Maar wat nou als ze m dichtnietenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Kennelijk, en het had wonderen gedaan.
Ja maar hij is dan ook al jaren een alleenstaande mamaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij schijnt onze mening heel anders op te vatten dan Huppel zelf
Huppel, ik hou van je. Ook al ben je eenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben het gewoon eens met Sammz en Kluts. Waarschijnlijk omdat ik het zelf meemaak.
Die dames hebben gewoon gelijk.
Ik was dom, ik was fout, IK moet het oplossen en niet de overheid.
Sorry hoor maar als je denkt dat je bij mij een medestander kan vinden heb je het mis.
Je wil toch geen seks meer, dus who cares?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar wat nou als ze m dichtnieten
Ach. Met alles is er structureel iets mis.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten allemaal dat er structureel iets mis is met het onderwijs in Nederland.
Ja, maar dat wordt dan zo smerig na een paar maanden. Al dat opgepropte bloed en stukjes enzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wil toch geen seks meer, dus who cares?
Die mensen verdienen eerder te weinig tov het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach. Met alles is er structureel iets mis.
Ze moeten maar eens kijken naar mensen die onmogelijk veel verdienen. Laat ze dat geld maar in het onderwijs ofzo steken.
En ja. Ik heb het hier onder andere over de Balkellendes en de Wouter Bosjes zelf
Welke consequenties leg jij bloot?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik leg de consequenties bloot. Makkelijk als je zelf geen kinderen hebt natuurlijk...
Natuurlijk is het mijn eigen schuld en ik doe toch zo goed mogelijk mn best om mn kind een beter leven te geven.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat maakt je dus geen slachtoffer van slechte regelgevingen, maar van je eigen slechte beslissingen. Daar kan ik niet heel sneu over doen.
En uiteraard maakt iedereen fouten en kun je daar achteraf niks aan doen. Het si alleen wel jammer dat het in dit opzicht het leven van een ander, namelijk het kind, zo beinvloedt.
Doe niet zo eng jijquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huppel, ik hou van je. Ook al ben je eenmoeder
Mirena FTW!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt dan zo smerig na een paar maanden. Al dat opgepropte bloed en stukjes enzo
Ik zei onder andere. Ook de bankdirecteuren e.d.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die mensen verdienen eerder te weinig tov het bedrijfsleven.
Ja maar.. Je heule leven?quote:
Waarom? Ik vind het niet meer dan terecht dat je beloont wordt naar hoe je werktquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach. Met alles is er structureel iets mis.
Ze moeten maar eens kijken naar mensen die onmogelijk veel verdienen. Laat ze dat geld maar in het onderwijs ofzo steken.
En ja. Ik heb het hier onder andere over de Balkellendes en de Wouter Bosjes zelf
Wachtgeld mogen ze van mij dan ook meteen afschaffenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zei onder andere. Ook de bankdirecteuren e.d.
En wat over de opstapregelingen dan? Als ik ergens kap krijg ik geen 5 jaar nog tonnen op mn bankrekening gestort hoor
Ik vind dit altijd zo makkelijk en populistisch gelul.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zei onder andere. Ook de bankdirecteuren e.d.
En wat over de opstapregelingen dan? Als ik ergens kap krijg ik geen 5 jaar nog tonnen op mn bankrekening gestort hoor
Boven de 35 kan die baarmoeder er wel uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja maar.. Je heule leven?
Boven de 35 ofzo mag ik geen pil meer gebruiken want ik rook![]()
Nou, dat lijkt me een prima ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mijn eigen schuld en ik doe toch zo goed mogelijk mn best om mn kind een beter leven te geven.
En ja daar heb ik hulp bij nodig van de overheid en dus van jullie harde werkers.
Ik wil dan ook best wel een keer een rondje Singles doen en bij jullie komen schoonmaken oid hoor
En ik vind het niet terecht dat er zo'n enorm verschil in zit. De een verdiend miljarden per jaar, en de ander nog geen 500 in de maand.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het niet meer dan terecht dat je beloont wordt naar hoe je werkt
Jij vindt het terecht dat als Kluts en Samzz hun zin krijgen, niets meer voor jouw kind betaald wordt en jij van een niet-bestaande uitkering een kind (op) moet voeden?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben het gewoon eens met Sammz en Kluts. Waarschijnlijk omdat ik het zelf meemaak.
Die dames hebben gewoon gelijk.
Ik was dom, ik was fout, IK moet het oplossen en niet de overheid.
Sorry hoor maar als je denkt dat je bij mij een medestander kan vinden heb je het mis.
Eierstokken afbinden kan ook..quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Boven de 35 kan die baarmoeder er wel uit.
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Boven de 35 kan die baarmoeder er wel uit.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me een prima idee
Goed van je dat je het zelf inziet, dat inzicht missen best vaak hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |