1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Hangzhou 18:58 18:58 Zhuji 20:01 20:04 Yiwu 20:42 20:57 Jinhua West 21:34 21:42 Chuchou 22:34 22:37 Shangrao 00:07 00:11 Guixi 01:05 01:07 Yingtan 01:25 01:34 NanChang 03:06 03:15 Lushan 04:40 04:43 Ruichang 05:02 05:37 Yangxin 06:32 06:34 Ezhou 07:17 07:19 Wuchang 08:28 08:28 |
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Er zou een extra categorie voor Tjab, jou en mij moeten komen... "uit de dood herrezen veteranen" of "Vaders van de SC"quote:
herinner me er zo nog ff aan, wil je?quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:30 schreef Anne het volgende:
Post die foto van jou van hoe je in- en uitstapte in je visa
Wat voor een (on)bedoelde vervelende dingen heeft jouw auto?
'oldtimers'quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er zou een extra categorie voor Tjab, jou en mij moeten komen... "uit de dood herrezen veteranen" of "Vaders van de SC"
QFT!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er zou een extra categorie voor Tjab, jou en mij moeten komen... "uit de dood herrezen veteranen" of "Vaders van de SC"
Uhm sletjes! Ik doe ook al lang meequote:Op woensdag 5 januari 2011 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Haagse Harrie! Jij mag er ook bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm sletjes! Ik doe ook al lang mee
Potten bakkerijquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe heet het crematorium voor lesbo's?
De mechanische ventilatie kan niet uit. Als de sirenes echt gaan, knip ik de draden wel door.quote:
Oh, weer een newbie. Stel je eens voor?quote:
Nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, weer een newbie. Stel je eens voor?
Ken je hem niet dan? Meneer Fles, voorzitter van de Prorail fanclub en bestuurslid van de verening van NS-fetisjistenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, weer een newbie. Stel je eens voor?
Zegt me niets, sorry.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ken je hem niet dan? Meneer Fles, voorzitter van de Prorail fanclub en bestuurslid van de verening van NS-fetisjisten
Mij ook niet. Er zijn kennelijk 2 Flessen.quote:
Wie is yvonne?quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Fles is samen met yvonne en barcaconia een van de weinige fokkers die ik graag nog eens een handje wil geven
Hier ook nog steedsquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:10 schreef Dingest het volgende:
De straten in het dorp waar ik de gemeentekrant bezorg zijn in de wijken nog gewoon met een laag van 5 centimeter ijs bedekt.
Ik ben in al die weken (gelukkig) maar één keer uitgegleden, maar wel enorm veel bijna-glijers gemaaktquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds. Ben ook al 2x uitgegleden, waarbij ik één met mijn hoofd (net achter mijn oor) op de deur van de auto ben teruggekomen
. Zit een mooi paasei nu. Dus, voor wie zin heeft om te zoeken en te proeven
?!
Een beetje bij je autodeur uit de buurt hoop ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
Zo. Ik weet niet waar ik met mijn hoofd was bij het tikken van die post..
Misschien heeft het daar wel mee te maken jaquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een beetje bij je autodeur uit de buurt hoop ik
In april ga ik naar Hongarijequote:Op woensdag 5 januari 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gezeik allemaal met die sneeuw. In Hongarije doen ze nergens moeilijk over hoor, alles rijdt gewoon![]()
[ afbeelding ]
Nee, SD gaat elk weekend eierstokken zoekenquote:
Ik ben nog bezig jahquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In april ga ik naar HongarijeHejje nog tips?
http://tweakers.net/pricewatch/259825/samsung-r530-ja09.htmlquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, SD gaat elk weekend eierstokken zoeken
http://www.laptopshop.nl/(...)ung-r530-ja09nl.html
wilde die laptop dus kopen.. uitverkocht ineenswachten tot ze m weer hebben, of weet iemand een andere plek waar ik m kan bestellen?
Ga je schamen jij.quote:
Ik zat goed wat "bahn" betreft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je schamen jij.![]()
[ afbeelding ]
Mijn laatste trein van 2010
aan jou hebik watquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/259825/samsung-r530-ja09.html
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 5 januari 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit wel wat rood aan ook trouwens
Goedkoper ook neem ik aan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan jou hebik wat![]()
besteld bij 4launch
ja, 5 euroquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goedkoper ook neem ik aan?
Tweakers.net pricewatch
In die Sovjetbak van je ja?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, 5 eurokan ik weer 10 kilometer van rijden van wat ik heb bespaard dus!
alleen in de bus in Eindhovenquote:
Daar valt nog over te twistenquote:
dat is dan jou probleem, er is goed zat promotie voor gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef daNpy het volgende:
Oh wacht dat berichtje heb ik gelezen toen het afgelopen was ja
Ik ben dus niet de enige die het compleet gemist heeftquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:50 schreef daNpy het volgende:
Oh wacht dat berichtje heb ik gelezen toen het afgelopen was ja
Heb er niets van meegekregenquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is dan jou probleem, er is goed zat promotie voor gemaakt.
Wat hebben we gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het compleet gemist heeft
PTA sjonnie verkiezingenquote:
jij had toch de Pet gewonnen?quote:
Te druk voor forums, ik post momenteel alleen in PTAquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:03 schreef lipje het volgende:
Ben ik de enige die Paladijn hier mist, of is dit zijn kloon?
Mazda mx5 wat vinden jullie ervan?
Geen idee... Ben nog niet in Shanghai geweestquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:59 schreef Paladijn het volgende:
Beijing is dus net zo erg als Shanghai Xtreem?
Je gaat het heeeel groot vertellen, om er na 1 maand mee te kappen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:54 schreef Paladijn het volgende:
PTA SC
Die studentes zijn wel wat voor jou, alto-typjesAuto stond vanmorgen weer netjes op zijn plek.
En project hoor je over 1-2 maanden welIets peu-achtigs
I wishquote:Op donderdag 6 januari 2011 02:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je gaat het heeeel groot vertellen, om er na 1 maand mee te kappen?
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Broes, ik ga zo die Samsung bestellen!
Nopequote:Op woensdag 5 januari 2011 21:57 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die het compleet gemist heeft
Tja, bij alle merken kan er iets kapot gaan, hoe de service daarna is, is het belangrijkst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:43 schreef Duvel het volgende:
XM kocht een Samsung R519 en na vier weken op vakantie te zijn geweest, was de mousepad spontaan hyperactief geworden.![]()
Gelukkig hebben ze best een nette reparatieservice bij Samsung.
Waar haal je die wetenschap vandaan dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tja, bij alle merken kan er iets kapot gaan, hoe de service daarna is, is het belangrijkst.
Hoewel de uitval bij Samsung gewoon heel gering is.
Al met al heb ik nog steeds geen idee wat je gaat doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 07:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I wish
Het gaat me waarschijnlijk niet veel opleveren, maar zelfs als het slecht draait zing ik het minstens een jaar uit. Het kost me nu even veel moeite, maar op lange termijn heb ik er dan geen tot amper werk aan.
Daarnaast kan ik mijn ideeen van afgelopen jaar erin kwijt en doe ik wat extra werkervaring buiten mijn klus op, gezien mijn moederbedrijf er niet bepaald rooskleurig voorstaat kan dat ook geen kwaad
Uit mijn eigen ervaringen... 't is m'n werk...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar haal je die wetenschap vandaan dan?
En hoe weet jij wat de uitval is dan betreft samsung?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Uit mijn eigen ervaringen... 't is m'n werk...
Ook uit eigen ervaringen, van de laptop's die we verkopen van Samsung, komen er maar weinig terug. Wat wel terug komt wordt altijd snel afgehandeld bij Samsung. Meestal binnen een week.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En hoe weet jij wat de uitval is dan betreft samsung?
Je kan geen zicht hebben op wat wel of niet terug komt omdat een groot deel van de klanten direct belt met samsung. Die bellen naar 0900-2020088 optie 4 optie 1quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ook uit eigen ervaringen, van de laptop's die we verkopen van Samsung, komen er maar weinig terug. Wat wel terug komt wordt altijd snel afgehandeld bij Samsung. Meestal binnen een week.
De mensen die bij ons een laptop kopen, bellen niet rechtstreeks met Samsung, maar komen naar ons. Wij zijn een klein bedrijf op het platteland. Service, draait het om bij ons..quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan geen zicht hebben op wat wel of niet terug komt omdat een groot deel van de klanten direct belt met samsung. Die bellen naar 0900-2020088 optie 4 optie 1
Zelfde verhaal voor de andere merken.
Samsung stiird binnen 2 weken inderdaad de notebook terug. Echter binnen 3 maanden is er een nieiw of een zelfde probleem. Snel repareren is leuk maar ze teste kort. Met als gevolg op een herhalings reparatie.
Elk merk heeft wel z'n voor of nadelen.
HP bv repareerd je notebook binnen 10 dagen. Maar 1 dag uit garantie en je hebt pech
Acer is een drama. Maand reparatie komt vaak voor.
Asus is erg snel en ook na reparatie zijn ze niet al te moeilijk
Packerbell is gewoon acer dus zelfde verhaal.
DELL is redelijk
En zo kan je door blijven gaan.
Uitval percentage gezien komt Asus en Toshiba er als beste uit.
Maar precies weten doe je het nooit, omdat je geen zicht hebt op de mensen die de garantie direct afhandeld via de supportlijn
Nee niet echt maar valt wel wel dat qua reparatie ze snel maar slordig zijn. En dat doa credit verhaal is hlemaal 1 groot drama. Maar daar zal jij denk ik geen probleem mee hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef BroesWillems het volgende:
De service van Asus is idd gewoon goed.
Maar heb jij negatieve ervaringen met Samsung dan?
DOA's gaan naar onze leverancier en die paar reparatie's van Samsung die we hebben gehad waren allemaal goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet echt maar valt wel wel dat qua reparatie ze snel maar slordig zijn. En dat doa credit verhaal is hlemaal 1 groot drama. Maar daar zal jij denk ik geen probleem mee hebben.
Tja heb er al aardig wat gehad. Maar wat ik zeg, elk merk heeft zo z'n nadelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
DOA's gaan naar onze leverancier en die paar reparatie's van Samsung die we hebben gehad waren allemaal goed.
Ik vind dat Samsung qua design, afwerking & kwaliteit het laatste jaar grote sprongen heeft gemaakt.
Samsung is een Renault dochterquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:13 schreef BroesWillems het volgende:
Het is maar goed dat Renault geen laptop's maakt.
Ik heb jarenlang een keibetrouwbare Renault gereden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef Tjabbo het volgende:
al maakt renault een "renault corolla", het blijft een onbetrouwbaare kutrenault ongeacht de naam
uitzondering op de regelquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een keibetrouwbare Renault gereden.
Kolere, dat weet iedere altoslet!quote:
Nou. Ik weet zeker dat ik hier nog nooit op heb gezocht hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:56 schreef bietelboer het volgende:
nee, als ik alleen de T doe dan krijg ik wel een hele lijst. Maar goed dat zijn zoek opdrachten uit een andere zoek machine
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Ik weet zeker dat ik hier nog nooit op heb gezocht hoorwtf.
[ afbeelding ]
Hier ook niks, vuilakje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef Anne het volgende:
http://www.athloncarlease.com/athlon-nl/Homepage/
Als jullie linksboven, in de zoekbalk het woord tanken invullen.
Wat krijgen jullie dan als aanvullende zoekopties?![]()
.
Figures, met twee PTA-mods.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:03 schreef Anne het volgende:
Ja. Ik wilde even wat nieuwe standjes weten voor tijdens het tanken.
vraag TF wel om em in de OP te zetten, bij de rest van de blundersquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:09 schreef Anne het volgende:
Als ik nou heel veel ga baggeren, leest de rest tenminste niet terug.
Ja. En knijp er flink in, anders komt er niks uit.quote:
Way TMIquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. En knijp er flink in, anders komt er niks uit.
Is wel leuk als je zo met je bips naast het tankklepje gaat staan en je er zo eentje hebt die open tjoept als je aan een hendeltje trekt. Zo *bats* tegen je bips aan. Hihi. En als dat dan toevallig heel hard gaat waardoor je billetjes beginnen te gloeien, moet je daarna gewoon met je bips in de sneeuw gaan zitten. Is best verkoelend kan ik je vertellen.
SD heeft er vast wel één.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nou tmi. Net alsof ik dat ooit gedaan heb![]()
! Mijn tankklepje heeft geen hendeltje.
Dat jouw auto t niet heeft zegt niet zoveel, SD heeft er ook nog een paarquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
De mijne wel, maar daar zit lang niet genoeg kracht achter om je billen te laten gloeien.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Je houdt van schoenen met hoge hakken, dus eh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef Anne het volgende:
En daarbij. Zo hoog kom ik waarschijnlijk niet eens![]()
!!
Moeten ze alleen wel blijven zitten, Harapoekiequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je houdt van schoenen met hoge hakken, dus eh.
Schopje KPD.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Zodra het zomer is zal ik speciaal voor jullie het tankklepje uittesten inclusief filmpjes.
kan t nog steeds kpd waardig zijnquote:
Goed idee. Dan kan jij het niet zienquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan t nog steeds kpd waardig zijn
Herinner me even tegen die tijd, ik ben namelijk niet van plan in PTA te blijven hangen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Moeten ze alleen wel blijven zitten, Harapoekie. Bandjes ftw
! Zomerschoenen
!
Zodra het zomer is zal ik speciaal voor jullie het tankklepje uittesten inclusief filmpjes.
Ik denk en hoop dat ik het tegen die tijd zelf ook gewoon vergeten ben hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Herinner me even tegen die tijd, ik ben namelijk niet van plan in PTA te blijven hangen.
Ik heb vorig jaar heul vaak met ze gemaildquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is de ANWB voor zaadbedrijf? Lid worden krijg ik al niet voor elkaar![]()
Reageren op mails doen ze ook al niet![]()
Bellen vergeet ik steeds
Heb ze al gebeld, ze zijn tot 20:00 openquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar heul vaak met ze gemaild. Ging goed.
Ik sta voor vandaag ook weer bovenaan. En dat kan echt nietquote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 05-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 026 Anne
02. 020 Duvel
03. 019 Xtreem
04. 015 Tjabbo
05. 013 BroesWillems
06. 012 Alexxxxx
07. 010 Dr_Flash
08. 009 Sounddragon
09. 006 daNpy
10. 005 Dangel
11. 005 Barcaconia
12. 005 Alfisti
13. 005 2cv
14. 004 lipje
15. 004 Paladijn
16. 003 bietelboer
17. 002 ook_gek
18. 002 Dingest
19. 002 BaraCuda
Reeks-statistieken!
lol, ik heb gisteren niet eens gepost in ptaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Anne het volgende:
Stats van gisteren. Nog steeds geen 20 mensen hey.
[..]
Ik sta voor vandaag ook weer bovenaan. En dat kan echt niet. Ik heb amper gepost.
Edit: ik mag hopen dat die vaagheid van mij trouwens nog door die kuur komt ofzo. Ik post allerlei vage woorden in mijn zinnen.
We hebben je ook niet gemistquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, ik heb gisteren niet eens gepost in pta
Zee halve, aan die lijst met postsquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Want, dan krijg je last van je vulpistool of wat ??![]()
'Avond allen
Lol ik sta in de lijstquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik sta voor vandaag ook weer bovenaan. En dat kan echt niet. Ik heb amper gepost.
Edit: ik mag hopen dat die vaagheid van mij trouwens nog door die kuur komt ofzo. Ik post allerlei vage woorden in mijn zinnen.
Wat heb je voor kuur?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)45/dramatic_cat.html
Wie van die viespeuken heeft je weggejaagd??quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Herinner me even tegen die tijd, ik ben namelijk niet van plan in PTA te blijven hangen.
Ik ben wakkerquote:
Eindelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:49 schreef Duvel het volgende:
Al veel te lang wakker, en al met een goede bak koffie op het bureau aan het werk.
Zo springerig in de ochtend? Te veel koffie?quote:
Nog niet eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zo springerig in de ochtend? Te veel koffie?
Ik was niet in Gouda met O&N, dus helaas.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Eindelijk.
Neem nog rustig een bak koffie, en vertel ons 'ns hoe gezellig Gouda was met Oud&Nieuw. of iets anders, maar ik heb echt geen zin meer... En anders moet ik weer verhalen gaan vertellen, maar daar zitten jullie niet op te wachten
Gevlucht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was niet in Gouda met O&N, dus helaas.
Haha, nee, dan had ik de katten wel meegenomen.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wie van die viespeuken heeft je weggejaagd??
Ik geloof niet dat ik heel veel vrienden maak als ik hier nu hele onaardige dingen over katten ga zeggen....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, nee, dan had ik de katten wel meegenomen.
Ok. Dat kan betekenen dat jij de dat ook afvraagt.... Maar ik gok dat dat betekent dat jij schuldig bent?quote:
Je gaat je goddelijke gang maar, zo lang je het niet in daden omzet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik heel veel vrienden maak als ik hier nu hele onaardige dingen over katten ga zeggen....
Mijn gang is Goddelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je gaat je goddelijke gang maar, zo lang je het niet in daden omzet.
Een beetje meer respect voor deze God mag wel!quote:
Deze athëïst buigt voor niemand.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor deze God mag wel!
ik weet van niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ok. Dat kan betekenen dat jij de dat ook afvraagt.... Maar ik gok dat dat betekent dat jij schuldig bent?
precies.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor deze God mag wel!
Agent, ik heb *hik* niet te veel gedronken, de limiet is te laag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik weet van niks
btw ik ben geen viespeuk. De norm is gewoon veel te netjes.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik weet van niks
btw ik ben geen viespeuk. De norm is gewoon veel te netjes.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Agent, ik heb *hik* niet te veel gedronken, de limiet is te laag.
je moet hem er gewoon in hangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
Goedemorgen!
Weet iemand nog goede standjes voor tijdens het tanken?![]()
![]()
![]()
yupquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Een door Koenig verbouwde Testarossa?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
Goedemorgen!
![]()
![]()
Je hebt wel zwemvliezen bij je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:00 schreef Anne het volgende:
M'n regenlaarsjes staan in Weeze.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef BroesWillems het volgende:
Goedemorgen!
![]()
![]()
I can't help myselfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Standaard tussen mijn tenen.
[..]
Ik dacht dat je niet meer in PTA kwam!!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef Anne het volgende:
Ik moet nog een conclusie voor die review tikken en dan issie klaar.
Ik heb alleen geen inspiratie!
Wil jij hem straks ff lezen?
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal even een pannenkoek voor je bakken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
Wtf man. Ik draai gewoon Photoshop (portable) op mijn netbook zonder gezeik.
Lief Stout ding.
Edit:.
Dikke ligt het liefst op de kleine. Alleen kan die dat niet altijd waarderen, hehe.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:03 schreef Duvel het volgende:
Die van jou liggen tenminste nog samen op de bank, tussen die van ons zit minstens twee meter.
quote:
quote:
Gezondheidquote:
morgen vrijquote:
quote:
Oeh, koffie!, da's een goed idee !quote:
Dat ik wát niet meer hoef ??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:52 schreef Anne het volgende:
Ja. Drink maar lekker veel. Zo veel, dat je morgen niet meer hoeft.
Knapperdsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dikke ligt het liefst op de kleine. Alleen kan die dat niet altijd waarderen, hehe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij zeurt over een lekker bakkie pleurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
En dan zeurt ie af en toe dat ik blond ben.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 07-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 016 Anne
02. 011 Duvel
03. 011 Xtreem
04. 005 Tjabbo
05. 005 Sounddragon
06. 004 Harajuku.
07. 004 PeuRac
08. 003 bietelboer
09. 003 lipje
10. 002 Alfisti
11. 001 Dangel
12. 001 BaraCuda
13. 001 BroesWillems
14. 001 Googolplexian
Reeks-statistieken!
Ja. De boel is geloof ik weer een beetje aan het inkakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een SC als ik al op 6 sta met 4 posts
Ik zat te kijken in de all-time stat's, maar Herm is best wel ziek met meer dan 150 posts in 1 topicquote:
Ja, samen met Sjoewe (en Beach 1 post) volgeluld, hehehe.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zat te kijken in de all-time stat's, maar Herm is best wel ziek met meer dan 150 posts in 1 topic
* 2cv hoopt voor Anne dat ze kan zwemmen.quote:
Ik heb mijn zwemdiplomaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
* 2cv hoopt voor Anne dat ze kan zwemmen.
Binnenkort Maastricht aan Zee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwemdiploma. Wel alleen A
.
Sjonnieeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest me hier ook weer eens melden van PeuRac en Anne
Ik ben mijn zwemdiploma kwijt en mag derhalve niet meer zwemmenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwemdiploma. Wel alleen A
.
Oh nee hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Sjonnieeeeeeeeeeee!![]()
Al een keuze gemaakt in auto?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben mijn zwemdiploma kwijt en mag derhalve niet meer zwemmen![]()
Of IN zee.. een soort Atlantis maar dan andersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Als we er ook een strand bij krijgen. Geen probleem.
Ik heb geen kieuwenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of IN zee.. een soort Atlantis maar dan anders
Als een vis in een haakje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:40 schreef Anne het volgende:
[..]. Je mag ook zonder diploma zwemmen. Flapdrol.
Of hap ik nu weer?
Maar dan kunnen we het toch aanpassen? Planes, Trains and Submarines?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen kieuwen. Wil je me dood?
Goed idee. Ik leg het achter neer ter beoordeling.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we het toch aanpassen? Planes, Trains and Submarines?
Ik vond em grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Damn. Flauwe humor heb jij. Vertel eens een leuk grapje.
*Zout aangeeftquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Damn. Flauwe humor heb jij. Vertel eens een leuk grapje.
Foto's van jou in een bikini.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef Anne het volgende:
Ze vinden het drie keer niks. Nog andere ideeën?
Ik hoor net wie jij bentquote:
Dan maak je ze.quote:
Ik heb er momenteel 3, dus ik denk van welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor net wie jij bentHeb je die Civic nog?
Die groene van toen je nog onder die andere account postequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel 3, dus ik denk van wel
Waarom ben jij een hondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel 3, dus ik denk van wel
Welk ander accountquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die groene van toen je nog onder die andere account poste
Ik heb die groene nog steeds, zie projecten forumquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die groene van toen je nog onder die andere account poste
misschien dat het op een ander forum wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik heb die groene nog steeds, zie projecten forum
En een ander account? dan weet jij meer dan ik
Oh echt? Kan het me niet voorstellen.. jacco postte altijd zo *gaap* saai *gaap*.quote:
Die rode achterin, das mijn oude Civic!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh echt? Kan het me niet voorstellen.. jacco postte altijd zo *gaap* saai *gaap*.
Of ik heb iemand anders voor me, dat kan ook.
Ben je wel eens met t0n naar ehh full tuning day geweest ofzo? Daar was ik ook bij namelijk.
Volgens mij was dat dit zooitje bij elkaar:
[ afbeelding ]
Had je die aan t0n verpatst danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die rode achterin, das mijn oude Civic!!
Nee, ik had wel ooit Carbon motorkap enzo, maar mijn Civic was een bordeux rode Sedanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Had je die aan t0n verpatst dan?
Edit: Kut edits.
Oh, dit was geeneens een Carbon motorkapquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik had wel ooit Carbon motorkap enzo, maar mijn Civic was een bordeux rode Sedan
Aah, maar wel dezelfde dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |