En dan gestreken weer terug en binnen een paar uur.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
spijkerbroek zou ik zeker meenemen, al was het maar voor plekken waar je door de jungle moet oid en je benen moet bedekken. Bovendien mag je bijvoorbeeld niet de tempels in met veel korte broeken.
Wasserette in thailand is maar 20 of 30 baht per kilo, dus 550/75 eurocent.
Ik ben godt. Ik geef ik neem nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De huisarts.. Die vindt het vast niet leuk als jij in 1x de gehele soa top 20 mee terug brengt naast je gescheurde toompje en een uitgerekte kringspier..
Dus, hup, halen die rommel!
Waarschijnlijk is je Outlook password opgeslagen bij je account, controle panel, accounts, daar ergens kan je de opgeslagen wachtwoorden van Outlook wissen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het al een hele maand
Kan het zijn dat er teveel berichten in staan?
Misschien zijn die krengen daar nog wel geld waard.. Hier kosten ze alleen maar om als chemisch afval te laten afvoerenquote:
Ew. Achterkanten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een televisie? Het is er een uit 2005, toen tv's nog achterkanten hadden.
Mijn TV en die van brox hebben alletwee nog zo'n toeter er achterquote:
Waarom een nieuwe nemen als de oude het nog prima doet?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn TV en die van brox hebben alletwee nog zo'n toeter er achter
Nee. Niet echt neequote:
Ik heb een lege moleskine als dagboek.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:00 schreef Ripley het volgende:
Ik heb mijn lief een moleskine reisdagboek gegeven trouwens godt, ook erg leuk -kun je ook kaartjes en briefjes in bewaren en zo
Mijn flatscreen was een kado van een vriendje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom een nieuwe nemen als de oude het nog prima doet?!Heb er hier ook 1 met mooie achterkant.. en voor die paar uurtjes per week dat ie aan staat is het prima
Als ik zo een plat ding wilde was ik wel homo geworden
Vaseline staat nog niet op je lijstjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
Zo de stad in voor:
Sneldrooghanddoek
Shampoo, gel, douchegel, deo
Neukrubbers
wasmiddel
immodium
Dan hebben jullie weer even geen last van mij.![]()
Vanavond ben ik een hapje eten in de stad en kunnen jullie ook lekker posten over leuke dingen.
Angel blijft thuisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vaseline staat nog niet op je lijstje
Vaseline tast de condoom aan en ik moest het van jullie toch veilig doen!!!quote:
maar t is wel goed voor je lipjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vaseline tast de condoom aan en ik moest het van jullie toch veilig doen!!!
Ik heb toch mijn laboratoire garnier stickje!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar t is wel goed voor je lipjeskan je beter met die onverlaat zoenen!
Maar die gebruik je toch niet voor je eigen lippen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn laboratoire garnier stickje!
Mijn flatscreen was een kado van Papa en Mamaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn flatscreen was een kado van een vriendje.
Verwend nest!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:17 schreef Tally het volgende:
Mijn flatscreen was een kado van Papa en Mama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Zie je nu wat je allemaal teweeg brengt Ang3l?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zelden zulke concentratie problemen gehad als nu..komt echt geen klap meer uit mn vingers
Verliefdheid is fijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zelden zulke concentratie problemen gehad als nu..komt echt geen klap meer uit mn vingers
Snuit ook al verliefd?quote:
Wie heb je er nu weer ingeluld?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk is dat, mensen die met 'dat zijn jouw woorden' niet durven bevestigen wat je zegt, maar het wel doen
Ja, op Ang3l natuurlijk!quote:
Oh ja, hahaquote:
Als iemand 'dat zijn jouw woorden' tegen mij zegt, betekent dat in mijn boek nog altijd dat die persoon kennelijk een andere mening heeftquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
Leuk is dat, mensen die met 'dat zijn jouw woorden' niet durven bevestigen wat je zegt, maar het wel doen
Ah meteen mijn vraag beantwoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef STING het volgende:
[..]
Als iemand 'dat zijn jouw woorden' tegen mij zegt, betekent dat in mijn boek nog altijd dat die persoon kennelijk een andere mening heeft
Mijn collega (maatje 32 zo'n beetje) had iets over dat ze zich lui voelde bij mij vergeleken (qua sporten) en toen zei ik: "Ja, maar ik ben dan ook enorm dik, bij jou vergelekenquote:
Nee hoor. Met Nouk heb ik nooit discussies.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah meteen mijn vraag beantwoord
Oh nee, maar dat bedoelde ze vast niet zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn collega (maatje 32 zo'n beetje) had iets over dat ze zich lui voelde bij mij vergeleken (qua sporten) en toen zei ik: "Ja, maar ik ben dan ook enorm dik, bij jou vergeleken"
Ah ja, in die context is het een mooi ontwijkend antwoordquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn collega (maatje 32 zo'n beetje) had iets over dat ze zich lui voelde bij mij vergeleken (qua sporten) en toen zei ik: "Ja, maar ik ben dan ook enorm dik, bij jou vergeleken"
Ja dan snap ik dat je je niet kan concentreren, arm dingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja ik ben stront verliefd op Ang3l.. maar zo hard als het blauwtje bij hem heb ik ze zelden gehad
Kan, maar iedereen die dat zegt, daar hoor ik toch echt het anderequote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:27 schreef STING het volgende:
Als iemand 'dat zijn jouw woorden' tegen mij zegt, betekent dat in mijn boek nog altijd dat die persoon kennelijk een andere mening heeft
Zie bovenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan, maar iedereen die dat zegt, daar hoor ik toch echt het andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |