Volgens de definitie in de dikke van Dale zou zuurstof zo op de verboden middelen lijst gezet kunen worden. Het is maar net hoe je de defintie opstelt. Maar dat begrip gaat je al ver boven de pet. Dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zegt iemand die beweerd dat zuurstof een drug is.
Richt een fok-gestapo op die iedereen die anders dan jou denkt als troll wegzet.

Je weet niet eens wat het inhoud.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel ik wil gewoon geen islamitische rechtsspraak als je dat wil dan moet je niet naar nederland komen.

Het tegenovergestelde van conservatief. Vooruitstrevend en daarmee gericht op verandering.quote:

Conservatief kan ook voor verandering zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van conservatief. Vooruitstrevend en daarmee gericht op verandering.
Het is islamitische rechtsspraak die ik in nederland niet wil.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:37 schreef TomLievense het volgende:
Je weet niet eens wat het inhoud.

Je spreekt jezelf tegen en geeft er alleen maar meer blijk van het niet te begrijpen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel ik wil gewoon geen islamitische rechtsspraak als je dat wil dan moet je niet naar nederland komen.

Verandering naar het oude: weg met homo's en herinvoering van de slavernij omdat negers inferieur zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef Berlitz het volgende:
Conservatief kan ook voor verandering zijn.

Zoals iedere dichotomie is ook deze niet sluitend. Toch wordt het conservatisme gekenmerkt door behoud vanuit tradities. Als iets over langere tijd is ontstaan, heeft het automatisch meer waarde. Het verbod op drugs opheffen zou daarom niet passen in het conservatieve kader. Wel in een progressief kader waar verandering centraal staat, gebaseerd op ideologische principes. Bij staat de vergroting van negatieve vrijheid, zoals beschreven door Isaiah Berlin, centraal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Conservatief kan ook voor verandering zijn.

Ik wil hier geen sharia in geen enkele vorm.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen en geeft er alleen maar meer blijk van het niet te begrijpen.
Jij begrijpt er niks van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Xa1pt het volgende:
Verandering naar het oude: weg met homo's en herinvoering van de slavernij omdat negers inferieur zijn.

Dan was hitler een progressief.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zoals iedere dichotomie is ook deze niet sluitend. Toch wordt het conservatisme gekenmerkt door behoud vanuit tradities. Als iets over langere tijd is ontstaan, heeft het automatisch meer waarde. Het verbod op drugs opheffen zou daarom niet passen in het conservatieve kader. Wel in een progressief kader waar verandering centraal staat, gebaseerd op ideologische principes. Bij staat de vergroting van negatieve vrijheid, zoals beschreven door Isaiah Berlin, centraal.

Boeiend.quote:

Omdat je er niets van begrijpt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef Berlitz het volgende:
Ik wil hier geen sharia in geen enkele vorm.
Toegeven aan gekken die dat willen is een zwakte.
Ik trollde ook maar wat.quote:Jij begrijpt er niks van.
Hier bv een lijst van conservatie denkers
http://aureon.nl/opinie/conservatieve-denkers/

Ik begrijp dat ik geen islamitische rechtsspraak wil.quote:

Ga jij nou maar fantaseren over een venus project.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
Knap hoe Berlitz in elk topic waar hij zn gezicht laat zien zichzelf steevast voor lul zet.

Maak je daar maar geen zorgen. Ik kan namelijk zowel fantaseren als op succesvolle wijze meedraaien in ons kapitalistische systeem.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ga jij nou maar fantaseren over een venus project.

Als je van beroep links bent dan kan dat wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen. Ik kan namelijk zowel fantaseren als op succesvolle wijze meedraaien in ons kapitalistische systeem.

Dat is de grap: het is ook geen rechtspraak. Dus je kunt brallen wat je wilt, maar het slaat nergens op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef Berlitz het volgende:
Ik begrijp dat ik geen islamitische rechtsspraak wil.

Dus saudi-arabie heeft helemaal geen rechtsspraak?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is de grap: het is ook geen rechtspraak. Dus je kunt brallen wat je wilt, maar het slaat nergens op.

Tuurlijk wel, maar dat is niet de Sharia.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dus saudi-arabie heeft helemaal geen rechtsspraak?

Wel een vorm ervan. Net als in Soedan, Somalie en bepaalde andere delen van de wereld (VK onder andere)...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat is niet de Sharia.

Dat is wel de sharia ik denk dat imans daar meer verstand dan jij vanaf hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat is niet de Sharia.

Wat heeft Saudi-Arabië hiermee te maken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dus saudi-arabie heeft helemaal geen rechtsspraak?

Helaas, moeten we vaststellen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat is wel de sharia ik denk dat imans daar meer verstand dan jij vanaf hebben.

Het is de complete sharia in andere landen hebben ze enkel onderdelen van de sharia.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel een vorm ervan. Net als in Soedan, Somalie en bepaalde andere delen van de wereld (VK onder andere)...

Klopt, maar dan heeft Saudi-Arabië nog wel een rechtspraak. Berlitz denkt van niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel een vorm ervan. Net als in Soedan, Somalie en bepaalde andere delen van de wereld (VK onder andere)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |