Oeh Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb me een toffe tas gescoredZal wel even een kiekje maken later
![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bedoel je een pic van de tas of van Marijke?
De tas natuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bedoel je een pic van de tas of van Marijke?
Ik wou net zeggen, het lijkt wel een fietstasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas natuurlijkKijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zitten ook haken aan (weggewerkt), zodat je em als fietstas kunt gebruiken
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezels
[ afbeelding ]
Ik geloof 5 euro, maar moet even op de bon kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, het lijkt wel een fietstas
Mooi ding![]()
Hoeveel kostte hij?
En je poezels zitten gelijk weer in je mand
I luf the flowers Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De tas natuurlijkKijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zitten ook haken aan (weggewerkt), zodat je em als fietstas kunt gebruiken
En de nieuwe wasmand die uiteraard uiterst geschikt is als speelparadijs voor poezels
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
hey, daar heb ik er gisteren toevallig 2 van gehaald bij de actionquote:Op zondag 30 januari 2011 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
De Wibra heeft het ladenkastje deze week, aangezien de Action hem hier niet verkoopt ben ik daar blij mee
[ afbeelding ]
Mijn vingers, wat doe je?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
De Verona secondelijm van de Action is super!
daar heb ik net wat mee gedaan, en het zit nu aan mijn hand, zit inderdaad super jaquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
Nee, die ik heb zijn wit. Volgens mij bedoel je Stanger contactlijm.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die mini groene tube? Die lijmt lekker ja
Oh dit waren ienimini groene secondelijm tubetjesquote:Op zondag 30 januari 2011 16:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee, die ik heb zijn wit. Volgens mij bedoel je Stanger contactlijm.
Tot je het een tweede keer wil gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef tomaat52 het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat die mini groene tube? Die lijmt lekker ja
Zelfde maat tubes, alleen dan groen heb ik altijd van de Actionquote:
Met jou altijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Wie gaat er mee varen?
Ervaring?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef heaven7 het volgende:
Ooh leuk voor de zomer!! Alleen eerst een boot kopen en op basis daarvan een vakantie boeken is niet helemaal de juiste volgorde
Met een Action op 200 meter en voor die prijs denk ik dat ik toch maar zelf ga inslaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:27 schreef heaven7 het volgende:
Oh wil je Silan? Heb nog 4 flessen staan, stinkspulKom maar halen!
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen nog "iets" kopen.. weet nog niet wat.
Duitse Robijn wasverzachter.quote:
Ik wilde ook al eenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef heaven7 het volgende:
Oh het klonk als een of andere koeksoort
Is dat dat Sexplosion luchtje? Of een andere?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:44 schreef sproetjes het volgende:
ik kocht vandaag die flowerbomb dupe voor in mn werk/sporttas..
ruikt nog lekker ook voor die 1.69 (ofzo).. als ie geen uren blijft hangen is geen probleem, ik gebruik em toch alleen op mn werk als klaar ben met lesgeven en me even snel ga opfrissen
die sexexplosion jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dat Sexplosion luchtje? Of een andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |