Een maat van me heb ik jaren geleden eens geïntroduceerd in die spellen. Een paar maanden later heeft hij het in de prullenbak geflikkerd omdat het zo verslavend werkte dat het hem zijn sociaal leven kosttequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een vriendin die niet aan mijn kop zeurt als ik footbalmanager zit te spelen.
" Schat, pak jij nog wat toastjes?" over teamspeak.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geil worden van elkaars headset-commando's gaat wel een beetje ver, Klots. Lijkt me zo.
JAKKIE BAH !quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
" Schat, pak jij nog wat toastjes?" over teamspeak.
Okay ex werkt op booreiland. Als ik om half 8 niet thuis was als hij belde ging hij mij mobiel bellen. Dan was ik dus ergens anders, meestal op visite. Dat zei ik dan en dan had ik hem beledigd/teleurgesteld aan de foon want ik maakte geen tijd vrij om ruim een uur met hem te bellen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon een gezonde relatie.
Ik heb avonden dat ik op de kop in de sims zit en beetman voetbalmanager zit te spelen ofzo. We zeggen de halve avond geen woord tegen elkaar, maar op onze eigen manier hebben we het haske gezellig dan hoor.
Daar heb je iets voor in 2011, een vaatwasser.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me heerlijk. Zo'n wijf die de afwas doet als ik gt5 zit te spelen.
Ja, ze heeft net heel lief een stuk papier over een stukje koek dat ze niet meer hoefde gelegd.quote:
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Jij kan niet koken toch?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Aneurism het volgende:
Daar heb je iets voor in 2011, een vaatwasser.
ik op de bank. ik kan heel goed aanwijzingen gevenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom het best tot mijn recht achter een aanrecht.
Wat een lieverd...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ze heeft net heel lief een stuk papier over een stukje koek dat ze niet meer hoefde gelegd.
En ze zorgt ervoor dat ik zo ongeveer 1x in de twee weken mn dekbed moet laten wassen
Dat juist wel. De rest van de huishoudelijke taken zijn dan weer niet echt waar mijn skills liggen.quote:
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat juist wel. De rest van de huishoudelijke taken zijn dan weer niet echt waar mijn skills liggen.
Dat werkt niet bij alfamannetjes, popje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik op de bank. ik kan heel goed aanwijzingen geven![]()
*schaaaattt... daar ligt nog een kruimeltje*
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)
Mja.. ik rook mn sigaretje op en dan ga ik ook maar eens wat huishoudelijke taken verrichtenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een lieverd...
Ik ga hier es even wat doen, niemand anders die het doet.
Dag lieve Single (mom)s!![]()
tuurlijk wel. het zit m allemaal in belonen. als ze braaf zijn geweest, dan mogen ze me even aankijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij alfamannetjes, popje.
begin je hier? tis een teringzooi namelijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.
Als dank voor mijn uitkering zeg maar
centimeter?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een vaatwasser. En een schoonmaakster. En een robotstofzuiger. Bij mij in huis is zoveel mogelijk tijd gereserveerd om te neuken. (minstens 10...nee laat ook maar)
Pas als ik een uitkering heb en geen seconde eerder.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
begin je hier? tis een teringzooi namelijk
ik gokte millimeterquote:
Keer in een uurquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb net met ripley soort van afgesproken dat ik wel een rondje singles kom doen om bij iedereen schoon te maken.
en net nog zitten zeiken over dat ze preventief niks doenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als ik een uitkering heb en geen seconde eerder.
Je mag best langskomen. Kan minipuber lekker op de Wii en ik betaal gewoon dat wat een schoonmaakster verdient.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat danquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]Het huis is hier schoon genoeg, maar ik weet wel wat andere taken voor je.
Ja hoe moet ik overal komen zonder benzine/trein geldquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en net nog zitten zeiken over dat ze preventief niks doen
Dat kan hij thuis ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag best langskomen. Kan minipuber lekker op de Wii en ik betaal gewoon dat wat een schoonmaakster verdient.
Lopen of fietsen. of zwart rijdenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan
[..]
Ja hoe moet ik overal komen zonder benzine/trein geld
Ja bevallingsverhalen in singlesquote:
Weet ik niet, ik vond het gewoon kei vet om te zeggen.quote:
Ik BEN het alfamannetjequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, jij hebt nog geen alfamannetje gehad.
Bij je poepert?quote:
Jij spoort ook niet helemaal hequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Lopen of fietsen. of zwart rijden
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?quote:
nee. want ik ben geen treinquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet helemaal he![]()
Oe ik heb gisteren BB2 uitgespeeld
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:15 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vond het gewoon kei vet om te zeggen.
Ik heb er gewoon nooit zin in. Moet hier ook hoognodig de stofzuiger weer door de kamer halen. Het laminaat veranderd snel in een tapijt dankzij de hondquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Ripley het volgende:
Ja top hoor HM. ik ben dan weer een beroerde huisvrouw!
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Ripley het volgende:
Ja top hoor HM. ik ben dan weer een beroerde huisvrouw!
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.
Bedacht ik mijzelf ook toen ik op Invoeren drukte, maarja topic gaat zo snel.. editten maakt dan toch geen kut meer uit.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie dan eerder dat GvsE degene met de voorbinddildo is.
Nee rare MI's zijn normaal hierquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ben ik de enige die nu mental images krijgt van Good.vs.Evil die genomen word door een andere chick met voorbinddildo?
Even kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee. want ik ben geen trein
Ik heb BB1 op een paar levels na uitgespeeld, die doe ik vannacht, BB2 ben ik bijna door level 1 heen en BBKerst ben ik halverwege level 3
'quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn geen alfavrouwtjes. Dat zijn slechts vrouwen die een slappe man hebben.
Zolang ik het maar snapquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMwaarom niet Huppel zeggen
Weet niet hoe Good.vs.Evil eruit ziet, maar heb nu wel beelden in me hoofd van twee vrouwen met een voorbinddildo jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
Ik zag je al zitten achter je keyboardje, met het vuur in de ogen, het schuim op je lippen schreeuwend: JIJ MAAKT EEN SEKSUEEL GETINTE OPMERKING, IK GA JE AFMAKEEEEEN!!quote:
Lol ja want ik kan echt niet omgaan met seksueel getinte opmerkingenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik zag je al zitten achter je keyboardje, met het vuur in de ogen, het schuim op je lippen schreeuwend: JIJ MAAKT EEN SEKSUEEL GETINTE OPMERKING, IK GA JE AFMAKEEEEEN!!
Ik proef de deceptie hier.
Die heb jij beiden gezien?quote:
Manboobs, wil dus niet zeggen dat GvsE vrouw isquote:
BB1 blijf ik even hangen op lvl 15, 39quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee rare MI's zijn normaal hier
[..]
Even kijken
BB1 pack 4 level 32
BB kerst pack 2 lvl 23
BB halloween pack3 lvl 47
BB2 Uitgespeeld
Maar de combi van dat en wat Krea noemde, dat sluit wel eea uit hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Manboobs, wil dus niet zeggen dat GvsE vrouw is
Die zeggen helemaal niks. Daar kan je het hooguit aan zienquote:
ik zie er eng uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet niet hoe Good.vs.Evil eruit ziet, maar heb nu wel beelden in me hoofd van twee vrouwen met een voorbinddildo ja
Vrouwen over het algemeen niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol ja want ik kan echt niet omgaan met seksueel getinte opmerkingen
Omdat ik dat zelf wel uitmaakquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet alijd echt goed nadenken wie jij bedoeld met HMwaarom niet Huppel zeggen
En bedanktquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Vrouwen over het algemeen niet.
*Wespen nest alert*
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
My name is Krea, the vagina-whisperer.
[..]
Ik ken wijve zonder tiete.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"you are the pussyleader. You have to dominate the pussy, so it doesn't dominate you."
En omdat HM wel slim is en direct door heeft over wie je het hebtquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
"you are the pussyleader. You have to dominate the pussy, so it doesn't dominate you."
In 2013 komt alles goedquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Bericht van jeugdzorg. Ik mag wéér opdraven voor een eerste screeninggesprek. Dit gaat zó opschieten he.
Verdommequote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Good.vs.Evil is in deze toch een gevalletje damaged goods en niet te redden met het pussy correctie programma.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
te makkelijk ditquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?
Oh god. Ze kennen me allemaalquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Good.vs.Evil is in deze toch een gevalletje damaged goods en niet te redden met het pussy correctie programma.
Begon jij nu niet zelf over tieten?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een McKroket op en ik heb er van genoten
En nadat ze jou aanvallen op je falende moederschapquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als ie inmiddels hele nachten wegblijft en god weet wat uitspookt
ik wil de macshake macchiatoquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Sloerie? Ik zou niet eens in je buurt willen komenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh god. Ze kennen me allemaal
Ik ben dus echt een sloerie
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh noes. Ik kan me niet meer herinneren jou te hebben gehad. Maakt dat mij een sloerie, of heb je me drugs toegediend?
KUTquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil de McFlurry met magnum en brownie nog eens proberen, want de vorige keer dat ik die had, zat er blijkbaar geen brownie inquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil de macshake macchiato![]()
of hoe het dan ook heet
In deze was het essentieel, en dan nog mag er alleen over mijn tieten gepraat worden dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begon jij nu niet zelf over tieten?
Mag ik dan ook over tieten gaan kletsen?
Opschepperquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Sloerie? Ik zou niet eens in je buurt willen komenhaha
*veegt zweet van snor af*quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon zoveel kennis en ervaring.
Wat valt er allemaal te vertellen over jouw tieten dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
In deze was het essentieel, en dan nog mag er alleen over mijn tieten gepraat worden dan.
Haha geen vieze bieten dus?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KUT
Ik ben vergeten boodschappen te doen
Fijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Bericht van jeugdzorg. Ik mag wéér opdraven voor een eerste screeninggesprek. Dit gaat zó opschieten he.
Morgenquote:
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
*veegt zweet van snor af*
Nee. Ik heb maar 1 zwak. En dat is bij de frietkeet op plein '44 een milkshakebeker vol softijs halen, en daar heel veel spikkels tussendoor en overheen laten gooienquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil de McFlurry met magnum en brownie nog eens proberen, want de vorige keer dat ik die had, zat er blijkbaar geen brownie in
Fuck! Die is lekkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
Weinig. Dat is het punt, huppel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat valt er allemaal te vertellen over jouw tieten dan?
Ja echt he. En dan nog hopen dat zij me niet weer doorsturen naar iets anders, want dan kan ik voor het zoveelste intake gesprek komen.. Maar geen haast hoor, het is maar een kind wat in de knel zit...quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef Aneurism het volgende:
[..]Voordat je het weet heb ik een schortje om en loop ik met snor rond als die gozert van Queen.
Wil je wat van mij hebben?quote:
quote:
Nee! Ik hou van mijn meisjes just the way they are.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck! Die is lekker![]()
Of trouwens, dr is directie overleg geweest () en minipuber moet gewoon mee als oppas een belemmering is
Zeg. Hou die kopkaas eens uit de buurt van mijn vers met zweet gewassen snorquote:
Wie denk je dat ik de directie noemquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
En daar weet samzz van?
![]()
In principe heb ik oppas, maar hij heeft er lucht van gekregen en moest huilen (:')) omdat 'ik 'm niet mee wilde hebben'.
Pastaquote:
Pastaquote:
Mag ik mijn stem nog wijzigen?quote:
Fijn, alle instanties afquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. En dan nog hopen dat zij me niet weer doorsturen naar iets anders, want dan kan ik voor het zoveelste intake gesprek komen.. Maar geen haast hoor, het is maar een kind wat in de knel zit...
Het is allebei zelfgemaakt trouwens en niet uit een potje ofzo.quote:
Als ik mee mag eten, pastaquote:
Ja dat dacht ik al, maar samzz liefde voor kleddertjes kennende...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie denk je dat ik de directie noemik had niks te zeggen
Pasta en dan kom ik morgen wel homemade tomatensoep bij je etenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is allebei zelfgemaakt trouwens en niet uit een potje ofzo.
quote:
Blijkbaar niet, want je staat niet op de route van de chauffeurquote:
quote:
Jullie zijn wel heel erg overtuigd van mijn kookkunsten.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pasta en dan kom ik morgen wel homemade tomatensoep bij je eten
Er gaat worden ge-ikea'tquote:
Ik deel al een verslaving met je.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wil je het niet met me eens zijn ofzo?
Of gewoon geen zin om zelf te kokenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel heel erg overtuigd van mijn kookkunsten.
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakkerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar samzz liefde voor kleddertjes kennende...
Ja. BB is het enige positieve in mn levenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deel al een verslaving met je.
GOOD FUCKING START OF 2011
MIquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakker
quote:
Ik ga straks wel maccen met mn zoon, als ie ooit nog thuiskomtquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt, nu heb ik trek in nog een McKroket
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze gaat schoppen doen we gewoon t bit wat strakker
Nee tochquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat kleine man die omkrijgt van d'r!
Ja en wat heb ik daaraan, nou, nou?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks wel maccen met mn zoon, als ie ooit nog thuiskomt
Buikpijn, opgeblazen, misselijk, kut en nog meer hongerquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:34 schreef Tally het volgende:
Ik eet vanavond andijvie. Morgen zelf gemaakte roti (wat verlang ik naar de roti van mijn moeder) en dan vrijdag beloon ik mezelf met Mc D. Dat uiteraard tegen gaat vallen om te mokken op de bank
Dat ik dan aan je zal denkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en wat heb ik daaraan, nou, nou?
Ja ik dus ookquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekt, nu heb ik trek in nog een McKroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |