ligt dat wat lekker? Ik zoek nog een 'logeerbed'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Tamashii het volgende:
Action is fantastisch. Wij hebben er een tweepersoons luchtbed gekocht voor 14 euro.
Ja, eerste nacht was wat moeilijk maar het ligt prima en we hebben er een pomp bij gekocht (waarvan trouwens wel een deel ontbrak maar dat was op te lossen) voor 6 euro.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ligt dat wat lekker? Ik zoek nog een 'logeerbed'(klein huis heb ik....
)
Dah past netquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Lapo:
De Action verkoopt hele leuke kattemandjes.![]()
[ afbeelding ]
Catquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Cat22 het volgende:
Lapo:
De Action verkoopt hele leuke kattemandjes.![]()
[ afbeelding ]
Wat een onwijs leuk ideequote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef krullebol81 het volgende:
vanmiddag deze twee manden gekocht, voor de uien en aardappels
[ afbeelding ]
het is omdat ik nooit echt uien in huis heb en ik al een bak heb voor de aardappels... Andersquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef krullebol81 het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn handig! Ik heb er twee bij de Xenos gekocht voor al mijn kleine rommeltjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
die aardappel en uienmandjes zijn echt cool :0
iemand toevallig dat ladekastje al gezien wat nu bij de 100 nieuwe artikelen staat? ik was er gister maar hier hadden ze hem nog niet.
t is een soort kantoording, en vriendlief zeurt altijd dat hij geen laatjes heeft dus ik wilde die kopen om in de kast te zetten, dan heeft meneer laatjes :p
deze:
[ link | afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:04 schreef krullebol81 het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhh hebben ze ze weer? Mooie smoes om morgen ook weer eens langs te gaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb vanmiddag twee nieuwe thermoleggings gehaald!
Weet niet of ze ze overal hebben, maar ze werden bij ons echt net bijgevuld. Doos was net open, maar nog niks in het vak, haha. Blij!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhh hebben ze ze weer? Mooie smoes om morgen ook weer eens langs te gaan
Die thermohemden zijn ook zo heerlijk om onder je kleding te dragen als het koud is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef Arwyn het volgende:
[..]
Weet niet of ze ze overal hebben, maar ze werden bij ons echt net bijgevuld. Doos was net open, maar nog niks in het vak, haha. Blij!
ja daarom wil ik deze ook hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die dingen zijn handig! Ik heb er twee bij de Xenos gekocht voor al mijn kleine rommeltjes.
Ja, alleen zijn in Belgie de weekaanbiedingen een halve week eerder dan in Nederland. In NL komt op vrijdag de nieuwsbrief voor de week erop, in Belgie op woensdag. Dus op woensdag kijk ik altijd ff op Action.be wat we krijgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:41 schreef sararaats het volgende:
ik ga meestal in België. zijn de aanbiedingen eigenlijk dezelfde als in België?
Ik ga volgende week ook eens spieken of ze zo'n ladenkastje hebben, tis wel een erg klein prijsjequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
die aardappel en uienmandjes zijn echt cool :0
iemand toevallig dat ladekastje al gezien wat nu bij de 100 nieuwe artikelen staat? ik was er gister maar hier hadden ze hem nog niet.
t is een soort kantoording, en vriendlief zeurt altijd dat hij geen laatjes heeft dus ik wilde die kopen om in de kast te zetten, dan heeft meneer laatjes :p
deze:
[ link | afbeelding ]
oh, hebben ze dat ook bij de action?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag van die spikes voor onder je schoenen gekocht. Rubber ring die je om je schoenen klemt en onder je zool zitten een paar metalen spikes. Laat sneeuw en ijs nu maar (weer) komen.![]()
Tip: koop de grootste maat (43-48). Want die pas ik met mijn maatje 41 nog maar net. Hoe de heren die dingen aan moeten krijgen is mij een raadsel.![]()
Het prijsje is ook leuk: 3,95. Dus ik heb 4 paar gekocht. Komt altijd van pas.
Ik heb het er nog nooit gezien, werd getipt door mijn moeder. Ik ga ervan uit dat het tijdelijk is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, hebben ze dat ook bij de action?
is dat een aanbieding, of vast assortiment?
Ik ook maar eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook eens spieken of ze zo'n ladenkastje hebben, tis wel een erg klein prijsje
Ik denk niet dat er A4 papieren in kunnen of bedoel je gewone kleine blaadjes?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook maar eens
Wel handig, ipv rondslingerende papieren en spullen.
Ik herken wel altijd mannengeurtjes bij de Action, maar voor dames heb ik er nog geen kunnen herkennenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef mootie het volgende:
Met welke 'echte' geuren corresponderen de Actiongeuren eigenlijk? Bij de 100 nieuwste producten zie ik nu een fles die erg lijkt op Roma, ik heb ook ook een fles gezien die lijkt op J'Adore.
(Als ik iets koop moet ik toch kunnen liegen welke geur het is)
Geen A4?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er A4 papieren in kunnen of bedoel je gewone kleine blaadjes?
Voor mannen heb ik de Boss Bottled herkend, en Aqua di Gio. Verder nog niks. Oh, Boss Orange geloof ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken wel altijd mannengeurtjes bij de Action, maar voor dames heb ik er nog geen kunnen herkennenIk ben ook zo benieuwd
Eerste 2 heb ik herkend, ik heb al maanden het idee dat er voor vrouwen onbekende goedkope geurtjes verkocht worden en geen namaak, hoop van welquote:Op zondag 9 januari 2011 12:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mannen heb ik de Boss Bottled herkend, en Aqua di Gio. Verder nog niks. Oh, Boss Orange geloof ik.
Oh dan is hij voor mij te grootquote:
Jawel. Bij de Action hier herkende ik zowaar een Flowerbomb (Viktor&Rolf) in een van die el cheapo flesjes.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste 2 heb ik herkend, ik heb al maanden het idee dat er voor vrouwen onbekende goedkope geurtjes verkocht worden en geen namaak, hoop van wel
Ik ben 'm van de week tegen gekomen en het is inderdaad een kleintjequote:
Ah dat dacht ik al, mooi want dat kan ik goed gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik ben 'm van de week tegen gekomen en het is inderdaad een kleintje
Hoeveel laatjes zijn ze nou precies hoog?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze ook gekocht.Ff verbouwen en alles past.
Je koopt ze als een torentje van 3.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Hoeveel laatjes zijn ze nou precies hoog?
jij wel hoor! ik ben vandaag weer geweest en ik heb ze weer niet kunnen vinden. ze staan neem ik aan gewoon bij de kantoorspulletjes (zoals mappen en die bakjes voor papieren?)quote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er past dus geen A4 in?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag ze bij het gereedschap staan.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
jij wel hoor! ik ben vandaag weer geweest en ik heb ze weer niet kunnen vinden. ze staan neem ik aan gewoon bij de kantoorspulletjes (zoals mappen en die bakjes voor papieren?)
Ik ga eind van de week nog wel een keer zoekenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik zag ze bij het gereedschap staan.
ik ook! haha dat is echt het enige pad waar ik niet door gekomen benquote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik zag ze bij het gereedschap staan.
oh, die waren hier dan weer wel, heb er nog mee in mn handen gestaan!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Vandaag bij de Action geweest voor sierpotten met een diameter van 24cm, maar helaas, geen succes...
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef CoExist het volgende:
WTF! Topic #21 over de ACTION! Ik kan het bijna niet geloven!
Ik hoor vaak mensen over de ACTION... het is de winkel van 2010 ofzo! Lekker goedkoop, veel voor weinig, blabla. Ook hippe (welgestelde) mensen komen bij de ACTION. En eerlijk is eerlijk... ik ben er ook wel eens met m'n vriendin geweest. En eigenlijk vind ik het gewoon een vervelende winkel vol met rotzooi.
Ik krijg al koppijn van die speciale ACTION meur als ik er binnen kom! En ook zie ik er nooit hippe mensen of mooie vrouwen! Er staan alleen maar bijstands-figuren en tienermoeders met teveel vrije tijd die voor een dubbeltje op de eerste rang aardappel- en uienmanden en spiegels met goedkope houten lijsten kopen.
Oh, en dan het personeel, vaak te herkennen aan hun gouden naamcolliers van de Kijkshop en hun ongemotiveerde doelloze blik in hun ogen als ze door de gangpaden vol rotzooi struinen. Onverzorgd vind ik ze ook, vaak zit hun hoofd onder de acne waar door ze er uit zien als een volgestempelde bingo kaart. Bah!![]()
Weet je, ik vind eigenlijk dat het maar eens afgelopen moet zijn met al die opschepperij dat je in die sloeber winkels zoals de ACTION, XENOS, WIBRA, BENTEX, ALDI, LIDL komt!
Hou eens op gierig te zijn en koop eens wat moois en duurs voor jezelf en dan bij voorkeur in een dure winkel. Word je misschien een beetje gelukkiger van, net als ik!
Toch bedankt voor deze topics! Ik heb ff goed gelachen om al die geweldige verhalen over stofzuigers die bijna in de hens vliegen en katten die ge-elektrokuteerd worden door de fleece dekens!![]()
Voor een gelukkig iemand klink je anders best chagrijnigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef CoExist het volgende:
Ik hoor vaak mensen over de ACTION... het is de winkel van 2010 ofzo! Lekker goedkoop, veel voor weinig, blabla. Ook hippe (welgestelde) mensen komen bij de ACTION. En eerlijk is eerlijk... ik ben er ook wel eens met m'n vriendin geweest. En eigenlijk vind ik het gewoon een vervelende winkel vol met rotzooi.
Ik krijg al koppijn van die speciale ACTION meur als ik er binnen kom! En ook zie ik er nooit hippe mensen of mooie vrouwen! Er staan alleen maar bijstands-figuren en tienermoeders met teveel vrije tijd die voor een dubbeltje op de eerste rang aardappel- en uienmanden en spiegels met goedkope houten lijsten kopen.
Oh, en dan het personeel, vaak te herkennen aan hun gouden naamcolliers van de Kijkshop en hun ongemotiveerde doelloze blik in hun ogen als ze door de gangpaden vol rotzooi struinen. Onverzorgd vind ik ze ook, vaak zit hun hoofd onder de acne waar door ze er uit zien als een volgestempelde bingo kaart. Bah!![]()
Weet je, ik vind eigenlijk dat het maar eens afgelopen moet zijn met al die opschepperij dat je in die sloeber winkels zoals de ACTION, XENOS, WIBRA, BENTEX, ALDI, LIDL komt!
Hou eens op gierig te zijn en koop eens wat moois en duurs voor jezelf en dan bij voorkeur in een dure winkel. Word je misschien een beetje gelukkiger van, net als ik!
Toch bedankt voor deze topics! Ik heb ff goed gelachen om al die geweldige verhalen over stofzuigers die bijna in de hens vliegen en katten die ge-elektrokuteerd worden door de fleece dekens!![]()
Voor een ontevreden mens bestaan er geen gemakkelijke stoelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef CoExist het volgende:
*grom* *zeur* *zeik* *brom* *klaag* etc etc
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef CoExist het volgende:
Als jij dan echte kwaliteitsschoenen gaat kopen ipv gympies, dan praten we verder knulquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef CoExist het volgende:
en koop eens wat moois en duurs voor jezelf en dan bij voorkeur in een dure winkel.
Hier hadden ze gister echt alles voor de vogels aangevuldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:10 schreef AnnekeM het volgende:
Deze week es kijken of ze de mezenbollen weer aangevuld hebben. Ze gingen als broodjes over de toonbank. En ook de vogels blijven ervan smullen
Bij het gereedschap.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
jij wel hoor! ik ben vandaag weer geweest en ik heb ze weer niet kunnen vinden. ze staan neem ik aan gewoon bij de kantoorspulletjes (zoals mappen en die bakjes voor papieren?)
Past wel. Moet je 'm alleen even opvouwen.quote:
Ik heb de neppe versie van Gucci Rush 2. Kosten: 1 euroquote:Op zondag 9 januari 2011 13:58 schreef bluejean het volgende:
[..]
Jawel. Bij de Action hier herkende ik zowaar een Flowerbomb (Viktor&Rolf) in een van die el cheapo flesjes.
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben net thuis, helaas... geen lade-ding hier bij de Action![]()
Dus ik ben naar huis gegaan met een rol plakband en een pak Balisto
Verschilt vaak per winkel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
weet je ook waar ze ongeveer te vinden zouden zijn in de Action?
Hier in het gereedschap-pad (als er geen speciale aanbiedingen mee zijn)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
k, daar moest ik toch al langs voor dat laatjesdingetje, dus dan ga ik vrijdag ofzo maar weer ns :p ik blijf aan de gang, vergeet altijd alles als ik er ben!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier in het gereedschap-pad (als er geen speciale aanbiedingen mee zijn)
Bij de lampen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Stoepkrijt, waskrijtjes? Ik weet niet wat krijtstiften zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:04 schreef Whiskers het volgende:
Iemand weleens krijtstiften gesignaleerd bij de Action?
Geen idee, kijk nooit naar dat soort spullen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Smijn. het volgende:
Even een vraagje, heel lang geleden werden er bij de action strookjes verkocht waarmee je papieren sterretjes kon vouwen, bestaan die nog?
Ja die ken ik, gebruiken ze in de horeca voor borden(die van buiten:P) maar geen idee of action die heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stoepkrijt, waskrijtjes? Ik weet niet wat krijtstiften zijn
Best wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:03 schreef Elkouw het volgende:
Hebben ze nog nuttige dingen voor je auto de laatste tijd? Dichtstbijzijnde Action is alsnog ver maar volgende keer even kijken
Heb vorige week een auto gekocht en heb eigenlijk alles bij de action gekocht... koelvloeistof ruitenwisservloeistof, motorolie, wax, shampoo, ruitenhamer, nooddeken, parkeerschijf, ruitenkrabber en ontdooier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:03 schreef Elkouw het volgende:
Hebben ze nog nuttige dingen voor je auto de laatste tijd? Dichtstbijzijnde Action is alsnog ver maar volgende keer even kijken
Leg even uit....ik kan de connectie asbakken en katten niet maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga er straks ook weer even langs, moet asbakken hebben.
Kutkatten
Katten die asbakken van de tafel af gooien?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Leg even uit....ik kan de connectie asbakken en katten niet maken.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:07 schreef Tamashii het volgende:
Die post van die gast of vrouw wat het ook is.
bij de 100 nieuwste producten:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze er eigenlijk ook zaklampen? ik moet er 1 voor in de auto hebben, liefst een kleine waar AA batterijen in kunnen..
Moet je van die zilverkleurige kopen, kunnen niet kapotquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
Ik ga er straks ook weer even langs, moet asbakken hebben.
Kutkatten
Trovey jij als kattenkennerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Leg even uit....ik kan de connectie asbakken en katten niet maken.
Gelukkig denkt mijn zus dat ze miljonair is ofzo...dus neemt ze me altijd vanalles meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef Miam het volgende:
ik ben al in geen weken geweest!![]()
als ik mijn salaris binnen heb, moet ik er meteen heen.
begint te kriebelen.![]()
oeh oeh oeh! zijn het van die grote? voor je rug?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef trovey het volgende:
Bj de nieuwe artikelen...warmtepleister, een verpakking van 3 stuks voor 99 cent....een zegen voor mijn spieren die dingen maar normaal bijna 10 eurodus even deze opgehaald en proberen.
* trovey pakt de verpakking evenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh oeh oeh! zijn het van die grote? voor je rug?
Dat heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
k, daar moest ik toch al langs voor dat laatjesdingetje, dus dan ga ik vrijdag ofzo maar weer ns :p ik blijf aan de gang, vergeet altijd alles als ik er ben!
Boodschappenlijst werkt niet bij mij, als ik naar de Action ga.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak![]()
Een boodschappenlijstje maken misschien een idee?
Ik maak er vaak wel eentje, zodat ik de cruciale dingen niet vergeet, maar ik kom toch altijd met meer thuis dan wat er op het lijstje stondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Boodschappenlijst werkt niet bij mij, als ik naar de Action ga.
Ik vergeet nooit wat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een electrische luchtbedpomp gevonden bij de Action6.99
[..]
Ik maak er vaak wel eentje, zodat ik de cruciale dingen niet vergeet, maar ik kom toch altijd met meer thuis dan wat er op het lijstje stondAl kan ik me heel soms wel goed bedwingen
Waar woon je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
Gister weer ff snel naar binnen geweest om te kijken of het ladekastje er nu wel was, maar helaas...
Misschien dan maar toch naar de Xenos voor een soortgelijk ding
wow, lieve zus heb jij dan! zou de mijne nooit doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef karientje91 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt mijn zus dat ze miljonair is ofzo...dus neemt ze me altijd vanalles mee
Hmm, reken maar op het minimum loon. Of er niet erg veel boven.. voor alleen 't geld zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Elkouw het volgende:
Werkt er trouwens iemand bij de Action? Ik zie dat ze mensen zoeken in de Rotterdamse filialenBen wel benieuwd naar het salaris
Zuid-Hollandquote:
Dan is Zevenaar wel erg ver weg.quote:
Das een eind weg ja, ik moest ook googlenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan is Zevenaar wel erg ver weg.Bij de Action in Zevenaar verzuip je in die kastjes.
In Zevenaar staat een hele stelling vol met die krengen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een eind weg ja, ik moest ook googlen
Ik denk dat wij het helemaal niet gehad hebben, lijkt me sterk dat het al uitverkocht is.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
In Zevenaar staat een hele stelling vol met die krengen.
Assortiment verschilt vaak per winkel.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het helemaal niet gehad hebben, lijkt me sterk dat het al uitverkocht is.
Komende week rondje Xenos dan maar
Xenos is ook (denk ik, in het algemeen) duurder dan Actionquote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Mylene het volgende:
Ik zie bij de Xenos soms dingen die duurder zijn dan bij de Action.
Voorbeeld, die zakjes met tarwe die je kunt opwarmen in de magnetron kosten daar 5 euro tegen iets van 3 bij de Action. Voorraadblikken Senseo 2 euro tegen 89 eurocenten bij de Action.
Milka melowcakes per 4 zijn dan wel weer duur bij de Action.
Hema heeft een héle goeiequote:Op maandag 17 januari 2011 10:44 schreef tomaat52 het volgende:
Koop nooit de zilveren fietspomp bij de Action.![]()
Die van de Action kostte ¤5; ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hema heeft een héle goeie, al zal die wel iets duurder zijn
8,50
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die van de Action kostte ¤5; ofzo.Rotpomp. Ding haalt amper 4 bar.
Het is een fietspomp he.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?
Waterraketten 'doe' ik op 7 bar. Met een flink stuk persluchtslang er tussen... En een 'hogedrukpomp' van de fietsenmaker!quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat ben je aan het oppompen dat 'ie tot 4 bar moet? Een waterraket?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef Miam het volgende:
[..]
wow, lieve zus heb jij dan! zou de mijne nooit doen.
Werkt het een beetje? Wil ze ook gaan proberen. Gebruik nu Ducktape met Cajennepeper, werkt ook kei goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:26 schreef trovey het volgende:
[..]
* trovey pakt de verpakking even
Maat 18 x 12 cm...dus ligt er een beetje aan hoe breed je rug is.
moet je dr wel op kijken he :p meestal heb ik wel een lijstke bij me zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak![]()
Een boodschappenlijstje maken misschien een idee?
Die heb ik voor op de wcquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef karientje91 het volgende:
Ze hebben nu bij de action super lekkere parfum voor de dames![]()
"Sexplosion" heet 'ie
Toevallig net eentje op de rug.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:26 schreef karientje91 het volgende:
[..]
Werkt het een beetje? Wil ze ook gaan proberen. Gebruik nu Ducktape met Cajennepeper, werkt ook kei goed!
Thanksquote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef soapie het volgende:
[..]
In Zoetermeer hadden ze er vanmorgen nog een paar staan.
Hmm, volgende keer even kijken dan of ze ze hier hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Toevallig net eentje op de rug.Werkt uitstekend, zelfs zo goed dat ik een nu aanwezige persoon hier even heb gevraagd of het wel allemaal goed ging met de huid i.v.m. brandplekken want het werd wel heel warm.
Echter geen problemen dus uitstekend produkt voor die prijs.
Een aanradertje voor mensen met tegenzittende spieren. Die tip met cayennepeper ga ik onthouden als ik even zonder zit.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Mooie plaatjes op je website!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef Alerion het volgende:
Ik heb er laatst wat lipstick en nepwimpers en zooi gekocht om wat af te kunnen wisselen qua looks tijdens fotoshoots (ik fotografeer). Was een paar euro kwijt, en het werkt prima! Blijft natuurlijk niet gek lang zitten die lipstick, maar dat boeit ook niet met een fotoshoot.
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Zeg, hebben ze er ook regenponcho's?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef tomaat52 het volgende:
Was er vandaag weer:
2 flessen sprite en een kilo snoep.
Waarom dan ook meteen een kilozak?quote:
Omdat ze zo lekker zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:45 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Waarom dan ook meteen een kilozak?![]()
Als je er straks 2 kilo bij moet tellen op de weegschaal zijn ze een stuk minder lekker.quote:
Dat is toch de namaak Flowerbomb van Viktor & Rolf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef karientje91 het volgende:
Ze hebben nu bij de action super lekkere parfum voor de dames![]()
"Sexplosion" heet 'ie
't Lage Land . Ligt in de Alexanderpolder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie op de site dat er in Den Haag nog een Action komt!
Ik hoop dat ie een beetje centraal komt, want die in Den Haag zuid is mij veel te ver.
Dat is Rotterdam ja,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
't Lage Land . Ligt in de Alexanderpolder.
Die secondelijm gebruik ik overal voor. Waanzinnig goed spul.quote:
je wilt je camera vastlijmen op het statief?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je wilt je camera vastlijmen op het statief?
Het zal mij benieuwen wanneer er baby warmtepleisters komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:10 schreef Mirjam het volgende:
ze hadden de warmtepleisters weer
dus maar 4 pakjes meegenomen, voor het geval ze bevallen
en een doos vinylhandschoenen (jammer dat ze gepoederd zijn) , secondelijm, en nog iets wat ik alweer vergeten ben
Jammer, ik kan niet fluiten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/2
Overigens lijken die warmtepleisters me een erg goed idee
Haha, wat een dingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
Hebben!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef GotC het volgende:
Ik toen ik op kamers ging, stapels handdoeken en keukenspullen ingeslagen. Was toen een kar vol. Bij de kassa: 60 euroquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:45 schreef tomaat52 het volgende:
Zijn er al mensen die meer als ¤15; hebben uitgegeven bij de Action?
Hoe lang duurde het voordat de chagrijnige bliepmiep klaar was?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik toen ik op kamers ging, stapels handdoeken en keukenspullen ingeslagen. Was toen een kar vol. Bij de kassa: 60 euro
Wow.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
- wc reiniger
- wc spray
- 'swiffer' doekjes + houder
- schuursponsjes
- navulbare aansteker
- wasknijpers
Schade: 3,85 euro, Waah!
Ja, ik was ook in shock...quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee of de action bureaulampen verkoopt
Ik heb die "swiffer" met doekjes ook gekocht, maar die alleen kost toch al ¤3,60 ofzo.. Of bedoel je die mini(hand-ding om planken af te stoffen enzo)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
- wc reiniger
- wc spray
- 'swiffer' doekjes + houder
- schuursponsjes
- navulbare aansteker
- wasknijpers
Schade: 3,85 euro, Waah!
In Zevenaar hebben ze die.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan heb ik toch niet goed opgelet van de week
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik heb die "swiffer" met doekjes ook gekocht, maar die alleen kost toch al ¤3,60 ofzo.. Of bedoel je die mini(hand-ding om planken af te stoffen enzo)
Deze zijn inderdaad maar 0.69quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij dan
Ik heb het vloerding.... Maar voor dat geld wil ik de stoffer ook wel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ik had die doekjes met houder in een doosje voor 0,69 euro! Owh t zijn inderdaad de afstof versies ja, niet voor de vloer. Ik vond t ook héél weinig maar ze zien er goed uit. Mss was t een foutje in deze action ofzo? Wel een fijn foutje voor mij dan
Wat kan je niet kopen voor ¤1quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef tomaat52 het volgende:
Wat kan je kopen bij de Action voor ¤1?
ja voor je het weet heb je er een priem van gedraaidquote:Op maandag 24 januari 2011 19:10 schreef tomaat52 het volgende:
Binnenkort een nieuwe schroevendraaier halen.Action schroevendraaiers kunnen weinig hebben.
Die van mij ligt in 3 stukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:14 schreef moussy het volgende:
[..]
ja voor je het weet heb je er een priem van gedraaid
Neuh.quote:
Volgens mij hebben ze die nog.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef heaven7 het volgende:
Moet ook weer eens langs
Heeft iemand nog die mooie zilveren dozen gezien lately? Ik wil nog de grootste van ¤6,-
Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb 4 pakken dagravit bruistabletten gekocht voor 2 euro per pak. Ik ben blijdie dingen kosten normaal 14 euro
Daar zou ik me bij bruistabletten niet zo druk om maken eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.
Ik ook niet. Laatst 2 flesjes Sprite, 52 cent per stuk, omdat de datum bijna was afgelopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zou ik me bij bruistabletten niet zo druk om maken eigenlijk.
Waarom niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef loecje het volgende:
dat mogen ze niet eens verkopen. zelfs niet voor die prijs
Kijk anders eens ff bij de Action in Zevenaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Waar dan? Niet in Arnhem en Huissen iig! Kwamen ook niet meer binnen..
Bedoel deze he:
[ afbeelding ]
Vorige week Vrijdag wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:46 schreef heaven7 het volgende:
Ik woon in Arnhem ja!Hebben ze ze in Zevenaar nog?
Weet je dat zeker?
Geen idee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef heaven7 het volgende:
Waren er nog veel (en die hele groten ook?) of is de kans dat alles weg is nu groot?
Ben je nou nog niet onderweg naar de action :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef heaven7 het volgende:
Toen je er was bedoel ik, waren er nog veel?
Ze stonden er toen wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef heaven7 het volgende:
Toen je er was bedoel ik, waren er nog veel?
Oh das nog best een aantal km's dan. Ik maakte mijn opmerking eigenlijk meer met het idee dat het misschien 5km verderop was. Wel balen! Heb hem ook niet meer in het filiaal hier gezien helaas..quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik ben dus voor Jan met de Korte k*t gegaan want volgens een medewerkster waren ze er al weken niet meerEn ze kwamen wrs ook niet meer binnen
Dus voor noppes 40 km gereden
Hoewel, heb die Sexplosion maar meegenomen, gruwelijk lekker luchtje voor ¤1,60!
Wel raar dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:32 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik ben dus voor Jan met de Korte k*t gegaan want volgens een medewerkster waren ze er al weken niet meerEn ze kwamen wrs ook niet meer binnen
Dus voor noppes 40 km gereden
Hoewel, heb die Sexplosion maar meegenomen, gruwelijk lekker luchtje voor ¤1,60!
Whehe ja was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oh das nog best een aantal km's dan. Ik maakte mijn opmerking eigenlijk meer met het idee dat het misschien 5km verderop was. Wel balen! Heb hem ook niet meer in het filiaal hier gezien helaas..
Je bedoelt meenemen :p en dan via FHF op zoek naar een taxi service :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Whehe ja was het maar zo'n feestNee bij de 2 Actions in Arnhem en 1 in Huissen hebben ze ookal niks meer
Als jullie ooit ergens nog wat zien, willen jullie dan gillen?
Ben ook zeer benieuwd waar ie precies gaat komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie op de site dat er in Den Haag nog een Action komt!
Ik hoop dat ie een beetje centraal komt, want die in Den Haag zuid is mij veel te ver.
Zal wel in de stad zijn....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ben ook zeer benieuwd waar ie precies gaat komen
Action heeft alles.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef mazaru het volgende:
Ik ging vandaag kijken voor anticondensspray. Eigenlijk wou ik een vochtvreter, maar het leek me sterk dat ze die in de Action verkochten.
De anticondensspray hadden ze wel, en raadt eens wat ik tegenkwam toen in nog even doorsnuffelde......
![]()
Een vochtvreter!
Me happy
Ik had eerst 2 potjes gekocht van davitamon geloof ik, waren nog 5 maanden houdbaar. Dan krijg je het wel op.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kijk eens ff naar de houdbaarheidsdatum.
Velp?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Whehe ja was het maar zo'n feestNee bij de 2 Actions in Arnhem en 1 in Huissen hebben ze ookal niks meer
Als jullie ooit ergens nog wat zien, willen jullie dan gillen?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef trovey het volgende:
Vandaag getest: de rijst. wokgroentes en de saus van Amoy (voor 49 tot 79 cent). Resultaat na een test door twee personen:. Morgen ga ik de andere Action hier leegroven.
Waag het niet om bij de Action in Zwolle te komen jullie, alles is voor mij.
![]()
Heb je ze recentelijk gezien in Velp of bedoel je gewoon dat daar ook een Action zit? Want je kunt ze niet bellen en ik ga niet stad en land afrijden omdat er een piepklein kansje bestaat dat er nog wat ligt als ik niet zeker weet dat dat zo isquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik had eerst 2 potjes gekocht van davitamon geloof ik, waren nog 5 maanden houdbaar. Dan krijg je het wel op.
[..]
Velp?
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraatquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef trovey het volgende:
Vandaag getest: de rijst. wokgroentes en de saus van Amoy (voor 49 tot 79 cent). Resultaat na een test door twee personen:. Morgen ga ik de andere Action hier leegroven.
Waag het niet om bij de Action in Zwolle te komen jullie, alles is voor mij.
![]()
Zeg ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraat
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke is dat? Ik ga vanmiddag even naar de action aan de vechtstraat
Die hebben ze volgens mij altijd bij de Action.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:39 schreef trovey het volgende:
Loop ik tijden te zoeken naar een perforator bij de Action...niets.Koop ik er eentje...zijn ze wel aanwezig bij de nieuwe artikelen.
Gelukkig maar dat ik er eentje gekocht heb bij de Kringloop voor maar 50 cent anders zou ik me behoorlijk bekocht voelen.
Nou niet hier dus...in beide zaken niet te vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die hebben ze volgens mij altijd bij de Action.
Blijkbaar is de Action hier goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou niet hier dus...in beide zaken niet te vinden.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga als het goed is vanmiddag nog even shoppen bij de action met een vriendinKan bijna niet wachten
![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga als het goed is vanmiddag nog even shoppen bij de action met een vriendinKan bijna niet wachten
![]()
Ik heb je niet in de weg gelopen dus je kunt beide winkels leegroven. Wat ben ik toch meelevend hè?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Erg lief van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb je niet in de weg gelopen dus je kunt beide winkels leegroven. Wat ben ik toch meelevend hè?
Oeh Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb me een toffe tas gescoredZal wel even een kiekje maken later
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bedoel je een pic van de tas of van Marijke?
De tas natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bedoel je een pic van de tas of van Marijke?
Ik wou net zeggen, het lijkt wel een fietstasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas natuurlijkKijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zitten ook haken aan (weggewerkt), zodat je em als fietstas kunt gebruiken
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezels
[ afbeelding ]
Ik geloof 5 euro, maar moet even op de bon kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het lijkt wel een fietstas
Mooi ding![]()
Hoeveel kostte hij?
En je poezels zitten gelijk weer in je mand
I luf the flowers Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas natuurlijkKijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zitten ook haken aan (weggewerkt), zodat je em als fietstas kunt gebruiken
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezels
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
hey, daar heb ik er gisteren toevallig 2 van gehaald bij de actionquote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
De Wibra heeft het ladenkastje deze week, aangezien de Action hem hier niet verkoopt ben ik daar blij mee
[ afbeelding ]
Mijn vingers, wat doe je?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
De Verona secondelijm van de Action is super!
daar heb ik net wat mee gedaan, en het zit nu aan mijn hand, zit inderdaad super jaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
Nee, die ik heb zijn wit. Volgens mij bedoel je Stanger contactlijm.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die mini groene tube? Die lijmt lekker ja
Oh dit waren ienimini groene secondelijm tubetjesquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee, die ik heb zijn wit. Volgens mij bedoel je Stanger contactlijm.
Tot je het een tweede keer wil gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die mini groene tube? Die lijmt lekker ja
Zelfde maat tubes, alleen dan groen heb ik altijd van de Actionquote:
Met jou altijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Wie gaat er mee varen?
Ervaring?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef heaven7 het volgende:
Ooh leuk voor de zomer!! Alleen eerst een boot kopen en op basis daarvan een vakantie boeken is niet helemaal de juiste volgorde
Met een Action op 200 meter en voor die prijs denk ik dat ik toch maar zelf ga inslaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef heaven7 het volgende:
Oh wil je Silan? Heb nog 4 flessen staan, stinkspulKom maar halen!
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen nog "iets" kopen.. weet nog niet wat.
Duitse Robijn wasverzachter.quote:
Ik wilde ook al eenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef heaven7 het volgende:
Oh het klonk als een of andere koeksoort
Is dat dat Sexplosion luchtje? Of een andere?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef sproetjes het volgende:
ik kocht vandaag die flowerbomb dupe voor in mn werk/sporttas..
ruikt nog lekker ook voor die 1.69 (ofzo).. als ie geen uren blijft hangen is geen probleem, ik gebruik em toch alleen op mn werk als klaar ben met lesgeven en me even snel ga opfrissen
die sexexplosion jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dat Sexplosion luchtje? Of een andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |