hehe ik heb 460 mill winst gemaaktquote:Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik loggde afgelopen maandag in. Ik heb 5 minuten bij de GE gestaan en toen dacht ik "waarom de neuk ben ik ingelogged? Wat een kut spel". En toen loggde ik weer uit.
Het is nog steeds heel anders dan vroeger en weet niet wat ik moest doen.
Had eergisteren D-Claws gehuurd, 2 uur voor 100k. Elke special die ik deed, hitte ik niet meer dan 10... Heb zoeen 500k in de duel arena verloren.
steven aardigquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Hij zei dat hij me wel aardig vond
Myraela is een mongoolquote:Op zondag 6 februari 2011 18:52 schreef porsche1 het volgende:
Nu kan ik gewoon zeggen dat SwJ een mongool is, zonder te crewbashen.
Is ze geen mod meer?!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Myraela is een mongoolze is toch geen mod meer
nee niet doenquote:
ja toch ? wat een kut user is ze nuquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ja toch ? wat een kut user is ze nu
Geloof dat ze nog wel mod is.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehequote:Op zondag 6 februari 2011 18:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
Geloof dat ze nog wel mod is.Blauw is ze in iedergeval nog en sluit ook nog topics. Ik ga je naaien, NSB'ert die ik ben.
Toch wel. De politie komt je halen.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
heheoww dat wist ik niet dus valt het niet eronder
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ow wat komt die slet mij ....quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toch wel. De politie komt je halen.
doe dat nou niet!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Maak me niet in de warWat niet doen?!
warhoofdquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?! Maak me niet in de warWat niet doen?!
hehehe win.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
Ey lusers! Ik dacht dat dit een paint-topic was voor SwJ-pyjama's!
[ afbeelding ]
Kijk die kleine lul van SwJ. Altijd al geweten dat hij homo is.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef ToT het volgende:
Ey lusers! Ik dacht dat dit een paint-topic was voor SwJ-pyjama's!
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |