gewoon uitmelkenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jullie doen alsof hij dood is man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik zoek nog steeds mensen!
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
misschien is hij ook dood en post iemand anders onder zijn naam dood om geen algehele anarchie te veroorzaken!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jullie doen alsof hij dood is man.
alleen verlamdquote:
licht gekneusd ?quote:
het komt wel goed schatjequote:
Niks ervan, ik was een FOK!modGOD.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef porsche1 het volgende:
Nee, ga weg met je SwJ zooitje. Poe poe, hij was een mod. Poe poe, hij is weg. Wees blij, nu kan die je geen kut notes meer geven.
Ik vroeg om een note maar ik kreeg hem nietquote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef porsche1 het volgende:
Nee, ga weg met je SwJ zooitje. Poe poe, hij was een mod. Poe poe, hij is weg. Wees blij, nu kan die je geen kut notes meer geven.
eey old wildy is terug en fair trade is afgeschaft moet je niet runescapenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef porsche1 het volgende:
Nee, gewoon nee. Ik blijf de baas hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks ervan, ik was een FOK!modGOD.
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks ervan, ik was een FOK!modGOD.
Kutnotes!? Bij mij zijn ze altijd positiefquote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef porsche1 het volgende:
qft.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Ik blijf de baas hier.
alleen omdat jij meidquote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komt stevenmac26 nu? Die is ook aardig.
bij mij ookquote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kutnotes!? Bij mij zijn ze altijd positief
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:50 schreef Your_mother_in_law het volgende:
SWJ
Kutmod zonder smaak, FOK! is wederom opgeschoond.
Ik loggde afgelopen maandag in. Ik heb 5 minuten bij de GE gestaan en toen dacht ik "waarom de neuk ben ik ingelogged? Wat een kut spel". En toen loggde ik weer uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
eey old wildy is terug en fair trade is afgeschaft moet je niet runescapen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |