je mag het nogmaals proberenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:52 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang terug naar SWJ.
Die liet geniale topics open.
Ik moest op bokken van murp.
Geniale topics laten we altijd open tongquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:52 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang terug naar SWJ.
Die liet geniale topics open.
Ik moest op bokken van murp.
en dan hoef je niet normaal te doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is er mis met en nou opdonderen zeggen?
Zoveelste Michielos kloon met kuttopic
Goh jeetje, iemand zegt en nou opdonderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:07 schreef murp het volgende:
[..]
en dan hoef je niet normaal te doen?
ik heb je ook niet genoted. Het is nogal storend als Fipo trouwens ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goh jeetje, iemand zegt en nou opdonderen.
Het is niet dat ik kankerop mongool zei ofzo
ja oke, daar kan ik mij nog wel in vindenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb je ook niet genoted. Het is nogal storend als Fipo trouwens ook
Dit is al topic nummer zoveel dat de eerste 40/50 posts gaan over het lapohunten van het topic ervoor. Of er nou gehunt werd of niet.quote:
Lapo hunters, hoe sneuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is al topic nummer zoveel dat de eerste 40/50 posts gaan over het lapohunten van het topic ervoor. Of er nou gehunt werd of niet.
Vanaf post 1 ook gewoon hequote:
obpokkenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:29 schreef Maanvis het volgende:
Nu blijkt, ik lijd aan het Stockholm Syndroom.
SwJ had deze vast opgengelaten!
1 + 1 =quote:
4 keer de helft is wel 2. Ik weet niet hoe jij rekentquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat is 0,25, 4 keer een half is wel 2
dat is 4 keer een halfquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
4 keer de helft is wel 2. Ik weet niet hoe jij rekent![]()
Je hebt een halve cirkel:
[ afbeelding ]
Da's één keer de helft.
Als je 4 halve cirkels hebt dan heb je:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 cirkels.
Ook geeneens een sluitpost.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef I_Need_Money het volgende:
honkeytonk...
Waarom op slot. Het topic loopt niet zoals TS wil en ze gooit het op slot.
Heb niets tegen Honkeytonk, no homo
Ze?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef I_Need_Money het volgende:
honkeytonk...
Heb niets tegen Honkeytonk, no homo
Behoorlijk triest idd, maar goed het was toch een niets toevoegend baggertopic.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef I_Need_Money het volgende:
honkeytonk...
En waarom in godsherejezusnaam pletter je deze op slot?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
Weg uit de FB, kssssst.
Het was ook gewoon een baggertopic.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef yvonne het volgende:
Ik wil m'n excuses aanbieden aan superWormjiM
En waarom in godsherejezusnaam pletter je deze op slot?
Goedlopend topic, de bagger ruim ik zelf op 700+ views en 98 reacties.
Buiten dat blijkbaar je panty te strak zit ben ik gewoon benieuwd naar je reden van sluiten.
Let op: ik vraag niet om heropening, ik vraag om een valide reden.
Je post zelf mee, dus het verbaast me ietwat.
Zoek de verschillen.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En waarom in godsherejezusnaam pletter je deze op slot?
Goedlopend topic, de bagger ruim ik zelf op 368+ views en 80 reacties.
Buiten dat blijkbaar je panty te strak zit ben ik gewoon benieuwd naar je reden van sluiten.
Let op: ik vraag niet om heropening, ik vraag om een valide reden.
iBenny post zelf mee, dus het verbaast me ietwat.
Tip: Vermeld altijd de werkelijke reden van een slotje.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Zoek de verschillen.
Het was niet mijn slotje, maar van iBenny zelf, waar ik overigens wel achter sta, want het liep gewoon uit op een bashtopic over HT/AP.
Ik wilde me inhouden, maar ik moet dit posten. yvonne, er zijn wel spellen hiervan, maar iedereen heeft het over de tekenfilmserie.quote:
Foei foeiquote:Op maandag 7 februari 2011 19:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Swj is geen mod meer, dat is ook de directe reden waarom deze tyfusbagger nog open is
Ge-editquote:
Misschien een idee om de quote van penisbaard dan ook te edittenquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien een idee om de quote van penisbaard dan ook te editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |