abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90880302
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland. :@
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:17:49 #102
5428 crew  miss_sly
pi_90880391
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland. :@
Nou, stel je er niet te veel van voor, want Senna kan prima losstaan, maar die wil toch tegen me aangeplakt staan tijdens het aankleden. Heul handig inderdaad :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:18:34 #103
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90880434
Haha, herkenbaar Miss en Lijnloos en alle anderen! Maarre, en luier verwisselen in verticale positie? :?
pi_90880459
Hoe doe je dat dan met een luier Miss? Die kun je toch niet verticaal aantrekken? Ik denk dat ik Isabeau in het vervolg ook maar verticaal afdroog.

Ik vind het zo stom dat onze badkamer zo koud is. De verwarming staat er wel aan, maar als de woonkamer warm genoeg is slaat de cv uit en dan is het daar nog niet warm.
pi_90880480
Haha Mikoxx, twee zielen één gedachte!
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:20:57 #106
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90880543
Ik heb geknepen Sorbo, dus ik mag een wens doen O-)
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:22:16 #107
5428 crew  miss_sly
pi_90880597
thermostaatkranen op de radioator in de badkamer zou verschil moeten maken, Sorbootje!

luier doen we uiteraard liggend, hoewel ik soms wel een luier tussen die beentjes wriemel en dan vastmaak terwijl ze staat. is niet ideaal, maar if all else fails moet je toch wat he :P
Ik doe zoveel mogelijk verticaal en dan is een klein dingetje horizontaal al minder een issue ;)
pi_90880640
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef mikoxx het volgende:
Haha, herkenbaar Miss en Lijnloos en alle anderen! Maarre, en luier verwisselen in verticale positie? :?
Gaat prima hier hoor. Luier af, andere luier uitvouwen, tussen de beentjes doen, voorkant/achterkant omhoog klappen en vastmaken :P

Ik droog verticaal af, doe dan snel een romper en het shirtje/truitje aan en de luier om, in de broek stappen lukt hier nog niet helemaal dus dat doe ik liggend bij haar. Als ze dan toch ligt doe ik even snel de plakkers van de luiers nog goed als die niet goed zitten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90880692
Ik ga het eens proberen. Misschien is mevroi vanavond dan wat minder beaus. Echt, als ik terugdenk aan haar uitbarsting van gisteravond krijg ik spontaan een rooie kop.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:25:37 #110
5428 crew  miss_sly
pi_90880781
Ik vind Senna temperamentvol genoeg, hoor, maar als ik het hier soms lees, dan geloof ik zeker dat mijn moeder gelijk heeft als ze zegt dat Senna zo redelijk is :D
pi_90880878
Weet je miss, het erge is dat het net is of in de spiegel kijk. Qua gedrag dan he... Confonterend!
pi_90880905
Hier verschonen we nu ook vaak verticaal, omdat Dyon continu gaat staan. Heb het bij Kyllian ook een hele tijd gedaan, vond het juist wel handig :D Dyon houdt zich dan aan de plankjes vast, dus staat met zn achterkant naar mij toe.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 14:30:20 #113
5428 crew  miss_sly
pi_90881023
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je miss, het erge is dat het net is of in de spiegel kijk. Qua gedrag dan he... Confonterend!
Nou, dat redelijke he....dat heeft Senna dan ook neit echt van mij ofzo :')
pi_90881043
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Leah staat dus helemaal niet heh. Dat is echt lastig.
Ik kan haar bij het aankleden niet even rechtop laten staan om haar jurk ofzo recht te trekken. Ik kan niet wachten tot ik haar even op haar benen kan zetten...
pi_90881302
Nou een broek of maillot verticaal lukt dan wel weer... da's wel handig ook met hijsen af en toe want niet alles wil fatsoenlijk over de billen... :+

En dat gedrag tja... ik geef hier manlief steeds de schuld... Ik schijn als baby heel rustig en makkelijk te zijn geweest... manlief daarentegen was een orkaantje als ik mijn schoonouders moet geloven. Dus dat heeft Minke wel van hem...
pi_90883365
Ik was een paar maanden terug begonnen met zoveel mogelijk alles in verticale positie te doen bij Niels, maar sinds deze week leg ik hem weer neer op het aankleedkussen. Hij deed te wild en gevaarlijk, viel steeds bijna van de commode af in pogingen spullen van het plankje te grijpen en het duurde steeds langer om hem aan- of uit te kleden. Boos wordt hij toch wel, liggend wat meer ;), maar nu gaat het allemaal een stuk sneller en is het voor hem ook eerder voorbij.

Haartjes wassen heb ik nog maar twee keer gedaan, met badwater wordt het tot nu toe ook wel schoon. Maar hij heeft ook nog maar weinig haar.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90884007
Ik ga het denk ik gewoon op de vloer doen. Dan ga ik wel op mn knieën
pi_90884059
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
Nou een broek of maillot verticaal lukt dan wel weer... da's wel handig ook met hijsen af en toe want niet alles wil fatsoenlijk over de billen... :+

En dat gedrag tja... ik geef hier manlief steeds de schuld... Ik schijn als baby heel rustig en makkelijk te zijn geweest... manlief daarentegen was een orkaantje als ik mijn schoonouders moet geloven. Dus dat heeft Minke wel van hem...
oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekken :D Echt ik kwam niet meer bij :') :@ hij had het zwaartepunt wat royaal ingeschat geloof ik.

Het omhoog trekken gaat wel staand, maar het om de beentjes doen neit, ze vindt het geweldig om zelf haar broekje uit te doen, ze kleed zich (met mijn hulp uiteraard!) ook zelf uit bij de douche, vindt ze helemaal de bom. Maar dat het dan ook weer aan moet en dat het dan omgekeerd werkt dat principe zit er nog niet helemaal in.

*been in broek*
oeh!! uituituituit! *trots kijkt*
}:|

en zo blijf je dan bezig :P
dus die beentjes doe ik meestal zittend of liggend en dan tot voorbij de knietjes, dan gaat t wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90884113
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekken :D Echt ik kwam niet meer bij :') :@ hij had het zwaartepunt wat royaal ingeschat geloof ik.
}:|
hahaha
pi_90884131
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:
Het omhoog trekken gaat wel staand, maar het om de beentjes doen neit, ze vindt het geweldig om zelf haar broekje uit te doen, ze kleed zich (met mijn hulp uiteraard!) ook zelf uit bij de douche, vindt ze helemaal de bom. Maar dat het dan ook weer aan moet en dat het dan omgekeerd werkt dat principe zit er nog niet helemaal in.

*been in broek*
oeh!! uituituituit! *trots kijkt*
_O- O+ Amélie!!

Sorbootje kijk je uit met je knie? }:| [strenge smiley] :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90884264
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:

[..]

_O- O+ Amélie!!

ja lach maar :P
ze staat wel eens in de woonkamer heel triomfantelijk met haar pyjamabroekje te zwaaien :') echt een chippendale is er niets bij :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90884391
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:

[..]

_O- O+ Amélie!!

Ja baas! ;)
pi_90884455
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ja baas! ;)
braaaaaf!! *klopje op hoofd geeft* ;)
pi_90884761
Hier eigenlijk weinig drama op het aankleedkussen. Bij een maand of 9 was hij heel druk en wilde steeds draaien etc. Nu blijft hij liggen, een beetje spartelen en soms huilen, maar hij blijft dan wel liggen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:41:15 #125
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90886827
Bedankt voor de felicitaties. :) We zijn dit topic inderdaad een beetje ontgroeid. :@ Er is een wereld van verschil tussen leren lopen en al een paar letters kennen, zo vreemd: een jaar terug kroop ze nog, (okay, paar dagen liep ze, maar goed, het gaat om het idee :P ) en nu begint ze steeds beter te praten en kent ze al een paar letters. Ze wordt groot. :o

Kleurdoos, peutergym is best leuk, we doen dat al vanaf dat ze anderhalf was. :Y Dat is op de zaterdag toch, van siu? Of is er ergens anders ook nog gym?

In plaats van de psz ga ik regelmatig met haar naar de speelochtend van de spelotheek. Een stuk goedkoper en vrijblijvender, en je bereikt hetzelfde. (Vind ik dan) En ze zwemt ook, en straks weer muziek op schoot, en dan vind ik het wel weer welletjes, 4 ochtenden met een activiteit. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')