quote:
hehehe.quote:
Groeps optreden LMB?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe.
Ach, ik viel in slaap met het HB 7-13
Yep. Bijlage 5 van HB 7-13 mbt Co gp pel.quote:
Geen wonder dat je in slaap valt. Saaie boel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. Bijlage 5 van HB 7-13 mbt Co gp pel.
Dat was in mijn tijd toch anders
Valt mee, wel is dit HB van 2007, en op VIII-18 zie ik dingen staan mbt Co gp pel die er bij ons niet inzatenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je in slaap valt. Saaie boel.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Sunglasses het volgende:
Mannen (en vrouwen!),
Bedankt voor alle SCs van (met name) de afgelopen weken: het was heerlijk om jullie grappen, opmerkingen, ruzies, opbloeiende liefdesverhalen, herinneringen etc etc etc te lezen als ik even genoeg had van alle saaie leerstof. Ik heb al mn tentamens gehaald en wil jullie daar dus ook een beetje voor bedanken!
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Sunglasses het volgende:
Mannen (en vrouwen!),
Bedankt voor alle SCs van (met name) de afgelopen weken: het was heerlijk om jullie grappen, opmerkingen, ruzies, opbloeiende liefdesverhalen, herinneringen etc etc etc te lezen als ik even genoeg had van alle saaie leerstof. Ik heb al mn tentamens gehaald en wil jullie daar dus ook een beetje voor bedanken!
Graag gedaan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:06 schreef Sunglasses het volgende:
Mannen (en vrouwen!),
Ik kreeg dat HB van een mede DEF'er. Over "de Infanteriegroep Luchtmobiel". Het is toch mooi en leuk te lezen hoe het een en ander is veranderd in de loop der jaren.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:08 schreef Bouke-p het volgende:
@rommel
Waarom lees je die HB's enz enz nog? Die zijn vaak al niet eens interessant als in dienst zit, laat staan als je niet meer in dienst zit
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Uit HB 7-13, bijlage E, VIII-18
Organieke wapens en uitrusting.
Aanvullende wapens::
2x MOW mitr MAG, 7,62
Juist..quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Uit HB 7-13, bijlage E, VIII-18
Organieke wapens en uitrusting.
Inf gp:
6 maal Diemaco 5.56
8x Glock 9mm
2x LOW Minimi 5.56
2x 40mm Underslung granaatwerper
1x Shotgun
1x SRAT
1x VSRAT
8x Bajonet
Aanvullende wapens::
2x MOW mitr MAG, 7,62
1x Kompas
1x veldkijker
1x Monoculair veldkijker
4x HV Diemaco
2x HV LOW
2x Warmtebeeldkijker
Ja hoor, met ook nog eens max 40kg bepakkingquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist..
En ben je ook nog van plan uit te stijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |