abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90908090
Minke, goed zo! *O*

Jeetje Estrys, al bijna! :D Hele fijne dag morgen, lekker ontbijten met je peuter! *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:33 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, ik wilde je nog vragen hoe de heen- en terugreis van de minivakantie eigenlijk gegaan was?
Haha, ik bedacht me ineens dat ik hier nog niet op geantwoord had.
We gingen een uur eerder weg omdat Ko al zo moe leek.
In de trein leefde hij natuurlijk helemaal op.
Het was behoorlijk druk en dus werd er goed gesjanst, oudere dames werden over hun grijze haren geaaid, AAI!, knopen aan een meisjesbroek bestudeerd, en een jongetje liet zien hoe je lalalala met je tong doet.
Oja, en het is moeilijk lopen in een wiebelende trein. :7

Kortom er was genoeg te beleven en ook te eten, al mijn chantage voedsel was vrij snel op. :')
Op precies het moment dat ons station omgeroepen werd, na 2 uur en een kwartier treinen, viel hij in slaap. O+

De terugweg leek iets makkelijker te gaan, maar laten we het daar maar niet over hebben. En dat lag niet aan Ko, maar aan de NS. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90908189
Wow, wat een onderneming zeg! Dat je dat echt al die uren hebt gedaan met de trein in je eentje :o en chantage voedsel is een goeie, die ga ik zeker onthouden :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:24:34 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90908476
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hij klimt via de speelgoedbak bijna op het dressoir en pakt de Nin64, terwijl hij 'njeeeeee' roept en er hard om lacht
Hij duwt de koektrommel van het aanrecht, die valt open en hij zit koekjes te smikkelen
Hij grijpt elke mogelijkheid aan om toetsen van mijn laptop af te trekken

Need I say more? :D
Klinkt eigenlijk verdácht veel als Stef, wel :')

Alleen is de N64 dan een NES die hij ook daadwerkelijk op de grond smijt (heiligschennis! :'( ), de koektrommel is dan een tweetal oliebollen en de knopjes gaan hier van het gewone (laptop)toetsenbord af :')
3!
pi_90908718
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef Poppejans het volgende:
Wow, wat een onderneming zeg! Dat je dat echt al die uren hebt gedaan met de trein in je eentje :o en chantage voedsel is een goeie, die ga ik zeker onthouden :D
Rozijntjes, heel veel doosjes rozijntjes! En naturel minicrackers van LU. :Y)

Hier is Ko erg geobsedeerd door het lichtje in de Caps Lock toets. :') Aan-uit-aan-uit-aan-uit....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:29:14 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90908789
Poppejans, wat een herkenning, ik moet Roy echt in de houtgreep leggen om te verschonen om om te kleden. Luier deed ik thuis nog wel eens staand en gaat prima.
Thuis hielp soms nog wel eens het geven van een boekje, maar hier in het ziekenhuis helpt eigenlijk weer helemaal niks, zelfs de verpleging moet er wel eens om zuchten :7

Douchen vind Roy wel leuk althans hij moppert er niet onder, we hebben geen bad dus geen andere optie en het babybad daar kruipt hij uit.

Estrys een heel dikke :* het gaat veel te snel he dat opgroeien.

Meiden nu niet gelijk allemaal bang worden, bij sommige komt die bacterie gewoon heel vervelend terrecht en Roy is er daar 1 van,
De arts van de ic had het erover dat er meerdere kindjes binnengekomen waren met dezelfde symtomen Roy was nummer 5 ofzo als ik me niet vergis.
Ik snap dat de schrik er nu bij iedereen wel inzit, maar het hoeft echt niet altijd zo te zijn hoor dat de kinderen dit op deze mannier overkomt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90909148
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:24 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Klinkt eigenlijk verdácht veel als Stef, wel :')

Alleen is de N64 dan een NES die hij ook daadwerkelijk op de grond smijt (heiligschennis! :'( ), de koektrommel is dan een tweetal oliebollen en de knopjes gaan hier van het gewone (laptop)toetsenbord af :')
Ze lijken teveel op elkaar..... De NES staat op zolder, maar ook de Pikachu N64 vind ik óók heiligschennis :D

We zijn geen gamers hoor, en Thijs zijn favo speelgoed is een Gamecubecontroller waar ik het snoer vanaf heb geknipt :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:34:09 #157
95408 Incantrix
pi_90909159
Het is ook niet dat ik nu meteen enorm angstig wordt hoor Bar, maar wel lief dat je het even zegt :* Wat mij vooral even zwaar valt is dat het iets is dat je op het eerste oog niet zou zien als iets dat dergelijke gevolgen zou kunnen hebben, maar het kán dus wel. Soms besef je je dan ineens dat zoiets ook mogelijk is, en dat vind ik dan best even schokkend. Daarnaast vind ik het ook wel schokkend dat het dan toch ineens zo dichtbij komt, en dat het uitgerekend Roy is die hier dan wél zo op reageert. Maar komt goed dear ;)
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:35:39 #158
95408 Incantrix
pi_90909271
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:33 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ze lijken teveel op elkaar..... De NES staat op zolder, maar ook de Pikachu N64 vind ik óók heiligschennis :D

We zijn geen gamers hoor, en Thijs zijn favo speelgoed is een Gamecubecontroller waar ik het snoer vanaf heb geknipt :D
De NES is nu ook weg uit de kamer, tot mijn grote spijt.. Komt pas weer tevoorschijn als we een kast hebben waar 'ie een ereplekje kan krijgen waar Stef niet bijkan, haha! (En sowieso, alle oldschool Nintendo's moet je afblijven imho ;))
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:37:37 #159
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90909423
Oh Bar toch. Wat een emoties toch allemaal weer... Gelukkig goed nieuws over Roy :*

Estrys, bijzonder is dat he? 2 jaar geleden nog zo onwetend... en inmiddels ervaren mama van een peuter die je van haver tot gort kent!

Minke, goed joh!

Annicka en GWS, gefeliciteerd en tot ziens bij de peuters.
.... met gevoel voor drama....
pi_90909473
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:35 schreef Incantrix het volgende:

[..]

De NES is nu ook weg uit de kamer, tot mijn grote spijt.. Komt pas weer tevoorschijn als we een kast hebben waar 'ie een ereplekje kan krijgen waar Stef niet bijkan, haha! (En sowieso, alle oldschool Nintendo's moet je afblijven imho ;))
Mee eens! :Y Ik heb een volledige nintendo-collectie, maar die staat mooi op zolder, buiten de grijpgrage handen van kleine kindjes.. wel jammer inderdaad. Minke is ook helemaal weg van de xbox-controller... Heb haar al een paar keer op schoot gehad tijdens het gamen, maar het werkt net niet helemaal :+

Bar, goed dat je het aangeeft zo, en je hebt natuurlijk gelijk hoor, maar het is wel effe neus-op-de-feiten zo en ook goed om je effe te realiserne vind ik...

Filmpje is gemonteerd... komt zo!
pi_90909564
Haha leuk, Lijnloos ook al aan de Nin :D

Wij hebben alleen geen Gamecube meer, maar nog wel een stapel games (en een freeloader voor de games uit Amerika). Oh, en Bongo's :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_90910019
Effe checken of het zo werkt... eerst video-dinges:

woensdag 5 januari 2011 @ 22:50:28 #163
95408 Incantrix
pi_90910196
Oooh, kíjk nou! Hahaha, meteen ook even de glazen opzij, hoe herkenbaar :D En nouja, ik weet in elk geval wat ik voor mijn verjaardag wil. Een Minke. }:| WANT. Haha, ze is echt lief, Lijnloos O+ (Ook zonder geluid }:| )
3!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:50:44 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90910223
Weet je Incantrix het idd erg schrikken geweest en de angst zit er wederom diep in, voor mij best wel weer omschakelen, maar zal er mee om moeten leren gaan.
Gelukkig is het "goed"afgelopen, dit koste me wel weer tig jaar van m'n leven.
Maar zal er ook weer sterker door worden.

Ik hoor nog m'n schoonouders zeggen Roy is een Koster en dat zijn hele sterkte mensen op dat moment kon ik hun
met die opmerking lichtelijk schieten, maar als ik dan nu naar Roy kijk en hoe hij er bovenop krabbelt stapje voor stapje kan ik alleen maar toegeven dat ze wel gelijk hebben.

Ow enne Roy gaat straks echt heel duidelijk Nee zeggen, het komt er nu nog wat vreemd uit maar het lijkt er steeds meer op.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:54:18 #165
95408 Incantrix
pi_90910414
Dat is ook zó vreselijk begrijpelijk Bar, ik kan me zo goed voorstellen dat je hier gewoon nog maanden bij moet komen, en dat het een periode zal zijn waarmee je altijd met een bepaald sentiment op terug zal kijken.. Maar ik vind het wel mooi wat je zegt, dat je dit ook mee zal nemen in je rugzak op een positieve manier, dat het iets is waar je sterker van wordt. En ja, je manneke is sterk, dat blijkt gewoon uit alles O+ Haha, wel een mooi moment om nee te leren zeggen trouwens :)

Lieve dames, ik ga een tukje doen (of eerst nog even een Twix naar binnen proppen, ik twijfel). Sweet dreams! :*
3!
pi_90914562

*O* *O* Seb is jarig! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90914852
God Bar, ik vind het echt vreselijk. Ik deed ook nooit echt heel voorzichtig met een koortslip.. Ik knuffelde en zoende wel, maar alleen op de haargrens, niet op het gezicht zelf. Maar jee, ik kijk wel uit een volgende keer -O- Ook met Rienk deed ik niet voorzichtig, nog minder dan bij anderen. Ik ben er echt naar van. Ik zou ook zo een kindje ziek kunnen maken ;(

Minke! Bikkel! Je loopt! *O* *O*

Ik moet nodig op bed, maar heb geen zin :')
pi_90918602
Verdomme. We stonden om 5:30 al 'gezellig' onder de douche omdat meneer niet meer wilde slapen.
Ik wil ook een Thijs, die slaapt tenminste uit tot 11:30 :') *JALOERS*

Maar oké. "Goeiemorgen" O-) :W
pi_90918849
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 06:43 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil ook een Thijs, die slaapt tenminste uit tot 11:30 :') *JALOERS*
Die ligt ook al vanaf 6 uur te kletsen :D
Hij heeft gistermiddag van 3 - 6 geslapen en H heeft hem er om half 8 weer ingedaan. Ik denk dat zijn slaap nu op is :)
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 08:21:00 #170
5428 crew  miss_sly
pi_90919193
Goedemorgen!

Minke O+ wat gaat ze dan ineens hard en zeker met die auto er vandoor :D

Seb is twee *O* Gefeliciteerd Estrys met je grote zoon, een peuter :* Hoe bijzonder. Ik heb kleine Seb nog een keer gezien toen hij heel lief lag te slapen in de maxi cosi bij Sugar in de tuin. Wat is dat lang geleden he? Fijne dag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90919265
Goedemooooooorgen! :D

Hè, wat is het een fijne dag vandaag! Vanmorgen werd Isabeau om kwart voor zes wakker, omdat mijn lief de deur van de badkamer te hard dichtsmeet (thank you my dear). Maar ik heb zó'n goedgemutst meisje uit bed geplukt. Ze heeft lekker ontbeten. Heerlijke kletspraatjes gehouden. We hadden gewoon nog tijd om een dierenboekje te lezen en ze heeft er gelijk maar weer een paar woordjes bijgeleerd. (koe, kikker)

Toen ik in de badkamer mijn haren aan het doen was, ging Isabeau ook haar eigen haartjes kammen. Allemaal van die kleine dingetjes, maar het deed me zo goed na die woedeaanval van gisteravond. Ik hoop echt dat het vanavond beter gaat. Vanavond is mijn lief thuis, dus hoef ik het eens een keertje niet alleen te doen. Ook fijn!

En daarna ga ik lekker sushi en sashimi maken voor B. en mezelf

O+ O+
pi_90919282
*O* w/ *O* w/

Seb jongen, gefeliciteerd! Een heel fijne dag vandaag. :* En tot over heel lang in het peutertopic!
pi_90919329
Seb alweer 2, gefeliciteerd!

Gister had Finn plotseling behoorlijk wat koorts en hij was hard gevallen op de peuterspeelzaal. Dokter maar even gebeld voor de zekerheid en die gaf een wekadvies voor vannacht en paracetemol geven. :O Hij was vannacht niet makkelijk wakker te krijgen en begon ook helemaal overstuur te huilen, toen heb ik hem maar even tegen me aan gehouden en sliep hij snel weer, de laatste 2x werd hij uit zichzelf wakker. Vanochtend was zijn temperatuur 37,3 dat is nog iets hoger dan normaal (36,2 meestal), maar hij lijkt weer wat meer zichzelf!

Sorry dat ik even verder op niemand reageer, ik moet nodig bijlezen!
pi_90919390
Bar wat fijn dat Roy naar huis mag volgende week *O* Hopelijk is hij snel weer de oude en blijft er geen littekenweefsel over in zijn hersenen :*
Wat schrikken dat de prof andere dingen uit het autopsierapport haalde ;( *knuffel*

quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 07:39 schreef McLaura het volgende:

[..]

Die ligt ook al vanaf 6 uur te kletsen :D
Hij heeft gistermiddag van 3 - 6 geslapen en H heeft hem er om half 8 weer ingedaan. Ik denk dat zijn slaap nu op is :)
:D Hij wist het gewoon.
Hopelijk kunnen jullie een beetje rustig aandoen vandaag Vlindur en McLaura.

Sorbootje wat fijn O+
Het klinkt wel een beetje als wat Niels een paar dagen had de laatste week, volgens mij wilde hij gewoon niet naar bed. Na het drinken was hij dan wel weer rustig.
Gisteravond ging het wel goed, ik hoop dat het vanavond bij jullie goed gaat!

Seb is jarig! Hieperdepiep Hoeraaaa!!! *O* w/ *O*

Niels werd de eerste helft van de nacht constant wakker, bleek dat hij het koud had (zijn warme slaapzak hing nog aan de waslijn na het doorlekken van gisteren). Ik kwam veel te laat op het idee om te checken of hij het koud had omdat ik zelf half sliep natuurlijk :{
Dus nu zijn we allemaal :O
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90919404
Dank jullie wel! Tot over heeeel lang in het peutertopic.
De duplotrein is een groot succes zowel bij papa als seb
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90919439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:38 schreef Estrys het volgende:
Dank jullie wel! Tot over heeeel lang in het peutertopic.
De duplotrein is een groot succes zowel bij papa als seb
:D
Herkenbaar hihi. Al zitten wij dan met z'n drieën met de duplo te spelen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90919492
Allerhieperdepiepst hoeraaaaa voor Seb!! Hele fijne dag vandaag met zn allen!

Bar, wat heerlijk dat er uitzicht is wanneer Roy weer thuiskomt, ik hoop dat t jullie lukt om de komende week vertrouwen te krijgen dat ze m ook echt niet voor niets weer laten gaan! :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_90919518
Sebmans!!! Gefeliciteerd!! *O* *O* *O*
mooi dat de trein zo'n succes was :D

FTA :* je zult wel gesloopt zijn nu, maar fijn dat de koorts wat gezakt is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:50:01 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90919624
Oi FTA... Gelukkig lijkt het al beter te gaan.

Klinkt gezellig Sorbo!
Zowel vanmorgen als het vooruitzicht van lekker eten met je lief vanavond *;

Seb, gefeliciteerd *O*

Twinkly, speelt Niels echt al met de Duplo?
Het enige dat Toby ermee doet is smijten en (broerlief z'n) bouwsels slopen :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:53:40 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90919682
Gefeliciteerd Estrys! *O*
pi_90919735
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:50 schreef Kersjes het volgende:
Twinkly, speelt Niels echt al met de Duplo?
Het enige dat Toby ermee doet is smijten en (broerlief z'n) bouwsels slopen :D
Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
pi_90919773
Ik denk inderdaad dat als mijn vriend wakker is vanmiddag, ik weer even mijn bed in duik huup!

Haha Twinkly herkenbaar! Hier is het soms zelfs zo dat hij ons beiden komt halen en bij de duplo neerzet en dan zelf met iets anders gaat spelen, zitten we dan :'( al is het stiekem ook best wel weer leuk :+
pi_90920057
Gefeliciteerd met Seppie! *O*

Wat is dat filmpje van Minke ontzettend schattig! Gaaf hoor, de eerste stapjes. En ook nog op film vastgelegd!

Ik heb een paar dagen geleden pas voor het eerst het lopen van Ivan gefilmd. Zonde, eigenlijk. Ik blijf me erover verbazen hoe hard het nu ineens gaat, het goed lopen. Ik lig op een verhoogd bed en intussen gaat er de hele tijd een jongetje lopend (en kraaiend van plezier) door de gang. Zo had ik me mijn kraamperiode precies voorgesteld. O+ (Ja, oké, eerst die baby nog even eruit persen.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90920104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Hij rijdt met de auto's en treintjes natuurlijk en onze bouwsels van duplo sloopt hij. Maar we hebben ook nepduplo en daarmee kan hij wel al "bouwen", die blokjes vallen makkelijker op elkaar.
Ivan rijdt ook met de trein en met de auto's, hij trekt de blokjes van elkaar af en hij kan ze ook op elkaar doen. Echt bouwen in de zin van een idee hebben van een constructie en daar iets naar maken is het natuurlijk nog niet. Ook vindt hij de onderdelen gewoon heel interessant. Die stopt hij telkens ergens in, haalt ze er weer uit, et cetera.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90920170
Seb, van harte met je verjaardag, grote knul! *G*
Veel plezier met de trein en al je mooie kadootjes!

FTA, wat een rotnacht! bah zeg... Hopelijk knapt Finn snel weer op...

Twinkly, fijn altijd als je pas veel te laat ontdekt wat het is en waarom hij wakker wordt steeds... Maar ja, inderdaad duffe kop is dan niet handig maar onvermijdelijk.

Claudia, wat heerlijk om zo te "wachten" op jullie mooie meisje!

Sorbootje, lekker aan de sushi vanaaf! :*
pi_90920190
Dan haal ik mijn oude Duplo maar eens tevoorschijn.Het is allemaal nog bewaard gebleven en sommige dingen zien er gewoon nog zo mooi uit na al die jaren! En het wordt mijn volgende speurtocht op de vrijmarkten:Duplo vinden.
Wolf snapt de vormenstoof, nouja soms krijgt hij het juiste blokje niet helemaal recht erin, maar hij snapt het principe.Zo leuk is dat, ik verbaas me ook nog steeds eigenlijk wel wekelijks over wat voor nieuwe dingen hij ineens weer doet.

Echt zo knap van Minke *O*
Wolf laat het tot nu toe bij 2 stapjes van de tafel naar de bank
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:28:41 #187
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90920343
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:57 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh ja, rijden met de auto's O+
Hier is dat nu ook de grote hit, hij legt kruipend over de vloer hele kilometers af terwijl hij de vuilnis- en vrachtauto's voortduwt "Brrrrr".
Soms 2 tegelijk, 1 in elke hand. Laatst ging dat een beetje mis toen de auto's elk hun eigen kant op gingen. Bambi-op-ijs-effect en Toby BOEM met zijn snoetje op de vloer _O-
Liep gelukkig goed af, hij hoefde niet te huilen maar was heel verbaasd waarom ik zo aan het lachen was.
pi_90920550
Oh ik vergeet helemaal voor Minke te jompelen, wat knap!! *O* *O*

Ik viste Amélie net uit haar bedje, samen even geiten op het grote bed, kei gezellig, zie k ineens een enorme natte plek in mn matras. :? heuh? *kwartje valt* boooh grote doorlekplasluier...
handig! :D straks als we terug komen van de vk t matras maar ff snel schoonmaken en verschonen dus :+ en volgende keer beter kijken...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90920668
Van harte Seb!
pi_90920780
gefeliciteerd sebje :*
pi_90920818
Gefeliciteerd met Seb *O* .

En jij ook nog laatst met Elin, Kleurdoos :* .
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:00:18 #192
5428 crew  miss_sly
pi_90921058
Ik ken dat echt helemaal niet, lekkende luiers :N Ze is vanochtend nog niet verschoond van de nachtluier omdat we laat op waren, maar nog niets geen lekkage, hoor.

FTA, fijn dat de koorts gezakt is. Zware nacht, kun je nog wat bijslapen vandaag?

Ik doe sinds een paar dagen 's ochtends verse jus persen. Komt Senna er op het krukje bij staan om te kijken. Dan zit ze telkens met haar handje in het vruchtvlees dat achter blijf om hapjes te nemen :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:03:57 #193
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90921154
verse jus :9
Verdun je het voor d'r? Lijkt me zo zuur voor die kleintjes.

We hebben hier een groeispurt geloof ik, hij heeft vandaag al 3 boterhammen en een banaan op en staat nu weer zijn bordje onder mijn neus te duwen "Oppp opppp!".
Teken dat hij meer wil, mijn kleine vreetzakje O+
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:05:04 #194
5428 crew  miss_sly
pi_90921181
Nee, neits verdunnen, ze vindt het heerlijk zo :D ik doe er een voor haar persen, dat is precies voldoende.

haha, ja Toby, groeien kost energie :D
pi_90921186
Hoeraaaaa Seb alweer 2!!! Wat gaat dat toch hard! Gefeliciteerd!

Bar, fijn dat er zicht op is dat Roy gauw mee naar huis mag! :*
Fake it till you make it...
pi_90921192
Miss, je inbox is vol!
pi_90921201
'Ik doe er een persen' gij brabo! :D
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:08:18 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90921259
Haha, Senna houdt van zuur!
Mijn oudste ook, die knijpt zo zijn mond vol met citroensap als hij de kans krijgt.
pi_90921496
Senna O+ Ik kan me herinneren dat ik ook altijd het overgebleven vruchtvlees van het sinaasappelpersen op mocht eten :9 lekkurr!!

Toby wat kun jij veel eten!
En dat met die autootjes is herkenbaar _O- Niels gaat sowieso vaak op zijn snufferd, bijvoorbeeld omdat hij aan het dansen is op handjes en knietjes en in de lucht springt met zijn achterwerk _O-

Claudia zo speelt Niels ook, blokjes op de bestuurdersstoel van de brandweerwagen duwen enzo :D

Minke stapt los!!! *O* O+
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 10:20:14 #200
5428 crew  miss_sly
pi_90921528
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef Sorbootje het volgende:
'Ik doe er een persen' gij brabo! :D
whahaha, is dat Brabants ja? Zou best kunnen.

Normaal zei ik dat nooit, maar met Senna wel, en ik besefte me toevallig laatst waarom: ik ga er vanuit dat Senna nog geen vervoegingen van werkwoorden snapt. Dus alleen hele werwoorden snapt ze, dus op die manier gebruik ik dat. Maar eigenlijk moet het niet, idd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')