Een maat van me heb ik jaren geleden eens geïntroduceerd in die spellen. Een paar maanden later heeft hij het in de prullenbak geflikkerd omdat het zo verslavend werkte dat het hem zijn sociaal leven kosttequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een vriendin die niet aan mijn kop zeurt als ik footbalmanager zit te spelen.
" Schat, pak jij nog wat toastjes?" over teamspeak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geil worden van elkaars headset-commando's gaat wel een beetje ver, Klots. Lijkt me zo.
JAKKIE BAH !quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
" Schat, pak jij nog wat toastjes?" over teamspeak.
Okay ex werkt op booreiland. Als ik om half 8 niet thuis was als hij belde ging hij mij mobiel bellen. Dan was ik dus ergens anders, meestal op visite. Dat zei ik dan en dan had ik hem beledigd/teleurgesteld aan de foon want ik maakte geen tijd vrij om ruim een uur met hem te bellen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
Daar heb je iets voor in 2011, een vaatwasser.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me heerlijk. Zo'n wijf die de afwas doet als ik gt5 zit te spelen.
Ja, ze heeft net heel lief een stuk papier over een stukje koek dat ze niet meer hoefde gelegd.quote:
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me heerlijk. Zo'n wijf die de afwas doet als ik gt5 zit te spelen.
Jij kan niet koken toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Aneurism het volgende:
Daar heb je iets voor in 2011, een vaatwasser.
ik op de bank. ik kan heel goed aanwijzingen gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.
Wat een lieverd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ze heeft net heel lief een stuk papier over een stukje koek dat ze niet meer hoefde gelegd.
En ze zorgt ervoor dat ik zo ongeveer 1x in de twee weken mn dekbed moet laten wassen
Dat juist wel. De rest van de huishoudelijke taken zijn dan weer niet echt waar mijn skills liggen.quote:
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat juist wel. De rest van de huishoudelijke taken zijn dan weer niet echt waar mijn skills liggen.
Dat werkt niet bij alfamannetjes, popje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik op de bank. ik kan heel goed aanwijzingen geven![]()
*schaaaattt... daar ligt nog een kruimeltje*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)
Mja.. ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ook maar eens wat huishoudelijke taken verrichtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een lieverd...
Ik ga hier es even wat doen, niemand anders die het doet.
Dag lieve Single (mom)s!![]()
tuurlijk wel. het zit m allemaal in belonen. als ze braaf zijn geweest, dan mogen ze me even aankijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij alfamannetjes, popje.
begin je hier? tis een teringzooi namelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.
Als dank voor mijn uitkering zeg maar
centimeter?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |