Nou, stel je er niet te veel van voor, want Senna kan prima losstaan, maar die wil toch tegen me aangeplakt staan tijdens het aankleden. Heul handig inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland.
Gaat prima hier hoor. Luier af, andere luier uitvouwen, tussen de beentjes doen, voorkant/achterkant omhoog klappen en vastmakenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef mikoxx het volgende:
Haha, herkenbaar Miss en Lijnloos en alle anderen! Maarre, en luier verwisselen in verticale positie?![]()
Nou, dat redelijke he....dat heeft Senna dan ook neit echt van mij ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je miss, het erge is dat het net is of in de spiegel kijk. Qua gedrag dan he... Confonterend!
Leah staat dus helemaal niet heh. Dat is echt lastig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland.
oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
Nou een broek of maillot verticaal lukt dan wel weer... da's wel handig ook met hijsen af en toe want niet alles wil fatsoenlijk over de billen...
En dat gedrag tja... ik geef hier manlief steeds de schuld... Ik schijn als baby heel rustig en makkelijk te zijn geweest... manlief daarentegen was een orkaantje als ik mijn schoonouders moet geloven. Dus dat heeft Minke wel van hem...
hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekkenEcht ik kwam niet meer bij
![]()
hij had het zwaartepunt wat royaal ingeschat geloof ik.
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:
Het omhoog trekken gaat wel staand, maar het om de beentjes doen neit, ze vindt het geweldig om zelf haar broekje uit te doen, ze kleed zich (met mijn hulp uiteraard!) ook zelf uit bij de douche, vindt ze helemaal de bom. Maar dat het dan ook weer aan moet en dat het dan omgekeerd werkt dat principe zit er nog niet helemaal in.
*been in broek*
oeh!! uituituituit! *trots kijkt*
ja lach maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Amélie!!
Sorbootje kijk je uit met je knie?[strenge smiley]
Ja baas!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Amélie!!
Sorbootje kijk je uit met je knie?[strenge smiley]
braaaaaf!! *klopje op hoofd geeft*quote:
Ik viel halverwege in het topic en wist niet waar het over ging dus ikquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga het denk ik gewoon op de vloer doen. Dan ga ik wel op mn knieën
Hahaha ik ook. Voordeel is wel dat je meteen weet als er iets niet naar hun zin gaatquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
heel herkenbaar! en daar heb ik er 2 van
Piemel even naar beneden vouwen en zo houden als je de luier dichtdoet. Anders piesen ze over de rand. Dan gaat de plas in het gedeelte aan de onderkant. *door ervaring wijs geworden*quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:15 schreef Memmel het volgende:
Bij Anna was het altijd dráma om te douchen, bij Morris gelukkig niet.
Ze spelen hier ook heel graag onder de douche. Zet ik de douche aan, gaan ze er samen onder spelen. Met de scheerkwast schilderijen maken van water. water in bakjes overgooien enzo.
Lekker niet milieuvriendelijk, maar wel heel leuk.
Luier andersom is ook wel een goeie! Ik let er ook eigenlijk nooit op hoe ik het plassertje in de luier doe. Mijn moeder zei dat mijn broer vroeger ook altijd nat was en dat dat wel een jongetjes ding is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij zijn wel enorm blijRoy mag naar huis
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel eens wat voor ductape jij gebruikt?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:59 schreef Aoraki het volgende:
Hier eigenlijk weinig drama op het aankleedkussen. Bij een maand of 9 was hij heel druk en wilde steeds draaien etc. Nu blijft hij liggen, een beetje spartelen en soms huilen, maar hij blijft dan wel liggen.
Hij klimt via de speelgoedbak bijna op het dressoir en pakt de Nin64, terwijl hij 'njeeeeee' roept en er hard om lachtquote:
Haha, ik bedacht me ineens dat ik hier nog niet op geantwoord had.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:33 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, ik wilde je nog vragen hoe de heen- en terugreis van de minivakantie eigenlijk gegaan was?
Klinkt eigenlijk verdácht veel als Stef, welquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hij klimt via de speelgoedbak bijna op het dressoir en pakt de Nin64, terwijl hij 'njeeeeee' roept en er hard om lacht
Hij duwt de koektrommel van het aanrecht, die valt open en hij zit koekjes te smikkelen
Hij grijpt elke mogelijkheid aan om toetsen van mijn laptop af te trekken
Need I say more?
Rozijntjes, heel veel doosjes rozijntjes! En naturel minicrackers van LU.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Poppejans het volgende:
Wow, wat een onderneming zeg! Dat je dat echt al die uren hebt gedaan met de trein in je eentjeen chantage voedsel is een goeie, die ga ik zeker onthouden
Ze lijken teveel op elkaar..... De NES staat op zolder, maar ook de Pikachu N64 vind ik óók heiligschennisquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk verdácht veel als Stef, wel
Alleen is de N64 dan een NES die hij ook daadwerkelijk op de grond smijt (heiligschennis!), de koektrommel is dan een tweetal oliebollen en de knopjes gaan hier van het gewone (laptop)toetsenbord af
De NES is nu ook weg uit de kamer, tot mijn grote spijt.. Komt pas weer tevoorschijn als we een kast hebben waar 'ie een ereplekje kan krijgen waar Stef niet bijkan, haha! (En sowieso, alle oldschool Nintendo's moet je afblijven imhoquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ze lijken teveel op elkaar..... De NES staat op zolder, maar ook de Pikachu N64 vind ik óók heiligschennis
We zijn geen gamers hoor, en Thijs zijn favo speelgoed is een Gamecubecontroller waar ik het snoer vanaf heb geknipt
Mee eens!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De NES is nu ook weg uit de kamer, tot mijn grote spijt.. Komt pas weer tevoorschijn als we een kast hebben waar 'ie een ereplekje kan krijgen waar Stef niet bijkan, haha! (En sowieso, alle oldschool Nintendo's moet je afblijven imho)
Die ligt ook al vanaf 6 uur te kletsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 06:43 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ook een Thijs, die slaapt tenminste uit tot 11:30*JALOERS*
quote:Op donderdag 6 januari 2011 07:39 schreef McLaura het volgende:
[..]
Die ligt ook al vanaf 6 uur te kletsen
Hij heeft gistermiddag van 3 - 6 geslapen en H heeft hem er om half 8 weer ingedaan. Ik denk dat zijn slaap nu op is
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:38 schreef Estrys het volgende:
Dank jullie wel! Tot over heeeel lang in het peutertopic.
De duplotrein is een groot succes zowel bij papa als seb
Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:50 schreef Kersjes het volgende:
Twinkly, speelt Niels echt al met de Duplo?
Het enige dat Toby ermee doet is smijten en (broerlief z'n) bouwsels slopen
Ivan rijdt ook met de trein en met de auto's, hij trekt de blokjes van elkaar af en hij kan ze ook op elkaar doen. Echt bouwen in de zin van een idee hebben van een constructie en daar iets naar maken is het natuurlijk nog niet. Ook vindt hij de onderdelen gewoon heel interessant. Die stopt hij telkens ergens in, haalt ze er weer uit, et cetera.quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
Oh ja, rijden met de auto'squote:Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |