Nou, stel je er niet te veel van voor, want Senna kan prima losstaan, maar die wil toch tegen me aangeplakt staan tijdens het aankleden. Heul handig inderdaadquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland.
Gaat prima hier hoor. Luier af, andere luier uitvouwen, tussen de beentjes doen, voorkant/achterkant omhoog klappen en vastmakenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef mikoxx het volgende:
Haha, herkenbaar Miss en Lijnloos en alle anderen! Maarre, en luier verwisselen in verticale positie?![]()
Nou, dat redelijke he....dat heeft Senna dan ook neit echt van mij ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:27 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je miss, het erge is dat het net is of in de spiegel kijk. Qua gedrag dan he... Confonterend!
Leah staat dus helemaal niet heh. Dat is echt lastig.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:15 schreef Lijnloos het volgende:
Miss, je hebt gelijk hoor, en ik snap het ook wel, maar ik moet het ook zelf allemaal effe onder de knie krijgen en aanpassen in mijn gewoontes. Ik ben nog niet heel vaardig met het aankleden in verticale stand. Ook omdat Minke nog niet echt los kan staan, en zich het liefst tegen me aanplakt dan. T' is effe wennen zo in dreumesland.
oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:36 schreef Lijnloos het volgende:
Nou een broek of maillot verticaal lukt dan wel weer... da's wel handig ook met hijsen af en toe want niet alles wil fatsoenlijk over de billen...
En dat gedrag tja... ik geef hier manlief steeds de schuld... Ik schijn als baby heel rustig en makkelijk te zijn geweest... manlief daarentegen was een orkaantje als ik mijn schoonouders moet geloven. Dus dat heeft Minke wel van hem...
hahahaquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh B. heeft Amélie al een paar keer omver gekiept door aan de achterkant aan de maillot te trekkenEcht ik kwam niet meer bij
![]()
hij had het zwaartepunt wat royaal ingeschat geloof ik.
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:41 schreef huuphuup het volgende:
Het omhoog trekken gaat wel staand, maar het om de beentjes doen neit, ze vindt het geweldig om zelf haar broekje uit te doen, ze kleed zich (met mijn hulp uiteraard!) ook zelf uit bij de douche, vindt ze helemaal de bom. Maar dat het dan ook weer aan moet en dat het dan omgekeerd werkt dat principe zit er nog niet helemaal in.
*been in broek*
oeh!! uituituituit! *trots kijkt*
ja lach maarquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Amélie!!
Sorbootje kijk je uit met je knie?[strenge smiley]
Ja baas!quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:43 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Amélie!!
Sorbootje kijk je uit met je knie?[strenge smiley]
braaaaaf!! *klopje op hoofd geeft*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|