Geloof me, dit voelde als de mount everest beklimmen. Ik moest nog 2 trappen op ook!quote:
Ja, het mag natuurlijk helemaal niet. En hij rookt vieze stinksigaren, die ruik je in het hele pand en het hele pand maar klagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel weer ideaalik ben wel blij dat we hier niet roken binnen. In de klus ruimte mag wel gerookt worden trouwens. Ik bedenk me net dat het lekker veilig is eigenlijk, dat is naast de motorstalling met brandstoffen ed
Ik ga het niet eens lezen, DOM!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
Ik blijf nog steeds voor de afschaffing van luie en domme mensen
BMW M5 Velgen onder Opel Zafira
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou een vraag kunnen zijn die ik zou stellen als ik ooit de behoefte zou voelen een Zafira te kopen
En dan met je arm uit het raam hangen terwijl je daar rondrijdt in je Zafira.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens lezen, DOM!
Sowieso 18" velgen om ieniminie schijfremmetjes
Ja, dan kan 90% van FOK! wel opdoeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?
2: Waarom vraag je dat op FOK! en kijk je dan niet zelf met je ogen?
3: Waarom vraag je dat zonder enige informatie of maten op FOK! vragen?
Ik ben blij bij die 10% te horen. Dat geeft mij een superieur gevoelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, dan kan 90% van FOK! wel opdoeken.
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?
2: Waarom vraag je dat op FOK! en kijk je dan niet zelf met je ogen?
3: Waarom vraag je dat zonder enige informatie of maten op FOK! vragen?
Ik weet het! Ik weet het! Hand op steekt! !!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, en die DM trouwens, ik vraag me ook af wat er mis mee is.
Oh, het ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Hand op steekt! !!!!!
Ze komen niet aan.
Wat een ontzettend lelijk gezette tattooquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan met je arm uit het raam hangen terwijl je daar rondrijdt in je Zafira.
[ afbeelding ]
Was ff weg, doet je Outlook het al?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelen
Want je vindt het heel lastig om zelf te kijken of het 4 bout gaten zijn of 5? En in te schatten of het ene rondje in het andere past?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelen
Als je ooit de boefte voelt een Zafira te kopen, zou ik eerst vragen of je dokter naar jou wil kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Want in een #Singles topic posten op een website is wel een bijdrage aan je (ons, mijn) leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben blij bij die 10% te horen. Dat geeft mij een superieur gevoel![]()
Het ziet eruit alsof het met pen is gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lelijk gezette tattoo
Nee, omdat mocht het passen, ik het zelf niet kan verwisselen zonder het juiste gereedschap. Wat ik dus niet heb en m'n oom welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want je vindt het heel lastig om zelf te kijken of het 4 bout gaten zijn of 5? En in te schatten of het ene rondje in het andere past?
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ff weg, doet je Outlook het al?.
quote:
Jij bent gewoon niet online!quote:Je bericht is verzonden.
Over enkele ogenblikken wordt deze bezorgd bij de ontvanger, mits deze online is.
Dat ligt gewoon in je achterbak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat mocht het passen, ik het zelf niet kan verwisselen zonder het juiste gereedschap. Wat ik dus niet heb en m'n oom wel
Godt, ik vind het een beetje oneerlijk dat je zo tegen haar doet, je had het best subtieler kunnen vertellen. Niet vergeten dat ze een blonde is he!quote:
Nee, ik acht de kans dat ik ooit weer in en zafira rijdt dusdanig klein dat ik de dokter maar spaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ooit de boefte voelt een Zafira te kopen, zou ik eerst vragen of je dokter naar jou wil kijken
Bij normale auto's welquote:
Ik had het niet over haar billen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Godt, ik vind het een beetje oneerlijk dat je zo tegen haar doet, je had het best subtieler kunnen vertellen. Niet vergeten dat ze een blonde is he!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
boom boom boom
even brighter than the moon moon moon
Dat ligt er altijd inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik acht de kans dat ik ooit weer in en zafira rijdt dusdanig klein dat ik de dokter maar spaar
[..]
Bij normale auto's wel
Niet als je pa het eruit haalt, de prut vervolgens niet terug legt en het daarna presteert de spullen kwijt te raken in een overvolle garagequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt er altijd inben anders heel benieuwd hoe speciaal jow auto is
quote:
Goede reden om Beetman om een massage te vragen, vind je niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet gebouwd op dat getil. Mijn schouders.
Dat is stomquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je pa het eruit haalt, de prut vervolgens niet terug legt en het daarna presteert de spullen kwijt te raken in een overvolle garage
Hey Klutsje, heb ik het nou goed als ik zeg dat ik jou ben misgelopen op Lieffestival in september?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet gebouwd op dat getil. Mijn schouders.
Ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is stomsowieso, waarom er uit halen, ligt in een speciaal vakje
Die heb ik niet gezienquote:
Op speciale voetjes/isolatiemat zetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
kut, buren klagen voor de 2e keer over de bas, ding staat al 6dB in de min
Dat heb je heel goed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Klutsje, heb ik het nou goed als ik zeg dat ik jou ben misgelopen op Lieffestival in september?
Maar er valt niets te pronken met mijn Suzukiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Ludootje het volgende:
Verbaast me dat Noukster hier niet met haar Suzuki loopt te pronken.
t ding is 2000w RMSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op speciale voetjes/isolatiemat zetten?
Awwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed!
Maar ik ben ook om 18 uur weggegaan omdat ik eigenlijk gewoon ziek was.
Bij mij en mn pa ligt een halve gereedschapskist en magazijn in de kofferbak, de meeste reparaties kan ik zelf langs de kant van de weg uitvoeren. Alleen vraag ik me wel eens af waarom ik dat heb, want ik heb het ooit 1x gedaan. Meestal bel ik toch de anwb omdat t kut weer is oid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelIk heb het niet gedaan. Kan best zijn dat ie alle meuk er ondertussen weer ingepakt heeft of het bij de garage heeft laten vervangen. Ik kijk nooit in die vakjes
Moet je gewoon van die metalen pootjes onder zetten. Ik heb 4 van die krengen gehad in een houten huis. Hell yeah dat dat werkt.quote:
Aww, hij is toch best mooi?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar er valt niets te pronken met mijn Suzuki
T zijn hele dikke betonnen muren, de buren en t kantoor zijn alleen verbonden door een trappenhuis. Geen directe verbinding dus. Maar t ding klapt gewoon ziek hardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je gewoon van die metalen pootjes onder zetten. Ik heb 4 van die krengen gehad in een houten huis. Hell yeah dat dat werkt.
Nou, ik krijg reparaties niet zelf voor elkaar, zoveel verstand heb ik niet van motoren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij en mn pa ligt een halve gereedschapskist en magazijn in de kofferbak, de meeste reparaties kan ik zelf langs de kant van de weg uitvoeren. Alleen vraag ik me wel eens af waarom ik dat heb, want ik heb het ooit 1x gedaan. Meestal bel ik toch de anwb omdat t kut weer is oid.
Als de motor kapot is lukt het mij ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik krijg reparaties niet zelf voor elkaar, zoveel verstand heb ik niet van motoren.
Wat is t probleem dan?quote:
Shake your moneymaker!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Let's get loud, let's get loouuuhoouuud
*shakes his ass like J-Lo*
Outlook haalt geen mails meer binnen. Er komt steeds een pop upje waarin om het wachtwoord wordt gevraagd. Als ik die dan ingeef en op oke druk, blijft dat ding steeds komen.quote:
*computer schud*quote:
Wat voor emailprovider heb je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Outlook haalt geen mails meer binnen. Er komt steeds een pop upje waarin om het wachtwoord wordt gevraagd. Als ik die dan ingeef en op oke druk, blijft dat ding steeds komen.
Kan je er online wel in? Lijkt erop dat de pop/smtp server niet werkt. Waar heb je je mail van?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Outlook haalt geen mails meer binnen. Er komt steeds een pop upje waarin om het wachtwoord wordt gevraagd. Als ik die dan ingeef en op oke druk, blijft dat ding steeds komen.
Ik vond If you had my life altijd wel een geinig nummer. Maar toen was ik 14 ofzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Ik heb volgens mij helemaal geen JLO muziek in mijn collectie
Het is schoolmail, dus WUR.quote:
Online lukt het wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je er online wel in? Lijkt erop dat de pop/smtp server niet werkt. Waar heb je je mail van?
Ach, dit is ook nog van toen ik 14 ofzo was:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond If you had my life altijd wel een geinig nummer. Maar toen was ik 14 ofzo.
Correctie ik heb het album J.Loquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond If you had my life altijd wel een geinig nummer. Maar toen was ik 14 ofzo.
Toen ik klein was vond ik dat ook helemaal geweldigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dit is ook nog van toen ik 14 ofzo was:
En ik vind het nog steeds leuk
Even een mailtje naar school sturen met de vraag of ze iets aan hun POP hebben veranderd ofzo...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is schoolmail, dus WUR.
[..]
Online lukt het wel jaHet gaat om schoolmail.
Whats up, dawg!quote:
Insinueer je nou dat ik geld met mijn kont verdien?quote:
Ach, ik was vroeger fan van de Spice Girls. Het kan erger.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dit is ook nog van toen ik 14 ofzo was:
En ik vind het nog steeds leuk
Alles goed kerel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Let's get loud, let's get loouuuhoouuud
*shakes his ass like J-Lo*
Heb ik nog op bandje gehad... en ik ben een jongetje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik was vroeger fan van de Spice Girls. Het kan erger.
Nee, een heumeu.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik geld met mijn kont verdien?
Zeg je nu dat ik een HOER ben???!!!!
Five en de BSB hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik was vroeger fan van de Spice Girls. Het kan erger.
quote:Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little, now I have a lot
Bandjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ik nog op bandje gehad... en ik ben een jongetje.
OMGquote:
Dan zou ik even een mailtje naar de helpdesk sturen, grote kans dat er iets veranderd is en dat ze het vergeten zijn te melden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is schoolmail, dus WUR.
[..]
Online lukt het wel jaHet gaat om schoolmail.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh, EM heeft zijn 'creativiteit' weer losgelaten op de OP.
En dan hopen dat de dj zo lang mogelijk zijn bek zou houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bandjes.
Dat je de top40 ging opnemen van de radio.
heb je weer werk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
* kijkt naar vrachtwagen.
Dat wordt nog wat.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik luisterde naar Urban Dance Squad. Still do btw.
Mwah, je klaagt over seksgebrek, en je bent mager.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik geld met mijn kont verdien?
Zeg je nu dat ik een HOER ben???!!!!
Maar toch lulden ze er bijna altijd doorheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan hopen dat de dj zo lang mogelijk zijn bek zou houden.
Barpoesquote:
Wij zijn dan ook gewoon van goede smaeckquote:
Mens het jaar is net aan de gang en ik heb al een trio gehadquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, je klaagt over seksgebrek, en je bent mager.
Geen inkomsten dus.
Ja, dat heb ik al gedaan. Ben benieuwd wat ze zeggen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik even een mailtje naar de helpdesk sturen, grote kans dat er iets veranderd is en dat ze het vergeten zijn te melden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook gewoon van goede smaeck
Maar die lulden altijd door. Erik de Zwart stond op een hoop bandjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan hopen dat de dj zo lang mogelijk zijn bek zou houden.
Of dat midden in je favoriete nummer net je bandje op wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar die lulden altijd door. Erik de Zwart stond op een hoop bandjes.
een echte student.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Heb er al een paar op.
Ach, je leeft maar een keer toch?
Curry & van Inkel op vrijdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik was klein. En ik luisterde toen ook al naar AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd en Supertramp en zo, dus zo slecht was het niet gesteld met m'n smaakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik luisterde naar Urban Dance Squad. Still do btw.
En ik kom deze tegen bij Related Videos...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
Dit vond ik vroeger tof.
En ik vind het nog een lekker nummer.
ik was blij toen walkmans met autoreverse uitkwamen. niet meer je bandje om hoeven draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of dat midden in je favoriete nummer net je bandje op was
Ik heb dit jaar geen trio gehad nog. Ik faal.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens het jaar is net aan de gang en ik heb al een trio gehad![]()
Ik klaag nooit over seksgebrek. Ik klaag over gebrek aan liefde.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was blij toen walkmans met autoreverse uitkwamen. niet meer je bandje om hoeven draaien.
Ik wist dat ik het in me had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, je bent dus echt een orakel!
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!quote:
Led Zeppelinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik was klein. En ik luisterde toen ook al naar AC/DC, Led Zeppelin, Pink Floyd en Supertramp en zo, dus zo slecht was het niet gesteld met m'n smaak
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toch lulden ze er bijna altijd doorheen
Dat had te maken met een band. Ik heb het vorige week nog gehoord. damn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
En waar komt volgens populair geloof de naam Heavy Metal vandaan?
Laat maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik weet nog dat op mtv een keer guns & roses kwam, paradise city. en mijn moeder zo, maar jongenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:45 schreef Godtje het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had te maken met een band. Ik heb het vorige week nog gehoord. damn.
quote:het nummer "Born to be Wild" van Steppenwolf waarin de tekst "Heavy Metal Thunder" voorkomt
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet nog dat op mtv een keer guns & roses kwam, paradise city. en mijn moeder zo, maar jongenvind jij dat mooi? wat een plekzakken met dat haar zo
en dan op zn helmonds.
Lekkerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Over een maand waarschijnlijk weer en de laatste weken van 2010 heb ik ook ritjes gehad.
quote:
plakzakken, maar je spreekt het zo uit.quote:
Nou, ik hoop dit jaar toch een baan te scoren die ik echt leuk vind. Gewoon weer alleen op een auto en niet met z'n 2-en.quote:
Dat ja, ik was al wel zover dat het dat nummer was inmiddels.quote:
Was wel eng toevallig inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie, ik ben zelf ook een half orakel zie ik!
He verdorie, moet ik wéér doordenken door een post van je.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, doe iets blauws aan, we gaan je uitmelken!
LOL, half uur geleden nog gedraaid!quote:
Beamer aansluiten en goede/slechte rampenfilm kijken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
ik zit te twijfelen of dat ik de beamer en PS3 ga aansluiten![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
LOL, half uur geleden nog gedraaid!
OMGquote:
toedoetoetoetoetoetoetoeeeeequote:
quote:
Heerlijke muziek om mee te blèren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En ik ben Texas fan. Sharleen Spiteri!
Die gebruikten ze ook in een reclamequote:
Ikke dus. Maar ik heb een heel rare muziekkronkel... Is dat nummer ook niet gebruikt bij de Freedent reclame?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onmogelijk!
![]()
Wie doet dat nou luisteren???
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
He verdorie, moet ik wéér doordenken door een post van je.
Hoe doe je het toch
Oh dat van die reclame wist ik nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ikke dus. Maar ik heb een heel rare muziekkronkel... Is dat nummer ook niet gebruikt bij de Freedent reclame?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat van die reclame wist ik niet![]()
Deze draaide je er achteraan?
Of zit die nu in een reclame voor een groeimiddel?
Dat nummer begon met "I wish I was a little bit taller" en ik was toen 1.48 en brugwup.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat van die reclame wist ik niet![]()
Deze draaide je er achteraan?
Of zit die nu in een reclame voor een groeimiddel?
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat nummer begon met "I wish I was a little bit taller" en ik was toen 1.48 en brugwup.
Kan het me nog herinneren van toen iig.
Toen ik 12 was dacht ik nog laaaang niet aan dat soort viezigheid!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las brugwip en dacht, foei kluts!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
Dit was 1 van mijn singles. En nog steeds vind ik het een heerlijk nummer.![]()
Ik ook niet, ik ben pas later verpestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 12 was dacht ik nog laaaang niet aan dat soort viezigheid!
dat kan ik me goed voorstellen hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dit jaar toch een baan te scoren die ik echt leuk vind. Gewoon weer alleen op een auto en niet met z'n 2-en.
En toen stond je mee te rappen op........quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik als 16 jarige ofzo op gedanst in de regen op vakantie ergens in Kroatië, in een discotheek waar ze een hele grote boom midden in de zaal hadden staan.
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toen stond je mee te rappen op........
Hier ook. Ik zat echt op de verkeerde middelbare school.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben pas later verpest
Straight Up girl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Black eyed booooy, you should knooooow... that there's lalalala....quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight Up girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik ook in m'n iTunes...![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight Up girl!Hoe weet je dat toch jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het lijkt me heerlijk, weer alleen op de auto, lekker hard muziek aan en mee zingen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat kan ik me goed voorstellen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Start 2 Run met Evy Gruijaarts!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand nog een goed hardloop schema.. Volgens mij loop ik te snel van stapel, heb nu alweer overal pijntjes van het hardlopen net
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het lijkt me heerlijk, weer alleen op de auto, lekker hard muziek aan en mee zingen.hoe is het nou, rz?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt gewoon oud en hebt geen conditie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weet iemand nog een goed hardloop schema.. Volgens mij loop ik te snel van stapel, heb nu alweer overal pijntjes van het hardlopen net
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight up now tell me!
is it going to be me and you togheter forever?
Or are you just having fun?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Straight up now tell me!
is it going to be me and you togheter forever?
Hehe, geen conditie klopt, maar ik ga gelijk iets te ruig van stapel, moet mezelf wat in toom houden. Nu nog ergens een MP3 speler vandaan ritselen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je wordt gewoon oud en hebt geen conditie.
Ja alsof het niet allebei kanquote:
Ongeveer dezelfde periode dat Janet groter was als broerlief! Met als hoogtepunt een nummer samen.quote:
Ruigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, geen conditie klopt, maar ik ga gelijk iets te ruig van stapel, moet mezelf wat in toom houden. Nu nog ergens een MP3 speler vandaan ritselen.die heb ik niet eens..
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde periode dat Janet groter was als broerlief! Met als hoogtepunt een nummer samen.
Ja maar Janet was ook heul stoer vroeger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Toen ik 8 was heb ik nog een liedje van haar geplaybackt op school.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar Janet was ook heul stoer vroeger!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde periode dat Janet groter was als broerlief! Met als hoogtepunt een nummer samen.
Vind scream heul niet zo leuk eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee alleen een roze ipodquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iemand nog een bagger MP3 speler in de aanbieding ?
CCR is ook geniaal trouwensquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:02 schreef dawg het volgende:
lynyrd skynyrd is ook cool, heb ik ook een cd van
Ik hoorde dat nummer ooit in californication en dacht, kut dat is een mooi nummer ja, maar van wie?quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik 8 was heb ik nog een liedje van haar geplaybackt op school.
Ik had heel veel make-up op om bruin te lijken en veel goude kettingen weet ik nog.
Ik ben droevig was het tochquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
Nog een Quiz vraag! Google niet toegestaan uiteraard!
In welk nummer van Madonna zit een Nederlandse zin/tekst?
Ik weet precies hoe het nummer gaat maar ik kan niet op de titel komen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
Nog een Quiz vraag! Google niet toegestaan uiteraard!
In welk nummer van Madonna zit een Nederlandse zin/tekst?
Klopt, daar komt ie ook in voorbijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoorde dat nummer ooit in californication en dacht, kut dat is een mooi nummer ja, maar van wie?
Meende met herinneren dat in een andere aflevering het nummer op guitar hero gespeeld werd, dus ik ben al die guitar hero soundtracks afgegaan en vond hem eindelijk zo.
quote:
Nee, lijkt me niet. Het is niet voor niets je ex.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Ripley het volgende:
Ik kreeg met O&N een lief smsje van mijn exschoonmoeder (van de fok ex) trouwens, oa dat we binnenkort zullen afspreken. Hem hoef ik alleen verder niet te zien of zo. Is dat gek?
Dat je hem niet hoeft te zien, of dat je met haar afspreekt? Beide zou ik denken, nee dat is niet gekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Ripley het volgende:
Ik kreeg met O&N een lief smsje van mijn exschoonmoeder (van de fok ex) trouwens, oa dat we binnenkort zullen afspreken. Hem hoef ik alleen verder niet te zien of zo. Is dat gek?
Zit ook in That 70's Show.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, daar komt ie ook in voorbij![]()
Er zijn nieuwe afleveringen van op Comedy central btw
Die schrijf ik ook even opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik doe een schema van Renate Wennemars, van de atletiekunie. Wel voor 5 km, maar 10 km oid is ook beschikbaar. Alleen voor 10 km moet je betalen. Evy kreeg ik op de één of andere manier niet op mijn iPod.
quote:
Nou ja, hij heeft meerdere malen nog contact gezocht in de loop der jaren, maar ik heb het altijd genegeerd. Niet omdat er nog oud zeer zit of zo, maar omdat ik hem vermoeiend vind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet. Het is niet voor niets je ex.
Really?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaaa, ik wil eigenlijk heul graag naar TRON legacy
Quizvraagje:quote:
Je gaat toch voor die moeder?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft meerdere malen nog contact gezocht in de loop der jaren, maar ik heb het altijd genegeerd. Niet omdat er nog oud zeer zit of zo, maar omdat ik hem vermoeiend vind.
dus het voelt misschien wat gek als ik wel ga theedrinken met zijn moeder. Maar ik mis haar wel!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dat kan toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft meerdere malen nog contact gezocht in de loop der jaren, maar ik heb het altijd genegeerd. Niet omdat er nog oud zeer zit of zo, maar omdat ik hem vermoeiend vind.
dus het voelt misschien wat gek als ik wel ga theedrinken met zijn moeder. Maar ik mis haar wel!
whehe, leuk verwoord welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan toch?Dat je met je ex-schoonmoeder prima op kunt schieten en dat je op de ex prima kunt schieten.
Nou, gelukkig dan maar. Ik ben zelf denk ik een muts daarin, een ex die mij negeert en wel contact houdt met mijn familie zou ik niet trekkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan toch?Dat je met je ex-schoonmoeder prima op kunt schieten en dat je op de ex prima kunt schieten.
Bon Jovi - Livin' on a prayerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Quizvraagje:
In welk nummer werd een tuinslang als het ware als instrument gebruikt?
Dat snap ik, maar aan the other hand, zij stelde het voor, niet jij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Ik ben zelf denk ik een muts daarin, een ex die mij negeert en wel contact houdt met mijn familie zou ik niet trekken
Het is toch ook de keuze van je ex-schoonmoeder?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dan maar. Ik ben zelf denk ik een muts daarin, een ex die mij negeert en wel contact houdt met mijn familie zou ik niet trekken
Klopt! Richie Sambora gebruikt het ook. In It's my life ook.quote:
Als die exschoonmoeder maar wel weet hoe de vork in de steel zit, dus eerlijk tegenover haar zijn, dan kan je achteraf ook geen gezeik van hem krijgen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer. Heb het ooit compleet verkracht op singstar. Bon Jovi zingt te hoog.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind die basloop daarin best lekker.
Niet door voor de koelkast ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt! Richie Sambora gebruikt het ook. In It's my life ook.
Maar die bedoelde ik niet.
Ik had van jou ook wel verwacht dat je het had geweten.quote:
Ik kan dat lied (en ieder ander lied for that matter) ook alleen maar heel vals meezingenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer. Heb het ooit compleet verkracht op singstar. Bon Jovi zingt te hoog.
waarom doe je het zelf wel dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het nr al zo oud dan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had van jou ook wel verwacht dat je het had geweten.
Ik weet niet hou jong jij bent.quote:
Dit had ik moeten weten jaquote:
Ja, dat vroeg ik me ook af na die reactiequote:
Nou ja, dat is de overweging dus. Zij neemt het initiatief, dus misschien heeft ze het wel gewoon tegen hem gezegd en vind ie het geen issuequote:
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer. Heb het ooit compleet verkracht op singstar. Bon Jovi zingt te hoog.
Ja, maar ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.
Prachtige nummersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.
Bon Jovi niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een vrouw.
Maar ik heb ook gewoon een lage stem.
Ik vind Bon Jovi sowieso erg leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
In These Arms heeft een goede tekst ook.
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de overweging dus. Zij neemt het initiatief, dus misschien heeft ze het wel gewoon tegen hem gezegd en vind ie het geen issue
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14quote:
Nou ja, dat zij het niet leuk vindt betekend niet dat hij het niet leuk vindt. Ik zou voorzichtig even polsen hoe "ex" er tegenover staat.. en aan de hand daarvan besluiten ja/nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14.
Mijn eerste was U2 toen ik 13 wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.
Ik ben 1 keer naar een concert geweest en ik wil nog een keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14.
ik ben nog nooit naar een concert geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een concert geweest en ik wil nog een keer
Echt?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een concert geweest en ik wil nog een keer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben nog nooit naar een concert geweest
Als ze het eerst polst kan het nog wel, maar ik blijf het vreemd vinden als je iets wilt doen dat je van een ander niet zou trekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, dat zij het niet leuk vindt betekend niet dat hij het niet leuk vindt. Ik zou voorzichtig even polsen hoe "ex" er tegenover staat.. en aan de hand daarvan besluiten ja/nee.
In de randstad heb je ook meer opties.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt?!
Ik heb 250+ concertkaartjes thuisliggen. Ik ga denk ik gemiddeld 1 keer per week
.
Ik bedoel naar Bon Jovi hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt?!
Ik heb 250+ concertkaartjes thuisliggen. Ik ga denk ik gemiddeld 1 keer per week
.
Ow, dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel naar Bon Jovi heBen wel vaker naar concerten geweest
Okquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
ow, en murm: misschien ben ik overgevoelig in dat soort dingen. Daarom vroeg ik me af hoe andere mensen er over dachten.
Niet iedereen is gelijk. Als het hem niks kan schelen dan doe ik er niemand kwaad mee en ik mis haar en zij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ze het eerst polst kan het nog wel, maar ik blijf het vreemd vinden als je iets wilt doen dat je van een ander niet zou trekken.
zij negeert de ex, hij haar nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok
Ik zou het ook niet trekken, net als jij. Wel van een ex die me niet negeert overigens.
Ook in dubio dus. Ik zou het echt ff polsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet iedereen is gelijk. Als het hem niks kan schelen dan doe ik er niemand kwaad mee en ik mis haar en zij mij
Ik vroeg me dus af hoe jij je bijvoorbeeld in die situatie zou voelen, gewoon om een inschatting te maken
Ik heb me voorgenomen weer te gaan als Bon Jovi weer in Nederland staat en ik geld hebquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dan is het goed.
Nou ga ik soms ook gewoon naar onbekende dingen, of 1 hit wonders hoor, gewoon omdat het gratis is.
Ik zal ff al mijn muziek inladen en gewoon op shuffle drukken!quote:
Ik dit, maar ik zal me inhouden om het niet elke dag te spammen :quote:
quote:
Ik heb het bewust aangeklikt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal ff al mijn muziek inladen en gewoon op shuffle drukken!
Mijn pa luisterde het vroeger keihard op de koptelefoon, dan hoorde je dat gekrijs er altijd keihard doorheen.quote:
En ik denken dat IK kutmuziek had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien had ik het mapje TV jingles (waarom heb ik die) even moeten uitsluiten.![]()
Poging 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |