, etcetera.
Ik kon dat niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo heeft mijn moeder het gedaan en die is op haar 16e van de MULO afgeschopt. Toen mijn ouders gingen scheiden kon ze voor zichzelf en ons zorgen.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, ik had een link voor jeik ga em ff zoeken
Ik zie ineens een format voor een nieuwe tv-show voor me..quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel.
Een goede opvoeding van een nieuwe Nederlander is waardevoller dan een hardwerkende musicalster.
De motivatie is irrelevant als je het effect bespreekt, Kluts.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, kinderen krijg je uit een egoïsme omdat je dat zelf wil.
Niet om een next generation op te voeden of een hoger doel.
Ah, toe nouquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Want zonder die mensen die schoonmaken, kunnen de mensen die iemand een nieuwe neus aanmeten ook niet werken. Dus ook schoonmaak is een enorme verantwoordelijkheid![]()
En ik zou eerder de lichamelijk zware beroepen hoger belonen. De mensen die stoeptegels leggen enzo. Want die werken hun hele lichaam kapot en kunnen op hun 60e niet meer werken en kunnen op dat moment van hun 'spaargeld' leven, terwijl een manager makkelijk tot z'n 70e kan werken.
Waarom moet je afgestraft worden als je niet kan leren, omdat je niet slim genoeg bent, of omdat je niet de kans hebt gehad om naar school te gaan omdat je vader/moeder op je 18e is overleden en jij voor je broertjes en zusjes moest zorgen? En daarvoor moest gaan werken?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet je afgestraft worden als je na jaren hard werken en studeren een topbaan met dito iinkomen hebt?
ik heb niet zoveel met mensen die dit soort denkwijzen hanteren. net zoals ik niet meer zoveel heb met deze maatschappij, die min of meer dezelfde instelling heeft. mogen we ook nog zelf kiezen, of onze kinderen dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel.
Een goede opvoeding van een nieuwe Nederlander is waardevoller dan een hardwerkende musicalster.
Tuurlijk. En het is al heel wat dat je het inziet, dat je geen slachtoffer bent. Genoeg dames hier die het zielige moedertje uithangenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kon dat niet.
En kan er wel over blijven bitchen kan ook proberen om het nu te veranderen. Ik ga wel voor het laatste en ik weet dat het niet makkelijk gaat worden maar ik kom er wel
Ik ken dat ja. Daar heb ik echt nachtmerries overquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1282791/8387c4a3/h_moeders.html
Waarmee je miljoenen kan verdienen!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie ineens een format voor een nieuwe tv-show voor me..
Maar die ooievaar vloog door het verkeerde raam en de echte eigenaars van de baby wilde hem niet want hij was al gebruiktquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, kinderen krijg je uit een egoïsme omdat je dat zelf wil.
Niet om een next generation op te voeden of een hoger doel.
Nee, je probeert de boel te verdraaien. Alsof ouders ons een dienst bewijzen door een kind te krijgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De motivatie is irrelevant als je het effect bespreekt, Kluts.
makkelijk. Zonder het een geen anderquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, toe nouDit wordt echt een non-discussie... Hoe kan je straten leggen nu vergelijken met het besturen van een land?
Ik vond t wel grappigquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Daar heb ik echt nachtmerries overVoetjes en handjes die uit je buik komen
Van de week onder de douche was ze dr slaapkamer aan het verbouwen want mijn buik ging van links naar recht
Maar ik ben wel een slachtofferquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. En het is al heel wat dat je het inziet, dat je geen slachtoffer bent. Genoeg dames hier die het zielige moedertje uithangen
Je wordt niet afgestraft, je wordt aan alle kanten geholpen in dit land. Treurig als het leven niet loopt zoals je wil buiten je schuld om - been there, done that - maar dat staat buiten deze discussie. Dan verdien je maar minder dan de mensen die wél gingen studeren, deal with it. Is niet hun probleem.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom moet je afgestraft worden als je niet kan leren, omdat je niet slim genoeg bent, of omdat je niet de kans hebt gehad om naar school te gaan omdat je vader/moeder op je 18e is overleden en jij voor je broertjes en zusjes moest zorgen? En daarvoor moest gaan werken?
Een lager inkomen is vaak niet als straf, maar als gevolg van hogere inkomens die meer gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom moet je afgestraft worden als je niet kan leren, omdat je niet slim genoeg bent, of omdat je niet de kans hebt gehad om naar school te gaan omdat je vader/moeder op je 18e is overleden en jij voor je broertjes en zusjes moest zorgen? En daarvoor moest gaan werken?
Als je er nachten van wakker ligt is het opeens niet grappig meerquote:
niet hier posten dan gaat Ripley er met jouw idee vandoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie ineens een format voor een nieuwe tv-show voor me..
Goed, mee eens, maar dat is dus niet hoe de rest van de mensheid denkt, dat probeerde ik aan te geven..quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar zo heeft een boterhamworstverkoopster bij de AH dat ook, want misschien is de worst wel over datum.
Wouter Bos heeft lang gestudeerd, een carriere opgebouwd en heeft verantwoordelijkheden waar elke burger de invloeden van kan ondervinden.
Ook voor jou geld, check ff wat er mis ging met het communisme in de USSRquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
makkelijk. Zonder het een geen ander![]()
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar.
Mannen zijn al net zo erg als moeders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef Q. het volgende:
Zo maar eens naar huis, volgens mij begin ik goed ziek te worden.
Uiteraard. Maar dat betekent niet dat een stratenmaker net zoveel moet verdienen als iemand die het land bestuurd. Dat is echt zot.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
makkelijk. Zonder het een geen ander![]()
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar.
Ik ben niet tegen het communisme.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook voor jou geld, check ff wat er mis ging met het communisme in de USSR
Precies.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wordt niet afgestraft, je wordt aan alle kanten geholpen in dit land. Treurig als het leven niet loopt zoals je wil buiten je schuld om - been there, done that - maar dat staat buiten deze discussie. Dan verdien je maar minder dan de mensen die wél gingen studeren, deal with it. Is niet hun probleem.
Hoeveel uur werk jij per week en hoeveel uur werkt Rutte per week.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, mee eens, maar dat is dus niet hoe de rest van de mensheid denkt, dat probeerde ik aan te geven..
Dan nog blijf ik het raar vinden dat ze zoveel meer verdienen dan eigenlijk nodig is.. Als wij van modale inkomens rond kunnen komen, kunnen zij dat toch ook?
Daarom, een stratenmaker begint ook tot 10 jaar eerder met werken en ik heb héél weinig bestuurders gezien die met hun 65e stoppen, die mensen zijn vaak verslaafd aan hun werk.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat betekent niet dat een stratenmaker net zoveel moet verdienen als iemand die het land bestuurd. Dat is echt zot.
Nee. Maar dan nog vind ik het van de zotte dat er aan de ene kant tonnen verdiend worden, en aan de andere kant mensen moeten hopen op voedselbonnen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wordt niet afgestraft, je wordt aan alle kanten geholpen in dit land. Treurig als het leven niet loopt zoals je wil buiten je schuld om - been there, done that - maar dat staat buiten deze discussie. Dan verdien je maar minder dan de mensen die wél gingen studeren, deal with it. Is niet hun probleem.
Het kloongehalte daalt nu hard...quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het communisme.
Ik wel, niet vanwege het inkomen, wel omdat je je niet kan onderscheiden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen het communisme.
Om zoveel redenen....quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wel, niet vanwege het inkomen, wel omdat je je niet kan onderscheiden.
Het is 2010, geen 1944.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Maar dan nog vind ik het van de zotte dat er aan de ene kant tonnen verdiend worden, en aan de andere kant mensen moeten hopen op voedselbonnen.
Sja. We hebben wel vaker dingen die niet helemaal overeenkomen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het kloongehalte daalt nu hard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |