Is het nr al zo oud dan ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had van jou ook wel verwacht dat je het had geweten.
Ik weet niet hou jong jij bent.quote:
Dit had ik moeten weten jaquote:
Ja, dat vroeg ik me ook af na die reactiequote:
Nou ja, dat is de overweging dus. Zij neemt het initiatief, dus misschien heeft ze het wel gewoon tegen hem gezegd en vind ie het geen issuequote:
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker nummer. Heb het ooit compleet verkracht op singstar. Bon Jovi zingt te hoog.
Ja, maar ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.
Prachtige nummersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, Bed of Roses krijg ik mijn strot ook niet uit en In These Arms maar net.
Bon Jovi niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een vrouw.
Maar ik heb ook gewoon een lage stem.
Ik vind Bon Jovi sowieso erg leukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
In These Arms heeft een goede tekst ook.
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, dat is de overweging dus. Zij neemt het initiatief, dus misschien heeft ze het wel gewoon tegen hem gezegd en vind ie het geen issue
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14quote:
Nou ja, dat zij het niet leuk vindt betekend niet dat hij het niet leuk vindt. Ik zou voorzichtig even polsen hoe "ex" er tegenover staat.. en aan de hand daarvan besluiten ja/nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14.
Mijn eerste was U2 toen ik 13 wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als jij het zelf niet zou trekken, vind ik dat je het niet moet doen.
Ik ben 1 keer naar een concert geweest en ik wil nog een keerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
+1, mijn eerste concert was BJ, ik was 14.
ik ben nog nooit naar een concert geweestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een concert geweest en ik wil nog een keer
Echt?!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer naar een concert geweest en ik wil nog een keer
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben nog nooit naar een concert geweest
Als ze het eerst polst kan het nog wel, maar ik blijf het vreemd vinden als je iets wilt doen dat je van een ander niet zou trekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, dat zij het niet leuk vindt betekend niet dat hij het niet leuk vindt. Ik zou voorzichtig even polsen hoe "ex" er tegenover staat.. en aan de hand daarvan besluiten ja/nee.
In de randstad heb je ook meer opties.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt?!
Ik heb 250+ concertkaartjes thuisliggen. Ik ga denk ik gemiddeld 1 keer per week
.
Ik bedoel naar Bon Jovi hequote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt?!
Ik heb 250+ concertkaartjes thuisliggen. Ik ga denk ik gemiddeld 1 keer per week
.
Ow, dan is het goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel naar Bon Jovi heBen wel vaker naar concerten geweest
Okquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef Ripley het volgende:
ow, en murm: misschien ben ik overgevoelig in dat soort dingen. Daarom vroeg ik me af hoe andere mensen er over dachten.
Niet iedereen is gelijk. Als het hem niks kan schelen dan doe ik er niemand kwaad mee en ik mis haar en zij mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ze het eerst polst kan het nog wel, maar ik blijf het vreemd vinden als je iets wilt doen dat je van een ander niet zou trekken.
zij negeert de ex, hij haar nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok
Ik zou het ook niet trekken, net als jij. Wel van een ex die me niet negeert overigens.
Ook in dubio dus. Ik zou het echt ff polsen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet iedereen is gelijk. Als het hem niks kan schelen dan doe ik er niemand kwaad mee en ik mis haar en zij mij
Ik vroeg me dus af hoe jij je bijvoorbeeld in die situatie zou voelen, gewoon om een inschatting te maken
Ik heb me voorgenomen weer te gaan als Bon Jovi weer in Nederland staat en ik geld hebquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dan is het goed.
Nou ga ik soms ook gewoon naar onbekende dingen, of 1 hit wonders hoor, gewoon omdat het gratis is.
Ik zal ff al mijn muziek inladen en gewoon op shuffle drukken!quote:
Ik dit, maar ik zal me inhouden om het niet elke dag te spammen :quote:
quote:
Ik heb het bewust aangeklikt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal ff al mijn muziek inladen en gewoon op shuffle drukken!
Mijn pa luisterde het vroeger keihard op de koptelefoon, dan hoorde je dat gekrijs er altijd keihard doorheen.quote:
En ik denken dat IK kutmuziek had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien had ik het mapje TV jingles (waarom heb ik die) even moeten uitsluiten.![]()
Poging 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |