abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:11:17 #100
5428 crew  miss_sly
pi_90880109
Maar Lijnloos, dat is ook ergens wel logisch, toch?
Onze dreumessen bevinden zich steeds meer in verticale positie, ze lopen, zitten, staan, en dan moeten ze op dat vervelende aankleedkussen ineens liggen :{w Daar zou ik ook chagrijnig van worden, denk ik :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90880302
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland. :@
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:17:49 #102
5428 crew  miss_sly
pi_90880391
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland. :@
Nou, stel je er niet te veel van voor, want Senna kan prima losstaan, maar die wil toch tegen me aangeplakt staan tijdens het aankleden. Heul handig inderdaad :')
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:34 #103
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90880434
Haha, herkenbaar Miss en Lijnloos en alle anderen! Maarre, en luier verwisselen in verticale positie? :?
pi_90880459
Hoe doe je dat dan met een luier Miss? Die kun je toch niet verticaal aantrekken? Ik denk dat ik Isabeau in het vervolg ook maar verticaal afdroog.

Ik vind het zo stom dat onze badkamer zo koud is. De verwarming staat er wel aan, maar als de woonkamer warm genoeg is slaat de cv uit en dan is het daar nog niet warm.
pi_90880480
Haha Mikoxx, twee zielen één gedachte!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:20:57 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90880543
Ik heb geknepen Sorbo, dus ik mag een wens doen O-)
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:22:16 #107
5428 crew  miss_sly
pi_90880597
thermostaatkranen op de radioator in de badkamer zou verschil moeten maken, Sorbootje!

luier doen we uiteraard liggend, hoewel ik soms wel een luier tussen die beentjes wriemel en dan vastmaak terwijl ze staat. is niet ideaal, maar if all else fails moet je toch wat he :P
Ik doe zoveel mogelijk verticaal en dan is een klein dingetje horizontaal al minder een issue ;)
pi_90880640
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef mikoxx het volgende:
Haha, herkenbaar Miss en Lijnloos en alle anderen! Maarre, en luier verwisselen in verticale positie? :?
Gaat prima hier hoor. Luier af, andere luier uitvouwen, tussen de beentjes doen, voorkant/achterkant omhoog klappen en vastmaken :P

Ik droog verticaal af, doe dan snel een romper en het shirtje/truitje aan en de luier om, in de broek stappen lukt hier nog niet helemaal dus dat doe ik liggend bij haar. Als ze dan toch ligt doe ik even snel de plakkers van de luiers nog goed als die niet goed zitten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90880692
Ik ga het eens proberen. Misschien is mevroi vanavond dan wat minder beaus. Echt, als ik terugdenk aan haar uitbarsting van gisteravond krijg ik spontaan een rooie kop.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:25:37 #110
5428 crew  miss_sly
pi_90880781
Ik vind Senna temperamentvol genoeg, hoor, maar als ik het hier soms lees, dan geloof ik zeker dat mijn moeder gelijk heeft als ze zegt dat Senna zo redelijk is :D
pi_90880878
Weet je miss, het erge is dat het net is of in de spiegel kijk. Qua gedrag dan he... Confonterend!
pi_90880905
Hier verschonen we nu ook vaak verticaal, omdat Dyon continu gaat staan. Heb het bij Kyllian ook een hele tijd gedaan, vond het juist wel handig :D Dyon houdt zich dan aan de plankjes vast, dus staat met zn achterkant naar mij toe.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:30:20 #113
5428 crew  miss_sly
pi_90881023
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je miss, het erge is dat het net is of in de spiegel kijk. Qua gedrag dan he... Confonterend!
Nou, dat redelijke he....dat heeft Senna dan ook neit echt van mij ofzo :')
pi_90881043
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Leah staat dus helemaal niet heh. Dat is echt lastig.
Ik kan haar bij het aankleden niet even rechtop laten staan om haar jurk ofzo recht te trekken. Ik kan niet wachten tot ik haar even op haar benen kan zetten...
pi_90881302
Nou een broek of maillot verticaal lukt dan wel weer... da's wel handig ook met hijsen af en toe want niet alles wil fatsoenlijk over de billen... :+

En dat gedrag tja... ik geef hier manlief steeds de schuld... Ik schijn als baby heel rustig en makkelijk te zijn geweest... manlief daarentegen was een orkaantje als ik mijn schoonouders moet geloven. Dus dat heeft Minke wel van hem...
pi_90883365
Ik was een paar maanden terug begonnen met zoveel mogelijk alles in verticale positie te doen bij Niels, maar sinds deze week leg ik hem weer neer op het aankleedkussen. Hij deed te wild en gevaarlijk, viel steeds bijna van de commode af in pogingen spullen van het plankje te grijpen en het duurde steeds langer om hem aan- of uit te kleden. Boos wordt hij toch wel, liggend wat meer ;), maar nu gaat het allemaal een stuk sneller en is het voor hem ook eerder voorbij.

Haartjes wassen heb ik nog maar twee keer gedaan, met badwater wordt het tot nu toe ook wel schoon. Maar hij heeft ook nog maar weinig haar.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90884007
Ik ga het denk ik gewoon op de vloer doen. Dan ga ik wel op mn knieën
pi_90884059
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
Nou een broek of maillot verticaal lukt dan wel weer... da's wel handig ook met hijsen af en toe want niet alles wil fatsoenlijk over de billen... :+

En dat gedrag tja... ik geef hier manlief steeds de schuld... Ik schijn als baby heel rustig en makkelijk te zijn geweest... manlief daarentegen was een orkaantje als ik mijn schoonouders moet geloven. Dus dat heeft Minke wel van hem...
oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekken :D Echt ik kwam niet meer bij :') :@ hij had het zwaartepunt wat royaal ingeschat geloof ik.

Het omhoog trekken gaat wel staand, maar het om de beentjes doen neit, ze vindt het geweldig om zelf haar broekje uit te doen, ze kleed zich (met mijn hulp uiteraard!) ook zelf uit bij de douche, vindt ze helemaal de bom. Maar dat het dan ook weer aan moet en dat het dan omgekeerd werkt dat principe zit er nog niet helemaal in.

*been in broek*
oeh!! uituituituit! *trots kijkt*
}:|

en zo blijf je dan bezig :P
dus die beentjes doe ik meestal zittend of liggend en dan tot voorbij de knietjes, dan gaat t wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90884113
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekken :D Echt ik kwam niet meer bij :') :@ hij had het zwaartepunt wat royaal ingeschat geloof ik.
}:|
hahaha
pi_90884131
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:
Het omhoog trekken gaat wel staand, maar het om de beentjes doen neit, ze vindt het geweldig om zelf haar broekje uit te doen, ze kleed zich (met mijn hulp uiteraard!) ook zelf uit bij de douche, vindt ze helemaal de bom. Maar dat het dan ook weer aan moet en dat het dan omgekeerd werkt dat principe zit er nog niet helemaal in.

*been in broek*
oeh!! uituituituit! *trots kijkt*
_O- O+ Amélie!!

Sorbootje kijk je uit met je knie? }:| [strenge smiley] :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90884264
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:

[..]

_O- O+ Amélie!!

ja lach maar :P
ze staat wel eens in de woonkamer heel triomfantelijk met haar pyjamabroekje te zwaaien :') echt een chippendale is er niets bij :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90884391
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:

[..]

_O- O+ Amélie!!

Ja baas! ;)
pi_90884455
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja baas! ;)
braaaaaf!! *klopje op hoofd geeft* ;)
pi_90884761
Hier eigenlijk weinig drama op het aankleedkussen. Bij een maand of 9 was hij heel druk en wilde steeds draaien etc. Nu blijft hij liggen, een beetje spartelen en soms huilen, maar hij blijft dan wel liggen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:41:15 #125
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90886827
Bedankt voor de felicitaties. :) We zijn dit topic inderdaad een beetje ontgroeid. :@ Er is een wereld van verschil tussen leren lopen en al een paar letters kennen, zo vreemd: een jaar terug kroop ze nog, (okay, paar dagen liep ze, maar goed, het gaat om het idee :P ) en nu begint ze steeds beter te praten en kent ze al een paar letters. Ze wordt groot. :o

Kleurdoos, peutergym is best leuk, we doen dat al vanaf dat ze anderhalf was. :Y Dat is op de zaterdag toch, van siu? Of is er ergens anders ook nog gym?

In plaats van de psz ga ik regelmatig met haar naar de speelochtend van de spelotheek. Een stuk goedkoper en vrijblijvender, en je bereikt hetzelfde. (Vind ik dan) En ze zwemt ook, en straks weer muziek op schoot, en dan vind ik het wel weer welletjes, 4 ochtenden met een activiteit. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:58:25 #126
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90891360
Even snel (hopelijk vanavond tijd om zelf ook ff achter de pc te kruipen), maar ik kreeg net het volgende bericht van Bar:

Volgende week mag roy als hij zo blijft naar huis!!!!!!! Tot zeker maandag wel nog infuus. En dan in terneuzen revalidatie voor de linkerkant. In april mri om te kijken of er blijvende schade is. Zijn blij. X bar

*O*

Eindelijk duidelijkheid!
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:41:41 #127
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90894019
Wat fijn *O* voor jullie Bar!!!!

quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga het denk ik gewoon op de vloer doen. Dan ga ik wel op mn knieën
Ik viel halverwege in het topic en wist niet waar het over ging dus ik :o :?

Alexa was vandaag zo gefrustreerd over ALLES :(.... Man oh man, ik kon haar wel -ikhadnogzogezegddatikdatnooitzouzeggen - achter het behang plakken. De laatste tantrum was toen ze de deur van haar LP bus niet openkreeg. Ging ze eerst met gebalde vuisten tegen mij schreeuwen en daarna krijsend op de grond liggen :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_90894554
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

heel herkenbaar! en daar heb ik er 2 van
Hahaha ik ook. Voordeel is wel dat je meteen weet als er iets niet naar hun zin gaat :+
pi_90894646
Oh Bar wat fijn zeg *O* *O* *O*
pi_90895300
Bar! Wat een goed nieuws! *O*

Isabeau werd net beneden al woest. Geen idee waarom, maar de volstrekt hysterische driftbui duurde voort. Uitkleden op de vloer ging niet werken, want ze gooide zich woendend voor of achterover. Dus toch maar op het aankleedkussen. Ik heb haar op een gegeven moment gewoon al sussend tegen me aangedrukt, maar ook dat hielp niet. Geen idee waar ze zo boos/verdrietig om wordt. Ik vind het echt heel naar! :'( Grote uithalen en maar maaien met armen en benen. Neeeneeeeneeeeeeeeeeee roepend. Wat moet ik daar nou mee?

Ze ging wel rustiger slapen dan gisteren. Ik heb namelijk één ding anders gedaan. Ik heb haar de fles ná het omkleden gegeven en daar werd ze rustig van. Ze ging zonder morren slapen.
pi_90895531
De dag van hysterische kinderen vandaag :{ Van sneu voor jullie Sorbo en Takkembah -O-
Rienk was redelijk vandaag. Het blijken trouwens 2 porrende hoektanden :')

Kusjes voor iedereen en voor morgen een zonnige dag! 8-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90895657
Verder was ze gelukkig wel heel gezellig vanavond Vlindur. Het was echt vanaf het moment dat ik haar fles ging maken. (dat zag ze niet)

Twee hoektanden. Lekker dan!
pi_90896704
Bar *O*

Het heerst, zo'n boos miepend kind. Hier ook. Helaasch.
En badderen is hier geen enkel probleem, douchen ook niet, afdrogen ook niet. Das dan weer wel handig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:36:32 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90897541
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 11:15 schreef Memmel het volgende:
Bij Anna was het altijd dráma om te douchen, bij Morris gelukkig niet.
Ze spelen hier ook heel graag onder de douche. Zet ik de douche aan, gaan ze er samen onder spelen. Met de scheerkwast schilderijen maken van water. water in bakjes overgooien enzo.
Lekker niet milieuvriendelijk, maar wel heel leuk.

Luier andersom is ook wel een goeie! Ik let er ook eigenlijk nooit op hoe ik het plassertje in de luier doe. Mijn moeder zei dat mijn broer vroeger ook altijd nat was en dat dat wel een jongetjes ding is.
Piemel even naar beneden vouwen en zo houden als je de luier dichtdoet. Anders piesen ze over de rand. Dan gaat de plas in het gedeelte aan de onderkant. *door ervaring wijs geworden*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90898578
Bar, wat een goed nieuws! Fijn!

Onze douche is ook steenkoud altijd. Komt omdat het raampje 's nachts openstaat voor de kat. De kraamhulp nam toen dit kacheltje mee en dat is zo'n fijn ding dat we 'm direct zelf gekocht hebben. Echt, binnen een paar minuten is het bloedverziekend heet in de badkamer, ideaal. O+

Te koop bij de Gamma.

Er bestaat zowaar iets wat Lente niet lust, hebben we vandaag ontdekt. Andijvistamppot. :Y) Maar ze heeft het wel heel dapper een paar keer opnieuw geprobeerd. O+
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 19:57:41 #136
5428 crew  miss_sly
pi_90898982
Bar wat een fijn nieuws *O*
jullie zijn er nog niet, begrijp ik, met revalidatie enzo, maar toch...ze laten hem echt niet mee naar huis gaan als het niet kan :*

Jeetje Sorbootje, wat raar en vervelend -O- ging naar bed gaan en slapen wel goed?

Takkembah, oe, vervelend is dat he? en zo weinig aan te doen, want geen idee waar de frustratie vandaan komt he.
pi_90899990
Oh Bar, wat een fijn nieuws! *O*

Zo, Ko ligt helemaal uitgepoept in bed.
Hij heeft het gelukkig heel leuk gehad vandaag op het kdv.
Het komt wel goed, denk ik. :)

Arme Isabeau. En arme Sorbo. :*
Zo'n woede aanval had Ko ook een tijdje geleden.
Ik vond het zo heftig, ik was de hele avond van slag. Maar waarom hij zo boos was?
Echt geen idee. Hij sloeg zichzelf heel hard op zijn hoofdje.
En hij wilde mij ook slaan, maar toch niet, was echt in tweestrijd met zichzelf. :'( O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90900396
Bar, wat fijn dit vooruitzicht! *O* Natuurlijk duurt het nog wel even voor Roy weer helemaal de "oude" is en hopelijk blijft de schade beperkt.

Sorbootje, wat naar! Wel fijn dat ze met de fles na het aankleden rustig ging slapen, dat scheelt al weer iets, maar als ze zo over de rooie gaan lijkt me echt bijna eng en vooral zo machteloos voelen.

oeke, fijn om te horen dat Ko het wel leuk heeft gehad en nu helemaal op van al het gezellige spelen. O+

Even een dikke vette egopost:
*O* Minke heeft haar eerste stappen gezet! *O* vanavond richting de salontafel laten lopen (waar 2 glazen drinken stonden die ze machtig interessant vindt) en na even wiebelend op de beentjes ging ze stappen. Steeds weer opnieuw en steeds verder... Hebben het ook nog op film, manlief kijkt straks of ie het op de pc kan zetten zodat het online kan... *O* ben helemaal hyperdepiep! *O*
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:21:13 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90900482
Roy mag gewoon naar huis volgende week mits natuurlijk Roy zo blijft, de professor kwam het ons zelf vertellen :D
Een paar dagen langer infuus maar ze vermoeden heel erg sterk dat er een herpesbacterie zit, aangezien ze daar al vanaf het begin mee begonnen zijn is er gelijk dus zeer goed gehandeld ;-)

Wel idd nog therapie voor zijn linkerhand en voet omdat de fijne moteriek nog niet volledig terug goed is, maar dat mag gewoon in onze woonplaats.

Dan in April de Mri om te kijken of er littekenweefsel is blijven zitten en dus schade.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij zijn wel enorm blij *O* Roy mag naar huis *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90900547
Bar wat fijn, wat goed, duidelijkheid *O*

Voor de rest totaal niet bijgelezen was een heftige dag.

Mette heeft vandaag lekker gespeeld bij vriendje Teun, ze heeft het erg leuk gehad. Teuntje loopt al en we merkte dat ze vanavond alles losstaand wilde doen, zelfs de yoghurt eten O+ heel schattig.
Volgende week heeft ze een gehoortest en de week erop hebben we een afspraak bij de KNO arts, heel fijn dat het al zo snel is.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:45:13 #141
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90901966
Bar, wat ontzettend fijn dat Roy weer mee naar huis mag *O* Heerlijk vooruitzicht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:57:21 #142
95408 Incantrix
pi_90906676
Hi :) Hoe is het hiero?

Bar, ik wil nogmaals even zeggen dat ik superblij ben dat er nu in elk geval duidelijkheid is. Ik schrik wel van het feit dat een koortslip hier allemaal debet aan kan zijn, nooit geweten dat dat op deze leeftijd nog zo'n impact kan hebben.. Ik ben werkelijk geschokt. Ik hoop echt dat er geen littekenweefsel zal worden gevonden in de toekomst en dat het vanaf nu echt snel beter en beter zal gaan. Zonet toen ik las over het autopsierapport van Thijs heb ik het forum even dicht moeten klikken, dat vind ik ook heel confronterend om te lezen. Ik heb nooit beseft dat er autopsie gedaan zou kunnen zijn op een engeltje van hier, terwijl ik het eigenlijk ook weer iets logisch vind, ofzo. Ik kan me voorstellen dat zoiets onverwachts komt en ook hard aankomt. Heb je het een beetje kunnen plaatsen, wat hij erover zei? Dikke :* voor jou!

Jeetje Sorbo, wat naar zo -O- Je hebt het echt even te stellen he? :* Ik weet het even niet zo goed, behalve een kus, dus. Nouja, het rijmt in elk geval wel :')

Minke!! *O* *O* *O* Oh meisje, wat ben je stoer!! Wanneer komt dat filmpje precies online? O-)

Wickie, haha, hoe cute is dat? O+ En wat heb ik gemist? Gehoortest? Ik heb vaagjes ergens iets meegekregen van buisjes, klopt dat?

En jeumig, ik had nooit bedacht dat er zo veel kindjes waren die douchen niet hip vinden! :o Wij hebben geen bad, dus toen Stef wat groter werd was het voor ons gewoon veel makkelijker om hem mee te nemen onder de douche of, in het oude huis, hem gewoon neer te zetten in de douchebak en hem met de hand af te douchen. Hij vind het oprecht leuk onder de douche, alleen haartjes afspoelen vind hij stom, dus dat doen we altijd bij mij of lief op de arm. In dit huis hebben we ook echt een súpergrote douchecel, dus het is echt heel makkelijk om hem mee te nemen onder de douche. Vaak zelfs makkelijker dan hem niet meenemen, omdat je dan toch een manier moet hebben om hem in de gaten te kunnen houden als je zelf aan het douchen bent. Vaak is de ander al werken, of met iets anders bezig.. Stef doucht bijna elke dag wel, hij heeft allemaal leuke speeltjes en morgen ga ik een Lush-zeepje voor hem kopen O+
3!
pi_90907020
Trix, heb net effe heel zielig naar de bank gekeken en lief is as I type de laptop en camera aan het opstellen om te digitaliseren :P

Wat je zegt trouwens, daar had ik nog niet eens aan gedacht... een "simpele" koortslip ja.. :{
pi_90907302
Bar, klinkt goed!

Wel vreemd dat de arts andere dingen ziet in de autopsie van Thijs, hopelijk kun je dat een beetje verwerken.

Hier ook geen aankleed- of verschoondrama's. Thijs krijgt een speeltje in zijn hand (meestal het Ambitoys fototoestel) en werkt keurig mee.
Als ik hem niks geef, is hij net een gestoorde paling :D

Douchen vindt hij heerlijk trouwens, en in bad gaan ook. Je zou bijna denken dat Thijs een modelkind is... bijna ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:09:35 #145
95408 Incantrix
pi_90907512
Jeej *O*

Ennuhm, ja.. Ik ben ook metéén weer boos op mezelf met terugwerkende kracht.. Toen Stef iets van een weekje oud was kregen we visite van een vriendin en die rammelt nogal de pan uit.. Dus die griste meteen Stef op schoot, en knuffelen enzo.. Maar ik zag dus dat ze een gele korst op haar lip had, dus ik begon meteen al tegen te sputteren, maar ze hield maar vol dat het wel een koortslip léék, maar dat dat het niet was.. Lief deed er verder heel luchtig over en toen heb ik het maar laten gaan, maar zo lang zij Stef vast had voelde ik me er ongemakkelijk bij. Nu wardt dat meteen weer opgerakeld dus, ik voel me met terugwerkende kracht zó stom dat ik dat toen heb laten gebeuren.. :|W

Owja, Stef is echt géén fan van liggend omkleden, maar we hebben hem een periode staand aangekleed (na de luier, dat is staand echt niet te doen met wasbare luiers met drukknoopjes), maar hij doet dan altijd zo eng dat ik dat niet meer toesta. Tot nu toe is het met regelmaat wel een klein beetje een gevecht-achtig iets, maar tot nu toe lukt het me altijd wel :)

Bijná, Laura? o|O :D
3!
pi_90907679
Incantrix, die gehoortest zal wel standaard zijn denk ik (hadden wij ook niet verwacht). Maar ik denk vanwege de vele looporen.

Douchen is hier ook helemaal hip hoor, we zijn te lui om haar apart in bad te doen :') Ze gaat bijna altijd met ons onder de douche, zo gezellig vinden we dat. We hebben een hele grote inloopdouche en vloerverwarming. Eerst gaat ze op de arm en dan speelt ze meestal nog wat op de grond. Soms zet ik er een plastic ikea bak bij als badje, als ik zelf lekker uitgebreid wil douchen. Ze vind douchen zo leuk dat ze altijd naar de douche toe kruipt als ze boven is en dan daar gaat zitten en dan naar boven wijzen, kijken en schreeuwen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90907680
Goed nieuws van roy!! Wat fijn!

Hier een beetje emo: De slingers hangen, cadeaus ingepakt. twee jaar geleden braken mijn vliezen rond deze tijd... Zucht, memories.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90907792
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef Aoraki het volgende:
Hier eigenlijk weinig drama op het aankleedkussen. Bij een maand of 9 was hij heel druk en wilde steeds draaien etc. Nu blijft hij liggen, een beetje spartelen en soms huilen, maar hij blijft dan wel liggen.
Vertel eens wat voor ductape jij gebruikt?
Het is hier al heel lang vrijwel bij iedere verschoning echt strijd. Erg fijn vooral bij een poepluier ahum
Het hielpt een hele poos hem wat in de hand te geven maar tegenwoordig wil hij alleen maar alles van de commode grijpen of omrollen.
Staand verschonen is denk ik ook niks, maarja het is gelukkig niet dat hij er erg verdrietig ofzo van wordt, alleen ik ben degene die het lastig vind :P

Minke :o :o wat knap! gaaaaf zeg *O* *O*

Oh Bar, hij mag naar huis! Dat dat maar het begin mag zijn voor een heel fijn 2011 voor jullie. :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90907886
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Bijná, Laura? o|O :D
Hij klimt via de speelgoedbak bijna op het dressoir en pakt de Nin64, terwijl hij 'njeeeeee' roept en er hard om lacht
Hij duwt de koektrommel van het aanrecht, die valt open en hij zit koekjes te smikkelen
Hij grijpt elke mogelijkheid aan om toetsen van mijn laptop af te trekken

Need I say more? :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_90907958
Bar, wat heerlijk!

En minke wat knap!
pi_90908090
Minke, goed zo! *O*

Jeetje Estrys, al bijna! :D Hele fijne dag morgen, lekker ontbijten met je peuter! *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:33 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, ik wilde je nog vragen hoe de heen- en terugreis van de minivakantie eigenlijk gegaan was?
Haha, ik bedacht me ineens dat ik hier nog niet op geantwoord had.
We gingen een uur eerder weg omdat Ko al zo moe leek.
In de trein leefde hij natuurlijk helemaal op.
Het was behoorlijk druk en dus werd er goed gesjanst, oudere dames werden over hun grijze haren geaaid, AAI!, knopen aan een meisjesbroek bestudeerd, en een jongetje liet zien hoe je lalalala met je tong doet.
Oja, en het is moeilijk lopen in een wiebelende trein. :7

Kortom er was genoeg te beleven en ook te eten, al mijn chantage voedsel was vrij snel op. :')
Op precies het moment dat ons station omgeroepen werd, na 2 uur en een kwartier treinen, viel hij in slaap. O+

De terugweg leek iets makkelijker te gaan, maar laten we het daar maar niet over hebben. En dat lag niet aan Ko, maar aan de NS. :')
pi_90908189
Wow, wat een onderneming zeg! Dat je dat echt al die uren hebt gedaan met de trein in je eentje :o en chantage voedsel is een goeie, die ga ik zeker onthouden :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:24:34 #153
95408 Incantrix
pi_90908476
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hij klimt via de speelgoedbak bijna op het dressoir en pakt de Nin64, terwijl hij 'njeeeeee' roept en er hard om lacht
Hij duwt de koektrommel van het aanrecht, die valt open en hij zit koekjes te smikkelen
Hij grijpt elke mogelijkheid aan om toetsen van mijn laptop af te trekken

Need I say more? :D
Klinkt eigenlijk verdácht veel als Stef, wel :')

Alleen is de N64 dan een NES die hij ook daadwerkelijk op de grond smijt (heiligschennis! :'( ), de koektrommel is dan een tweetal oliebollen en de knopjes gaan hier van het gewone (laptop)toetsenbord af :')
3!
pi_90908718
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Poppejans het volgende:
Wow, wat een onderneming zeg! Dat je dat echt al die uren hebt gedaan met de trein in je eentje :o en chantage voedsel is een goeie, die ga ik zeker onthouden :D
Rozijntjes, heel veel doosjes rozijntjes! En naturel minicrackers van LU. :Y)

Hier is Ko erg geobsedeerd door het lichtje in de Caps Lock toets. :') Aan-uit-aan-uit-aan-uit....
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:29:14 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90908789
Poppejans, wat een herkenning, ik moet Roy echt in de houtgreep leggen om te verschonen om om te kleden. Luier deed ik thuis nog wel eens staand en gaat prima.
Thuis hielp soms nog wel eens het geven van een boekje, maar hier in het ziekenhuis helpt eigenlijk weer helemaal niks, zelfs de verpleging moet er wel eens om zuchten :7

Douchen vind Roy wel leuk althans hij moppert er niet onder, we hebben geen bad dus geen andere optie en het babybad daar kruipt hij uit.

Estrys een heel dikke :* het gaat veel te snel he dat opgroeien.

Meiden nu niet gelijk allemaal bang worden, bij sommige komt die bacterie gewoon heel vervelend terrecht en Roy is er daar 1 van,
De arts van de ic had het erover dat er meerdere kindjes binnengekomen waren met dezelfde symtomen Roy was nummer 5 ofzo als ik me niet vergis.
Ik snap dat de schrik er nu bij iedereen wel inzit, maar het hoeft echt niet altijd zo te zijn hoor dat de kinderen dit op deze mannier overkomt.
pi_90909148
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Klinkt eigenlijk verdácht veel als Stef, wel :')

Alleen is de N64 dan een NES die hij ook daadwerkelijk op de grond smijt (heiligschennis! :'( ), de koektrommel is dan een tweetal oliebollen en de knopjes gaan hier van het gewone (laptop)toetsenbord af :')
Ze lijken teveel op elkaar..... De NES staat op zolder, maar ook de Pikachu N64 vind ik óók heiligschennis :D

We zijn geen gamers hoor, en Thijs zijn favo speelgoed is een Gamecubecontroller waar ik het snoer vanaf heb geknipt :D
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:34:09 #157
95408 Incantrix
pi_90909159
Het is ook niet dat ik nu meteen enorm angstig wordt hoor Bar, maar wel lief dat je het even zegt :* Wat mij vooral even zwaar valt is dat het iets is dat je op het eerste oog niet zou zien als iets dat dergelijke gevolgen zou kunnen hebben, maar het kán dus wel. Soms besef je je dan ineens dat zoiets ook mogelijk is, en dat vind ik dan best even schokkend. Daarnaast vind ik het ook wel schokkend dat het dan toch ineens zo dichtbij komt, en dat het uitgerekend Roy is die hier dan wél zo op reageert. Maar komt goed dear ;)
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:35:39 #158
95408 Incantrix
pi_90909271
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ze lijken teveel op elkaar..... De NES staat op zolder, maar ook de Pikachu N64 vind ik óók heiligschennis :D

We zijn geen gamers hoor, en Thijs zijn favo speelgoed is een Gamecubecontroller waar ik het snoer vanaf heb geknipt :D
De NES is nu ook weg uit de kamer, tot mijn grote spijt.. Komt pas weer tevoorschijn als we een kast hebben waar 'ie een ereplekje kan krijgen waar Stef niet bijkan, haha! (En sowieso, alle oldschool Nintendo's moet je afblijven imho ;))
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:37:37 #159
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90909423
Oh Bar toch. Wat een emoties toch allemaal weer... Gelukkig goed nieuws over Roy :*

Estrys, bijzonder is dat he? 2 jaar geleden nog zo onwetend... en inmiddels ervaren mama van een peuter die je van haver tot gort kent!

Minke, goed joh!

Annicka en GWS, gefeliciteerd en tot ziens bij de peuters.
.... met gevoel voor drama....
pi_90909473
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:

[..]

De NES is nu ook weg uit de kamer, tot mijn grote spijt.. Komt pas weer tevoorschijn als we een kast hebben waar 'ie een ereplekje kan krijgen waar Stef niet bijkan, haha! (En sowieso, alle oldschool Nintendo's moet je afblijven imho ;))
Mee eens! :Y Ik heb een volledige nintendo-collectie, maar die staat mooi op zolder, buiten de grijpgrage handen van kleine kindjes.. wel jammer inderdaad. Minke is ook helemaal weg van de xbox-controller... Heb haar al een paar keer op schoot gehad tijdens het gamen, maar het werkt net niet helemaal :+

Bar, goed dat je het aangeeft zo, en je hebt natuurlijk gelijk hoor, maar het is wel effe neus-op-de-feiten zo en ook goed om je effe te realiserne vind ik...

Filmpje is gemonteerd... komt zo!
pi_90909564
Haha leuk, Lijnloos ook al aan de Nin :D

Wij hebben alleen geen Gamecube meer, maar nog wel een stapel games (en een freeloader voor de games uit Amerika). Oh, en Bongo's :D
pi_90910019
Effe checken of het zo werkt... eerst video-dinges:

woensdag 5 januari 2011 @ 22:50:28 #163
95408 Incantrix
pi_90910196
Oooh, kíjk nou! Hahaha, meteen ook even de glazen opzij, hoe herkenbaar :D En nouja, ik weet in elk geval wat ik voor mijn verjaardag wil. Een Minke. }:| WANT. Haha, ze is echt lief, Lijnloos O+ (Ook zonder geluid }:| )
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:50:44 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90910223
Weet je Incantrix het idd erg schrikken geweest en de angst zit er wederom diep in, voor mij best wel weer omschakelen, maar zal er mee om moeten leren gaan.
Gelukkig is het "goed"afgelopen, dit koste me wel weer tig jaar van m'n leven.
Maar zal er ook weer sterker door worden.

Ik hoor nog m'n schoonouders zeggen Roy is een Koster en dat zijn hele sterkte mensen op dat moment kon ik hun
met die opmerking lichtelijk schieten, maar als ik dan nu naar Roy kijk en hoe hij er bovenop krabbelt stapje voor stapje kan ik alleen maar toegeven dat ze wel gelijk hebben.

Ow enne Roy gaat straks echt heel duidelijk Nee zeggen, het komt er nu nog wat vreemd uit maar het lijkt er steeds meer op.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:54:18 #165
95408 Incantrix
pi_90910414
Dat is ook zó vreselijk begrijpelijk Bar, ik kan me zo goed voorstellen dat je hier gewoon nog maanden bij moet komen, en dat het een periode zal zijn waarmee je altijd met een bepaald sentiment op terug zal kijken.. Maar ik vind het wel mooi wat je zegt, dat je dit ook mee zal nemen in je rugzak op een positieve manier, dat het iets is waar je sterker van wordt. En ja, je manneke is sterk, dat blijkt gewoon uit alles O+ Haha, wel een mooi moment om nee te leren zeggen trouwens :)

Lieve dames, ik ga een tukje doen (of eerst nog even een Twix naar binnen proppen, ik twijfel). Sweet dreams! :*
3!
pi_90914562

*O* *O* Seb is jarig! *O* *O*
pi_90914852
God Bar, ik vind het echt vreselijk. Ik deed ook nooit echt heel voorzichtig met een koortslip.. Ik knuffelde en zoende wel, maar alleen op de haargrens, niet op het gezicht zelf. Maar jee, ik kijk wel uit een volgende keer -O- Ook met Rienk deed ik niet voorzichtig, nog minder dan bij anderen. Ik ben er echt naar van. Ik zou ook zo een kindje ziek kunnen maken ;(

Minke! Bikkel! Je loopt! *O* *O*

Ik moet nodig op bed, maar heb geen zin :')
pi_90918602
Verdomme. We stonden om 5:30 al 'gezellig' onder de douche omdat meneer niet meer wilde slapen.
Ik wil ook een Thijs, die slaapt tenminste uit tot 11:30 :') *JALOERS*

Maar oké. "Goeiemorgen" O-) :W
pi_90918849
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 06:43 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ook een Thijs, die slaapt tenminste uit tot 11:30 :') *JALOERS*
Die ligt ook al vanaf 6 uur te kletsen :D
Hij heeft gistermiddag van 3 - 6 geslapen en H heeft hem er om half 8 weer ingedaan. Ik denk dat zijn slaap nu op is :)
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 08:21:00 #170
5428 crew  miss_sly
pi_90919193
Goedemorgen!

Minke O+ wat gaat ze dan ineens hard en zeker met die auto er vandoor :D

Seb is twee *O* Gefeliciteerd Estrys met je grote zoon, een peuter :* Hoe bijzonder. Ik heb kleine Seb nog een keer gezien toen hij heel lief lag te slapen in de maxi cosi bij Sugar in de tuin. Wat is dat lang geleden he? Fijne dag!
pi_90919265
Goedemooooooorgen! :D

Hè, wat is het een fijne dag vandaag! Vanmorgen werd Isabeau om kwart voor zes wakker, omdat mijn lief de deur van de badkamer te hard dichtsmeet (thank you my dear). Maar ik heb zó'n goedgemutst meisje uit bed geplukt. Ze heeft lekker ontbeten. Heerlijke kletspraatjes gehouden. We hadden gewoon nog tijd om een dierenboekje te lezen en ze heeft er gelijk maar weer een paar woordjes bijgeleerd. (koe, kikker)

Toen ik in de badkamer mijn haren aan het doen was, ging Isabeau ook haar eigen haartjes kammen. Allemaal van die kleine dingetjes, maar het deed me zo goed na die woedeaanval van gisteravond. Ik hoop echt dat het vanavond beter gaat. Vanavond is mijn lief thuis, dus hoef ik het eens een keertje niet alleen te doen. Ook fijn!

En daarna ga ik lekker sushi en sashimi maken voor B. en mezelf

O+ O+
pi_90919282
*O* w/ *O* w/

Seb jongen, gefeliciteerd! Een heel fijne dag vandaag. :* En tot over heel lang in het peutertopic!
pi_90919329
Seb alweer 2, gefeliciteerd!

Gister had Finn plotseling behoorlijk wat koorts en hij was hard gevallen op de peuterspeelzaal. Dokter maar even gebeld voor de zekerheid en die gaf een wekadvies voor vannacht en paracetemol geven. :O Hij was vannacht niet makkelijk wakker te krijgen en begon ook helemaal overstuur te huilen, toen heb ik hem maar even tegen me aan gehouden en sliep hij snel weer, de laatste 2x werd hij uit zichzelf wakker. Vanochtend was zijn temperatuur 37,3 dat is nog iets hoger dan normaal (36,2 meestal), maar hij lijkt weer wat meer zichzelf!

Sorry dat ik even verder op niemand reageer, ik moet nodig bijlezen!
pi_90919390
Bar wat fijn dat Roy naar huis mag volgende week *O* Hopelijk is hij snel weer de oude en blijft er geen littekenweefsel over in zijn hersenen :*
Wat schrikken dat de prof andere dingen uit het autopsierapport haalde ;( *knuffel*

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 07:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

Die ligt ook al vanaf 6 uur te kletsen :D
Hij heeft gistermiddag van 3 - 6 geslapen en H heeft hem er om half 8 weer ingedaan. Ik denk dat zijn slaap nu op is :)
:D Hij wist het gewoon.
Hopelijk kunnen jullie een beetje rustig aandoen vandaag Vlindur en McLaura.

Sorbootje wat fijn O+
Het klinkt wel een beetje als wat Niels een paar dagen had de laatste week, volgens mij wilde hij gewoon niet naar bed. Na het drinken was hij dan wel weer rustig.
Gisteravond ging het wel goed, ik hoop dat het vanavond bij jullie goed gaat!

Seb is jarig! Hieperdepiep Hoeraaaa!!! *O* w/ *O*

Niels werd de eerste helft van de nacht constant wakker, bleek dat hij het koud had (zijn warme slaapzak hing nog aan de waslijn na het doorlekken van gisteren). Ik kwam veel te laat op het idee om te checken of hij het koud had omdat ik zelf half sliep natuurlijk :{
Dus nu zijn we allemaal :O
pi_90919404
Dank jullie wel! Tot over heeeel lang in het peutertopic.
De duplotrein is een groot succes zowel bij papa als seb
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90919439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:38 schreef Estrys het volgende:
Dank jullie wel! Tot over heeeel lang in het peutertopic.
De duplotrein is een groot succes zowel bij papa als seb
:D
Herkenbaar hihi. Al zitten wij dan met z'n drieën met de duplo te spelen.
pi_90919492
Allerhieperdepiepst hoeraaaaa voor Seb!! Hele fijne dag vandaag met zn allen!

Bar, wat heerlijk dat er uitzicht is wanneer Roy weer thuiskomt, ik hoop dat t jullie lukt om de komende week vertrouwen te krijgen dat ze m ook echt niet voor niets weer laten gaan! :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_90919518
Sebmans!!! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
mooi dat de trein zo'n succes was :D

FTA :* je zult wel gesloopt zijn nu, maar fijn dat de koorts wat gezakt is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:50:01 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90919624
Oi FTA... Gelukkig lijkt het al beter te gaan.

Klinkt gezellig Sorbo!
Zowel vanmorgen als het vooruitzicht van lekker eten met je lief vanavond *;

Seb, gefeliciteerd *O*

Twinkly, speelt Niels echt al met de Duplo?
Het enige dat Toby ermee doet is smijten en (broerlief z'n) bouwsels slopen :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:53:40 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90919682
Gefeliciteerd Estrys! *O*
pi_90919735
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:50 schreef Kersjes het volgende:
Twinkly, speelt Niels echt al met de Duplo?
Het enige dat Toby ermee doet is smijten en (broerlief z'n) bouwsels slopen :D
Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
pi_90919773
Ik denk inderdaad dat als mijn vriend wakker is vanmiddag, ik weer even mijn bed in duik huup!

Haha Twinkly herkenbaar! Hier is het soms zelfs zo dat hij ons beiden komt halen en bij de duplo neerzet en dan zelf met iets anders gaat spelen, zitten we dan :'( al is het stiekem ook best wel weer leuk :+
pi_90920057
Gefeliciteerd met Seppie! *O*

Wat is dat filmpje van Minke ontzettend schattig! Gaaf hoor, de eerste stapjes. En ook nog op film vastgelegd!

Ik heb een paar dagen geleden pas voor het eerst het lopen van Ivan gefilmd. Zonde, eigenlijk. Ik blijf me erover verbazen hoe hard het nu ineens gaat, het goed lopen. Ik lig op een verhoogd bed en intussen gaat er de hele tijd een jongetje lopend (en kraaiend van plezier) door de gang. Zo had ik me mijn kraamperiode precies voorgesteld. O+ (Ja, oké, eerst die baby nog even eruit persen.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90920104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
Ivan rijdt ook met de trein en met de auto's, hij trekt de blokjes van elkaar af en hij kan ze ook op elkaar doen. Echt bouwen in de zin van een idee hebben van een constructie en daar iets naar maken is het natuurlijk nog niet. Ook vindt hij de onderdelen gewoon heel interessant. Die stopt hij telkens ergens in, haalt ze er weer uit, et cetera.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90920170
Seb, van harte met je verjaardag, grote knul! *G*
Veel plezier met de trein en al je mooie kadootjes!

FTA, wat een rotnacht! bah zeg... Hopelijk knapt Finn snel weer op...

Twinkly, fijn altijd als je pas veel te laat ontdekt wat het is en waarom hij wakker wordt steeds... Maar ja, inderdaad duffe kop is dan niet handig maar onvermijdelijk.

Claudia, wat heerlijk om zo te "wachten" op jullie mooie meisje!

Sorbootje, lekker aan de sushi vanaaf! :*
pi_90920190
Dan haal ik mijn oude Duplo maar eens tevoorschijn.Het is allemaal nog bewaard gebleven en sommige dingen zien er gewoon nog zo mooi uit na al die jaren! En het wordt mijn volgende speurtocht op de vrijmarkten:Duplo vinden.
Wolf snapt de vormenstoof, nouja soms krijgt hij het juiste blokje niet helemaal recht erin, maar hij snapt het principe.Zo leuk is dat, ik verbaas me ook nog steeds eigenlijk wel wekelijks over wat voor nieuwe dingen hij ineens weer doet.

Echt zo knap van Minke *O*
Wolf laat het tot nu toe bij 2 stapjes van de tafel naar de bank
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:28:41 #187
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90920343
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh ja, rijden met de auto's O+
Hier is dat nu ook de grote hit, hij legt kruipend over de vloer hele kilometers af terwijl hij de vuilnis- en vrachtauto's voortduwt "Brrrrr".
Soms 2 tegelijk, 1 in elke hand. Laatst ging dat een beetje mis toen de auto's elk hun eigen kant op gingen. Bambi-op-ijs-effect en Toby BOEM met zijn snoetje op de vloer _O-
Liep gelukkig goed af, hij hoefde niet te huilen maar was heel verbaasd waarom ik zo aan het lachen was.
pi_90920550
Oh ik vergeet helemaal voor Minke te jompelen, wat knap!! *O* *O*

Ik viste Amélie net uit haar bedje, samen even geiten op het grote bed, kei gezellig, zie k ineens een enorme natte plek in mn matras. :? heuh? *kwartje valt* boooh grote doorlekplasluier...
handig! :D straks als we terug komen van de vk t matras maar ff snel schoonmaken en verschonen dus :+ en volgende keer beter kijken...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90920668
Van harte Seb!
pi_90920780
gefeliciteerd sebje :*
pi_90920818
Gefeliciteerd met Seb *O* .

En jij ook nog laatst met Elin, Kleurdoos :* .
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:00:18 #192
5428 crew  miss_sly
pi_90921058
Ik ken dat echt helemaal niet, lekkende luiers :N Ze is vanochtend nog niet verschoond van de nachtluier omdat we laat op waren, maar nog niets geen lekkage, hoor.

FTA, fijn dat de koorts gezakt is. Zware nacht, kun je nog wat bijslapen vandaag?

Ik doe sinds een paar dagen 's ochtends verse jus persen. Komt Senna er op het krukje bij staan om te kijken. Dan zit ze telkens met haar handje in het vruchtvlees dat achter blijf om hapjes te nemen :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:03:57 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90921154
verse jus :9
Verdun je het voor d'r? Lijkt me zo zuur voor die kleintjes.

We hebben hier een groeispurt geloof ik, hij heeft vandaag al 3 boterhammen en een banaan op en staat nu weer zijn bordje onder mijn neus te duwen "Oppp opppp!".
Teken dat hij meer wil, mijn kleine vreetzakje O+
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:05:04 #194
5428 crew  miss_sly
pi_90921181
Nee, neits verdunnen, ze vindt het heerlijk zo :D ik doe er een voor haar persen, dat is precies voldoende.

haha, ja Toby, groeien kost energie :D
pi_90921186
Hoeraaaaa Seb alweer 2!!! Wat gaat dat toch hard! Gefeliciteerd!

Bar, fijn dat er zicht op is dat Roy gauw mee naar huis mag! :*
Fake it till you make it...
pi_90921192
Miss, je inbox is vol!
pi_90921201
'Ik doe er een persen' gij brabo! :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:08:18 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90921259
Haha, Senna houdt van zuur!
Mijn oudste ook, die knijpt zo zijn mond vol met citroensap als hij de kans krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')