Geloof me, dit voelde als de mount everest beklimmen. Ik moest nog 2 trappen op ook!quote:
Ja, het mag natuurlijk helemaal niet. En hij rookt vieze stinksigaren, die ruik je in het hele pand en het hele pand maar klagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel weer ideaalik ben wel blij dat we hier niet roken binnen. In de klus ruimte mag wel gerookt worden trouwens. Ik bedenk me net dat het lekker veilig is eigenlijk, dat is naast de motorstalling met brandstoffen ed
Ik ga het niet eens lezen, DOM!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
Ik blijf nog steeds voor de afschaffing van luie en domme mensen
BMW M5 Velgen onder Opel Zafira
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou een vraag kunnen zijn die ik zou stellen als ik ooit de behoefte zou voelen een Zafira te kopen
En dan met je arm uit het raam hangen terwijl je daar rondrijdt in je Zafira.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens lezen, DOM!
Sowieso 18" velgen om ieniminie schijfremmetjes
Ja, dan kan 90% van FOK! wel opdoeken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?
2: Waarom vraag je dat op FOK! en kijk je dan niet zelf met je ogen?
3: Waarom vraag je dat zonder enige informatie of maten op FOK! vragen?
Ik ben blij bij die 10% te horen. Dat geeft mij een superieur gevoelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, dan kan 90% van FOK! wel opdoeken.
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
1: Waarom zou je er dan BMW velgen onder willen hebben?
2: Waarom vraag je dat op FOK! en kijk je dan niet zelf met je ogen?
3: Waarom vraag je dat zonder enige informatie of maten op FOK! vragen?
Ik weet het! Ik weet het! Hand op steekt! !!!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
Oh, en die DM trouwens, ik vraag me ook af wat er mis mee is.
Oh, het ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik weet het! Hand op steekt! !!!!!
Ze komen niet aan.
Wat een ontzettend lelijk gezette tattooquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan met je arm uit het raam hangen terwijl je daar rondrijdt in je Zafira.
[ afbeelding ]
Was ff weg, doet je Outlook het al?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelen
Want je vindt het heel lastig om zelf te kijken of het 4 bout gaten zijn of 5? En in te schatten of het ene rondje in het andere past?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dat eerste nooit overwegen en gewoon m'n oom vragen er eens naar te kijken, mocht ik toch de onwaarschijnlijke aandrang voelen
Als je ooit de boefte voelt een Zafira te kopen, zou ik eerst vragen of je dokter naar jou wil kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies! Want in een #Singles topic posten op een website is wel een bijdrage aan je (ons, mijn) leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben blij bij die 10% te horen. Dat geeft mij een superieur gevoel![]()
Het ziet eruit alsof het met pen is gedaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lelijk gezette tattoo
Nee, omdat mocht het passen, ik het zelf niet kan verwisselen zonder het juiste gereedschap. Wat ik dus niet heb en m'n oom welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want je vindt het heel lastig om zelf te kijken of het 4 bout gaten zijn of 5? En in te schatten of het ene rondje in het andere past?
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was ff weg, doet je Outlook het al?.
quote:
Jij bent gewoon niet online!quote:Je bericht is verzonden.
Over enkele ogenblikken wordt deze bezorgd bij de ontvanger, mits deze online is.
Dat ligt gewoon in je achterbak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat mocht het passen, ik het zelf niet kan verwisselen zonder het juiste gereedschap. Wat ik dus niet heb en m'n oom wel
Godt, ik vind het een beetje oneerlijk dat je zo tegen haar doet, je had het best subtieler kunnen vertellen. Niet vergeten dat ze een blonde is he!quote:
Nee, ik acht de kans dat ik ooit weer in en zafira rijdt dusdanig klein dat ik de dokter maar spaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je ooit de boefte voelt een Zafira te kopen, zou ik eerst vragen of je dokter naar jou wil kijken
Bij normale auto's welquote:
Ik had het niet over haar billen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Godt, ik vind het een beetje oneerlijk dat je zo tegen haar doet, je had het best subtieler kunnen vertellen. Niet vergeten dat ze een blonde is he!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
boom boom boom
even brighter than the moon moon moon
Dat ligt er altijd inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik acht de kans dat ik ooit weer in en zafira rijdt dusdanig klein dat ik de dokter maar spaar
[..]
Bij normale auto's wel
Niet als je pa het eruit haalt, de prut vervolgens niet terug legt en het daarna presteert de spullen kwijt te raken in een overvolle garagequote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt er altijd inben anders heel benieuwd hoe speciaal jow auto is
quote:
Goede reden om Beetman om een massage te vragen, vind je niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet gebouwd op dat getil. Mijn schouders.
Dat is stomquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als je pa het eruit haalt, de prut vervolgens niet terug legt en het daarna presteert de spullen kwijt te raken in een overvolle garage
Hey Klutsje, heb ik het nou goed als ik zeg dat ik jou ben misgelopen op Lieffestival in september?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:20 schreef Kluts het volgende:
Ik ben niet gebouwd op dat getil. Mijn schouders.
Ja, weet ik veelquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is stomsowieso, waarom er uit halen, ligt in een speciaal vakje
Die heb ik niet gezienquote:
Op speciale voetjes/isolatiemat zetten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef PeuRac het volgende:
kut, buren klagen voor de 2e keer over de bas, ding staat al 6dB in de min
Dat heb je heel goed!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Klutsje, heb ik het nou goed als ik zeg dat ik jou ben misgelopen op Lieffestival in september?
Maar er valt niets te pronken met mijn Suzukiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef Ludootje het volgende:
Verbaast me dat Noukster hier niet met haar Suzuki loopt te pronken.
t ding is 2000w RMSquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op speciale voetjes/isolatiemat zetten?
Awwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed!
Maar ik ben ook om 18 uur weggegaan omdat ik eigenlijk gewoon ziek was.
Bij mij en mn pa ligt een halve gereedschapskist en magazijn in de kofferbak, de meeste reparaties kan ik zelf langs de kant van de weg uitvoeren. Alleen vraag ik me wel eens af waarom ik dat heb, want ik heb het ooit 1x gedaan. Meestal bel ik toch de anwb omdat t kut weer is oid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik veelIk heb het niet gedaan. Kan best zijn dat ie alle meuk er ondertussen weer ingepakt heeft of het bij de garage heeft laten vervangen. Ik kijk nooit in die vakjes
Moet je gewoon van die metalen pootjes onder zetten. Ik heb 4 van die krengen gehad in een houten huis. Hell yeah dat dat werkt.quote:
Aww, hij is toch best mooi?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar er valt niets te pronken met mijn Suzuki
T zijn hele dikke betonnen muren, de buren en t kantoor zijn alleen verbonden door een trappenhuis. Geen directe verbinding dus. Maar t ding klapt gewoon ziek hardquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je gewoon van die metalen pootjes onder zetten. Ik heb 4 van die krengen gehad in een houten huis. Hell yeah dat dat werkt.
Nou, ik krijg reparaties niet zelf voor elkaar, zoveel verstand heb ik niet van motoren.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij en mn pa ligt een halve gereedschapskist en magazijn in de kofferbak, de meeste reparaties kan ik zelf langs de kant van de weg uitvoeren. Alleen vraag ik me wel eens af waarom ik dat heb, want ik heb het ooit 1x gedaan. Meestal bel ik toch de anwb omdat t kut weer is oid.
Als de motor kapot is lukt het mij ook nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik krijg reparaties niet zelf voor elkaar, zoveel verstand heb ik niet van motoren.
Wat is t probleem dan?quote:
Shake your moneymaker!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Let's get loud, let's get loouuuhoouuud
*shakes his ass like J-Lo*
Outlook haalt geen mails meer binnen. Er komt steeds een pop upje waarin om het wachtwoord wordt gevraagd. Als ik die dan ingeef en op oke druk, blijft dat ding steeds komen.quote:
*computer schud*quote:
Wat voor emailprovider heb je?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Outlook haalt geen mails meer binnen. Er komt steeds een pop upje waarin om het wachtwoord wordt gevraagd. Als ik die dan ingeef en op oke druk, blijft dat ding steeds komen.
Kan je er online wel in? Lijkt erop dat de pop/smtp server niet werkt. Waar heb je je mail van?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Outlook haalt geen mails meer binnen. Er komt steeds een pop upje waarin om het wachtwoord wordt gevraagd. Als ik die dan ingeef en op oke druk, blijft dat ding steeds komen.
Ik vond If you had my life altijd wel een geinig nummer. Maar toen was ik 14 ofzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Godtje het volgende:
Ik heb volgens mij helemaal geen JLO muziek in mijn collectie
Het is schoolmail, dus WUR.quote:
Online lukt het wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je er online wel in? Lijkt erop dat de pop/smtp server niet werkt. Waar heb je je mail van?
Ach, dit is ook nog van toen ik 14 ofzo was:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond If you had my life altijd wel een geinig nummer. Maar toen was ik 14 ofzo.
Correctie ik heb het album J.Loquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond If you had my life altijd wel een geinig nummer. Maar toen was ik 14 ofzo.
Toen ik klein was vond ik dat ook helemaal geweldigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dit is ook nog van toen ik 14 ofzo was:
En ik vind het nog steeds leuk
Even een mailtje naar school sturen met de vraag of ze iets aan hun POP hebben veranderd ofzo...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is schoolmail, dus WUR.
[..]
Online lukt het wel jaHet gaat om schoolmail.
Whats up, dawg!quote:
Insinueer je nou dat ik geld met mijn kont verdien?quote:
Ach, ik was vroeger fan van de Spice Girls. Het kan erger.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dit is ook nog van toen ik 14 ofzo was:
En ik vind het nog steeds leuk
Alles goed kerel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Let's get loud, let's get loouuuhoouuud
*shakes his ass like J-Lo*
Heb ik nog op bandje gehad... en ik ben een jongetje.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik was vroeger fan van de Spice Girls. Het kan erger.
Nee, een heumeu.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik geld met mijn kont verdien?
Zeg je nu dat ik een HOER ben???!!!!
Five en de BSB hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, ik was vroeger fan van de Spice Girls. Het kan erger.
quote:Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little, now I have a lot
Bandjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ik nog op bandje gehad... en ik ben een jongetje.
OMGquote:
Dan zou ik even een mailtje naar de helpdesk sturen, grote kans dat er iets veranderd is en dat ze het vergeten zijn te melden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is schoolmail, dus WUR.
[..]
Online lukt het wel jaHet gaat om schoolmail.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh, EM heeft zijn 'creativiteit' weer losgelaten op de OP.
En dan hopen dat de dj zo lang mogelijk zijn bek zou houden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bandjes.
Dat je de top40 ging opnemen van de radio.
heb je weer werk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
* kijkt naar vrachtwagen.
Dat wordt nog wat.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik luisterde naar Urban Dance Squad. Still do btw.
Mwah, je klaagt over seksgebrek, en je bent mager.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik geld met mijn kont verdien?
Zeg je nu dat ik een HOER ben???!!!!
Maar toch lulden ze er bijna altijd doorheenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan hopen dat de dj zo lang mogelijk zijn bek zou houden.
Barpoesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |